michael92 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν νομίζω ότι είναι θέμα συμπίεσης γιατί και σε vector προγράμματα (Illustrator, Fireworks) πάλι είναι ορατό το banding. Η ανάλυση παίζει και αυτή ρόλο, αν η διαβάθμιση είναι 2-4pixel wide ανά step δεν υπάρχει θέμα, όταν όμως είναι 10-20 pixels τότε υπάρχει. Η διαφορά ενός τόνου θα έπρεπε να μην είναι σχεδόν καθόλου ορατή: 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Το οποίο στην πλειοψηφία του είτε θα είναι πρόβλημα λαλακισμένης συμπίεσης ή του ίδιου του μέσου μετάδοσης εικόνας ε; Γιατί κανείς σας δεν βλέπει παρόμοια artifacts στο κινηματογράφο για παράδειγμα; ΄Η για να ακουστώ για άλλη μια φορά γραφικός, γιατί δεν είχαμε παρόμοια φαινόμενα με CRT displays; Μια χαρά είχαμε και σε crt Γενικά το wide gamut είναι ένα από τα συστατικά του καλού κοκτέιλ Σίγουρα όλα τα υπόλοιπα και το workflow σε αρκετές περιπτώσεις χρήζουν βελτίωσης Αλλά , άποψη μου, δώστε πρώτα wide gamut στις οθόνες , και σιγά σιγά θα δούμε τόσο λειτουργικά όσο και εφαρμογές και παίγνια να το εκμεταλλευτούν Build it and they will come Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Ποια είναι η διαφορά Fast sync που έχουν οι Pascal με το Adaptive-Vsync sync που έχουν όλες οι nvidia? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mike299 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Ποια είναι η διαφορά Fast sync που έχουν οι Pascal με το Adaptive-Vsync sync που έχουν όλες οι nvidia? To Fast Sync έχει ελάχιστο input lag σε σχέση με το Vsync. Από αναφορές χρηστών πάντως διαβάζω ότι πρέπει να έχεις άνω του διπλάσιου fps από το υποστηριζόμενο refresh rate της οθόνης σου (για 60hz οθόνη πάνω από 120fps δηλαδή) αλλιώς έχει έντονα φαινόμενα tearing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Μια χαρά είχαμε και σε crt Γενικά το wide gamut είναι ένα από τα συστατικά του καλού κοκτέιλ Σίγουρα όλα τα υπόλοιπα και το workflow σε αρκετές περιπτώσεις χρήζουν βελτίωσης Αλλά , άποψη μου, δώστε πρώτα wide gamut στις οθόνες , και σιγά σιγά θα δούμε τόσο λειτουργικά όσο και εφαρμογές και παίγνια να το εκμεταλλευτούν Build it and they will come Δεν μιλάω ούτε για επαγγελματικές εφαρμογές ή οτιδήποτε σχετικό. Μιλάω για τρισδιάστατα παιχνίδια και τυχών αναπαραγωγή ταινιών/video. http://displaymate.com/shootout.html#series1 Aρκετά παλιό αλλά σε κάποια σημεία δυστυχώς ακόμα έγκυρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Το οποίο στην πλειοψηφία του είτε θα είναι πρόβλημα λαλακισμένης συμπίεσης ή του ίδιου του μέσου μετάδοσης εικόνας ε; Γιατί κανείς σας δεν βλέπει παρόμοια artifacts στο κινηματογράφο για παράδειγμα; ΄Η για να ακουστώ για άλλη μια φορά γραφικός, γιατί δεν είχαμε παρόμοια φαινόμενα με CRT displays; Ο κινηματογράφος δεν έχει 10bit εδώ και πολλά χρόνια ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 12bit (10bit για 3D) εδώ και πολλά χρόνια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Εμ γι' αυτό δεν βλέπουμε banding εκεί, χώρια που η κάθε ταινία εκεί είναι 1TB Όπως και να 'χει, καλό είναι το HDR10 να γίνει στανταράκι στις οθόνες, αλλά είμαι περίεργος για το τι panels θα χρησιμοποιήσουν στα HDR monitors μιας και από ότι λένε το IPS απλά δεν είναι αρκετό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Εμ γι' αυτό δεν βλέπουμε banding εκεί Όπως και να 'χει, καλό είναι το HDR10 να γίνει στανταράκι στις οθόνες, αλλά είμαι περίεργος για το τι panels για να χρησιμοποιήσουν στα HDR monitors μιας και από ότι λένε το IPS απλά δεν είναι αρκετό. Στον κινηματογράφο δεν θα δεις. Αν δεις όμως το ίδιο υλικό σε σκατά οθόνη του συρμού μάντεψε γιατί εκεί μπορεί να έχεις πιθανότητες να δεις κάτι. Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι αν δεν βελτιωθούν τα dynamic ranges στις οθόνες ότι bitrate και να έχεις δεν θα σου αλλάξει τίποτα σε αυτό που θα βλέπεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Οι ταινίες βέβαια έχουν και το θέμα με τις σάπιες κάμερες. Να το βράσω το 12bit depth και το HDR αν είναι γεμάτο garbage noise. Ή το ακόμα πιο άθλιο 4K footage mixed with 2K CGI. Blu-ray 100GB HEVC που απαιτούν desktop-class hardware decoder για να τρέξουν. Δεν έχει ξαναυπάρξει πιο half-assed medium στην ιστορία από τις "4K" ταινίες. Salty 4K monitor owner reporting. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Υπομονή να βγει το Avatar 2 με όλα τα καλούδια και hybrid frame-rate λένε(24FPS στα αργά πλάνα και 48/60 στα γρήγορα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Οι ταινίες βέβαια έχουν και το θέμα με τις σάπιες κάμερες. Να το βράσω το 12bit depth και το HDR αν είναι γεμάτο garbage noise. Ή το ακόμα πιο άθλιο 4K footage mixed with 2K CGI. Blu-ray 100GB HEVC που απαιτούν desktop-class hardware decoder για να τρέξουν. Δεν έχει ξαναυπάρξει πιο half-assed medium στην ιστορία από τις "4K" ταινίες. Salty 4K monitor owner reporting. Αν και ΟΤ να αγιάσει ο στόμας σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Το film grain(mosquito noise) πάντως το θεωρούν ''κινηματογραφικότητα'' και δε νομίζω να καταργηθεί σύντομα, εδώ το βάζουν και σε όλα τα παιχνίδια πλέον για να δώσουν το ''movie-quality gaming'' όπως λένε. Γι' αυτό θα το φάμε στη μάπα για χρόνια ακόμα, όπως και τα 23.976FPS. Βλέπεις τα 4Κ demo της Samsung ή της Sony που είναι πεντακάθαρη η εικόνα με 60FPS και βάζεις μετά μια 4Κ ταινία και ξενερώνεις. Τέλος πάντων, ξεφεύγουμε από το θέμα. Nvidia bundles Gears of War 4 for PC AND Xbox One Αυτό ναι, ωραία κίνηση από την πράσινη. Λαμώ την γκαντεμιά μου όμως, λίγο μετά την αγορά μου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimex Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Το film grain(mosquito noise) πάντως το θεωρούν ''κινηματογραφικότητα'' και δε νομίζω να καταργηθεί σύντομα, εδώ το βάζουν και σε όλα τα παιχνίδια πλέον για να δώσουν το ''movie-quality gaming'' όπως λένε. Γι' αυτό θα το φάμε στη μάπα για χρόνια ακόμα, όπως και τα 23.976FPS. Βλέπεις τα 4Κ demo της Samsung ή της Sony που είναι πεντακάθαρη η εικόνα με 60FPS και βάζεις μετά μια 4Κ ταινία και ξενερώνεις. Τέλος πάντων, ξεφεύγουμε από το θέμα. Nvidia bundles Gears of War 4 for PC AND Xbox One Αυτό ναι, ωραία κίνηση από την πράσινη. Λαμώ την γκαντεμιά μου όμως, λίγο μετά την αγορά μου.. Με ποιες κάρτες το δίνουν αυτό; Αλλού είδα μόνο για rog strix κάρτες. Πρέπει να είναι bundled στη συσκευασία και ο κωδικός ή και την πιο φθηνή 1070 να πάρεις βάζεις το serial της και το παίρνεις; Αν είναι με όλες και από όλα τα καταστήματα think it's time for a 1070 και ας τη χρησιμοποιώ μια φορά τη βδομάδα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Για όλες τις 1070/1080 ισχύει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα