Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα έχω ένα Fiat punto του 2000 και διαπίστωσα ότι χάνει νερά από το δοχείο διαστολής (το παγούρι που προσθέτουμε παραφλού) πιο συγκεκριμένα ανάμεσα στην ένωση του πάνω λαιμού με το "κύριο" δοχείο. Έχω κυκλώσει στην φωτογραφία με κόκκινο χρώμα τα 2 σημεία. Χάνει κ από την τάπα αλλά ελάχιστο. Πρέπει να γίνει αλλαγή ολόκληρου του ψυγείου ή μπορεί να γίνει προσθήκη κάποιου υλικού για να κλείσει το κενό που έχει δημιουργηθεί στην ένωση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

post-358202-0-22287600-1442172878_thumb.jpg

Δημοσ.

Αν είσαι σίγουρος πως φταίει αυτό, ψάξε πρώτα για μεταχειρισμένο γιατί ίσως σου στοιχίσει περισσότερο η επισκευή.

Δημοσ.

Η περισσότερη διαρροή γίνεται από την ένωση των δυο μερών. Ρώτησα για αντικατάσταση μαζί με εργασία και μου είπαν 100-120€ καινούριο. Γενικά μεταχειρισμένο ψυγείο πιστεύω δεν αξίζει...

Δημοσ.

Χανει απο το καπακι; ή τα φουσκωνει;

Για δες καλού κακού και τη φλάτζα του κινητήρα γιατί κι εγώ σε ένα nissan micra του 93 μοντέλο μου πέταγε τα νερά έξω (τα φούσκωνε) και στην αρχή νόμιζα οτι φταίει το ψυγείο και τελικά έχανε από τη φλάτζα.Για δες το να είσαι σίγουρος γιατί κι εσύ παλιό μοντέλο έχεις.

Δημοσ.

Γενικα το συστηματακι της fiat κανει μπαμ οτι θα βγαλει προβλημα νομιζω.. οκ πολλα ψυγεια ειναι με πλαστικα πλαινα καπακια, αλλα αυτο που ειναι και "παγουρι" μαζι δεν μου καθεται καλα.. βαλτε μια ταπα βρε αδερφε στο ψυγειο! 

Δημοσ.

Γενικα το συστηματακι της fiat κανει μπαμ οτι θα βγαλει προβλημα νομιζω.. οκ πολλα ψυγεια ειναι με πλαστικα πλαινα καπακια, αλλα αυτο που ειναι και "παγουρι" μαζι δεν μου καθεται καλα.. βαλτε μια ταπα βρε αδερφε στο ψυγειο! 

 

 

Έχει διαφορά δηλαδή με τα περισσότερα που απλά το "παγούρι" το έχουν λίγο παραπίσω και πάει με κολάρο; Προς τον τοπικ σταρτερ. Κοίτα φλάντζα οπωσδήποτε, κ αν αλλάξεις ψυγείο άλλαξε και κολάρα+ κολιέδες αν θες να κρατήσεις το αμάξι. 

Δημοσ.

Το παγουρι εχει ενα μικρο σωληνακι που παει πανω πανω στο καθε ψυγειο, οταν ζεσταθει ο κινητηρας που "φουσκωνουν" τα νερα οτι δεν χρειαζεται το στελνει εκει και οταν κρυωσει το ρουφαει πισω ξανα... Στην περιπτωση αυτη της fiat απλα αντι να τα στελνει καπου αλλου τα "φουσκωνει" στο πλαι ας πουμε.. Δεν κανει κατι διαφορετικο σαν λειτουργια παντως.

Δημοσ.

Έχει διαφορά δηλαδή με τα περισσότερα που απλά το "παγούρι" το έχουν λίγο παραπίσω και πάει με κολάρο; Προς τον τοπικ σταρτερ. Κοίτα φλάντζα οπωσδήποτε, κ αν αλλάξεις ψυγείο άλλαξε και κολάρα+ κολιέδες αν θες να κρατήσεις το αμάξι. 

 

Η διαφορά είναι προφανής: Αν σου τρυπήσει το δοχείο διαστολής πρέπει να αλλάξεις ολόκληρο το ψυγείο! (Σκέτη παράνοια... :shock: ).

Κοντολογίς αντί 30 - 40 Ευρώ έξοδα, πάμε στα 120 χωρίς λόγο.

Βέβαια τα 120 ευρώ είναι αρκετά λογική τιμή για αλλαγή ψυγείου, ακόμα και αν δεν είναι γνήσιο (αγορασμένο από αντιπροσωπία).   

Δημοσ.

Έβαλα στεγανοποιητικό ψυγείου μπας και το σώσουμε έτσι γιατί δεν είναι οτι χάνει κατευθείαν πολλά νερά. Θα δείξει η νεκροψία. Ξέρει κανείς πότε φαίνονται τα αποτελέσματα; Αμα την έκανε τη δουλεία του δηλαδή και σταμάτησε τη διαρροή 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...