Προς το περιεχόμενο

VirtualDub Problhma. Error code -100

BLISS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eftia3a ena avi pou enw paizei, mia xara, de mporei na ginei edit sto VirtualDub. (8elw apla na kopsw 6Mb apo to telos gia na xwresei se ena 700ari)

Afou to fortwsw sto VDub kai epile3w direct stream copy, me to pou paw na metakinh8w sto timeline, mou dinei auto to mhnuma:

Error decompressing video frame 0

unknown error occured (may be corrupt data)

(error code -100)

Eite paw grhgora me to mouse se kapoio shmeio tou avi, eite pathsw estw ena keyframe mprosta, pairnw to idio mhnuma. To mono pou allazei einai to frame noumero sto mhnuma, analoga me to pou exw paei.

Ti mporei na ftaiei? to video opws eipa paizei mia xara me ton media player kai ton MPC...

Dokimasa me to VirtualDub 1.5.8, me to 1.5.7, me to 1.5.4 kai me to VirtualDubMod 1.5.4.1 Panta to idio problhma!

Ekana check to avi me to GSpot 2.21 (kai render) kai to brhke apsogo.

Merika stoixeia tou avi:

Video 512x384 - DivX Pro 5.1.1 Beta 2 - 25 fps - xwris pros8hkh upotitlwn `h kapoiwn filtrwn.

Audio Mp3 48Khz - 96Kbs

De mporw na skeftw kati allo.... :shock: Kamia idea???

Asxeta me to problhma auto, exete na mou protinete kapoio antistoixo programma tou VirtualDub, na dokimasw? (proupo8esh oti 8a uposthrizei to direct stream copy option)

Δημοσ.

eixa akrivos to idio provlima me sena kai mou bgike i pisti na vro mia lisi.

mesa sto sistima eixa ton xvid kai divx 5.1...ta arxeia pou kanonika eprepei na anoigoun me divx to v.dub ta evlepe san xvid kai ebgaze to idio error me sena.an koitaza to file information egrafe xvid asxetos an itan kodikopoiimena me divx.kapoio conflict egine.

opote an exeis xvid mesa sto sistima,kane ton uninstall kai dokimase na kaneis pali tin diadikasia...se mena me uninstall tou xvid ola leitourgisan kanonika meta.

Δημοσ.
...se mena me uninstall tou xvid ola leitourgisan kanonika meta.

Na sou pw to skefthka pros stigmhn, giati an kanw properties sto video, mou leei oti sto summary oti xrhsimopoiei xvid compression, enw to video einai ftiagmeno me dvix copression...

Na upo8esw oti auto arxise na ginetai apo tote pou ebales ton teleutaio dvix codec?

.... prepei na bre8ei mia lush...

Δημοσ.
...dokimases na bgaleis ton xvid?

nai ton ebgala kai to VDub doulepse kanonika. Prepei omws na ton 3anabalw giati exw polla avi se xvid...

Xwris ton xvid, sta properties twra den anaferetai kanenas compressor sto divx... kati den paei kala sigoura meta3u tous.

To mono pou mporw na dokimasw einai na balw ton divx 3ana kai meta ton xvid, MHPWS kai lu8ei to problhma. (prin eixa kanei to antistrofo... alxhmeies!)

an breis kamia lush, pes mou...

Δημοσ.

nai auto kane...mallon i egatastasi tou divx prepei na proigeitai tis egatastasis tou xvid...kai mena tora oi dio codec douleuoun kanonika...tous evala me ti seira pou anaferame...omos...den evala ton 5.1 alla ton 5.05.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...