Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 hours ago, vaggooss said:

Εγώ με 60ah βγάζω 80 άνετα με τελική.

Αλλά η τελική του είναι 80 χιλιόμετρα.

68 χιλιόμετρα είναι πήγαινε έλα  το χωριό μου και έχω και υπόλοιπο όταν γυρίζω.

Λίγα μου φαίνονται για 74ah. Ποιο μοντέλο έχεις?

65 σε τελική ταχύτητα και 60 χιλιόμετρα σε αυτονομία, έχω το MT3 Pro Yadea

  • Απαντ. 828
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, V3NDETTA είπε

65 σε τελική ταχύτητα και 60 χιλιόμετρα σε αυτονομία, έχω το MT3 Pro Yadea

Σίγουρα έχει 74ah?

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Σίγουρα έχει 74ah?

Στο σάιτ λέει 24ah λεει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, vaggooss said:

Σίγουρα έχει 74ah?

Στο σάιτ λέει 24ah λεει

Ισχύει λάθος έκανα,είναι 24ah 72 v 2800 w

Πάντως έχει πολύ δυνατή ροπή και είναι πολύ άνετο, συμπλήρωσα 6000 χιλιόμετρα και φέτος πάλι 50-60 χιλιόμετρα μου βγάζει με μια φόρτιση βέβαια το χειμώνα πέφτει η αυτονομία κατά 5- 10 χιλιόμετρα ανάλογα την χρήση....το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι οι μπαταρίες δεν είναι αποσπασμένες και οτι βγάζουν κάποιους ήχους τα πλαστικά αλλά διορθώνετε.... Με απόσυρση και επιδότηση μου βγήκε 900€ δεν μπορώ να έχω παράπονο για τόσα λίγα που έδωσα... Απόσβεση σε 2 χρόνια μαξ. Δεν έχω καθόλου να έξοδα τέλη, σέρβις, βενζίνες και ΚΤΕΟ...Το πολύ να αλλάξω τακάκια λάστιχα και υγρό φρένων στα 2-3 χρόνια...

Επεξ/σία από V3NDETTA
Δημοσ.
5 ώρες πριν, V3NDETTA είπε

Ισχύει λάθος έκανα,είναι 24ah 72 v 2800 w

Πάντως έχει πολύ δυνατή ροπή και είναι πολύ άνετο, συμπλήρωσα 6000 χιλιόμετρα και φέτος πάλι 50-60 χιλιόμετρα μου βγάζει με μια φόρτιση βέβαια το χειμώνα πέφτει η αυτονομία κατά 5- 10 χιλιόμετρα ανάλογα την χρήση....το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι οι μπαταρίες δεν είναι αποσπασμένες και οτι βγάζουν κάποιους ήχους τα πλαστικά αλλά διορθώνετε.... Με απόσυρση και επιδότηση μου βγήκε 900€ δεν μπορώ να έχω παράπονο για τόσα λίγα που έδωσα... Απόσβεση σε 2 χρόνια μαξ. Δεν έχω καθόλου να έξοδα τέλη, σέρβις, βενζίνες και ΚΤΕΟ...Το πολύ να αλλάξω τακάκια λάστιχα και υγρό φρένων στα 2-3 χρόνια...

Βγάζεις πολλά χιλιόμετρα  αυτονομίας με τόσο μικρή μπαταρία. Αν έχεις μολύβδου μπαταρίες δεν θα σου αντέξουν πάνω από 2 χρόνια να ξέρεις.

5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εξαιρούνται και απο κτεο?!

Από το ΚΤΕΟ εξαιρούνται τα μοτοποδήλατα.

Δημοσ.
2 hours ago, vaggooss said:

Βγάζεις πολλά χιλιόμετρα  αυτονομίας με τόσο μικρή μπαταρία. Αν έχεις μολύβδου μπαταρίες δεν θα σου αντέξουν πάνω από 2 χρόνια να ξέρεις.

Από το ΚΤΕΟ εξαιρούνται τα μοτοποδήλατα.

Είναι μπαταρίες γραφενίου 

Just now, V3NDETTA said:

Είναι μπαταρίες γραφενίου 

Σε μερικούς μήνες κλείνω την διετία, επίσης πάει και πόσο καλά και πόσο συχνά φορτίζεις τις μπαταρίες,1200 κύκλοι στην καλύτερη στην χειρότερη προβλέπω 500-600 κύκλους εάν δεν προσέχω και πολύ μια φορά την βδομάδα περίπου τις φορτίζω οπότε άνετα 9-10 χρόνια τουλάχιστον, σίγουρα θα πέσει αυτονομία αλλά μέχρι τότε ήδη θα κάνω απόσβεση... Υπολόγισα ότι κάνω απόσβεση στα 2.5 χρόνια περίπου.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, V3NDETTA είπε

Είναι μπαταρίες γραφενίου 

Σε μερικούς μήνες κλείνω την διετία, επίσης πάει και πόσο καλά και πόσο συχνά φορτίζεις τις μπαταρίες,1200 κύκλοι στην καλύτερη στην χειρότερη προβλέπω 500-600 κύκλους εάν δεν προσέχω και πολύ μια φορά την βδομάδα περίπου τις φορτίζω οπότε άνετα 9-10 χρόνια τουλάχιστον, σίγουρα θα πέσει αυτονομία αλλά μέχρι τότε ήδη θα κάνω απόσβεση... Υπολόγισα ότι κάνω απόσβεση στα 2.5 χρόνια περίπου.

Αποτι ξέρω και έχω μάθει δεν κυκλοφορούν ακόμα γραφενίου. 9-10 χρόνια δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις.

Εγώ όταν το πήρα είχε μολύβδου στις 8.000 χιλ, στον ενάμιση χρόνο περίπου χαιρέτησαν.

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά μετά τα 2 χρόνια να είσαι πάντα προετοιμασμένος ,η όταν φθάνεις προς τα 10.000 χιλ.Εννοείται πως και η σωστή μεταχείριση βοηθάει να αντέξουν περισσότερο. Μακάρι να τις έχουν βελτιώσει ποιοτικά και να μην έχεις θέμα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εγώ όταν το πήρα είχε μολύβδου στις 8.000 χιλ, στον ενάμιση χρόνο περίπου χαιρέτησαν.

Είναι λάθος επιλογή οι μπαταρίες μολύβδου, λόγω διάρκειας ζωής και βάρους.

Δημοσ.
5 hours ago, vaggooss said:

Αποτι ξέρω και έχω μάθει δεν κυκλοφορούν ακόμα γραφενίου. 9-10 χρόνια δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις.

Εγώ όταν το πήρα είχε μολύβδου στις 8.000 χιλ, στον ενάμιση χρόνο περίπου χαιρέτησαν.

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά μετά τα 2 χρόνια να είσαι πάντα προετοιμασμένος ,η όταν φθάνεις προς τα 10.000 χιλ.Εννοείται πως και η σωστή μεταχείριση βοηθάει να αντέξουν περισσότερο. Μακάρι να τις έχουν βελτιώσει ποιοτικά και να μην έχεις θέμα.

Θα επανέλθω στο θέμα στις 20000 

Ψάξε να δεις το συγκεκριμένο μηχανάκι με ποιες μπαταρίες είναι εξοπλισμένο, είναι το μοναδικό που έχει μπαταρίες γραφενίου,όλα τα υπόλοιπα είναι είτε λιθίου είτε μολύβδου.

5 hours ago, vaggooss said:

Αποτι ξέρω και έχω μάθει δεν κυκλοφορούν ακόμα γραφενίου. 9-10 χρόνια δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις.

Εγώ όταν το πήρα είχε μολύβδου στις 8.000 χιλ, στον ενάμιση χρόνο περίπου χαιρέτησαν.

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά μετά τα 2 χρόνια να είσαι πάντα προετοιμασμένος ,η όταν φθάνεις προς τα 10.000 χιλ.Εννοείται πως και η σωστή μεταχείριση βοηθάει να αντέξουν περισσότερο. Μακάρι να τις έχουν βελτιώσει ποιοτικά και να μην έχεις θέμα.

 

Screenshot_2024-06-09-16-37-15-097_com.android.chrome.jpg

Δημοσ.

Ένα τμήμα μόνο γίνεται από γραφένιο, δεν θυμάμαι αν λέγεται άνοδος ή κάθοδος, η υπόλοιπη μπαταρία είναι σαν μια απλή λιθίου.

Εξολοκλήρου μπαταρία γραφενίου είναι ακόμα οικονομικά απρόσιτη.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Doubt είπε

Είναι λάθος επιλογή οι μπαταρίες μολύβδου, λόγω διάρκειας ζωής και βάρους.

Το ξέρω τότε ήταν οικονομικό το θέμα και είχα και εγώ στο μυαλό ότι θα βγάλω καμία 4ετια και θα τις αλλάξω.

Αλλά άλλαξα στον ενάμιση χρόνο υποχρεωτικά.

16 ώρες πριν, Doubt είπε

Ένα τμήμα μόνο γίνεται από γραφένιο, δεν θυμάμαι αν λέγεται άνοδος ή κάθοδος, η υπόλοιπη μπαταρία είναι σαν μια απλή λιθίου.

Εξολοκλήρου μπαταρία γραφενίου είναι ακόμα οικονομικά απρόσιτη.

Νομίζω η υπόλοιπη είναι μολύβδου ούτε καν λιθίου. 

16 ώρες πριν, V3NDETTA είπε

Θα επανέλθω στο θέμα στις 20000 

Ψάξε να δεις το συγκεκριμένο μηχανάκι με ποιες μπαταρίες είναι εξοπλισμένο, είναι το μοναδικό που έχει μπαταρίες γραφενίου,όλα τα υπόλοιπα είναι είτε λιθίου είτε μολύβδου.

 

Screenshot_2024-06-09-16-37-15-097_com.android.chrome.jpg

Ελπίζω να μην έχεις θέμα. Ψάξε λίγο στα σάιτ να δεις για τις γραφενίου,και είχα ρωτήσει και 2 μάστορες που έχουν κατάστημα με μπαταρίες.Αυτο μου είχαν πει ότι δεν κυκλοφορούν γραφενίου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, vaggooss said:

Το ξέρω τότε ήταν οικονομικό το θέμα και είχα και εγώ στο μυαλό ότι θα βγάλω καμία 4ετια και θα τις αλλάξω.

Αλλά άλλαξα στον ενάμιση χρόνο υποχρεωτικά.

Νομίζω η υπόλοιπη είναι μολύβδου ούτε καν λιθίου. 

Ελπίζω να μην έχεις θέμα. Ψάξε λίγο στα σάιτ να δεις για τις γραφενίου,και είχα ρωτήσει και 2 μάστορες που έχουν κατάστημα με μπαταρίες.Αυτο μου είχαν πει ότι δεν κυκλοφορούν γραφενίου.

Λογικό το βρίσκω να σου έχουν πει αυτό, αφού πρόκειται για ακριβές μπαταρίες, αλλά σιγά μην έχει ανοίξει  κάποιος απο αυτούς για να δουν με τα μάτια τους , γενικά σε όποιο σάιτ και να μπεις αναφέρει ότι οι μπαταρίες είναι γραφενίου . Και πάλι αναφέρω πως είναι το μοναδικό μοντέλο που έχει τέτοιες μπαταρίες και είναι ουσιαστικά σε sold out εδώ και αρκετό καιρό από το επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα.Γενικα δεν συμφέρει τις εταιρίες να φέρνουν το συγκεκριμένο μοντέλο. Είναι φτηνό, ανθεκτικό και μπαίνει σε άμεσο ανταγωνισμό με τα άλλα ηλεκτρικά μηχανάκια....

 

Γενικά ο χρόνος θα δείξει,το οδηγό εδώ και 16 μήνες και χωρίς τον κόφτη χωρίς ούτε ένα πρόβλημα, φυσικά πρέπει και να το  προσέχεις, συχνές φορτίσεις δεν περιμένεις ποτέ να πάει στο 0 στην χειρότερη το αφήνω 10-20% πριν το βάλω σε φόρτιση . Φυσικά εάν θα το οδηγάω συνέχεια στην τρίτη ταχύτητα και είμαι συνέχεια στο φουλ οι μπαταρίες δεν θα αντέξουν πολύ, γι'αυτό το οδηγό συνήθως στην πρώτη ταχύτητα με μέγιστη ταχύτητα 40-45 και βάζω δεύτερη η τρίτη μόνο σε ακραίες περιπτώσεις.

Γενικά είναι μηχανάκι για μικρές πόλεις και για μικρές αποστάσεις.

https://esforce.gr/mt3-pro-with-fast-charger-yadea-technology-rks

Επεξ/σία από V3NDETTA
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

HOW DO GRAPHENE BATTERIES WORK?

With two conductive plates coated in a porous material and immersed in an electrolyte solution, a graphene battery works similarly to traditional lithium-ion batteries. However, the key difference is the use of graphene as the material for the anode instead of graphite, which is commonly used in lithium-ion batteries. Graphene’s high conductivity allows for the efficient transfer of charged particles, such as electrons, resulting in higher power output and quicker charging and discharging times. This allows for longer battery life and more reliable performance. 

 

https://yadea.com.np/graphene-battery-for-electric-scooters/

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, V3NDETTA είπε

Λογικό το βρίσκω να σου έχουν πει αυτό, αφού πρόκειται για ακριβές μπαταρίες, αλλά σιγά μην έχει ανοίξει  κάποιος απο αυτούς για να δουν με τα μάτια τους , γενικά σε όποιο σάιτ και να μπεις αναφέρει ότι οι μπαταρίες είναι γραφενίου . Και πάλι αναφέρω πως είναι το μοναδικό μοντέλο που έχει τέτοιες μπαταρίες και είναι ουσιαστικά σε sold out εδώ και αρκετό καιρό από το επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα.Γενικα δεν συμφέρει τις εταιρίες να φέρνουν το συγκεκριμένο μοντέλο. Είναι φτηνό, ανθεκτικό και μπαίνει σε άμεσο ανταγωνισμό με τα άλλα ηλεκτρικά μηχανάκια....

 

Γενικά ο χρόνος θα δείξει,το οδηγό εδώ και 16 μήνες και χωρίς τον κόφτη χωρίς ούτε ένα πρόβλημα, φυσικά πρέπει και να το  προσέχεις, συχνές φορτίσεις δεν περιμένεις ποτέ να πάει στο 0 στην χειρότερη το αφήνω 10-20% πριν το βάλω σε φόρτιση . Φυσικά εάν θα το οδηγάω συνέχεια στην τρίτη ταχύτητα και είμαι συνέχεια στο φουλ οι μπαταρίες δεν θα αντέξουν πολύ, γι'αυτό το οδηγό συνήθως στην πρώτη ταχύτητα με μέγιστη ταχύτητα 40-45 και βάζω δεύτερη η τρίτη μόνο σε ακραίες περιπτώσεις.

Γενικά είναι μηχανάκι για μικρές πόλεις και για μικρές αποστάσεις.

https://esforce.gr/mt3-pro-with-fast-charger-yadea-technology-rks

Μεγάλο ρόλο παίζουν και οι επιταχύνσεις. Όσο πιο ομαλά το δουλεύεις τόσο λιγότερο καταπονούνται.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...