MSSB Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Σιγά τα γραφικά, να βάλω δίπλα την σκηνή που κάθεται ο Drake στο Uncharted 4 στο γραφείο του ; Τρέχει σε μηχανάκι της πλάκας και δείχνει κατά πολύ καλύτερο και μιλάμε και για actual in-game scene, όχι benchmark. As a manner of fact, ναι σε παρακαλώ, γιατί δεν το ξέρω το Unch. δεν το έχω δει, δεν έχω ασχοληθεί και θα ήθελα να δω τι εννοείς.
mkp Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Σιγά τα γραφικά, να βάλω δίπλα την σκηνή που κάθεται ο Drake στο Uncharted 4 στο γραφείο του ; Τρέχει σε μηχανάκι της πλάκας και δείχνει κατά πολύ καλύτερο και μιλάμε και για actual in-game scene, όχι benchmark. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δεν είναι τρολάρισμα, τα γραφικά του όντως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Να μου πεις για το Adam tech demo να σου πω ναι. 1
Spartan117 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 As a manner of fact, ναι σε παρακαλώ, γιατί δεν το ξέρω το Unch. δεν το έχω δει, δεν έχω ασχοληθεί και θα ήθελα να δω τι εννοείς. https://www.flickr.com/photos/128836441@N08/albums/72157665857930664 Ένα album που ανέβασα με διαφορες εικόνες. Αυτά είναι στο "απλό" Ps4 και όχι το Pro, ίσως πρέπει να το ανανεώσω. Βασικά είναι καλο να μην ποντάρεις τα πάντα σε ένα platform, λίγο απ' όλα είναι το καλύτερο 2
jimex Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δεν είναι τρολάρισμα, τα γραφικά του όντως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Να μου πεις για το Adam tech demo να σου πω ναι. Στα benchmarks δεν είναι ζητούμενο μονάχα το οπτικό αποτέλεσμα. Δεν παρέχουν όλες οι τεχνολογίες ανάλογο οπτικό αποτέλεσμα με την υπολογιστική τους πολυπλοκότητα και το πόσο σύνθετο μαθηματικό υπόβαθρο έχουν. Σε ένα παιχνίδι εννοείεται πως επιλέγονται όσες αντέχει να σηκώσει το hardware που γίνεται target και αυτές από την κορυφή της λίστας οπτικό_αποτέλεσμα/υπολογιστικό_κόστος. Ένα benchmark μπορεί κάλλιστα να βασίζεται πχ. σε ray tracing για φωτισμό ωστόσο η συνολική σκηνή να είναι πολύ πιο απλή από σημερινά παιχνίδια και το παιχνίδι να φαίνεται κατά πολύ πιο όμορφο. Δεν παύει όμως μια τεχνολογία να είναι εντυπωσιακή επειδή εφαρμόστηκε σε ένα σχετικά απλό δείγμα, όταν πολύ εύκολα μπορεί να γίνει scale στα πάντα και ο μόνος περιορισμός είναι το σημερινό hardware. 3
freestyoler93 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Στα benchmarks δεν είναι ζητούμενο μονάχα το οπτικό αποτέλεσμα. Δεν παρέχουν όλες οι τεχνολογίες ανάλογο οπτικό αποτέλεσμα με την υπολογιστική τους πολυπλοκότητα και το πόσο σύνθετο μαθηματικό υπόβαθρο έχουν. Σε ένα παιχνίδι εννοείεται πως επιλέγονται όσες αντέχει να σηκώσει το hardware που γίνεται target και αυτές από την κορυφή της λίστας οπτικό_αποτέλεσμα/υπολογιστικό_κόστος. Ένα benchmark μπορεί κάλλιστα να βασίζεται πχ. σε ray tracing για φωτισμό ωστόσο η συνολική σκηνή να είναι πολύ πιο απλή από σημερινά παιχνίδια και το παιχνίδι να φαίνεται κατά πολύ πιο όμορφο. Δεν παύει όμως μια τεχνολογία να είναι εντυπωσιακή επειδή εφαρμόστηκε σε ένα σχετικά απλό δείγμα, όταν πολύ εύκολα μπορεί να γίνει scale στα πάντα και ο μόνος περιορισμός είναι το σημερινό hardware. Θα συμφωνησω..το οτι το uncharted ειναι ωραιο στο ματι δεν σημαινει σε καμια περιπτωση οτι μπορει να ανταγωνιστει benchs που εχουν πολυπλοκες τεχνολογιες φωτισμου πιο καλα textures κλπ..απλα στις κονσολες οι developers κοβουν και ραβουν πραγματα για να φαινεται πολυ καλο στο ματι το τελικο αποτελεσμα. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Το θέμα είναι να πετύχεις ωραίο οπτικό αποτέλεσμα με συνδυασμό, όχι τούμπανο textures και σάπιο φωτισμό ή το ανάποδο κλπ. 5
nekrik Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) Στα benchmarks δεν είναι ζητούμενο μονάχα το οπτικό αποτέλεσμα. Δεν παρέχουν όλες οι τεχνολογίες ανάλογο οπτικό αποτέλεσμα με την υπολογιστική τους πολυπλοκότητα και το πόσο σύνθετο μαθηματικό υπόβαθρο έχουν. Σε ένα παιχνίδι εννοείεται πως επιλέγονται όσες αντέχει να σηκώσει το hardware που γίνεται target και αυτές από την κορυφή της λίστας οπτικό_αποτέλεσμα/υπολογιστικό_κόστος. Ένα benchmark μπορεί κάλλιστα να βασίζεται πχ. σε ray tracing για φωτισμό ωστόσο η συνολική σκηνή να είναι πολύ πιο απλή από σημερινά παιχνίδια και το παιχνίδι να φαίνεται κατά πολύ πιο όμορφο. Δεν παύει όμως μια τεχνολογία να είναι εντυπωσιακή επειδή εφαρμόστηκε σε ένα σχετικά απλό δείγμα, όταν πολύ εύκολα μπορεί να γίνει scale στα πάντα και ο μόνος περιορισμός είναι το σημερινό hardware. Προφανώς και το συγκεκριμένο bench δεν αποσκοπεί σε artistic απόδοση με ένα σωρό post process effects, αλλά αντιθέτως να ελέγξει και να δείξει πως οι σύγχρονες gpu μπορούν να ανταπεξέλθουν σε νέες λύσεις στο χώρο του rasterization. Στο παρών benchmark εκτός από αρκετά μεγάλο αριθμό πολυγώνων από ότι είδα χρησιμοποιεί μια αρκετά μεγάλης ακρίβειας real time dynamic global illumination λύση: Screen space (δυστυχώς οχι world space) ray tracing global illumination και οχι prebaked όπως σχεδόν σε ολα τα game engines, με αρκετές πηγές φωτός (από 5 έως περίπου 20) και τουλάχιστον ενα light bounce στα πολλά dynamic αντικείμενα (κοντά 900!!) όπως βιβλία κλπ σε 4k optmized shaders preset και ίσως ακόμη περισσότερα bounces στο extreme preset. Ολα αυτά τα draw calls, φυσικά δημιουργούν τρελό overhead ειδικά με χρήση dx11 rendering pipeline. Αν λοιπόν αυτή η τεχνολογία ήταν ενεργοποιημένη στο Uncharted4 θα είχαμε 2 fps με την gpu να γίνεται τοστιέρα. Απο την άλλη μεριά, λογικό βέβαια σε games όπως το Uncharted 4 που αναφέρθηκε να υπάρχει καλύτερο οπτικό και πιο artistic αποτέλεσμα με χρήση έξυπνων λύσεων που κρύβουν τις διάφορες ατέλειες και τους περιορισμούς της τεχνολογίας τους, όπως είναι τα PP effects (DOF, HDR ,Tonemapping κλπ), Prebaked GI, Temporal Image Reconstruction με αρκετό δυστυχώς dithering, χωρίς φυσικά να λείπουν και cutting edge τεχνολογίες όπως fluid simulation, sub surface scattering κλπ κλπ. Στο Adam tech demo πάλι που αναφέρθηκε, οι μάγκες της Unity χρησιμοποιούν ένα σωρό προσεγγίσεις και prebaked λύσεις στο shading, κάτι που μόνο σε scripted και linear demos κάνει δουλειά, ειδικά με το άθλιο memory optimization της Unity σε σχέση με την UE4 χωρίς φυσικά να λέω οτι δεν είναι εντυπωσιακό το οπτικό αποτέλεσμα . Επεξ/σία 15 Απριλίου 2017 από nekrik 5
freestyoler93 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Το θέμα είναι να πετύχεις ωραίο οπτικό αποτέλεσμα με συνδυασμό, όχι τούμπανο textures και σάπιο φωτισμό ή το ανάποδο κλπ. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι γινεται αυτη η συζητηση..οπως λεει και ο φιλος nekrik το θεμα ειναι να δουμε καινουργιες τεχνολογιες και το τι μπορει να προσφερουν οι καινουργιας γενιας καρτες..το οτι το uncharted και το καθε αλλο game δειχνουν ομορφα δεν συγκρινεται με ενα tech demo..αλλο το ενα αλλο το αλλο.
Spartan117 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) Στα benchmarks δεν είναι ζητούμενο μονάχα το οπτικό αποτέλεσμα. Δεν παρέχουν όλες οι τεχνολογίες ανάλογο οπτικό αποτέλεσμα με την υπολογιστική τους πολυπλοκότητα και το πόσο σύνθετο μαθηματικό υπόβαθρο έχουν. Σε ένα παιχνίδι εννοείεται πως επιλέγονται όσες αντέχει να σηκώσει το hardware που γίνεται target και αυτές από την κορυφή της λίστας οπτικό_αποτέλεσμα/υπολογιστικό_κόστος. Ένα benchmark μπορεί κάλλιστα να βασίζεται πχ. σε ray tracing για φωτισμό ωστόσο η συνολική σκηνή να είναι πολύ πιο απλή από σημερινά παιχνίδια και το παιχνίδι να φαίνεται κατά πολύ πιο όμορφο. Δεν παύει όμως μια τεχνολογία να είναι εντυπωσιακή επειδή εφαρμόστηκε σε ένα σχετικά απλό δείγμα, όταν πολύ εύκολα μπορεί να γίνει scale στα πάντα και ο μόνος περιορισμός είναι το σημερινό hardware. Αυτό, συνήθως τα benchmarks αυτό που κάνουν είναι να σπρώχνουν το hardware, άσχετα άμα είναι όμορφο το αποτέλεσμα. Γι' αυτό δεν βλέπεις καλο ΑΑ στο Firestrike/Time Spy, γιατί δεν προσπαθεί να σου δείξει κάτι όμορφο, αλλα κάτι που θα γονατίσει την GPU σου, και κάτι που θα κάνει scale με διαφορα συστήματα. Σε games όπως το Uncharted συνήθως παίζει πολύ σημαντικό ρολο και technical art direction, γιατί δεν κάνουν brute force τα πάντα και πρέπει να υπολογίζουν μέσα και A.I., collision, physics, camera movement (να κάνουν cull αντικείμενα που δεν βλέπεις) και αλλα διαφορα και έχουν ένα προκαθορισμένο time delivery για κάθε frame (33.3ms για 30 fps, 16.7ms για 60 fps). με αρκετό δυστυχώς dithering Αυτό το ελαττώσανε σημαντικά στην έκδοση του Pro btw. Μερικές εικόνες: Και αυτό τρέχει ουσιαστικά σε μια underclocked rx480 Επεξ/σία 15 Απριλίου 2017 από Spartan117 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Wow factor σε κάποιο από τα νέα benchmarks δεν έχω δει, όπως ήταν τo 3Dmark03(Mother Nature) αλλά και το 3DMark06 ήταν αρκετά εντυπωσιακό.
Federacion Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Με βαλες σε πρίζες, κατεβάζω. επίσης αυτά τα αποτελέσματα με το σύστημα της υπογραφής δεν είναι χάλια; https://www.techpowerup.com/forums/threads/unigine-superposition-benchmark-post-your-results.232298/page-4#post-3638318
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Δεν είμαι υποστηρικτής του "η nvidia θάβει τις παλιές κάρτες μέσω drivers" αλλά ο kepler πρέπει να γέρασε πολύ άσχημα. http://www.gamersnexus.net/guides/2724-gtx-780-ti-benchmark-in-2016/ http://www.tomshardware.com/reviews/battlefield-1-directx-12-benchmark,5017-2.html Παίζει τελικά να μη περιορίζεται στο kepler. Και για το maxwell βλέπω περίεργα αποτελέσματα. Πχ η 960 (κάρτα 200€+) κάτω από την 7790 (γύρω στα 100€ έπαιζε αν θυμάμαι καλά) σε high και ultra. Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά ακόμα το άρθρο αλλά με μια πρώτη ματιά τα πράγματα είναι απογοητευτικά για την πράσινη.
Federacion Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Γουάτ; Ε, όχι ρε παιδια... γύρισα σε πράσινη -780- μετά από καιρό, αλλά τρέχοντας θα πάω ξανά στην κόκκινη μετά από αυτά...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα