Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια χαρά είναι τα GameWorks, αρκεί να 'ναι optimized.

ναι που αν γινουν ποτε Optimized θα ειναι μονο για την nvidia , αν θελαμε κλειστου κωδικα και exlusives θα παιζαμε στις κονσολες , εκτος απο τα πολλα πλεονεκτηματα του pc gaming ηταν και ο ''ανοιχτος'' χαρακτηρας του σε σχεση με τις πρωτες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι που αν γινουν ποτε Optimized θα ειναι μονο για την nvidia , αν θελαμε κλειστου κωδικα και exlusives θα παιζαμε στις κονσολες , εκτος απο τα πολλα πλεονεκτηματα του pc gaming ηταν και ο ''ανοιχτος'' χαρακτηρας του σε σχεση με τις πρωτες

Ναι...

Από την άλλη η κάθε εταιρία στον ανοιχτό κόσμο των PC, προσπαθεί να βάλει τα σύνορα της. Κέρδος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολες οι εταιρες θελουν το κερδος και λογικο ειναι , το θεμα ειναι τι θελουμε εμεις οι καταναλωτες, αδυνατο να καταλαβω γιατι να θελει καποιος κατι σαν τα gameworks . Οπως ειπα αντε και στο μελλον exlusive games για καθε καρτα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί είναι features γραφικών, η κάθε εταιρεία τα σκάει(εφόσον τα έχει) για να τρέχει ένα παιχνίδι καλύτερα στις κάρτες της. Αυτό ισχύει εδώ και χρόνια, δεν έχει αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον developer δεν τον συμφέρει να γίνει αυτό που λες, διότι θα χάσει πωλήσεις. Απλά βάζει GameWorks για τις πράσινες για να λέγεται το παιχνίδι ''NVIDIA optimized'', ενώ μπορεί να σέρνονται και οι πράσινες με αυτά :P Πάντως σε όλα τα επίσημα benchmarks, τα GameWorks είναι απενεργοποιημένα, διαφορετικά θα βλέπαμε μεγάλες διαφορές μεταξύ NV και AMD σ' αυτά τα παιχνίδια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περίφημο "tesselation και στα σκουλίκια κάτω από το έδαφος σε επόμενο χάρτη που δεν έχει ακόμα φανεί στο οπτικό πεδίο" δεν το συμπεριλαμβάνουμε, υποθέτω.

 

Μεγάλες διαφορές μπορεί να βλέπαμε...οπτικά τί θα έπαιζε είναι το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tessellation κάτω από το έδαφος είχε το Crysis 2 απ' όσο θυμάμαι και είχε παραδεχτεί και η ίδια η Crytek ότι το implementation ήταν για τα μπάζα. Δεν ξέρω άλλη τέτοια περίπτωση, αυτό δεν ήταν επειδή πλήρωσε η NVIDIA, ήταν καθαρά fail των devs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να διαφωνώ προσωπικά μαζί σου, πιστεύεις πως θα ανακοίνωνε ποτέ κανείς το αντίθετο?

 

Δυσκολεύομαι λιγάκι να αντιληφθώ γιατί "it's the implementation, stupid" και όχι συμφωνίες κάτω από το τραπέζι.

 

Πολύ περισσότερο, δε, όταν όλες οι αντίστοιχες λαμογιές, την πράσινη βαραίνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι ήταν όντως κακό το implementation γιατί ήταν βιαστικό και απλά για να πουν ότι έβαλαν tessellation στο παιχνίδι. Αν είναι όπως λες, να θεωρήσουμε ότι όποιο παιχνίδι έχει async είναι γιατί τα έχουν αρπάξει από την AMD.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται.

 

Αν έχει async και στα end-credits ή στον installer, ναι, μπορεί.

 

Αν το έχει και το χρησιμοποιεί εκεί που χρειάζεται, μάλλον όχι.

 

Όρκο πάντως, μόνο για το αριστερό μου χέρι παίρνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα το εχει κανει στο παρελθον ( δες tressfx ) αλλα το διεθεσαι σε ολους σαν ανοιχτο λογισμικο , με αποτελεσμα και η nvidia να κανει optimization στις καρτες της , εν  αντιθετως η nvidia τα εχει μονο για τον εαυτο της τα gameworks 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...