emilios87 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Καλημέρα σας, έχω σε έναν υπολογιστή ένα πρόγραμμα ιατρικό το οποίο κάνει κάποιες μετρήσεις και αποθηκεύει το αποτέλεσμα σε έναν φάκελο. Επίσης το ίδιο πρόγραμμα είναι εγκατεστημένο σε ένα Laptop και κάνει την ίδια δουλεία ακριβώς. Επειδή ο όγκος είναι τεράστιος (πάνω από 10.000 αρχεία) έχω επιλέξει να κάνω χειροκίνητα backup 4 φορές τον χρόνο, προσθέτοντας τα νέα αρχεία του υπολογιστή στο laptop και του laptop στον υπολογιστή. Υπάρχει περίπτωση να εγκαταστήσω εφαρμογή τύπου Onedrive, να κάνω shared τον φάκελο αποθήκευσης για να δουλεύουν τα προγράμματα ταυτόχρονα αποθηκεύοντας στον ίδιο φάκελο? Η λογική είναι να γλυτώσω χρόνο από το backup αφού αν γίνει κάτι τέτοιο θα απλά θα αντιγράφω 1 φάκελο.
La_MoRt Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Αν οι υπολογιστές είναι συνδεδεμένοι όλοι μαζί σε ένα δίκτυο τότε μπορείς να κάνεις μόνος σου ένα shared φάκελο και να το βλέπεις από παντού. Γίνεται και με τα προγράμματα που είπες αλλά δεν είναι free θα πρέπει να πληρώσεις άδεια αλλιώς θα έχεις πολύ περιορισμένο χώρο.
emilios87 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Το πρόβλημα είναι ότι το laptop βγαίνει και εκτός γραφείου και όταν γυρίζει θα πρέπει να συγχρονίζει αυτόματα με τον φάκελο και να προσθέτει τις νέες εγγραφές. Ο όγκος των δεδομένων είναι μικρότερος από 5gb..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα