Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

 

Για να μην τα πολυλογώ, από την Πέμπτη το βράδυ (δηλαδή 4 μέρες τώρα) απλά δεν έχω ίντερνετ. Έτσι ξαφνικά κόπηκε κάποια στιγμή και δεν ξανασυνδέθηκε ποτέ (και μέσα σε όλο αυτό έριξα και μια κλωτσιά στο κωλορούτερ της Forthnet από τα νεύρα μου, αλλά ευτυχώς δουλεύει και έχω και ένα περισσευούμενο modem). Πήρα τηλέφωνο στη Forthnet και μου είπαν ότι θα στείλουν τεχνικό. Πέρασε η Παρασκευή, τίποτα. Σάββατο μεσημέρι που πάλι δεν με είχαν πάρει πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχει δρομολογηθεί η διαδικασία και ότι πρώτα θα έλεγχαν από τη δικιά τους πλευρά και, αν δεν υπήρχε εκεί θέμα, θα έστελναν τεχνικό από Δευτέρα. Τελικά όντως ο τεχνικός ήρθε σήμερα, αλλά έκανε 2-3 πράγματα και έφυγε. Ούτε καν πήρε το ρούτερ να το συνδέσει στο κεντρικό καλώδιο. Απλά πήρε μέτρηση στον κατανεμητή και στο διαμέρισμα που μένω (δεν ξέρω, ίσως αρκεί αυτό αλλά μου φάνηκε ότι μπορούσε να το ελέγξει και περαιτέρω) και μου είπε ότι το πρόβλημα βρίσκεται στη συνδεσμολογία μέσα στο σπίτι και ότι κατά 90% είναι η πρίζα (Το σπίτι είναι σχετικά παλιό και είχε δίπολο αντί για RJ11). Πάω, αγοράζω πρίζα RJ11, την εγκαθιστώ, τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο τον τεχνικό, μου λέει ότι τότε είναι η καλωδίωση από τον κατανεμητή μέχρι το διαμέρισμα και θέλει ηλεκτρολόγο. Έρχεται ο ηλεκτρολόγος, τραβάμε καλώδιο απευθείας από τον κατανεμητή στο διαμέρισμα και πάλι τίποτα! Τηλέφωνο έχω κανονικά εν τω μεταξύ. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο στη Forthnet, τους λέω ακριβώς πώς έχει η κατάσταση και μου λέει ο υπάλληλος ότι φαίνεται καθαρή η γραμμή μου (έκανε εκεί κάτι ελέγχους και μου άλλαξε προφίλ, αλλά τζίφος) και ότι πρέπει να δρομολογήσει διαδικασία ελέγχου από τη δικιά τους πλευρά για να ελέγξουν τη γραμμή και ότι μπορεί η βλάβη να είναι στα κέντρα του ΟΤΕ και κάτι τέτοια.

 

Το θέμα μου, πέραν του προφανούς, είναι ότι τελευταία φορά που είχα πάρε-δώσε με τον ΟΤΕ ήταν πριν 3 χρόνια που μετακόμισα σε αυτό το σπίτι, οπότε και έκανα αίτηση στη Wind για ίντερνετ και τελικά η γραμμή τους έβγαζε πρόβλημα και δεν τους την έδινε ο ΟΤΕ για να με συνδέσουν. Χωρίς πολλά πολλά, τους πήρε 6 μήνες περίπου για να με συνδέσουν. 6 μήνες! Αν έχουν το θεό τους! Οπότε καταλαβαίνετε ότι στο άκουσμα του ΟΤΕ πανικοβλήθηκα. Στον ΟΤΕ βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να πάω ακριβώς επειδή κάνουν κάτι τέτοια και μάλλον θα έπρεπε να τιμωρηθούν κάπως γι' αυτό, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. Ο υπάλληλος της Forthnet μου είπε ότι είναι και καλά υποχρεωμένοι από τη στιγμή που θα δηλωθεί βλάβη να την επισκευάσουν σε 2-3 μέρες, αλλά δεν το πολυπιστεύω αυτό. Και δεν θέλω να γίνω μα***ας και να βρίζω τον άνθρωπο που δεν μου φταίει και σε τίποτα στην τελική, αλλά είμαι πολύ κοντά στο να βρίσω κάποιον. Δεν σκάω 30€ το μήνα (Είναι με βασικό πακέτο Nova) για να μην έχω ίντερνετ. Για την ώρα περιμένω να με πάρουν αύριο το μεσημέρι όπως μου είπε ο υπάλληλος για να με ενημερώσουν για τυχών εξελίξεις.

 

Αυτά από μένα... Πέραν του ότι τα νεύρα μου είναι κρόσσια, μου τελειώνουν και τα ΜΒ στο κινητό, από όπου και συνδέομαι τόσες μέρες, οπότε αρχίζει και μου κοστίζει και οικονομικά πια το θέμα. Οπότε αν κάποιος έχει καμιά ιδέα για το τι μπορώ να περιμένω ή αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ας το πει γιατί με σώζει.

Δημοσ.

Ενημέρωση

 

Τελικά με πήραν τηλέφωνο σήμερα το πρωί και μου είπαν ότι πρέπει πάλι να έρθει τεχνικός. ΠΆΛΙ. Την άλλη φορά ήρθε, τσέκαρε τα καλώδια και μου είπε ότι το 'χω εγώ το πρόβλημα. Εγώ τα άλλαξα όλα και μου λένε τώρα ότι πάλι κάποιο βραχυκύκλωμα τους δείχνει και ότι πρέπει να έρθει και να συνδέσει ένα ρούτερ εξωτερικά στο καλώδιο του ΟΤΕ και κάτι τέτοια, τα οποία υποθέτω έπρεπε να έχει κάνει εξ αρχής ο τύπος και δεν τα έκανε ποτέ. Το γιατί άγνωστο. Και βέβαια πρώτη κουβέντα αυτή και δεύτερη ότι αν επισκευαστεί κάτι στην πολυκατοικία θα το πληρώσω 30€. Δεν τους έχω δώσει αρκετά, γι' αυτό...

 

Σε λίγο καιρό χάνουν ένα πελάτη ακόμα.

Δημοσ.

Είχα πριν χρόνια το ίδιο θέμα με wind...telas τοτε...αυτοί κατηγορούσαν τον ΟΤΕ ο ΟΤΕ αυτούς μετά έφταιγα εγώ κτλ κτλ κομμένο τηλ και ίντερνετ για 15 μέρες

Από δικαιολογίες η μια μπούρδα μετά την άλλη έκοβαν τις χαζομάρες όταν τους έλεγα οτι είμαι τεχνικός  με αυτά ασχολούμαι .. ενα βράδυ τους λέω δώστε μου τα όρια να πάω να ελέγξω εγώ στα καφαο .

 

εε το πρόβλημα λύθηκε αφού πήρα τηλ τεχνικούς από την Tellas (γνωστους μου) και το έλυσαν σε 2 ώρες

  • Like 1
Δημοσ.

Είχα πριν χρόνια το ίδιο θέμα με wind...telas τοτε...αυτοί κατηγορούσαν τον ΟΤΕ ο ΟΤΕ αυτούς μετά έφταιγα εγώ κτλ κτλ κομμένο τηλ και ίντερνετ για 15 μέρες

 

Από δικαιολογίες η μια μπούρδα μετά την άλλη έκοβαν τις χαζομάρες όταν τους έλεγα οτι είμαι τεχνικός  με αυτά ασχολούμαι .. ενα βράδυ τους λέω δώστε μου τα όρια να πάω να ελέγξω εγώ στα καφαο .

 

εε το πρόβλημα λύθηκε αφού πήρα τηλ τεχνικούς από την Tellas (γνωστους μου) και το έλυσαν σε 2 ώρες

Το μόνο "παρήγορο" είναι ότι τηλέφωνο έχω. Το οποίο βέβαια δεν με πολυνοιάζει γιατί μόνο τους γονείς παίρνω πού και πού και κανένα delivery. Αλλά μπορώ να πάρω και από το κινητό, οπότε δεν είναι θέμα αυτό. Παράξενο βέβαια να έχει πρόβλημα μόνο το ίντερνετ αλλά ξέρω γω?

 

Εγώ τεχνικός δεν είμαι, αλλά έχω επαρκείς γνώσεις για να καταλάβω ότι μου λένε μπούρδες. Και επειδή εν έτει 2015 το να σου κόβουν το ίντερνετ είναι σαν να σου κόβουν το ρεύμα αρχίζω και εκνευρίζομαι με την απάθειά τους. Περιμένω να έρθει τεχνικός αύριο ή μεθαύριο. Αν δεν λυθεί το θέμα εντός της βδομάδας απειλώ ότι θα φύγω. Θα το έκανα έτσι και αλλιώς, τώρα θα γίνει απλά μια ώρα αρχύτερα.

 

Τέλος πάντων... Ηρεμία... Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ice25. Κανένα tip για να βγάλω άκρη με τον τεχνικό παίζει? Γιατί γενικά όσοι τεχνικοί έχουν έρθει εδώ το παίζουν ξερόλες και με έχουν για ηλίθιο. 

Δημοσ.

Φιλε τόλη είχα τραβήξει ακριβώς τα ίδια και εγώ στο παρελθόν με συχνές αποσυνδεσεις στην αρχή ελάχιστη ταχύτητα ύστερα και τέλος καθόλου ίντερνετ. Καταλαβαίνω τι περνας.Όταν έρθει ο τεχνικός να του ζητήσεις να πάρει μέτρηση από την αρχική πριζα και από αυτήν που έχεις το μόντεμ(αν και συνήθως το κάνουν από μόνοι τους).Τώρα για του διάστημα που δεν εχεις ίντερνετ δεν σου πιστώνουν τις ημέρες και πληρώνεις μόνο αυτές που είχες ίντερνετ.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

α.ο οτε ναι θεωρητικα πρεπει να κλεισει την βλαβη σε 48 ωρες.θεωρητικα εκτος αν ειναι καλωδιακη οποτε μπορει να τραβηξει παραπανω.οποιαδηποτε βλαβη ειναι στο καλωδιο αναμεσα στον πελατη κατανεμητη/χωνευτη μεχρι και το αστικο κεντρο ανηκει στον οτε και το λυνει ο οτε.παραπανω Info στο Link της υπογραφης για το πως δουλευει το adsl/vdsl.

δυστυχως για σενα και δυστυχως για ολους  σχετικα με αυτο που γραφεις

Και επειδή εν έτει 2015 το να σου κόβουν το ίντερνετ είναι σαν να σου κόβουν το ρεύμα αρχίζω και εκνευρίζομαι με την απάθειά τους.

δεν ισχυει.αν ειναι καλωδιακη πχ απο τον οτε και 10 μερες μπορουν να σε αφησουν χωρις ιντερνετ και δεν τρεχει μια.

δεν υπαρχει sla κατα καποιο τροπο στο adsl.δενειναι οπτικη ινα που αμα κοπει για χ διαστημα εκει φωναζεις για πλακα και πρεπει ο αλλος να την φτιαξει γρηγορα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...