Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Μια χαρά είναι τα GameWorks, αρκεί να 'ναι optimized. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Μια χαρά είναι τα GameWorks, αρκεί να 'ναι optimized. ναι που αν γινουν ποτε Optimized θα ειναι μονο για την nvidia , αν θελαμε κλειστου κωδικα και exlusives θα παιζαμε στις κονσολες , εκτος απο τα πολλα πλεονεκτηματα του pc gaming ηταν και ο ''ανοιχτος'' χαρακτηρας του σε σχεση με τις πρωτες 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 ναι που αν γινουν ποτε Optimized θα ειναι μονο για την nvidia , αν θελαμε κλειστου κωδικα και exlusives θα παιζαμε στις κονσολες , εκτος απο τα πολλα πλεονεκτηματα του pc gaming ηταν και ο ''ανοιχτος'' χαρακτηρας του σε σχεση με τις πρωτες Ναι... Από την άλλη η κάθε εταιρία στον ανοιχτό κόσμο των PC, προσπαθεί να βάλει τα σύνορα της. Κέρδος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Ολες οι εταιρες θελουν το κερδος και λογικο ειναι , το θεμα ειναι τι θελουμε εμεις οι καταναλωτες, αδυνατο να καταλαβω γιατι να θελει καποιος κατι σαν τα gameworks . Οπως ειπα αντε και στο μελλον exlusive games για καθε καρτα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Γιατί είναι features γραφικών, η κάθε εταιρεία τα σκάει(εφόσον τα έχει) για να τρέχει ένα παιχνίδι καλύτερα στις κάρτες της. Αυτό ισχύει εδώ και χρόνια, δεν έχει αλλάξει κάτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Διόρθωση: Πού και που τα σκάνε για να τρέχουν χειρότερα στου αντιπάλου τους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Τον developer δεν τον συμφέρει να γίνει αυτό που λες, διότι θα χάσει πωλήσεις. Απλά βάζει GameWorks για τις πράσινες για να λέγεται το παιχνίδι ''NVIDIA optimized'', ενώ μπορεί να σέρνονται και οι πράσινες με αυτά Πάντως σε όλα τα επίσημα benchmarks, τα GameWorks είναι απενεργοποιημένα, διαφορετικά θα βλέπαμε μεγάλες διαφορές μεταξύ NV και AMD σ' αυτά τα παιχνίδια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Το περίφημο "tesselation και στα σκουλίκια κάτω από το έδαφος σε επόμενο χάρτη που δεν έχει ακόμα φανεί στο οπτικό πεδίο" δεν το συμπεριλαμβάνουμε, υποθέτω. Μεγάλες διαφορές μπορεί να βλέπαμε...οπτικά τί θα έπαιζε είναι το θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Tessellation κάτω από το έδαφος είχε το Crysis 2 απ' όσο θυμάμαι και είχε παραδεχτεί και η ίδια η Crytek ότι το implementation ήταν για τα μπάζα. Δεν ξέρω άλλη τέτοια περίπτωση, αυτό δεν ήταν επειδή πλήρωσε η NVIDIA, ήταν καθαρά fail των devs. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Χωρίς να διαφωνώ προσωπικά μαζί σου, πιστεύεις πως θα ανακοίνωνε ποτέ κανείς το αντίθετο? Δυσκολεύομαι λιγάκι να αντιληφθώ γιατί "it's the implementation, stupid" και όχι συμφωνίες κάτω από το τραπέζι. Πολύ περισσότερο, δε, όταν όλες οι αντίστοιχες λαμογιές, την πράσινη βαραίνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Πιστεύω ότι ήταν όντως κακό το implementation γιατί ήταν βιαστικό και απλά για να πουν ότι έβαλαν tessellation στο παιχνίδι. Αν είναι όπως λες, να θεωρήσουμε ότι όποιο παιχνίδι έχει async είναι γιατί τα έχουν αρπάξει από την AMD. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Εξαρτάται. Αν έχει async και στα end-credits ή στον installer, ναι, μπορεί. Αν το έχει και το χρησιμοποιεί εκεί που χρειάζεται, μάλλον όχι. Όρκο πάντως, μόνο για το αριστερό μου χέρι παίρνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Η διαφορα ειναι οτι η nvidia ειναι ελευθερη να βαλει σωστο support του async.η amd δεν μπορει να κανει κατι με το gameworks 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seithan Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Αγαπητέ τα gameworks είναι ένα feature των nvidia. Ελεύθερη είναι η Ati να φτιάξει της αντίστοιχες βιβλιοθήκες και να της προωθήσει στους developers. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 μα το εχει κανει στο παρελθον ( δες tressfx ) αλλα το διεθεσαι σε ολους σαν ανοιχτο λογισμικο , με αποτελεσμα και η nvidia να κανει optimization στις καρτες της , εν αντιθετως η nvidia τα εχει μονο για τον εαυτο της τα gameworks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα