Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πωωωω  :-D  :mrgreen:

 

 

Υ.Γ κάθε μέρα εκεί δίνει " πόνο " στο dsog καθώς και game20.gr και κλασικά λέει τα "δικά του"

 

Ξερω πολυ καλα τι λεω! Το σχολιο ηταν απαντηση στο σχολιο που εγραψε κονσολας που ελεγε οτι στο pro θα τρεχει καλυτερα απο οτι στα pc μας. Ε μα οταν προκαλει με το παιχνιδακι των 400 ευρω εμας που καθε 3 χρονια περιπου δινουμε σχεδον τα τριπλαισα λεφτα για αναβαθμιση τι επρεπε να του πω?! Και δεν αναφερομαι μονο σε αυτον αλλα γενικα οσους κονσολαδες μας προκαλουνε και μας βριζουνε!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερω πολυ καλα τι λεω! Το σχολιο ηταν απαντηση στο σχολιο που εγραψε κονσολας που ελεγε οτι στο pro θα τρεχει καλυτερα απο οτι στα pc μας. Ε μα οταν προκαλει με το παιχνιδακι των 400 ευρω εμας που καθε 3 χρονια περιπου δινουμε σχεδον τα τριπλαισα λεφτα για αναβαθμιση τι επρεπε να του πω?! Και δεν αναφερομαι μονο σε αυτον αλλα γενικα οσους κονσολαδες μας προκαλουνε και μας βριζουνε!!

 

Εσύ καλέ μου έχεις κάθε λόγο να είσαι ευτυχισμένος. Αλί σε εμάς τους βλαμμένους που δεν ξέρουμε τι μας γίνεται....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι με DP και δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο..

Watch_Dogs 2 – New trailer showcases NVIDIA GameWorks effects

 

Δείτε το σχόλιο της μασκότ του insomnia και χτυπηθείτε από τα γέλια :P

 

 

 

 

Off topic (αίλουρε σε παρακαλώ μην το σβήσεις) :-D

 

Ποιος να είναι άραγε αυτός..;; :-D

post-317365-0-59725700-1479934616_thumb.jpg

post-317365-0-56356200-1479934619_thumb.jpg

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lolololol "είσαι ωραία κοπέλα αλλά δυστυχώς τα specs του PC σου είναι χαμηλότερα του δικού μου, δεν μπορούμε να συνεχισουμε"

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

΄Εχουμε πάει ήδη αρκετά ΟΤ αλλά παραείναι καλή η συζήτηση για να μην "αμαρτήσω"......δεν το ξεχνάω γενικά για ΑΡΙ μιλούσα και όχι συγκεκριμένα για DX12. Aν επικεντρωθούμε σε DX12 και μόνο και ειδικά στο "low level" κομμάτι αυτού τότε ισχύουν σε αδρές γραμμές τα ίδια για Vulkan & (Apple-) Metal, οπότε για μένα είναι μια ευρύτερη τάση που δεν αφορά μόνο μια μεμονωμένη αγορά αλλά ένα γενικότερο "καλό" ή "κακό" (ανάλογα την σκοπιά).

 

Από την άλλη για πόσα χρόνια "μαγειρεύανε" οτιδήποτε tessellation για να καταλήξει επιτέλους στο DX11 με την υποτιθέμενη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία, όπου στην πραγματικότητα όπως έχω ξαναπεί εάν προσπαθήσει ένας δημιουργός να βάλει σωστό LOD με αυτό πάει χαμένο οποιοδήποτε κέρδος επάρκειας υποτίθεται σου δίνει η πρόσθετη γεωμετρία που επιτρέπει. Κάτι σαν φαύλος κύκλος. Και κανένας δεν μπήκε φυσικά στον κόπο από πλευράς IHVs να το διορθώσει στο 12 όπως δεν είδα και κανένα developer (εκτός να μου διέφυγε) να διαμαρτυρηθεί για αυτό.

 

Αυτό και πολλά άλλα σηκώνουν αρκετά μεγάλη συζήτηση και δεν νομίζω ότι είναι απλά και μόνο έλλειψη χρόνου, γνώσεων, πόρων από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, αλλά ναι εδώ συμβάλλουν δυστυχώς και διαπλεκόμενα συμφέροντα.

 

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ίσως ποιο θα είναι το επόμενο βήμα και πότε και εάν θα το δούμε. Χωρίς καμία πίεση ωστόσο από τρίτους παράγοντες φοβάμαι ότι η Microsoft για άλλη μια φορά θα κοιμηθεί τον ύπνο του δικαίου.....

 

Γενικά, ένα μεταγενέστερο API έρχεται να προσφέρει περισσότερη δύναμη και ευελιξία, απαιτώντας όμως πέρα από την εκμάθησή του την ίδια περίπου δουλειά για καλύτερο αποτελέσματα απ' ότι μπορούσε να επιτευχθεί με το προηγούμενο ή λιγότερη δουλειά για το ίδιο αποτέλεσμα. Το DX12 όμως από την άλλη, ναι μεν είναι ένα πολύ δυνατό API, αλλά θέλει ταυτόχρονα και άλλες πόσες ομάδες σε κάθε ISV να ασχολούνται με την υλοποίηση custom λύσεων σε πράγματα που γενικά ο κόσμος του software έχει συνηθίσει -και είναι και απαραίτητηο- να παίρνει έτοιμα ως εργαλεία από τις ομάδες πολύ κοντά στους IHV.

 

Καθαρά και μόνο προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι σε 2-3 χρόνια με 9 στα 10 features που διαφημίζονται σήμερα για το DX12 δε θα ασχολείται κανένας. Για τα Vulkan (στη mobile πλατφόρμα) και Metal ίσως λίγο παραπάνω μιας και στο mobile κομμάτι ακόμη η πολυπλοκότητα των παιχνιδιών είναι αρκετά μικρή και ουσιαστικά μια αντιγραφή της προ δεκαετίας κατάστασης στα PC, έχοντας όμως πλέον όλα αυτά τα χρόνια εμπειρίας.

 

Δεν ξέρω ποιο θα είναι πραγματικά το μέλλον, πάντως υπάρχουν πράγματα που θεωρώ πως θα ήταν πολύ ωραία. Γιατί λύσεις τύπου GameWorks είναι πολύ ωραίες και λύνουν χέρια. Οπότε θα ήθελα σίγουρα να δω πλήρης υποστήριξη για custom API extensions για το DΧ13  ή όπως αλλιώς μπορεί να λέγεται και industry wide standards γι' αυτά. Οπότε όλοι να πατήσουν πάνω σε αυτά, είτε είναι η Nvidia, είτε η AMD, είτε οποιοσδήποτε άλλος και λύσεις τύπου GameWorks να έχουν πλέον το υπόβαθρο να γίνονται αποδεχτές απ' όλους και φυσικά να είναι εύκολα και συμβατές με όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...