Προς το περιεχόμενο

Προγραμμα Revo σε Audi A3 8v 1.6 tdi


splash18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδια,

 

όπως λεει κ ο τιτλος θελω να βαλω στο αμαξακι μου ένα πρόγραμμα για να αυξησω την ιπποδυναμη remap και τα σχετικα

 

Από ότι ξερω πολύ καλα chip εχει η revo και θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας.

Ξερω ότι οι περισσοτεροι εχετε βαλει σε κινητήρες βενζίνης, αλλα δεν ξερω τι γίνεται με τους tdi κινητήρες και επειδή το αμαξακι το εχω 1,5 χρονο δεν θελω να βαλω κατι που δεν είναι αξιοπιστο.

 

Δεν είμαι λατρης της μεγαλης ταχύτητας αλλα θελω να εχω περισσοτερη ροπη και να αρπαζει πιο γρηγορα το αμαξι

1,6 tdi 105 αλογα και 25 κιλα ροπη τα εργαστασιακα και με πρόγραμμα λενε για 140 αλογα και 32 κιλα ροπη

 

ειδα ότι η revo εχει 3 σταδια αλλα θελω τη γνωμη σας για το καθενα και να ρωτησω τι είναι αυτό το κοντρολ που δινει για να αλλαζεις πρόγραμμα.

 

θελω επισης να ρωτησω..εφόσον γινεται αλλαγη στον εγκεφαλο και αλλαζει η δυναμη του αυτοκινητου, δεν πρεπει μετα από μια τετοια κινηση να βαλει κανεις κ αλλα μεγαλύτερα φρενα κ μεγαλυτερο δισκο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλυτερα;

 

Θα το δεις το αμαξι πως θα συμπεριφερεται.

 

Μπορει απο φρενα να σαι οκ, αλλα να χρειαστεις αναρτηση χαμηλωμα, λαστιχα .

 

 

Περιμενε να σου απαντηση και καποιος πιο εμπειρις απο μενα.

 

Εγω θα εβαζα ενα μπαρομετρο πιο πολυ το τουρμπο θα με ανησυχουσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αρχίσεις να επισκέπτεσαι πιο συχνά συνεργείο κι ακόμη συχνότερα βενζινάδικο. Μεγαλύτερες επιδόσεις σημαίνουν έξοδα. Δεν είναι μαλάκας ο κατασκευαστής που το αφήνει σε αυτή την ιπποδύναμη. Στο αφήνει για λόγους αξιοπιστίας. Την Revo στα τέτοια της. Σου λέει αν είναι άσχετος ο άλλος και το διαλύσει εμείς αποποιούμαστε κάθε ευθύνη. Κι εγώ έχω ένα σκουτεράκι δίχρονο που δουλεύει μέχρι 9000 στροφές και βγάζει 5 άλογα. Θα μπορούσα να το πειράξω να δουλεύει στις 12000 κ να βγάζει 14. Ναι αλλα μετά θα ήθελα καθε 1000 χιλιόμετρα σέρβις κινητήρα και κάθε 5000 αλλαγή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γύρω από το αυτοκίνητο υπάρχει μια μεγάλη αγορά after market.Το tuning είναι ένας κλάδος.Η revo είναι σοβαρή και θα τον καθοδηγήσουν κατάλληλα.Ετσι κι'αλλιώς όλα τα γερμανικά είναι κλειστά και έχουν μεγάλα περιθώρια.Είναι θέμα κατόχου σε τι στάδιο θέλει να πειράξει το αμάξι.Οποσδήποτε καλύτερα φρένα και αναρτήσεις όλοι θέλουν.Το θέμα είναι και το κόστος.Υπόψιν οτι τα περισσότερα άλογα-ροπή καταπονούν περισσότερο τα κινουμενα μέρη που σημαίνει πιο γρήγορη φθορά.Βέβαια αν δεν είσαι ευχαριστημένος από αυτά που δίνει το αμάξι να το πειράξεις και να το ευχαριστηθείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα νούμερα είναι τέτοια, που δε χρειάζεται να ασχοληθείς με περιφερειακές βελτιώσεις. Απόσο καταλαβαίνω (και κυρίως απ'οτι πηρες ντιζελ) πως δεν υπάρχουν ιδιαίτερες οδηγικές απαιτήσεις απ'το όχημα.

Απλά θες κατι πιο σβέλτο και ροπάτο. Οπότε βάλε το 1ου σταδίου ρεβο που θεωρητικά έχει εγγυηση και μην ασχολείσαι με τπτ αλλο. Να προσέχεις τα πετρέλαια και μόνο.

 

Αν ειχες κανα 1.8τσι, να το καταλαβω πως θα πρεπε να πας σε φρένα, αναρτήσεις, ελάστικα κτλ κτλ κτλ.

 

Να μην είμαστε υπερβολικοί.

 

Υ.Γ. η ενασχόληση μου με το σπορ, κατέληξε πως τα χρήματα για φρένα/αναρτηση δε τα λυπάσαι ποτέ...βέβαια, θυσιάζεις την άνεση-συνήθως-.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν καίει παραπάνω ή όχι αυτό δεν μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος.Μόνο από άτομα που έχουν βάλει μπορούν να σου πουν.
Το ίδιο ισχύει και αν χαλάσει γρηγορότερα ή όχι.Πολλές πιθανότητες να είναι και καλύτερα για την τουρμπίνα π.χ.Να μην ζορίζεται τόσο πολύ.Μεγάλο ρόλο παίζει πόσα χλμ έχει το αμάξι σου και πόσο έχει ζοριστεί.
Εγγύηση αν δεν κάνω λάθος δίνουν μόνο στο πρόγραμμα ή αν αλλάξεις εγκέφαλο,δεν είμαι όμως σίγουρος.

Μεγαλύτερα φρένα ή καλύτερες αναρτήσεις δεν χρειάζεται για 20-30 άλογα.Η αουντι για κάθε τύπο μηχανής δεν έχει και διαφορετικά φρένα ή αναρτήσεις.Εξαιρούνται φυσικά τα αμάξια με 100 άλογα με τα αμάξια 300 άλογα π.χ.
Αλλά για 20-30 άλογα δεν υπάρχει λόγος.Μπορείς στην επόμενη αλλαγή να κοιτάξεις για κάτι καλύτερα από θέμα ποιότητας/μάρκας.
Εγώ είμαι υπέρ αρκεί όπως σου είπα να μην είναι ζορισμένη η μηχανή ή να έχει πολλά χιλιόμετρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα δεν είναι αν 30 άλογα χρειάζονται καλύτερα φρένα.Το πρόγραμμα θα το βάλει για να του πιεί το αίμα και όχι για να πάει σιγά.Οπότε αναρτήσεις κατά πρώτον και κατά δεύτερον φρένα πρέπει να βελτιωθούν.Με αυτή τη λογική δίνεις παραπάνω άλογα στο αμάξι.Αν είναι να πηγαίνει κυριλέ ας φάει τα λεφτά του σε κανά ταξιδάκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις τα δικια σου και εσυ...

κοιταξτε η καταναλωση μου η μεση είναι 4,5 ειτε στην αθηνα ειτε στην επαρχια σε εθνικη πχ αθηνα καλαματα.

Αν είναι να με το πρόγραμμα να παει στα 7......το βγαζω από το μυαλο μου αν είναι κ παει στα 5 οκ. Στην εθνικη συνηθως είμαι με 120-140 χμ. Επισης αν είναι να κανω ραβε ξηλωνε σε αναρτησεις,φρενα, δισκο και αυτό είναι οικονομικα ασυμφορο για να παρω 40 αλογα παραπανω δυστυχως γιατι και τα χρηματα είναι πολλα από τη μια και από την άλλη σκέφτομαι ότι με τα ιδια χρηματα θα ειχα παρει το διλιτρο tdi με τα 150 αλογα αλλα τοτε δεν ειχα τα χρηματα και επισης σκεφτομουν κ τη φορολογια.

 

Ειχα την εντυπωση ότι απλα βαζουμε το προγραμματακι αλλαζοντας τη χαρτογραφιση σε stage 1 με 600 περιπου ευρω και τελειώνουμε.

Δεν παταω γκαζι για να τρεχω κλπ δηλ δεν είμαι κανενας πορωμένος απλα θα ηθελα περισσοτερη δυναμη στην 2η, 3η και περισσοτερη ροπη :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πας να το βάλεις και να το ευχαριστηθείς.Κατανάλωση δε σου ανεβάσει σημαντικά αν δε του πίνεις το αίμα.Για φρένα μην κοιτας καθόλου.Αμορτισέρ μόνο μαζι με ελατήρια αν θα αλλάξεις.Πρώτο στάδιο χαμηλώματος δηλαδή.Θα χάσεις λίγο σε άνεση αλλά τα πατήματα του αμαξιού θα σε εντυπωσιάσουν.Βέβαια όλα είναι σχετικά με την τσέπη και το τι θέλει ο καθένας.Και έτσι να το αφήσεις και να βάλεις μόνο πρόγραμμα πάλι θα γουστάρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα δεν είναι αν 30 άλογα χρειάζονται καλύτερα φρένα.Το πρόγραμμα θα το βάλει για να του πιεί το αίμα και όχι για να πάει σιγά.Οπότε αναρτήσεις κατά πρώτον και κατά δεύτερον φρένα πρέπει να βελτιωθούν.Με αυτή τη λογική δίνεις παραπάνω άλογα στο αμάξι.Αν είναι να πηγαίνει κυριλέ ας φάει τα λεφτά του σε κανά ταξιδάκι.

 

τι αίμα συνφορουμίτη να πιεί; με 130 αλογα σε 1.5 τόνο αμαξι και πετρέλαιο;;;; αν θέλει να του πίνει το αίμα, αγόρασε δυστυχώς λάθος αυτ/το ή έστω λάθος μοτέρ.

 

Ενα σετ τακάκια να αλλάξει φτάνει και περισσεύει. Λες και θα βάζει το αουντΙ πετρέλαιο στα μέγαρα ή θα ανεβοκατεβαίνει το Χολομώντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

130 άλογα με 30 κιλά ροπή δε τα λες και αμελητέα.Μπορεί να μην έχει τα τρελλά μπαμ αλλά θα κινείται γρήγορα,ίσως πολύ γρηγορότερα από πολλά με βενζίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα το αμαξι ειναι εκδοση ambition οπου εχει σπορ αναρτηση..το διλιτρο υποστηριζει την ιδια εκδοση οποτε δεν νομιζω να πρεπει να αλλαχτει κ η αναρτηση. Απλα θελω να νιωθω με μικροτερο γκζι μεγαλυτερη ροπη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

130 άλογα με 30 κιλά ροπή δε τα λες και αμελητέα.Μπορεί να μην έχει τα τρελλά μπαμ αλλά θα κινείται γρήγορα,ίσως πολύ γρηγορότερα από πολλά με βενζίνη.

 

Δεν αντιλέγω, απλά θα κινείται σβέλτα, ελέω ροπής. Αλλά είναι τέτοιο βρωμοτερ το πετρέλαιο που δυστυχώς δε μπορείς να αποκομίσεις σπορ αίσθηση.

Δηλαδή το βλέπω κι απ'τον δικό μου τον τάφο με τα 90πς. Πρέπει να εχεις χλμ συνέχεια στο κοντερ για να κινηθείς σβέλτα σε βουνό (που'ναι η οδηγική μου αγάπη), δεν έχεις αίσθηση, δεν εχει κεινα τα πάτα-ασε με τα 160 αλογα του σαξό και πάει λέγοντας.

 

Γενικά τα καινούργια αυτ/τα εχουν αυξημένο βάρος και ψιλοπαθητική οδηγική αίσθηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...