Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ποιο αργο για τα αλογα του

Σε σχέση με το golf είναι κατά 0,4"" πιο αργό αλλά έχει λίγο καλύτερη ροπή (μέγιστη ροπή ) . Μιλάω για 1.6 πετρέλαιο 

Το ceed είναι βαρύ αμάξι αλλά σε κάποια θέματα υπερτερεί σε σχέση με το golf . Αν διαβάσεις γερμανικά review ή γερμανικά forums δεν είναι λίγοι αυτοί όπου είχαν μια ζωή golf και πήγαν να δοκιμάσουν την τύχη τους με το νεο ceed και το θεωρούν καλύτερο απο το golf του 2014 που είχαν σε αρκετά πράγματα .

Το ceed μπορείς να το πεις anti golf .

Δημοσ.

για το καινουργιο δεν εχω ιδεα για το προηγουμενο ωστοσο,

Το pro ceed 2.0 με τα 204 αλογα πολυ κοντινες αποδοσεις με το astra 1.6 180 αλογα το Α3 1.8Τ 160 αλογα και το Golf 1.4 160 αλογα

και το leon 1.8T 160 αλογα

Δηλαδη το ποιο γρηγορο εμπορικο της ceed ειχε ιδιες αποδοσεις με τα,μιας βαθμιδας κατω των υπολοιπων και τιμη κοντα στα μιας βαθμιδας πανω.

Η ποιο "τυπικη" εκδοση ειχε πολυ καλη τιμη με πολυ καλη εμφανιση και γιαυτο και πηγε καλα.

 

Για το καινουργιο απο περιεργεια θα δω τι παιζει

Δημοσ.

για το καινουργιο δεν εχω ιδεα για το προηγουμενο ωστοσο,

Το pro ceed 2.0 με τα 204 αλογα πολυ κοντινες αποδοσεις με το astra 1.6 180 αλογα το Α3 1.8Τ 160 αλογα και το Golf 1.4 160 αλογα

και το leon 1.8T 160 αλογα

Δηλαδη το ποιο γρηγορο εμπορικο της ceed ειχε ιδιες αποδοσεις με τα,μιας βαθμιδας κατω των υπολοιπων και τιμη κοντα στα μιας βαθμιδας πανω.

Η ποιο "τυπικη" εκδοση ειχε πολυ καλη τιμη με πολυ καλη εμφανιση και γιαυτο και πηγε καλα.

 

Για το καινουργιο απο περιεργεια θα δω τι παιζει

Στο καινούριο τοποθετούνται 1000αριδες κινητήρες με 120 hp και .... όχι πολλαπλους συνδέσμους πίσω αλλά διπλά ψαλίδια σε όλες τις εκδόσεις . Εδωσε ρέστα η ΚΙΑ πάλι.

Βασικά το ceed GT δεν είναι το πιο γρήγορο εμπορικό της ΚΙΑ εκτός αν μιλάς για αυτή την κατηογρία κυβισμού και αυτοκινήτου.

Δημοσ.

Στο νεο Leon παντος η Seat εδωσε ρεσιταλ ασχημιας, σαν κατι παλιες Oldsmobile το κανανε, στα παλια λεον ηταν λιτο , τωρα ειναι αισχος...Απο την αλλη βεβαια το καινουριο ειναι αλλο πραγμα, και μονο η μυρωδια που κραταει κανενα μηνα αξιζει για να γειρει η πλαστιγκα υπερ καινουριου.

Δημοσ.

Και το αποτέλεσμα...αγορά καινούργιου Golf TDI 110hp Βασική έκδοση (Active) με 20.400!

 

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις - ναι μεν έγινε υπέρβαση στα λεφτά αλλά τουλάχιστον θα έχω ήσυχο το κεφάλι μου.

 

ps: Τώρα σκέφτομαι λόγω κακής αξιοπιστίας της VW μήπως κάνω επέκταση εργοστασιακής εγγύησης με 400 ευρώ για + 2 χρόνια.

  • Like 2
Δημοσ.

αντε με το καλο! παρακολουθω το θεμα γιατι κι εγω εχω κολημα με το golf χρονια. βεβαια η αληθεια ειναι οτι δεν ακουω και τα καλυτερα για την αξιοπιστια του μηχανικα.. βαλε φωτο οταν το παρεις!

Δημοσ.

αντε με το καλο! παρακολουθω το θεμα γιατι κι εγω εχω κολημα με το golf χρονια. βεβαια η αληθεια ειναι οτι δεν ακουω και τα καλυτερα για την αξιοπιστια του μηχανικα.. βαλε φωτο οταν το παρεις!

καθε εταιρεια εχει τα δικα της μικροθεματα.Δεν θα βρεις αμαξι που να μην εχει απολυτως κανενα προβληματακι.

Μεγαλη σημασια εχει και η καλο/κακομεταχειρηση οταν κανεις ταξιδια και δεν αφηνεις μετα 3-4 λεπτα τον κινητηρα να κρυωσει οταν με κρυο κινητηρα το "σπας" λογικο ειναι να σου παρουσιασει προβληματα γρηγοροτερα απο ενα αλλο...

Αυτα ειναι τυχαια παραδειγματα απλα θελω να καταλειξω οτι η αξιοπιστια ειναι σχετικη για τον καθενα θεωρω πως αν κανεις τις αλλαγες που χρειαζεται εγκαιρα και οχι να το τρεναρεις 1+χρονο λογο οικονομικων και προσεχεις επισης το τι καυσιμο βαζεις(δεν λεω να βαζεις ντε και καλα 100αρα αλλα να ερευνησεις που εχει μαπα βενζινη και να μην ξαναβαλεις  απο εκει), θα ειναι μια χαρα οποιο αυτοκινητο και να παρεις.

Δημοσ.

κοιταξε να δεις εγω...προφανως δεν ξερω πολλα απο αμαξια ουτε εχω κατσει να ασχοληθω ιδιαιτερα. Απλα το συγκεκριμενο μου το λεει ο πατερας μου και 2 μηχανικοι ο ενας φιλος και ο αλλος γνωστος με δικο του συνεργειο. βεβαια ο δευτερος μου χει βγαλει σκαρτο ο,τι κυκλοφορει και μου λεγε να παρω ή χιουνται ή κια και δε θυμαμαι τι αλλο... ακομα και για το pulsar που του ειπα, μου πε οτι οι κινητηρες ειναι γαλλικοι και δε λενε.

 

Τωρα σιγουρα ισχυει αυτο που λες οτι παντα παιζουμε κι εμεις το ρολο μας πως συμπεριφερομαστε στο αμαξι , αλλα θα υπαρχουν και καποιοα πιο ευπαθη απο αλλα.. πχ alfa romeo βγαζει πανεμορφα τα τελευταια χρονια αλλα και γι αυτα ακουω μονο το "μακρια"

 

εγω θελω να παιξω σ αυτη την κατηγορια μεγεθους golf, astra , pulsar κλπ τωρα αν θ αλλαξω αμαξι αυτη τη χρονια ή την επομενη, θα δειξει και θα το ψαξω βεβαια και ενδελεχως.

Δημοσ.

 θα υπαρχουν και καποιοα πιο ευπαθη απο αλλα.. πχ alfa romeo βγαζει πανεμορφα τα τελευταια χρονια αλλα και γι αυτα ακουω μονο το "μακρια"

 

 

Μύθος που έχει καταρριφθεί πολλάκις. Ιδιαίτερα στη νέα γενιά (Mito, Giulietta).

Δημοσ.

Και το αποτέλεσμα...αγορά καινούργιου Golf TDI 110hp Βασική έκδοση (Active) με 20.400!

 

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις - ναι μεν έγινε υπέρβαση στα λεφτά αλλά τουλάχιστον θα έχω ήσυχο το κεφάλι μου.

 

ps: Τώρα σκέφτομαι λόγω κακής αξιοπιστίας της VW μήπως κάνω επέκταση εργοστασιακής εγγύησης με 400 ευρώ για + 2 χρόνια.

 

Με το καλο, καλοταξιδο! Πολλα λεφτα ομως ρε γμτ για gold! whatever!

Ζήτα δώρο την επεκταση - ειδικά αν πληρώσεις κασέρι...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...