HALF EVIL Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 http://www.renault.com.gr/cars/newcliogt/l-specifications-and-equipments.html http://www.nissan.gr/vehicles/city-cars/pulsar/equipment/specification/detail/181933750/ http://www.renault.com.gr/CountriesData/Greece/images/brochures/NEW_CLIO_final_web.pdf http://media.nissan.gr/models/pulsar/brochure/main.pdf Τι γνώμη έχετε για την σύγκριση των δύο αυτοκινήτων; Υπάρχουν σκέψεις για ενδεχόμενη αγορά, αν πουληθεί ικονοποιητικά το Ibiza. Δεν κοιτάζω για κάτι μεγαλύτερο ή ακριβότερο.
zio10 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Εμφανισιακά (εξωτερικά αλλά και εσωτερικά που το θεωρώ εξίσου σημαντικό) προτιμώ το clio. Μηχανικά κλπ δεν ξέρω edit, +1 για το clio γιατί νομίζω είναι τούρμπο ενώ το nissan όχι
dobro Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 αν εισαι ελευθερος,πας για clio... αν εισαι παντρεμενος....Pulsar
NickTG Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Μόνο ανάμεσα σε αυτά τα 2 είσαι? edit, +1 για το clio γιατί νομίζω είναι τούρμπο ενώ το nissan όχι Τον ίδιο κινητήρα έχουν. 1
dobro Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Υπαινίσσεσαι κάτι σύντροφε; το αυτονοητο......το clio ειναι γκομενοφονιας,ενω το pulsar αμοιγως οικογενειακο. what do you prefer? Ps. 1
NickTG Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Αμιγώς οικογενειακό της κατηγορίας C? Τα Mondeo και Passat για παράδειγμα τι είναι? Μην πάμε σε κανένα πολυμορφικο.
dobro Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Τα Mondeo και Passat για παράδειγμα τι είναι? beautiful.... και εχουν χωρους για να φορτωνει η κυρια!
margaritagr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Το pulsar το χα ψαξει αρχικα. Ειναι αλλη κατηγορια μεγεθους οπως σου ειπαν. Εχει τους μεγαλυτερους χωρους της κατηγοριας του βασικα. Το κλιο ειναι μικροτερο πιο νεανικο και πιο γρηγορο Νισαν κ ρενο αλλωστε πια ειναι ξαδερφακια οποτε θα το κοιταγα καθαρα σε θεμα μεγεθους κ εξοπλισμου
HALF EVIL Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δε το κρύβω ότι το clio εμφανισιακά με τραβάει αρκετά περισσότερο. Επίσης (4,06μ με 4,39μ.) είναι αρκετή διαφορά στο μήκος, αλλά η οικογένεια είναι της αρχής ότι δεν χρειάζεται μεγάλο αμάξι. Ιπποδύναμη σχεδόν ίδια 120 με 115 (αν και για GT μου φαίνονται κάπως λίγοι), όμως από τις φώτο τουλάχιστον το εσωτερικό του pulsar μου δείχνει ένα κλικ πιο ποιοτικό (χωρίς βέβαια να αποδεικνύεται αντικειμενικά μόνο από τις φωτογραφίες). Ίδια ροπή και περίπου ίδιος εξοπλισμός, με το clio να υπερέχει κάπως και στους τροχούς 205/45/17 που μπορεί να γίνουν και 215/40/17 Εν γένει οι διαφορές κρίνονται περισσότερο στις λεπτομέρειες με μια υπεροχή για μένα του clio. Είχα παλαιότερα το Clio 2ης γενιάς , καλό αμάξι αλλά δεν θα το έλεγες και τέρας αξιοπιστίας. Και τέλος, ECD 6 ταχυτήτων Vs μηχανικό 6 ταχυτήτων. Δεν έχω ξαναοδηγήσει αυτόματο και δεν ξέρω πως θα μου φανεί η αίσθηση. @NickTG είχες κάτι άλλο υπόψη σου;
margaritagr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Πιο γρηγορο το ειπα γιατι εχει σχεδον την ιδια δυναμη σ ενα μικροτερο κ ελαφρυτερο αμαξωμα! Το pulsar παιζει στην ιδια κατηγορια με το μεγκαν, κ πριν λιγες μερες παρουσιαστηκε το καινουριο στη Φρανκφουρτη. Η συγκριση μεταξυ των δυο θα ηταν πιο λογικη Να πας να τα δεις απο κοντα , να μπεις μεσα ειναι αλλη αισθηση τελειως
Alxnks Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Τα 205 και 215 λάστιχα κι οι 17αρες ζάντες είναι fail για την ιπποδύναμη του, χαντακωμα κατανάλωσης και εκτελουν αποκλειστικά χρεη ποζεριας. Για να μην πω για το κλάμα που θα ρίξει ο οποιος τωρινός αγοραστής όταν έρθει η ώρα αλλαγης τους και θα έρχεται εδώ να ρωτάει που θα βρει μεταχειρισμένα/φθηνά κινέζικα του κιλού/να κατέβει διάσταση κτλ μπας και του βγουν οικονομικότερα. Αυτά ίσως στην καλύτερη, αλλιώς θα τα κρατήσει μέχρι να γίνουν φυτιλια, αποτελώντας πλέον δημόσιο κίνδυνο (look around και θα δείτε εκατοντάδες τέτοιους!). Just saying! PS. έχοντας 225/40/18, αλλά σε αυτοκίνητο που να τα δικαιολογεί PS2. Γκομενοφονιας το clio...καταφανης η κατάντια που εφεραν τα μνημονια 2
HALF EVIL Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Έχεις δίκιο εν μέρει σ' αυτά που λες. Το τωρινό μου Ibiza 1,2 TSI λόγω έκδοσης (special edition) είχε από την αρχή 215/40/17. Αυξημένη κατανάλωση , αυξημένος θόρυβος κύλισης . Όμως αισθάνομαι σαν να είμαι σε τρένο, φτάνοντας ακόμα και τα 160-170 Km/h . Ποζεριά; για κάποιος ίσως ναι. Ιδίως όταν διαλέγουν και κάτι καγκούρικες ζάντες. Αλλά εν πάσι περιπτώσει δεν είναι αυτό το βασικό θέμα του νήματος, η προσέγγισή σου δεν βοηθάει.
NickTG Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Και τέλος, ECD 6 ταχυτήτων Vs μηχανικό 6 ταχυτήτων. Δεν έχω ξαναοδηγήσει αυτόματο και δεν ξέρω πως θα μου φανεί η αίσθηση. @NickTG είχες κάτι άλλο υπόψη σου; Η έκδοση του Pulsar που έχεις βάλει με αυτόματο είναι. Θα έριχνα και μια ματιά σε Leon και Focus.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα