Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδή μία gtx 960 4gb ηταν ή είναι future proof ? Δεν παίζει ρόλο μόνο η ποσότητα της μνήμης Αυτό που λέγαμε πριν από ένα χρόνο είναι ότι με βάση τους περισσότερους τίτλους δεν υπήρχαν διαφορές αναμεσα στα 2gb και τα 4gb για τις 960/380 ,  και επειδή η διαφορά στην τιμή εκείνη την περίοδο ήταν αρκετή (γυρω στα 50€) προτείναμε αρκετοί την έκδοση με τα 2gb και λέγαμε οποιος θέλει πραγματικά μια future proof καρτα να πληρώσει και να πάει σε μια gtx 970. Το ότι τα 3 gb φαίνονται λίγα σήμερα για μια κάρτα  των επιδοσεων της gtx 1060 ισχύει γι αυτό υπάρχει και αυτή με τα 6gb. Αυτή η διαμορφωση υπάρχει γιατί επέλεξαν να έχουν διαυλο 192 bit αν είχαν 256 όπως η amd θα είχαν 4/8 gb.

 

Λοιπόν επειδή την έχω ξανακάνει την συζήτηση αυτή και βαριέμαι να λέμε τα ίδια... θα γράψω πολύ περιληπτικά.

Εδώ και 2 χρόνια υπάρχουν παιχνίδια που θέλαν πάνω απο 3GB ram για 1080p και χωρίς καν να είναι τέρμα όλα τα settings.

Μερικά: Ryse, GTA V, Shadow of Mordor, Dying Light, Far Cry 4, Assasin's Creed Syndicate, κ.α. Τα 3gb είναι οριακά για να πιάσεις "ταβάνι" σε νεότερα games και η κάρτα θα τα βρει μπαστούνια πολύ σύντομα με το DX12. Έτσι πιστεύω.

 

Να σου θυμίσω ότι πριν 1.5 χρόνο είχα R9 280X με 3gb και έβλεπα πόσο όριο ήταν η vram σε πολλά games. 

 

Αν αρχίσουμε να δικαιολογούμε τις εταιρίες με ατάκες του τύπου "τα 3gb αρκούν για 1080p" τότε θα ήθελα να ήξερα αν θα έλεγε κανείς το ίδιο αν η nvidia είχε βγάλει την 1060 με MONO 3gb (μια και τα 3gb οπως λέτε φτάνουν για 1080p).

 

Sorry παιδιά αλλά εγώ δεν δέχομαι να με γυρνάει στο παρελθόν η κάθε εταιρία επειδή θέλει να ξεστοκάρει τα κουτσά GP106, και επειδή δεν θέλει να ανταγωνιστεί το ακριβότερο της μοντέλο, κουτσουρεύει και την vram. Τα οποία extra 3gb vram δεν στοιχίζουν και ιδιαίτερα, και θεωρώ ότι δεν έγινε τόσο για μείωση του κόστους, αλλά για μείωση της ανταγωνιστικότητας απέναντι στην ακριβότερη 6άρα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EVGA 1070 FTW είναι η κάρτα, έχει ένα απαλό σφύριγμα, αλλά ακούγεται. Βέβαια αν έχεις έστω μεσαία ένταση σε παιχνίδι, δεν την ακούς με τίποτα και γι' αυτό δε νομίζω να μπω στα αίματα για RMA γιατί δεν είναι και σίγουρο ότι η επόμενη δεν θα 'χει ή μπορεί να 'χει και περισσότερο..

 

Aν δε σε ενοχλει κρατα την. Οπως λες κι εσυ η επομενη μπορει να εχει περισσοτερο και θα εχεις ταλαιπωρηθει και με την ολη διαδικασια. Εγω θα την κρατουσα παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ έχουν οι 1080..Να δώσεις 8 πράσινα και να έχεις τέτοιο θέμα..


Aν δε σε ενοχλει κρατα την. Οπως λες κι εσυ η επομενη μπορει να εχει περισσοτερο και θα εχεις ταλαιπωρηθει και με την ολη διαδικασια. Εγω θα την κρατουσα παντως.

 

Ε ναι, εξάλλου δεν είναι τόοοσο κακό, ένα φιλαράκι με το ζόρι το άκουγε, αλλά τα δικά μου αφτιά είναι περίεργα. Στο YT ακούω αρκετά χειρότερα πάντως, μερικές έχουν και ρυθμό ξέρω 'γω, lol :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ έχουν οι 1080..Να δώσεις 8 πράσινα και να έχεις τέτοιο θέμα..

Ναι το ξέρω.

Και γενικά αν είχα δώσει 8 τότε θα τους έσπαγα τα κεφάλια με την κάρτα και μετά θα τους τα ξανάσπαγα με κανα καδρόνι.

 

Πέρα απο την πλάκα, και 300, και 200, και 100 να έχεις δώσει και να έχεις coil whine είναι ξενέρωμα. Απλά το είπα για να δώσω έμφαση στο ότι το RMA επιβάλλεται σε αυτές τις περιπτώσεις κατά την γνώμη μου, επειδή ο φίλος ΚNSM είπε ότι θα την κρατούσε αν δεν είναι ενοχλητικό.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα παίζει και η αντικείμενηκοτητα σε κάτι τέτοια. Άλλος μπορεί να μην την άκουγε καν ενώ κάποιον άλλον τον ενοχλεί το παραμικρό. Οπότε αν μπορείς ανέβασε ένα βίντεακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαζω στη ζυγαρια το ποσο με ενοχλει με την ταλαιπωρια του κατσε κανα μηνα χωρις pc μεχρι να κανουν ελεγχο, να εγκρινουν την αλλαγη, να αποστειλουν και να παραλαβω. Οποτε αν δεν με ενοχλει πολυ δεν μπαινω στην διαδικασια ενω υπαρχει μεγαααλη περιπτωση να εχω ξανα το ιδιο θεμα η και χειροτερο γιατι απ'οτι φαινεται πολλες 1070 εχουν προβλημα coil whine.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι και αυτό, είναι και το ότι δεν είμαι Αθήνα ώστε να την πάω εγώ κατευθείαν στο μαγαζί άρα θα πρέπει να την στείλω, είναι η καθυστέρηση της όλης διαδικασίας, αλλά κυρίως είναι το ότι δεν είσαι σίγουρος για το αν η επόμενη που θα σου στείλουν θα έχει το πρόβλημα ή όχι. Πάντως επειδή έπαιξα λίγο, πρέπει να βελτιώθηκε η κατάσταση, έριξα και OC οπότε ανέβασα και το voltage.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατευθείαν RMA μέσω EVGA , Psycho, και προσπάθησε να τους πείσεις για cross-shipping ώστε να σου έρθει γρήγορα. Δυστυχώς παιδιά η 10άρα σειρά έχει αρκετό coil whine. Και γενικά 7/10 κάρτες θα έχουν coil whine. Και τροφοδοτικό να αλλάξει ο φίλος δεν φταίει αυτό. Παίζει η επόμενη που θα έρθει να έχει λιγότερο ή περισσότερο, είναι καθαρά luck of draw. Ελπίζω να σταθείς τυχερός στην replacement κάρτα :)

Δεν ισχύει αυτό. Μέγας μύθος. Όταν έχεις coil whine, η λύση δεν είναι η αλλαγή τροφοδοτικού, αλλά το RMA. 

Δεν είπα να αλλάξει τροφοδοτικό ως λύση στο πρόβλημα του Coil Whine.

Για την ιστορία να δοκιμάσει αν είναι εύκολο με ένα άλλο τροφοδοτικό να δούμε αν θα συνεχίσει να υπάρχει Coil Whine.

 

Όπως σωστά είχα διαβάσει παλαιότερα, επιβεβαιώνεται και από τον Linus πως κάποιες φορές παίζει ρόλο και το τροφοδοτικό.

Από το 1:41 και μετά συγκεκριμένα.

 

Περισσότερο εγκυκλοπαιδικά το έγραψα. Απλά να γνωρίζουμε και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EVGA 1070 FTW είναι η κάρτα, έχει ένα απαλό σφύριγμα, αλλά ακούγεται. Βέβαια αν έχεις έστω μεσαία ένταση σε παιχνίδι, δεν την ακούς με τίποτα και γι' αυτό δε νομίζω να μπω στα αίματα για RMA γιατί δεν είναι και σίγουρο ότι η επόμενη δεν θα 'χει ή μπορεί να 'χει και περισσότερο..

 

Καλορίζικη και αν βλέπεις ότι σε ρυθμούς gaming και normal έντασης στα ηχεία δεν ακούς κάτι από coil whine μην μπεις καν στον κόπο για rma για μένα διότι δεν ξέρεις αν θα σου κάτσει καλύτερο κομμάτι ή χειρότερο (στο θέμα του coil whine)....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Υπάρχει περίπτωση να έχει και σε idle ; Μόνο για 3D ξέρω και μάλιστα ανάλογα και με τα πόσα frames έχεις ακούγεται λιγότερο ή περισσότερο. Σε idle μια χαρά είμαι.

Η 970 G1 μου μια χαρά είχε και σε idle. :P

 

Μετά από κάμποσο καιρό σταμάτησε και σε idle και σε full load. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν επειδή την έχω ξανακάνει την συζήτηση αυτή και βαριέμαι να λέμε τα ίδια... θα γράψω πολύ περιληπτικά.

Εδώ και 2 χρόνια υπάρχουν παιχνίδια που θέλαν πάνω απο 3GB ram για 1080p και χωρίς καν να είναι τέρμα όλα τα settings.

Μερικά: Ryse, GTA V, Shadow of Mordor, Dying Light, Far Cry 4, Assasin's Creed Syndicate, κ.α. Τα 3gb είναι οριακά για να πιάσεις "ταβάνι" σε νεότερα games και η κάρτα θα τα βρει μπαστούνια πολύ σύντομα με το DX12. Έτσι πιστεύω.

 

Να σου θυμίσω ότι πριν 1.5 χρόνο είχα R9 280X με 3gb και έβλεπα πόσο όριο ήταν η vram σε πολλά games. 

 

Αν αρχίσουμε να δικαιολογούμε τις εταιρίες με ατάκες του τύπου "τα 3gb αρκούν για 1080p" τότε θα ήθελα να ήξερα αν θα έλεγε κανείς το ίδιο αν η nvidia είχε βγάλει την 1060 με MONO 3gb (μια και τα 3gb οπως λέτε φτάνουν για 1080p).

 

Sorry παιδιά αλλά εγώ δεν δέχομαι να με γυρνάει στο παρελθόν η κάθε εταιρία επειδή θέλει να ξεστοκάρει τα κουτσά GP106, και επειδή δεν θέλει να ανταγωνιστεί το ακριβότερο της μοντέλο, κουτσουρεύει και την vram. Τα οποία extra 3gb vram δεν στοιχίζουν και ιδιαίτερα, και θεωρώ ότι δεν έγινε τόσο για μείωση του κόστους, αλλά για μείωση της ανταγωνιστικότητας απέναντι στην ακριβότερη 6άρα.

 

 

Το έχουμε συζητήσει το θέμα κατά επανάληψη και όχι τώρα, η συζήτηση ανακυκλώνεται από τα μέσα της δεκαετίας του 90. Αρνούμαι να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια και ναι αν ψάξεις το έχω αναλύσει μέχρι αηδίας. Για να μην το συνεχίσουμε άλλο το άσκοπο γαιτανάκι είναι σαφώς καλύτερη επιλογή μια 1060/6GB αλλά περισσότερο για τον συσχετισμό TMU/ROP από ότι η 3-άρα έκδοση. Μεγαλύτερη τροχοπέδη θα βρεις με το τελευταίο στις 1060/3 παρά από την ίδια την μνήμη σε σχέση με την 1060/6 και αυτό γιατί ποτέ δεν έπαψε να ισχύει ότι μια GPU είναι ένα πολύπλοκο σύνολο παράλληλων μονάδων στο οποίο ο παράγοντας ποσότητα μνήμης είναι ο τελευταίος τροχός της άμαξας.

 

Μέσα σε λογικά πλαίσια όλα αυτά, αλλά αν δεν ίσχυε τότε μια Fury X θα σήκωνε λευκή σημαία πολύ νωρίτερα στις υψηλές αναλύσεις από οτιδήποτε άλλο με 6,8 ή και 12 γίγα μνήμη. Με το εύρος μνήμης που έχει και τον αριθμό μονάδων της παίζει απλά σε άλλη κατηγορία και αν η κόκκινη σε θέματα caching, compressing κλπ. δεν είχε κολλήσει σε εποχές Kepler θα ήταν ακόμα πιο θεαματικές οι διαφορές. 

 

Τέλος για τελευταία φορά το τι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι καταναλώνει ένα παιχνίδι σε μνήμη δεν είναι σε καμία περίπτωση ασφαλής πληροφορία γιατί το λειτουργικό σου δηλώνει ότι αυτό γουστάρει. Τώρα αν κανείς σας θεωρεί ότι έχει απτές αποδείξεις για το αντίθετο θα χαρώ να τις διαβάσω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κυριότερο θέμα είναι το πως οι developers κάνουν allocate την μνήμη βάσει του υπάρχοντος hardware. Λόγω του ότι είχαμε memory starved κονσόλες την προηγούμενη γενιά έχει γίνει συνήθεια ο πιο συντηρητικός σχεδιασμός με χαμηλότερο LOD που κάνει ακόμα και τα 3GB αρκετά για medium settings. Αρκετοί developers την είχαν πατήσει σε forum το 2012-2013 αναφέροντας ότι consoles με 2GB VRAM θα είναι αρκετά για να βγάλουν την επόμενη γενιά κάτι που προφανώς δεν ισχύει.

 

Θεωρητικά αν το cost/ density της VRAM ήταν πολύ μικρότερο, οι developers δεν θα ήταν τόσο συντηρητικοί. Τεχνικές να αξιοποιηθούν ακόμα και 64GB VRAM από τις σημερινές κάρτες υπάρχουν. Πέρα από το προφανές να έχεις φορτωμένα όλα τα assets του παιχνίδιου στην VRAM μειώνοντας αισθητά το pop-in στα openworld games, ένα απλό παράδειγμα θα ήταν animated volumetric pre-rendered lighting για smoke/ smog effects το οποίο θα καταβρόχθιζε κυριολεκτικά GB μνήμης. Κάρτες με μέτριο computation capability θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν πολλά σύνθετα pre-rendered effects που θα ανέβαζαν ικανοποιητικά το IQ, αν και φυσικά θα υπήρχαν diminishing returns.

 

Γενικά οι consumer GPUs εφοδιάζονται με ένα συγκεκριμένο baseline μνήμης για λόγους κόστους, βάσει του οποίου οι devs σχεδιάζουν τα games. Η παραπάνω VRAM είναι άχρηστη μόνο στο context του baseline. Αν η διαθέσιμη μνήμη ήταν παραπάνω, αργά ή γρήγορα θα αξιοποιούταν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...