Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

 

έχω σε έναν υπολογιστή ένα πρόγραμμα ιατρικό το οποίο κάνει κάποιες μετρήσεις και αποθηκεύει το αποτέλεσμα σε έναν φάκελο. Επίσης το ίδιο πρόγραμμα είναι εγκατεστημένο σε ένα Laptop και κάνει την ίδια δουλεία ακριβώς.

 

Επειδή ο όγκος είναι τεράστιος (πάνω από 10.000 αρχεία) έχω επιλέξει να κάνω χειροκίνητα backup 4 φορές τον χρόνο, προσθέτοντας τα νέα αρχεία του υπολογιστή στο laptop και του laptop στον υπολογιστή.  

 

Υπάρχει περίπτωση να εγκαταστήσω εφαρμογή τύπου Onedrive, να κάνω shared τον φάκελο αποθήκευσης για  να δουλεύουν τα προγράμματα ταυτόχρονα αποθηκεύοντας στον ίδιο φάκελο?

 

Η λογική είναι να γλυτώσω χρόνο από το backup αφού αν γίνει κάτι τέτοιο θα απλά θα αντιγράφω 1 φάκελο.

Δημοσ.

Αν οι υπολογιστές είναι συνδεδεμένοι όλοι μαζί σε ένα δίκτυο τότε μπορείς να κάνεις μόνος σου ένα shared φάκελο και να το βλέπεις από παντού. Γίνεται και με τα προγράμματα που είπες αλλά δεν είναι free θα πρέπει να πληρώσεις άδεια αλλιώς θα έχεις πολύ περιορισμένο χώρο.

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι ότι το laptop βγαίνει και εκτός γραφείου και όταν γυρίζει θα πρέπει να συγχρονίζει αυτόματα με τον φάκελο και να προσθέτει τις νέες εγγραφές. Ο όγκος των δεδομένων είναι μικρότερος από 5gb..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...