Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Shieeet, τι πράμα είναι αυτό; Ελπίζω να είναι μούφα η photo, όχι πως θα αγόραζα κάτι σε reference αλλά και πάλι.. Τους πληρώνουν τους σχεδιαστές τους ή τους έχουν στο free και αυτοί είπαν να επαναστατήσουν με αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://vr-zone.com/articles/nvidias-mid-range-pascal-gp106-may-not-debut-computex/108410.html

 

΄Οχι ότι μας λέει κάτι καινούργιο μιας και ήταν ο τελευταίος στην σειρά πυρήνας Pascal που είχε το τελικό tape out του. Το GP106 που μάλλον το είδαμε στο τελευταίο PX2 θα πρέπει να είναι γύρω στα 205-210 τετραγωνικά χιλιοστά ή χοντρικά γύρω στους 5 δις transistors. H μέγιστη κατανάλωση αν μείνει στα ίδια επίπεδα θα κυμανθεί ανάμεσα σε 75 και 120W ανάλογα το SKU.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 ΄Οταν σου λέει ότι μια GP106 SKU που θα κυμαίνεται γύρω στα 4 TFLOPs δεν χρειάζεται εξωτερική τροφοδοσία σου δίνει ΤΗΝ σημαντικότερη πληροφορία για την νέα γενιά αμφότερων εταιρειών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία σχέση δεν έχει ή ισχύς σε TFLOPS μιας κάρτας γραφικών σε σχέση με τις επιδόσεις της σε 3D παιχνίδια, ROPs, shaders κλπ ναι

Aν ήταν έτσι π.χ. μια HD 6990 με 5,1 tflops θα ήταν το ίδιο γρήγορη με μια 980ti περίπου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία σχέση δεν έχει ή ισχύς σε TFLOPS μιας κάρτας γραφικών σε σχέση με τις επιδόσεις της σε 3D παιχνίδια, ROPs, shaders κλπ ναι

Aν ήταν έτσι π.χ. μια HD 6990 με 5,1 tflops θα ήταν το ίδιο γρήγορη με μια 980ti περίπου

 

Mια 970 έχει 104 TMUs * 1050ΜΗz = 109 GTexels/s. Eάν σε ένα GP106 έχω καθαρά θεωρητικά μόνο 80 TMUs αλλά χρονισμένα στα 1400 καταλήγω σε 112 GTexels/s. Κατά βάση έχεις δίκιο ότι τα FLOPs σαν στείροι αριθμοί δεν αντιπροσωπεύουν τίποτα, αλλά η πιθανή σύνθεση των Pascal δεν είναι και κανένα μυστικό πια:

 

https://images.nvidia.com/content/pdf/tesla/whitepaper/pascal-architecture-whitepaper.pdf

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει καμια επιδραση το double precicion των νεων Pascal στο gaming  η μπα?

 

....και δεν θα έχει για πολλά χρόνια ακόμα. Σημείωσε ότι όπως και στην AMD οι δυνατότητες DP είναι κατά πολύ μετριασμένες στους μικρότερους πυρήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...