Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα είδα τα μηνύματα!Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

3 ώρες πριν, vaggooss είπε

Εβαλα φωτογραφια ποιο πανω. 

Και κατι τελευταίο αυτα δεν ειναι σκουτερ που προαναφερεις.. Ανηκιυν στην κατηγορία των ηλεκτρικων ποδηλατων και δεν βγαζουν αδεια. Κυκλοφοριας οποτε δεν εχουν και κτεο και θεωρησεις αδειων.. Ασφαλεια βγαζεις εσυ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ για δικια σου καλυψη. 

Ναι σόρρυ για την διατύπωση.Το ξέρω ότι θεωρούνται ηλεκτρικά ποδήλατα (είχα ήδη ένα τέτοιο).

Οι μπαταρίες που έπαιρνε το δικό μου ήταν 4 των 12αh και 12volt  και έκανε η κάθε μία 40 ευρώ δηλ. έδωσα 160 ευρώ και τις άλλαξα περίπου 2 χρόνια μετά από τότε που το αγόρασα.

  • Απαντ. 828
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vaggooss είπε

Το καθενα εχει διαφορετικη καταναλωση.. 

Εγω με το δικο μου κανω 100 χιλιομετρα  με 35-50 λεπτά του ευρω. Εαν ξερεις απο κιλοβατωρες καταναλωνει 4 κιλοβατ η καθε φορτιση.. Τα ποιο μικρα μοντελα φυσικα καταναλωνουν λιγοτερο. Οποτε και 6 φορτίσεις να κανω τον μηνα ειναι αμελητεα ποσοτητα και δεν βλεπεις διαφορα γιατι ειναι της τάξης των2 με 3 ευρω. 

Με αντιστοιχο βενζινοκινητο καθε 100 χιλιομετρα ηθελα 4.50-5.00 ευρω.. 

4 kW για να το αντιστοιχήσουμε με κάτι πιο καθημερινό για όλους, είναι η κατανάλωση του θερμοσίφωνα.

Βέβαια δεν ξέρω αν με 6 φορτίσεις βγάζεις 1 μήνα. Γιατί αν θες καθημερινή φόρτιση είναι σα να ανάβεις κάθε μέρα 1 ώρα το θερμοσίφωνα, όπου με τελικό κόστος κιλοβατώρας τα 0,20€ περίπου, θα ήθελες 0,80€/μέρα, ή ~24€/μήνα, που σε καμία περίπτωση δεν το λες και αμελητέο, ειδικά αν βάλεις στην εξίσωση και το κόστος αλλαγής μπαταριών που έθεσε ο kleo1.

1 ώρα πριν, vaggooss είπε

Παρε το vmoto cool run η το seckam τα οποια δεν χρειαζονται διπλωμα..

Θα ήθελα μια απάντηση σχετικά με το κόστος/συχνότητα αλλαγής μπαταριών, γιατί μου φαίνεται ότι μία η άλλη είναι η φάση.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, phanispal είπε

4 kW για να το αντιστοιχήσουμε με κάτι πιο καθημερινό για όλους, είναι η κατανάλωση του θερμοσίφωνα.

Βέβαια δεν ξέρω αν με 6 φορτίσεις βγάζεις 1 μήνα. Γιατί αν θες καθημερινή φόρτιση είναι σα να ανάβεις κάθε μέρα 1 ώρα το θερμοσίφωνα, όπου με τελικό κόστος κιλοβατώρας τα 0,20€ περίπου, θα ήθελες 0,80€/μέρα, ή ~24€/μήνα, που σε καμία περίπτωση δεν το λες και αμελητέο, ειδικά αν βάλεις στην εξίσωση και το κόστος αλλαγής μπαταριών που έθεσε ο kleo1.

Θα ήθελα μια απάντηση σχετικά με το κόστος/συχνότητα αλλαγής μπαταριών, γιατί μου φαίνεται ότι μία η άλλη είναι η φάση.

Ναι 4 κιλοβατ ειναι σαν να εχει δουλεψει ο θερμοσιφωνας.. Μην συγχεεις ανομια πραγματα ομως.. Το συγκρινεις με ενα αντιστοιχο σκουτερ το οποιο καθε 100 χιλιομετρα θελει 5 ευρω βενζινη.. Εγω προσωπικά πανω απο 6 φορτισεις δεν κανω.. Βεβαια εχω γνωστο που το φορτιζει καθε μερα γιατι λογω της δουλειας κανει καθε μερα 60 χιλιομετρα.. Αλλα και παλι ειναι 95% κερδισμενος εν συγκριση με το προηγούμενο που ειχε.η κιλωβατωρα εχει 0.077 και εχω και νυχτερινο οποτε δεν με αγγιζει. Οσο για της μπαταρίες λιθιου θα σου βγαλουν περιπου 60.000 χιλιομετρα και θα εχεις κερδισει 3.500 ευρω απο βενζινες και σερβις(αυτο ειναι 100% σιγουρο γιατι τα εχω δωσει.) σημερα το κοστος αλλαγης ειναι 1.000 ευρω αλλα σε 5με 7 χρονια που θα της αλλάξω θα εχουν πεσει σχεδον στο μισο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η πραγματική τιμή κιλοβατώρας δεν είναι αυτή που βλέπεις στο λογαριασμό, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης, εξάλλου αρκετοί πιστεύω θα μπορούν τουλάχιστον τις μισές φορτίσεις να τις κάνουν στη δουλειά.

Εμένα αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι η αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.

Γενικά εσύ τα παρουσιάζεις πολύ ωραία, ότι θ' αλλάξεις τις μπαταρίες σε 5-7 χρόνια και όχι σε 2 ας πούμε, ότι θα βγάλουν 60.000 χιλιόμετρα, και υποθέτεις ότι η τιμή τους θα έχει πέσει σχεδόν στο μισό. Να με συγχωρείς που κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις προτιμώ να είμαι προετοιμασμένος για ένα χειρότερο σενάριο, παρά για αυτό που θα με βόλευε ή που μου πλασάρουν οι πωλητές. Που και πάλι, 200€/χρόνο για μπαταρίες δεν είναι και αμελητέο κόστος, δεν είναι αυτό το «τσάμπα» που βγαίνει προς τα έξω, χοντρικά είναι 20€/μήνα, και παραπάνω αν δεν κρατήσουν 5 χρόνια.

Επίσης δεν ξέρουμε τι γίνεται με αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα κ.λπ.) και πόσο εύκολα (και φθηνά) βρίσκεις ανταλλακτικά.

Δεν ξέρω, μου φαίνεται κάπως too good to be true η φάση, ο άλλος στο skroutz λέει ότι πάει κάθε μέρα στη δουλειά με το πατίνι κι έχει κατενθουσιαστεί.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ.

εγώ λέω να πάρω γαϊδούρι για να πηγαίνω στη δουλειά. κάτι είχε πάρει το αυτί μου κάποτε και για επιδοτήσεις. αν ξέρει κάποιος ας μας ενημερώσει.

Χωρίς να έχω ιδέα κι εμένα μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό όλο αυτό το πανηγύρι που έχει ξεκινήσει για τα ηλεκτρικά παιχνίδια. Για μένα είναι ακόμα παιχνίδια, σε μερικά χρόνια βλέπουμε... ίσως πάρω κι εγώ ένα.

όλοι διαφημίζουν ...με 1€ κάνεις 100χμ.  όταν ήταν να πάρω μηχανάκι, βρήκα στο site της εταιρίας λίστα με αναλώσιμα και τιμές. μπορούσα να υπολογίσω δηλαδή τι θα μου κοστίσει. μπουζί, τακάκια, γρανάζια.....

εδώ τίποτα, πουθενά δεν αναφέρουν το σημαντικότερο κόστος, τη μπαταρία. Και σίγουρα δε νομίζω να είναι τυχαίο.

αναφέρουν πόσα χιλιόμετρα βγάζει η μπαταρία, πόσο θέλει να φορτίσει, πόσους κύκλους φόρτισης σηκώνει αλλά πουθενά κόστος μπαταρίας. Μας δουλεύουν ή όχι;

τα 60,000 αμφιβάλω αν είναι ρεαλιστικά γιατί κι εγώ σε ένα site είχα δει ότι ήθελε αλλαγή στα 15,000. προφανώς δε θα είναι όλες οι μπαταρίες το ίδιο. αλλά άμα είναι να δίνουμε το χιλιαρικάκι έστω και κάθε 4 χρόνια. Ο εις το πηλίκο.

κρατάω το μηχανάκι μου που μπορεί να καίει περισσότερο αλλα θα μπορώ να βγω και λίγο εξω από την πόλη αν χρειαστεί χωρίς να φοβάμαι μη μείνω από μπαταρία

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, phanispal είπε

Η πραγματική τιμή κιλοβατώρας δεν είναι αυτή που βλέπεις στο λογαριασμό, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης, εξάλλου αρκετοί πιστεύω θα μπορούν τουλάχιστον τις μισές φορτίσεις να τις κάνουν στη δουλειά.

Εμένα αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι η αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.

Γενικά εσύ τα παρουσιάζεις πολύ ωραία, ότι θ' αλλάξεις τις μπαταρίες σε 5-7 χρόνια και όχι σε 2 ας πούμε, ότι θα βγάλουν 60.000 χιλιόμετρα, και υποθέτεις ότι η τιμή τους θα έχει πέσει σχεδόν στο μισό. Να με συγχωρείς που κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις προτιμώ να είμαι προετοιμασμένος για ένα χειρότερο σενάριο, παρά για αυτό που θα με βόλευε ή που μου πλασάρουν οι πωλητές. Που και πάλι, 200€/χρόνο για μπαταρίες δεν είναι και αμελητέο κόστος, δεν είναι αυτό το «τσάμπα» που βγαίνει προς τα έξω, χοντρικά είναι 20€/μήνα, και παραπάνω αν δεν κρατήσουν 5 χρόνια.

Επίσης δεν ξέρουμε τι γίνεται με αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα κ.λπ.) και πόσο εύκολα (και φθηνά) βρίσκεις ανταλλακτικά.

Δεν ξέρω, μου φαίνεται κάπως too good to be true η φάση, ο άλλος στο skroutz λέει ότι πάει κάθε μέρα στη δουλειά με το πατίνι κι έχει κατενθουσιαστεί.

Δεν είμαι αυτός που έχει γράψει την κριτική στο skroutz, αλλά τον νιώθω απόλυτα. Και εγώ πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα με το πατίνι στη δουλειά (15 χιλιόμετρα κάθε μέρα) και σε διαβεβαιώνω ότι είναι ο πιο διασκεδαστικός τρόπος από όσους έχω χρησιμοποιήσει (λεωφορείο, ποδήλατο, μηχανάκι, πατίνι).

Δημοσ.

Απορώ (λόγω άγνοιας) πώς γίνεται να βολεύει κάτι τέτοιο. Με τέτοια ροδάκια δεν κοπανάει όλη την ώρα στην παραμικρή λακούβα; Δεν είσαι ακόμα πιο ευάλωτος απ' τα οχήματα γύρω σου;

  • Like 1
Δημοσ.

Κι εγώ πιστεύω θα φοβόμουν να βγω σε κανονικό δρόμο με τέτοιο πατίνι...δεν έχω οδηγήσει ποτέ όμως και δεν ξέρω τι αίσθηση έχει.

Δημοσ.

το θεμα ασφαλειας εχει να κανει με το πως βλεπεις εσυ τον εαυτο σου ,αναμεσα στα αλλα οχηματα.......αν βλεπεις οτι εισαι σαν παρισακτος και μαζευεσαι στην ακρη,θα εισαι παρισακτος.αν θεωρεις οτι σου αξιζει ενα τμημα του οδουστωματος,οδηγας στο τμημα που σου αναλογει,και δεν κανεις ακρη ...μολις γυρισα απο διαδρομη με το 50αρακι μου.προς το τελος,ενα τσουτσεκι δεν κραταει  αποσταση ασφαλειας,κανω ενα υπολογισμενο φρεναρισμα και πεφτει στα φρενα.γυρναω και τον κοιταω."αν πατησεις καποιο παιδι,θα εισαι νεκρος πριν το καταλαβεις,γκεγκε?".δεν ειπε τπτ,αλλα ετσι ειναι,διπλωμα στον καθε λακαμα........

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 16/7/2018 στις 6:42 ΜΜ, phanispal είπε

Η πραγματική τιμή κιλοβατώρας δεν είναι αυτή που βλέπεις στο λογαριασμό, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης, εξάλλου αρκετοί πιστεύω θα μπορούν τουλάχιστον τις μισές φορτίσεις να τις κάνουν στη δουλειά.

Εμένα αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι η αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.

Γενικά εσύ τα παρουσιάζεις πολύ ωραία, ότι θ' αλλάξεις τις μπαταρίες σε 5-7 χρόνια και όχι σε 2 ας πούμε, ότι θα βγάλουν 60.000 χιλιόμετρα, και υποθέτεις ότι η τιμή τους θα έχει πέσει σχεδόν στο μισό. Να με συγχωρείς που κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις προτιμώ να είμαι προετοιμασμένος για ένα χειρότερο σενάριο, παρά για αυτό που θα με βόλευε ή που μου πλασάρουν οι πωλητές. Που και πάλι, 200€/χρόνο για μπαταρίες δεν είναι και αμελητέο κόστος, δεν είναι αυτό το «τσάμπα» που βγαίνει προς τα έξω, χοντρικά είναι 20€/μήνα, και παραπάνω αν δεν κρατήσουν 5 χρόνια.

Επίσης δεν ξέρουμε τι γίνεται με αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα κ.λπ.) και πόσο εύκολα (και φθηνά) βρίσκεις ανταλλακτικά.

Δεν ξέρω, μου φαίνεται κάπως too good to be true η φάση, ο άλλος στο skroutz λέει ότι πάει κάθε μέρα στη δουλειά με το πατίνι κι έχει κατενθουσιαστεί.

Τακακια λαστιχα εχουν ολα.. Εγω κοιταω αυτα που γλυτωνω σε σχεση με εναν θερμικο κινητηρα.. Ακομα και σε 2 μερες να κανεις τα 60.000 χιλ θα συγκρινεις ποσα κερδισες απο βενζινη, γενικα σερβις, καθε 3.000 αλλαγη λαδιου καθε 12.000 γενικο σερβις κοστους 150 ευρω και πολλα αλλα.. Θα γλυτωσεις 3500 και θα δωσεις 1000 να αλλαξεις μπαταρια.. Οποτε σου μενουν 2500 ευρω. Κοστος συντηρησης δεν υπαρχει. Η τιμη της κιλοβατωρας εχει διαφορα στον καθενα.. Εδω και ενα μηνα εχω παει σε ιδιωτη και εχω αλκη τιμη.. Ασε που σύντομα θα βαλω και φωτοβολταικα. Παρε ηλεκτρικο οχημα να σωθεις αυτο ΜΟΝΟ σου λεω. 

Στις 16/7/2018 στις 6:42 ΜΜ, phanispal είπε

Η πραγματική τιμή κιλοβατώρας δεν είναι αυτή που βλέπεις στο λογαριασμό, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης, εξάλλου αρκετοί πιστεύω θα μπορούν τουλάχιστον τις μισές φορτίσεις να τις κάνουν στη δουλειά.

Εμένα αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι η αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.

Γενικά εσύ τα παρουσιάζεις πολύ ωραία, ότι θ' αλλάξεις τις μπαταρίες σε 5-7 χρόνια και όχι σε 2 ας πούμε, ότι θα βγάλουν 60.000 χιλιόμετρα, και υποθέτεις ότι η τιμή τους θα έχει πέσει σχεδόν στο μισό. Να με συγχωρείς που κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις προτιμώ να είμαι προετοιμασμένος για ένα χειρότερο σενάριο, παρά για αυτό που θα με βόλευε ή που μου πλασάρουν οι πωλητές. Που και πάλι, 200€/χρόνο για μπαταρίες δεν είναι και αμελητέο κόστος, δεν είναι αυτό το «τσάμπα» που βγαίνει προς τα έξω, χοντρικά είναι 20€/μήνα, και παραπάνω αν δεν κρατήσουν 5 χρόνια.

Επίσης δεν ξέρουμε τι γίνεται με αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα κ.λπ.) και πόσο εύκολα (και φθηνά) βρίσκεις ανταλλακτικά.

Δεν ξέρω, μου φαίνεται κάπως too good to be true η φάση, ο άλλος στο skroutz λέει ότι πάει κάθε μέρα στη δουλειά με το πατίνι κι έχει κατενθουσιαστεί.

Και κατι που ξεχασα οι λιθιου εχουν βγαλει 300.000 σε αμαξι με πτωση ενα 8%..το δουλευει ως ταξι. Σου δινει μινιμουμ η εταιρει 60.000 να ειναι καλυμενη αλλα θα βγαλουν πολλα περισσότερα. 

Στις 17/7/2018 στις 12:01 ΜΜ, torq είπε

εγώ λέω να πάρω γαϊδούρι για να πηγαίνω στη δουλειά. κάτι είχε πάρει το αυτί μου κάποτε και για επιδοτήσεις. αν ξέρει κάποιος ας μας ενημερώσει.

Χωρίς να έχω ιδέα κι εμένα μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό όλο αυτό το πανηγύρι που έχει ξεκινήσει για τα ηλεκτρικά παιχνίδια. Για μένα είναι ακόμα παιχνίδια, σε μερικά χρόνια βλέπουμε... ίσως πάρω κι εγώ ένα.

όλοι διαφημίζουν ...με 1€ κάνεις 100χμ.  όταν ήταν να πάρω μηχανάκι, βρήκα στο site της εταιρίας λίστα με αναλώσιμα και τιμές. μπορούσα να υπολογίσω δηλαδή τι θα μου κοστίσει. μπουζί, τακάκια, γρανάζια.....

εδώ τίποτα, πουθενά δεν αναφέρουν το σημαντικότερο κόστος, τη μπαταρία. Και σίγουρα δε νομίζω να είναι τυχαίο.

αναφέρουν πόσα χιλιόμετρα βγάζει η μπαταρία, πόσο θέλει να φορτίσει, πόσους κύκλους φόρτισης σηκώνει αλλά πουθενά κόστος μπαταρίας. Μας δουλεύουν ή όχι;

τα 60,000 αμφιβάλω αν είναι ρεαλιστικά γιατί κι εγώ σε ένα site είχα δει ότι ήθελε αλλαγή στα 15,000. προφανώς δε θα είναι όλες οι μπαταρίες το ίδιο. αλλά άμα είναι να δίνουμε το χιλιαρικάκι έστω και κάθε 4 χρόνια. Ο εις το πηλίκο.

κρατάω το μηχανάκι μου που μπορεί να καίει περισσότερο αλλα θα μπορώ να βγω και λίγο εξω από την πόλη αν χρειαστεί χωρίς να φοβάμαι μη μείνω από μπαταρία

Δεν στο λεω ειρωνικα.. 

Αλλα μιλας χωρις να ξερεις.. 

Ψαξου πρωτα οπως εκανα και εγω 2 χρονια μεχρι να αγορασω και μην κατακρινεις χωρις να ξερεις.. 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, phanispal είπε

Απορώ (λόγω άγνοιας) πώς γίνεται να βολεύει κάτι τέτοιο. Με τέτοια ροδάκια δεν κοπανάει όλη την ώρα στην παραμικρή λακούβα; Δεν είσαι ακόμα πιο ευάλωτος απ' τα οχήματα γύρω σου;

Από τα 7 χιλιόμετρα που είναι η απόσταση ανάμεσα στο σπίτι μου και τη δουλειά μου, τα 5 είναι ποδηλατόδρομος, άρα δεν τίθεται καν θέμα ασφάλειας. Το πατίνι που έχω εγώ, αν και έχει από τις μεγαλύτερες ρόδες (8,5 ίντσες), αισθάνεσαι την κάθε λακούβα και την κάθε ανωμαλία. Αλλά επειδή την διαδρομή την κάνω καθημερινά, έχω μάθει πλέον πού είναι και η τελευταία λακούβα και απλά τις αποφεύγω. Το τέλειο δεν υπάρχει ή και να υπάρχει δεν έχουμε λεφτά για να το αποκτήσουμε. Γι' αυτό κάτι δίνεις, κάτι παίρνεις. Κάνω την διαδρομή αυτή 7,5 χρόνια και έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν ότι μεταφορικό μέσο υπάρχει: λεωφορείο, ποδήλατο, μηχανάκι και τώρα ηλεκτρικό πατίνι. Σε πληροφορώ ότι από τότε που πήρα το πατίνι, η καθημερινή μετακίνηση έχει γίνει πιο ευχάριστη από ποτέ.

  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kalogeros είπε

Από τα 7 χιλιόμετρα που είναι η απόσταση ανάμεσα στο σπίτι μου και τη δουλειά μου, τα 5 είναι ποδηλατόδρομος, άρα δεν τίθεται καν θέμα ασφάλειας. Το πατίνι που έχω εγώ, αν και έχει από τις μεγαλύτερες ρόδες (8,5 ίντσες), αισθάνεσαι την κάθε λακούβα και την κάθε ανωμαλία. Αλλά επειδή την διαδρομή την κάνω καθημερινά, έχω μάθει πλέον πού είναι και η τελευταία λακούβα και απλά τις αποφεύγω. Το τέλειο δεν υπάρχει ή και να υπάρχει δεν έχουμε λεφτά για να το αποκτήσουμε. Γι' αυτό κάτι δίνεις, κάτι παίρνεις. Κάνω την διαδρομή αυτή 7,5 χρόνια και έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν ότι μεταφορικό μέσο υπάρχει: λεωφορείο, ποδήλατο, μηχανάκι και τώρα ηλεκτρικό πατίνι. Σε πληροφορώ ότι από τότε που πήρα το πατίνι, η καθημερινή μετακίνηση έχει γίνει πιο ευχάριστη από ποτέ.

Σε πόση ώρα την κάνεις αυτή την απόσταση;

Δημοσ.
Στις 17/7/2018 στις 12:01 ΜΜ, torq είπε

εγώ λέω να πάρω γαϊδούρι για να πηγαίνω στη δουλειά. κάτι είχε πάρει το αυτί μου κάποτε και για επιδοτήσεις. αν ξέρει κάποιος ας μας ενημερώσει.

Χωρίς να έχω ιδέα κι εμένα μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό όλο αυτό το πανηγύρι που έχει ξεκινήσει για τα ηλεκτρικά παιχνίδια. Για μένα είναι ακόμα παιχνίδια, σε μερικά χρόνια βλέπουμε... ίσως πάρω κι εγώ ένα.

όλοι διαφημίζουν ...με 1€ κάνεις 100χμ.  όταν ήταν να πάρω μηχανάκι, βρήκα στο site της εταιρίας λίστα με αναλώσιμα και τιμές. μπορούσα να υπολογίσω δηλαδή τι θα μου κοστίσει. μπουζί, τακάκια, γρανάζια.....

εδώ τίποτα, πουθενά δεν αναφέρουν το σημαντικότερο κόστος, τη μπαταρία. Και σίγουρα δε νομίζω να είναι τυχαίο.

αναφέρουν πόσα χιλιόμετρα βγάζει η μπαταρία, πόσο θέλει να φορτίσει, πόσους κύκλους φόρτισης σηκώνει αλλά πουθενά κόστος μπαταρίας. Μας δουλεύουν ή όχι;

τα 60,000 αμφιβάλω αν είναι ρεαλιστικά γιατί κι εγώ σε ένα site είχα δει ότι ήθελε αλλαγή στα 15,000. προφανώς δε θα είναι όλες οι μπαταρίες το ίδιο. αλλά άμα είναι να δίνουμε το χιλιαρικάκι έστω και κάθε 4 χρόνια. Ο εις το πηλίκο.

κρατάω το μηχανάκι μου που μπορεί να καίει περισσότερο αλλα θα μπορώ να βγω και λίγο εξω από την πόλη αν χρειαστεί χωρίς να φοβάμαι μη μείνω από μπαταρία

Με ενα ευρω εγω κανω 300 χιλιομετρα μετρημενα στάνταρ.. Αυτα που λες για αλλαγη στης 15.000 ειναι τα ηλεκτρικά ποδηλατα τα οποια εχουν ποιο φθηνου τυπου μπαταριες ΜΟΛΎΒΔΟΥ. Με αυτα κανεις με ενα ευρω 400 ισως και 500 χιλιομετρα γιατι εχουν ποιο  μικρες επιδοσεις αρα και μικροτερη κατανάλωση. Τα αποκαλεις ηλεκτρικα παιχνιδια αλλα αν δεις της ηλεκτρικες μοτοσυκλετες που κυκλοφορουνε εδω και χρονια φυσικα στης ανεπτυγμενες χωρες θα θεωρεις το παπι σου παιχνιδι. Τα ηλεκτροκινητα οχηματα ριχνουν ταπα σε ferari lotus κλπ.. Δες και στο youtube.. Εμεις οι ΕΛΛΗΝΕΣ παντα εκσυχρονιζομαστε τελευταιοι. 

22 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Με ενα ευρω εγω κανω 300 χιλιομετρα μετρημενα στάνταρ.. Αυτα που λες για αλλαγη στης 15.000 ειναι τα ηλεκτρικά ποδηλατα τα οποια εχουν ποιο φθηνου τυπου μπαταριες ΜΟΛΎΒΔΟΥ. Με αυτα κανεις με ενα ευρω 400 ισως και 500 χιλιομετρα γιατι εχουν ποιο  μικρες επιδοσεις αρα και μικροτερη κατανάλωση. Τα αποκαλεις ηλεκτρικα παιχνιδια αλλα αν δεις της ηλεκτρικες μοτοσυκλετες που κυκλοφορουνε εδω και χρονια φυσικα στης ανεπτυγμενες χωρες θα θεωρεις το παπι σου παιχνιδι. Τα ηλεκτροκινητα οχηματα ριχνουν ταπα σε ferari lotus κλπ.. Δες και στο youtube.. Εμεις οι ΕΛΛΗΝΕΣ παντα εκσυχρονιζομαστε τελευταιοι. 

Και για τα ποδηλατα το κοστος αλλαγης μπαταριας ειναι 50 ευρω το καθε στοιχειο.. Εχει τεσσερα στοιχεια και αν χρειαστουν και τα 4 συνονο 200 ευρω.. 

Εαν χρειαστουν ομως και τα 4.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε παιδιά καλά τα λέτε ότι συμφέρει από άποψη χρόνου και κόστους για μέσα στην πόλη αλλά δεν υπολογίζετε το γεγονός ότι με τόσο μικρούς τροχούς είναι λιγότερο ασφαλές ακόμα και από ποδήλατο, ειδικά αν βρέχει ή και φυσάει, όπως συμβαίνει συχνά από Νοέμβρη μέχρι και Μάρτη; Εκτός αν το θέλετε για καλοκαιρινή χρήση οπότε πάσο.

Επεξ/σία από mernides

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...