Narayan Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Οι TDI κινητήρες είχαν ως αντίπαλο στην αγορά τα υβριδικά μοντέλα της Toyota, όχι τους κινητήρες υψηλού κυβισμού. Οι καταναλωτές ευτυχώς έχουν πολλές επιλογές για αγορά ενός οχήματος χαμηλών ρύπων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Το πιο σημαντικό στην υπόθεση είναι ότι πολλά κράτη δίνουν επιδοτήσεις για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου με χαμηλούς ρύπους, που σημαίνει ότι κατά κύριο λόγο είναι απάτη εις βάρος των φορολογούμενων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostas93 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 στην αμερική έδιναν μεγάλη μείωση για την αγορά vw diesel καθώς τα θεωρούσαν καθαρά.Αυτός ήταν και ο λόγος που είχαν αρχίσει να πουλάνε έναντι των άλλων εταιριών. Κανονικά οι άλλες εταιρίες πρέπει να απαιτήσουν τα χρήματα που χάσανε μέσω της κομπίνας της vw. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Στεφανος123 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Κανονικά οι άλλες εταιρίες πρέπει να απαιτήσουν τα χρήματα που χάσανε μέσω της κομπίνας της vw. Σε λιγο θα μας πεις οτι πρεπει να απαιτησουν χρηματα και εκεινοι που σκεφτοντουσαν για αγορα vw diesel αλλα τελικα δεν το πηρανε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostas93 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 έχασαν χρήματα τα οποία θα μπορούσαν να είχαν πάρει αν ο ελεγκτικός μηχανισμός λειτουργούσε σωστά.Μια χαρά μπορούν να πατήσουν σε αυτό αν θέλουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Το ρώτησα και στο άλλο σχετικό θέμα αλλά μου έκανε εντύπωση πραγματικά...πως γίνεται να μην το είχαν διαπιστώσει τόσα χρόνια; Δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος σε αυτά που λέει η κάθε εταιρεία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Ποτέ δεν τα συμπάθησα σαν αυτοκίνητα. Ποτέ μα ποτέ. Ακριβά, ακριβή συντήρηση και προβλήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostas93 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Το ρώτησα και στο άλλο σχετικό θέμα αλλά μου έκανε εντύπωση πραγματικά...πως γίνεται να μην το είχαν διαπιστώσει τόσα χρόνια; Δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος σε αυτά που λέει η κάθε εταιρεία; βρε συ ζιο, ο έλεγχος γινότανε κανονικά. απο τον έλεγχο μια χαρά περνούσαν αλλά ήταν τελείως τυποποιημένος. Είναι όπως όταν κάποιος πάει να γράψει πρόγραμμα για πρώτη φορά, και το πρόγραμμα του δε λειτουργεί σωστά σε μία/δύο περιπτώσεις. Μπορεί είτε να κάτσει να σκεφτεί τι φταίει και να το λύσει είτε να βάλει 2 if ( ) then printf(αποτέλεσμα) και να ξεγελάσει τον grader, αφού ξέρει όλες τις εισόδους που θα δώσει ο grader, οπότε δε τον νοιάζει να είναι γενικά σωστό, απλά να απαντάει σωστα σε αυτα που θα του βάλει. Οι γερμανοί επέλεξαν να ξεγελάσουν τις μετρήσεις αντί να δαπανήσουν χρόνο και χρήμα όπως οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα της όσο περισσότερο και όσο πιο γρήγορα μπορεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 βρε συ ζιο, ο έλεγχος γινότανε κανονικά. απο τον έλεγχο μια χαρά περνούσαν αλλά ήταν τελείως τυποποιημένος. Είναι όπως όταν κάποιος πάει να γράψει πρόγραμμα για πρώτη φορά, και το πρόγραμμα του δε λειτουργεί σωστά σε μία/δύο περιπτώσεις. Μπορεί είτε να κάτσει να σκεφτεί τι φταίει και να το λύσει είτε να βάλει 2 if ( ) then printf(αποτέλεσμα) και να ξεγελάσει τον grader, αφού ξέρει όλες τις εισόδους που θα δώσει ο grader, οπότε δε τον νοιάζει να είναι γενικά σωστό, απλά να απαντάει σωστα σε αυτα που θα του βάλει. Οι γερμανοί επέλεξαν να ξεγελάσουν τις μετρήσεις αντί να δαπανήσουν χρόνο και χρήμα όπως οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα της όσο περισσότερο και όσο πιο γρήγορα μπορεί. Μάλιστα...θεωρούσα ότι οι μετρήσεις εξακριβώνονται πιο σωστά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Καλό..κυκλοφορούν και άλλα εξίσου καλά στο διαδίκτυο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
splash18 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Καλημερα στην παρεα! Ρε παιδια εμεις πως επηρεαζομαστε οσοιβεχουμε αυτους τους κινητηρες;; Τι μπορει να συμβει;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Τίποτα. BTW, υπάρχουν 2 ακόμα θέματα για αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Καλημερα στην παρεα! Ρε παιδια εμεις πως επηρεαζομαστε οσοιβεχουμε αυτους τους κινητηρες;; Τι μπορει να συμβει;; θα εχετε συντομα μια επισκεψη απο τη CIA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tempo Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 αν αλλάξουν προς τα πάνω οι τιμές των ρύπων (όπως είναι το σωστό σύμφωνα με τα στοιχεία του σκανδάλου) τότε λογικά θα πρέπει να αυξηθούν και οι φόροι (τέλη κυκλοφορίας) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Newsflash, οι φόροι πάνε με το CO2 και όχι με τα NOx. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα