Προς το περιεχόμενο

προβληματική "εξυπηρέτηση" ...από την Intersys, επίσημο service της Canon


elkan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στα μέσα Ιουλίου 2015 επικοινώνησα τηλεφωνικά με τους αρμόδιους για την επισκευή εκτυπωτών της Canon, την εταιρεία Intersys...τηλεφωνικά ενημερώθηκα πως εντός 5 ημερών απο την ημέρα που θα έφερνα το μηχάνημά μου, θα μου γνωστοποιούσαν το κόστος της δυνατής/επιθημητής? επισκευής και πως μόνο ο έλεγχος του εκτυπωτή, στην προκειμένη περίπτωση ένας canon pixma IP3300, θα κόστιζε 10 ευρώ (9,84 ευρώ για την ακρίβεια).

Στις 3/8/15 παρέδωσα το μηχάνημα στα γραφεία τους στην Ηλιούπολη, υστερα απο 4 ημερες τηλ. ρωτώντας για το εαν υπήρχε πόρισμα, πήρα αρνητική απάντηση. Ξανατηλεφώνησα την 5η ημέρα, τα ίδια,

την εβδομάδα που ξεκίνησε, σε νέα επικοινωνία μου, έμαθα πως ο τεχνικός τους έλειπε, την τρίτη 11/8/15 μου είπαν πως μέχρι τα μέσα της εβδομάδας θα με ενημέρωναν και σε επόμενο τηλεφωνημα την Πέμπτη 13/8/15 το πρωί, μου είπαν ότι μέχρι το απόγευμα θα είχα σχετική απάντηση.

Όντως στις 16.00 μου τηλεφώνησαν για να μου πουν ότι ...είχαν φτιάξει τον εκτυπωτή...! που ενώ μου έδινε μήνυμα ότι απλά "είχε γεμίσει το δοχείο μελάνης και χρειαζόταν καθάρισμα", είχαν διαπιστώσει πως ήταν χαλασμένη η κεφαλή εκτύπωσης...

Χωρίς να έχω ενημερωθεί, ύστερα απο 2 εβδομάδες σχεδόν, με πληροφόρησαν πως είχαν επισκευάσει το μηχάνημα -χωρίς να έχω συμφωνήσει- και πως θα με χρέωναν μόνο για την εργασία, αν και είχαν τοποθετήσει νέα κεφαλή εκτύπωσης, εργασία για την οποία θα έπρεπε να πληρώσω επιπλέον τριπλάσιο++ της αρχικής προκαταβολής ποσό!

Προφανως και διαμαρτυρήθηκα, καθώς η Εταιρεία αυτή δεν τηρεί την Πολιτική που διαφημίζει στη συναλλαγή της με τον πελάτη και αποδεικνύεται αναξιόπιστη.

 

Παρέλαβα το μηχάνημα χωρις να δεχτώ να τους καταβάλλω την πρόσθετη αποζημίωση επισκευής που μου ζήτησαν και έχοντας αφαιρεσει την αντικατεστημένη απο εκείνους (νέα/μεταχειρισμένη?) κεφαλή εκτύπωσης.

 

Γνωρίζει κανείς σχετικό γραφείο/εταιρεία που να αναλαμβάνει την επισκευή εκτυπωτών canon?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Πρώτα απ'όλα είσαι σίγουρος ότι συμφέρει η οποιαδήποτε επισκευή σε μοντέλο 5+ χρόνων που είναι ο iP 3300??

 

Πόσα σου ζήτησαν στην Intersys??

 

H κεφαλή μπορεί να καθαρίσει με ζεστό νερό και μπατονέτα σε περίπτωση που έχει βουλώσει (εννοείται εκτός ρεύματος και την αφήνεις να στεγνώσει καλά)...

 

Μήπως σε συμφέρει να προβείς σε αγορά καινούριου εκτυπωτή που θα έχει και καλύτερα χαρακτηριστικά (ανάλυση, ταχύτητα, πιο φθηνά αναλώσιμα, κλπ)??

 

π.χ.

 

http://www.e-shop.gr/ektypotis-epson-workforce-wf-2010w-wifi-p-PER.404032

 

http://www.e-shop.gr/ektypotis-canon-pixma-ip7250-wifi-p-PER.407409

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα μέσα Ιουλίου 2015 επικοινώνησα τηλεφωνικά με τους αρμόδιους για την επισκευή εκτυπωτών της Canon, την εταιρεία Intersys...τηλεφωνικά ενημερώθηκα πως εντός 5 ημερών απο την ημέρα που θα έφερνα το μηχάνημά μου, θα μου γνωστοποιούσαν το κόστος της δυνατής/επιθημητής? επισκευής και πως μόνο ο έλεγχος του εκτυπωτή, στην προκειμένη περίπτωση ένας canon pixma IP3300, θα κόστιζε 10 ευρώ (9,84 ευρώ για την ακρίβεια).

Στις 3/8/15 παρέδωσα το μηχάνημα στα γραφεία τους στην Ηλιούπολη, υστερα απο 4 ημερες τηλ. ρωτώντας για το εαν υπήρχε πόρισμα, πήρα αρνητική απάντηση. Ξανατηλεφώνησα την 5η ημέρα, τα ίδια,

την εβδομάδα που ξεκίνησε, σε νέα επικοινωνία μου, έμαθα πως ο τεχνικός τους έλειπε, την τρίτη 11/8/15 μου είπαν πως μέχρι τα μέσα της εβδομάδας θα με ενημέρωναν και σε επόμενο τηλεφωνημα την Πέμπτη 13/8/15 το πρωί, μου είπαν ότι μέχρι το απόγευμα θα είχα σχετική απάντηση.

Όντως στις 16.00 μου τηλεφώνησαν για να μου πουν ότι ...είχαν φτιάξει τον εκτυπωτή...! που ενώ μου έδινε μήνυμα ότι απλά "είχε γεμίσει το δοχείο μελάνης και χρειαζόταν καθάρισμα", είχαν διαπιστώσει πως ήταν χαλασμένη η κεφαλή εκτύπωσης...

Χωρίς να έχω ενημερωθεί, ύστερα απο 2 εβδομάδες σχεδόν, με πληροφόρησαν πως είχαν επισκευάσει το μηχάνημα -χωρίς να έχω συμφωνήσει- και πως θα με χρέωναν μόνο για την εργασία, αν και είχαν τοποθετήσει νέα κεφαλή εκτύπωσης, εργασία για την οποία θα έπρεπε να πληρώσω επιπλέον τριπλάσιο++ της αρχικής προκαταβολής ποσό!

Προφανως και διαμαρτυρήθηκα, καθώς η Εταιρεία αυτή δεν τηρεί την Πολιτική που διαφημίζει στη συναλλαγή της με τον πελάτη και αποδεικνύεται αναξιόπιστη.

 

Παρέλαβα το μηχάνημα χωρις να δεχτώ να τους καταβάλλω την πρόσθετη αποζημίωση επισκευής που μου ζήτησαν και έχοντας αφαιρεσει την αντικατεστημένη απο εκείνους (νέα/μεταχειρισμένη?) κεφαλή εκτύπωσης.

 

Γνωρίζει κανείς σχετικό γραφείο/εταιρεία που να αναλαμβάνει την επισκευή εκτυπωτών canon?

Για το πρωτο παραπανο εχω να σου πω τα εξης :

ο Αυγουστος για ολα αυτα τα επισκευαστικα τμηματα ειναι θανατος γιατι ολος ο κοσμος εχει ενα μηχανημα που χαζοδουλευει και αποφασιζει να το στειλει για επισκευη οταν θα παρει την αδειουλα του να κανει τα μπανακια του,συν οτι τα επισκευαστικα εχουν μειωμενο προσωπικο-ασφαλειας λογω διακοπων(και οι τεχνικοι ανθρωποι ειναι ,δεν θα παρουν αδεια?)και βγαινει ενα αποτελεσμα με εναν τεραστιο ογκο μηχανηματων με λιγοστους ανθρωπους να λιωνουν.Παει αυτο ,το λυσαμε,την καθυστερηση δηλαδη την τεκμηριωσαμε.

Οσο για τις χρεωσεις,μας λες οτι πληρωσες ενα δεκαρικο για τον ελεγχο(ελαχιστη χρεωση) και κατοπιν σου ζητησανε το τριπλασιο ποσο αρα 30€ για να τον παραλαβεις επισκευασμενο,ποσο ηθελες να πληρωσεις?

Γενικοτερα να ξερεις ,οτι αυτα τα μικρα inkjetakia δεν συμφερει να επισκευαστουν γιατι τις περισσοτερες φορες το κοστος υπερβαινει την αξια του εκτυπωτη.Εσυ την εβγαλες στο τσαμπα και παρολαυτα δεν εισαι ευχαριστημενος,ποσο μαλλον που εχασες το δεκαρικο που εδωσες για την ελαχιστη χρεωση(δεν επιστρεφει στον πελατη,ας το παρει ανεπισκευαστο,καποιος τεχνικος δουλεψε πανω στο μηχανημα σου)εκτος και αν στο επεστρεψαν(αν εκανες καποιον τσαμπουκα απ'οτι καταλαβαινω)

Το μεγαλο σφαλμα της εταιρειας ειναι οτι δεν σε ενημερωσε αν δεχεσαι την χρεωση,παρολαυτα να ξερεις οτι ο Αυγουστος εκτος του φορτου που εχει,ειναι και ο μηνας των λαθων,γιατι αλλοι ανθρωποι μπορει να αναλαμβανουν καθηκοντα αλλων ανθρωπων.

Εσυ σαν καταναλωτης θα πληρωσεις τα λαθη μιας εταιρειας?Ε,σιγα τα αυγα,ενα τριανταρι σου ζητησαν και μαλιστα να στον γυρισουν επισκευασμενο,δεν σου αλλαξε μοτερ στο αυτοκινητο για να σε χρεωσει 1000€ χωρις την συγκαταθεση σου.

Συμπερασμα,πολυ κακο για το τιποτα εκανες,και μαλιστα εχεις ακομα εναν χαλασμενο εκτυπωτη.

Δεν τους τιμωρειτε με αυτον τον τροπο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διεκρινα τιμωρητικη διαθεση στο θεμα του φιλου. Η ουσια ειναι οτι εχει απολυτο δικιο που προχωρησαν σε επισκευη χωρις να ενημερωσουν και να παρουν την εγκριση αυτου που θα πληρωσει. Το ποσο των 30 ευρω μπορει για εσενα που εχεις λεφτα να ειναι ψιχουλα, για εμενα που εχω μια δουλιτσα να ειναι ενα μεροκαματο και για τον φιλο που εχει τον εκτυπωτη να ειναι οσα εχει να περασει ολη την εβδομαδα. Ποιος απο τους τρεις ειναι ο σωστος; Ποιος θα ορισει την αξια των 30ευρω;
Η αποψη μου ειναι οτι αυτο θα το αποφασισει αυτος που πληρωνει, κανεις δεν εχει δικαιωμα να βαζει χερι στο ξενο πορτοφολι.

Φυσικα δεν ξερω κανενα επισκευαστικο κεντρο, τους inkjet τους θεωρω αναλωσιμους, εχω κανει στο παρελθον λαθη με αυτους (αγοραζοντας τους) πλεον μονο laser.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν διεκρινα τιμωρητικη διαθεση στο θεμα του φιλου. Η ουσια ειναι οτι εχει απολυτο δικιο που προχωρησαν σε επισκευη χωρις να ενημερωσουν και να παρουν την εγκριση αυτου που θα πληρωσει. Το ποσο των 30 ευρω μπορει για εσενα που εχεις λεφτα να ειναι ψιχουλα, για εμενα που εχω μια δουλιτσα να ειναι ενα μεροκαματο και για τον φιλο που εχει τον εκτυπωτη να ειναι οσα εχει να περασει ολη την εβδομαδα. Ποιος απο τους τρεις ειναι ο σωστος; Ποιος θα ορισει την αξια των 30ευρω;

Η αποψη μου ειναι οτι αυτο θα το αποφασισει αυτος που πληρωνει, κανεις δεν εχει δικαιωμα να βαζει χερι στο ξενο πορτοφολι.

 

Φυσικα δεν ξερω κανενα επισκευαστικο κεντρο, τους inkjet τους θεωρω αναλωσιμους, εχω κανει στο παρελθον λαθη με αυτους (αγοραζοντας τους) πλεον μονο laser.

 Ο paylidis εχει δικιο,πετας 10 € στον καδο και δεν δινεις αλλα 20€ για να τον φτιαξεις.

Ξανατονιζω το σφαλμα της εταιρειας σε περιπτωση που δεν το διαβασες.

 

Το μεγαλο σφαλμα της εταιρειας ειναι οτι δεν σε ενημερωσε αν δεχεσαι την χρεωση.

 

Κανεις δεν μπορει να παιζει με το παντελονι σου,αλλα στελνεις εναν εκτυπωτη στο service,ποσο πιστευεις ειναι λογικο να πληρωσεις,5€ και να τον παρεις επισκευασμενο?

Πολυ απλα στην προκειμενη περιπτωση πληρωνεις ενα τριανταρι,τους κραζεις για το λαθος τους,και φευγεις.

Αν σε χρεωναν 100€,το επαιρνες ανεπισκευαστο και τους εκραζες επισης.

Επεξ/σία από Roger
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μας πει καλυτερα ο ιδιος, δεν μπορω να ξερω τι προθεση ειχε ουτε την οικονομικη δυνατοτητα του. Υποθετω οτι στραβωσε απο αυτη την παρακαμψη της διαδικασιας. Μπορει εσενα να μην σε ενοχλουσε αλλα καποιοι ενοχλουνται. Ισως αυτο να ειναι να ειναι μια ενδειξη γιατι δεν δουλευει τιποτα σωστα, απο το πιο μικρο (που ειναι αυτο που συζηταμε εδω) εως το πιο μεγαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας μας πει καλυτερα ο ιδιος, δεν μπορω να ξερω τι προθεση ειχε ουτε την οικονομικη δυνατοτητα του. Υποθετω οτι στραβωσε απο αυτη την παρακαμψη της διαδικασιας. Μπορει εσενα να μην σε ενοχλουσε αλλα καποιοι ενοχλουνται. Ισως αυτο να ειναι να ειναι μια ενδειξη γιατι δεν δουλευει τιποτα σωστα, απο το πιο μικρο (που ειναι αυτο που συζηταμε εδω) εως το πιο μεγαλο.

Φυσικα και ενοχλουμαι,και γι'αυτο το επισημαινω σαν το Μεγαλο σφαλμα της εταιρειας.

Επεξ/σία από Roger
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...