Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Σκεφεται φιλος ενα τετοιο για δευτερο αυτοκινητο πολης μεταχειρισμενο Εχω ακουσει διαφορα για οριο χιλιομετρων κινητηρα καπου στα 80.000 χλμ , για παθητικη ασφαλεια αντικρουομενες αποψεις καθαως και για καταναλωση απο 4 λιτρα εως και 8 εντος πολης . Ζημιες και συντηριση ??? Διαθεσιμο ποσο 3000-4000 ευρω . Οποιος ξερει κατι για αυτα ας βοηθησει . Ευχαριστω.
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Όταν λες όριο χιλιομέτρων κινητήρα; Οτι ο κινητηρας του στα 80.000 περιπου χλμ θελει αλλαγμα .Ετσι εχω ακουσει .
d_gkal Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 μακρυα απο τα 600αρια. και οσο πιο νεο, τοσο το καλυτερο. (λογια αλλων, δεν εχω ιδεα απο σμαρτ) καταναλωση πολυ χαμηλη. θα το επαιρνα για 2ο αμαξι ή αν κινομουν αρκετα στην πολη 2
Liverpool89 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Ειχα σμαρτ το εφτακοσαρι, δεν εκαιγε σταγονα λαδι, καιε πεντε χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη τα λαδια, 5-30, φιλτρο αερος λαδιου. Καθε ξεκινημα και περιμενα να ανεβασει θερμοκρασια πρωτα, πηγαινα χαλαρα μεχρι να αναψει η πρωτη κουκιδα, οταν εφτανα εκει που ηθελα, το αφηνα να πεσουν τα λαδια κανενα λεπτο με διλεπτο αναλογα την.διαδρομη, αν δεν το κανεις αυτο παιζεις με ραγισμα στην πολλαπλη, καψιμο λαδιων. Τωρα τα χιλιαρια σαφως καλυτερα. Οσο για την ασφαλεια να μην σου τυχει ειναι, εγω ποτε δεν φοβηθηκα με..το σμαρτ, μονο να μην την ετρωγα απο το πλαι με κανενα που χε σιδεριες γιατι ειχα ξηλωσει την πορτα να αλλαξω γρυλο παραθυρου και ειδα οτι ηταν κουφια, απο μπροστα και πισω εχεις την ιδια σχεδον τυχη με τα αλλα... οτι θες και ξερω εδω ειμαι να σου απαντησω. Βαλε ακομα λιγα παραπανω λεφτα και παρε χιλιαρι 1
alex_000 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Είχα νοικιάσει smart στην Majorca. Περίμενα να είναι πατίνι. Αποδείχτηκε αμαξάρα. Αν ζούσα σε μεγάλη Ελληνική πόλη smart θα οδηγούσα εκτός Σαββατοκύριακου. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Ειχα σμαρτ το εφτακοσαρι, δεν εκαιγε σταγονα λαδι, καιε πεντε χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη τα λαδια, 5-30, φιλτρο αερος λαδιου. Καθε ξεκινημα και περιμενα να ανεβασει θερμοκρασια πρωτα, πηγαινα χαλαρα μεχρι να αναψει η πρωτη κουκιδα, οταν εφτανα εκει που ηθελα, το αφηνα να πεσουν τα λαδια κανενα λεπτο με διλεπτο αναλογα την.διαδρομη, αν δεν το κανεις αυτο παιζεις με ραγισμα στην πολλαπλη, καψιμο λαδιων. Τωρα τα χιλιαρια σαφως καλυτερα. Οσο για την ασφαλεια να μην σου τυχει ειναι, εγω ποτε δεν φοβηθηκα με..το σμαρτ, μονο να μην την ετρωγα απο το πλαι με κανενα που χε σιδεριες γιατι ειχα ξηλωσει την πορτα να αλλαξω γρυλο παραθυρου και ειδα οτι ηταν κουφια, απο μπροστα και πισω εχεις την ιδια σχεδον τυχη με τα αλλα... οτι θες και ξερω εδω ειμαι να σου απαντησω. Βαλε ακομα λιγα παραπανω λεφτα και παρε χιλιαρι Ευχαριστω .Απο καταναλωση και service ?
gia_nnis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Και γω γνωριζω η χρυση τομη για μεταχειρισμενο ειναι το 700αρακι. Απο καταναλωσεις να μην περιμενει κατω απο 6λ εντος Εκτος θεματος: θα εβγαινε πιο κερδισμενος στον τομεα του οικονομικου αν επαιρνε πχ picanto,c1 και καποια αλλα.. 1
Liverpool89 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Ευχαριστω .Απο καταναλωση και service ? Κοιτα σερβις ειχα μονο τα ανταλλακτικα γιατι ο πατερας μου ειναι μηχανικος αυτοκινητων. Κακα τα ψεμματα θα το παει σε εξειδικευμενο συνεργειο που κανει σμαρτ, εχετε πολλα εκει στην Αθηνα και με προσφορες. Απο καταναλωση νορμαλ, δεκα ευρω αναλογα την τιμη της βενζινας μου εχει βγαλει και 130+ χιλιομετρα. Θυμαμαι εβαλα 15 ευρω βενζινα πηγα θεσσαλονικη, γυρισα σχεδον την μιση μεχρι ωραιοκαστρο πηγα, ξαναγυρισα πισω και ειχα ακομα βεζινα. Θα ελεγξεις την τουρμπινα του, αν πχ στην αλλαγη καει λαδια εχει λιγα ψωμια πας για επισκευη. Το σασμαν που αυτο αν χαλασει κανει 700+ μιλαω παντα για το 700αρι. Ειχα 15αρες ζαντες με 175 μπροστα 195 πισω. Αυτο ειναι το δικο μου..Το σκοτωσα μετανιωνοντας 2.000 το δωσα. 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Και γω γνωριζω η χρυση τομη για μεταχειρισμενο ειναι το 700αρακι. Απο καταναλωσεις να μην περιμενει κατω απο 6λ εντος Εκτος θεματος: θα εβγαινε πιο κερδισμενος στον τομεα του οικονομικου αν επαιρνε πχ picanto,c1 και καποια αλλα.. Το Picanto μου αρεσει κι εμενα αλλα επειδη θελει και αυτοματο δυσκολο με τοσα λεφτα 1000αρακι picanto με αυτοματο κιβωτιο.
paylidis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Ειχα σμαρτ το εφτακοσαρι, δεν εκαιγε σταγονα λαδι, καιε πεντε χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη τα λαδια, 5-30, φιλτρο αερος λαδιου. Καθε ξεκινημα και περιμενα να ανεβασει θερμοκρασια πρωτα, πηγαινα χαλαρα μεχρι να αναψει η πρωτη κουκιδα, οταν εφτανα εκει που ηθελα, το αφηνα να πεσουν τα λαδια κανενα λεπτο με διλεπτο αναλογα την.διαδρομη, αν δεν το κανεις αυτο παιζεις με ραγισμα στην πολλαπλη, καψιμο λαδιων. Τωρα τα χιλιαρια σαφως καλυτερα. Οσο για την ασφαλεια να μην σου τυχει ειναι, εγω ποτε δεν φοβηθηκα με..το σμαρτ, μονο να μην την ετρωγα απο το πλαι με κανενα που χε σιδεριες γιατι ειχα ξηλωσει την πορτα να αλλαξω γρυλο παραθυρου και ειδα οτι ηταν κουφια, απο μπροστα και πισω εχεις την ιδια σχεδον τυχη με τα αλλα... οτι θες και ξερω εδω ειμαι να σου απαντησω. Βαλε ακομα λιγα παραπανω λεφτα και παρε χιλιαρι ακριβως τα ιδια μπηκα να γραψω... τα σερβις φθηνά (3 λιτρα λαδι θελει το καημενο) και απο κατανάλωση αν δεν εχεις βαρυ ποδι δε καίει τίποτα (εγω ειχα ενα ΜΟ γύρω στα 5). Απο ζημιές δε μου έβγαλε τιποτα απολύτως μηχανικό ή και ηλεκτρολογικό. Μόνο κάτι ντίζες και ένα κλειστρο κουκουλας αλλαξα. ΜΙλαμε πάντα για το 700αρι... Για μενα παντως ας βαλει κάτι παραπάνω ή 5-6 δόσεις και να παρει ενα χιλιάρι... και σαν αυτοκίνητο ειναι απολαυστικότατο στην πόλη και πάει μια χαρά... ούτε κουβας, ουτε πατησε τσιχλα ουτε οι μπουρδες στενόμυαλων που δεν εχουν καν μπει μεσα... 3
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 ακριβως τα ιδια μπηκα να γραψω... τα σερβις φθηνά (3 λιτρα λαδι θελει το καημενο) και απο κατανάλωση αν δεν εχεις βαρυ ποδι δε καίει τίποτα (εγω ειχα ενα ΜΟ γύρω στα 5). Απο ζημιές δε μου έβγαλε τιποτα απολύτως μηχανικό ή και ηλεκτρολογικό. Μόνο κάτι ντίζες και ένα κλειστρο κουκουλας αλλαξα. ΜΙλαμε πάντα για το 700αρι... Για μενα παντως ας βαλει κάτι παραπάνω ή 5-6 δόσεις και να παρει ενα χιλιάρι... και σαν αυτοκίνητο ειναι απολαυστικότατο στην πόλη και πάει μια χαρά... ούτε κουβας, ουτε πατησε τσιχλα ουτε οι μπουρδες στενόμυαλων που δεν εχουν καν μπει μεσα... Η αληθεια ειναι οτι μια φορα μονο εχω μπει σε θεση συνοδηγου για 10-15 χλμ και για δυο ατομα μια χαρα ειναι ...Για παθητικη ασφαλεια ????
gia_nnis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 εγω εχω ακουσει οτι εχει καλη παθητικη ασφαλεια για τον ογκο του...
d_gkal Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 μαλλον δεν εχει και τοσο καλη. του λειπει ογκος ο οποιος απορροφα την δυναμη της συγκρουσης. δειτε crash test στο yt
paylidis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 ναι αλλα η καμπίνα tridion που εχει ειναι ειδικα σχεδιασμένη για την ασφαλεια, τοσο ενεργητική όσο και παθητική, Google it... Για αυτό επισης εχει πλαστικά κομμάτια και πολλους κοννεκτορες που πανε όλα πανω στο tridion
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα