michael92 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Τι να κάνεις 4K textures σε 1080Ρ?? Βλέπε shadow of mordor HD pack τότε. Ζητάει 6GB και παίζει σε κάρτες με 4Gb. Το θέμα δεν είναι τι ζητάνε αλλά το αποτέλεσμα. Όταν ζητάνε λίγα και δίνουν πολλά εκεί τα επικροτουμε. Αυτό είναι το point μου. Δεν νομίζω κάποιος να είδε κάποιος E3 witcher 3 και να μην έριξε σαγονια. Και δεν υπάρχει κανένα big dowgrade σε pc version. Ίδιο είναι, σε μερικούς τομείς καλύτερο από τότε και σε άλλους λίγο χειρότερο. Οπότε μην το κράζεις. Ξες πολύ καλά πόσο καλό οπτικά είναι. 4K texture (texture map 4096x4096) δεν σημαίνει 4Κ resolution (ανάλυση οθόνης 3840x2160) και σαφέστατα ένα 4K texture μπορεί να δείχνει low-res ακόμα και σε 1080p αν είσαι πολύ κοντά σε κάποια αντικείμενα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 4K texture (texture map 4096x4096) δεν σημαίνει 4Κ resolution (ανάλυση οθόνης 3840x2160) και σαφέστατα ένα 4K texture μπορεί να δείχνει low-res ακόμα και σε 1080p αν είσαι πολύ κοντά σε κάποια αντικείμενα. Αυτό λέω, τι να το κάνεις στα 1080Ρ?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Δεν έχεις καταλάβει πως ακριβώς δουλεύουν τα textures τότε. Texture mapping είναι η αποκοπή τμημάτων μιας 2D-image και η επικόλληση τους πάνω στα πολύγωνα ενός 3D-object. Ας θεωρήσουμε ότι έχουμε ένα texture ενός ζαριού μεγέθους 512x512: Σε αυτό το texture η κάθε έδρα του ζαριού δεν έχει ανάλυση 512x512, αλλά 128x128! Καταλαβαίνεις τώρα ότι χρειάζονται textures πολύ μεγαλύτερα της ανάλυσης της οθόνης. Στα 1080p θα μπορούσες να δεις διαφορά ακόμα και με 8K texture αν στέκεσαι πολύ κοντά σε κάποιον τοίχο πχ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Προφανώς δεν έχουν ασχοληθεί με mods σε κάνα Skyrim και νομίζουν ότι για να δεις τα μεγαλύτερης ανάλυσης textures, θα πρέπει να ανέβεις και στην ανάλυση του μόνιτορ, ενώ αυτό είναι λάθος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Ακριβώς. Το μεγαλύτερο misconception είναι ότι βλέπεις όλο το texture στην οθόνη, ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις βλέπεις μόνο ένα μικρό τμήμα των textures. Αυτό το μικρό τμήμα πρέπει να έχει αντίστοιχα pixel με την ανάλυση της οθόνης. Αν για παράδειγμα μόνο το 30% του texture ενός αντικειμένου είναι ορατό και η οθόνη είναι 1080p (~2mpixel) τότε για τέλεια ανάλυση πρέπει να έχεις texture 6mpixel που αυτόματα σημαίνει 4K texture. Αν πάλι κολλήσεις την κάμερα σε κανέναν τοίχο και βλέπεις 5% του texture, τότε ούτε 8K texture δεν φτάνει στα 1080p. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ledaque Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Ωραιες εξηγησεις οι παραπανω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zandim Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Ακριβώς. Το μεγαλύτερο misconception είναι ότι βλέπεις όλο το texture στην οθόνη, ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις βλέπεις μόνο ένα μικρό τμήμα των textures. Αυτό το μικρό τμήμα πρέπει να έχει αντίστοιχα pixel με την ανάλυση της οθόνης. Αν για παράδειγμα μόνο το 30% του texture ενός αντικειμένου είναι ορατό και η οθόνη είναι 1080p (~2mpixel) τότε για τέλεια ανάλυση πρέπει να έχεις texture 6mpixel που αυτόματα σημαίνει 4K texture. Αν πάλι κολλήσεις την κάμερα σε κανέναν τοίχο και βλέπεις 5% του texture, τότε ούτε 8K texture δεν φτάνει στα 1080p. αυτο ομως ειναι πολυ κακος προγραμματισμος. δεν εχει νοημα να φορτωνεις στην καρτα γραφικων ενα texture απο το οποιο θα χρησιμοποιησεις μονο το 30% καθ ολη τη διαρκεια του scene. στην καρτα γραφικων πρεπει να φορτωνονται μονο τα textures (η τα κομματια των textures) που θα εμφανιστουν στο scene. Διοτι ποιο το νοημα να φορτωσεις 4gb textures αν ειναι να χρησιμοποιησεις μονο το 1gb ? Προφανως εχει να κανει με τον τροπο αναπτυξης του εκαστοτε παιχνιδιου. Υπαρχει βεβαια και το υπολογιστικο κοστος του να φορτωσεις τα textures απο το σκληρο στην καρτα γραφικων, ομως καποια παιχνιδια με καλο optimization παιζουν μια χαρα σε καρτες με λιγη vram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Oroku Saki Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Αυτό λέω, τι να το κάνεις στα 1080Ρ?? Σε 1080p δεν αξιζει. Απο 1440p Και πανω ναι εκει βλεπεις διαφορα γι αυτο σε παιχνιδια με 4κ textures ειδα μεγαλυτερη βελτιωση στα γραφικα απο οτι σε αυτα που εχουν χαμηλοτερης αναλυησς textures με την 1440p οθονη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Σε 1080p δεν αξιζει. Απο 1440p Και πανω ναι εκει βλεπεις διαφορα γι αυτο σε παιχνιδια με 4κ textures ειδα μεγαλυτερη βελτιωση στα γραφικα απο οτι σε αυτα που εχουν χαμηλοτερης αναλυησς textures με την 1440p οθονη. Το ίδιο πράγμα λέμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 αυτο ομως ειναι πολυ κακος προγραμματισμος. δεν εχει νοημα να φορτωνεις στην καρτα γραφικων ενα texture απο το οποιο θα χρησιμοποιησεις μονο το 30% καθ ολη τη διαρκεια του scene. στην καρτα γραφικων πρεπει να φορτωνονται μονο τα textures (η τα κομματια των textures) που θα εμφανιστουν στο scene. Διοτι ποιο το νοημα να φορτωσεις 4gb textures αν ειναι να χρησιμοποιησεις μονο το 1gb ? Προφανως εχει να κανει με τον τροπο αναπτυξης του εκαστοτε παιχνιδιου. Υπαρχει βεβαια και το υπολογιστικο κοστος του να φορτωσεις τα textures απο το σκληρο στην καρτα γραφικων, ομως καποια παιχνιδια με καλο optimization παιζουν μια χαρα σε καρτες με λιγη vram Δεν είναι θέμα κακού προγραμματισμού, είναι θέμα perspective, δηλαδή της κωνικής προβολής του τρισδιάστατου χώρου σε ένα δισδιάστατο μέσο. Ποτέ δεν πρόκειται να δεις ένα αντικείμενο από όλες τις πλευρές του ταυτόχρονα. Το 30% το ανέφερα μπακάλικα σαν μέσο όρο ορατών polygons ενός 3D object σε ένα συγκεκριμένο frame, ο αριθμός αυτός διαφέρει ανάλογα με το angle, το FOV και το πόσο κοντά είσαι σε ένα αντικείμενο. Το αντικείμενο πρέπει όμως να έχει loaded texture για όλα τα πολύγωνα του. Για παράδειγμα το texture ενός κεφαλιού είναι κάπως έτσι: Όταν κοιτάς τον χαρακτήρα από πίσω δεν βλέπεις το πρόσωπο του, όμως χρειάζεται να είναι φορτωμένο και αυτό στην VRAM. Η μόνη περίπτωση που θα δεις το 100% του texture στο ίδιο frame είναι αυτή που ο χαρακτήρας κοιτάει σε καθρέφτη/ αντανακλάσεις κλπ. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zandim Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 αυτο που λες ειναι σωστο. εγω αναφερα για ασκοπα φορτωμενα textures που δε θα χρησιμοπιηθουν στο scene. Το ιδιο ισχυει και για υπερβολικα μεγαλα textures που δε θα χρειαστει ποτε να αποδωσουν τοση λεπτομερεια. Εκει εχουμε ασκοπα μεγαλα textures. Και σε πολλες περιπτωσεις σε αναλυσεις μεχρι 1080p το high απο το ultra δεν εχει σχεδον καμια διαφορα στο ματι. Τα υπερβολικα μεγαλα textures κανουν διαφορα σε πολλες ιντσες οθονη με πολυ μεγαλη αναλυση, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Το texture pop-in είναι χειρότερο από το άσκοπα μεγάλο LOD βέβαια. Αν και σχεδόν όλα τα games έχουν mipmaps με τα textures σε διάφορες αναλύσεις, οπότε δεν νομίζω ότι ισχύει πρακτικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zandim Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 κοιτα αναγκαστικα φορτωνονται textures κατα τη διαρκεια του scene. Παρε παραδειγμα το gta που οσο αλλαζεις γειτονιες ξεφορτωνονται τα αχρηστα textuers και φορτωνονται τα νεα. Αναγκαστικα γινεται αυτο. Απλα γινετια συνεχομενα και με ομαλο τροπο, δεν παει να φορτωσει 1 γιγα υφες απο τη μια στιγμη στην αλλη. Εδω χρειαζεται καλο optimization ωστε να μην μπλοκαρει το συμπαν σε open world παιχνιδια σε συστηματα με αργους μηχανικους δισκους. Στους ssd δεν υπαρχει τετοιο προβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
katerinapn85 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 ελα να πεφτουν οι τιμες! https://www.skroutz.gr/s/9242162/MSI-GeForce-GTX1070-8GB-Aero-GTX-1070-AERO-8G.html?from=account_notifications https://www.skroutz.gr/s/9648931/Gainward-GeForce-GTX1070-8GB-3750.html 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 ελα να πεφτουν οι τιμες! https://www.skroutz.gr/s/9242162/MSI-GeForce-GTX1070-8GB-Aero-GTX-1070-AERO-8G.html?from=account_notifications https://www.skroutz.gr/s/9648931/Gainward-GeForce-GTX1070-8GB-3750.html Καιρός να ξυπνήσουν οι Έλληνες πωλητές και να βάλουν σωστές τιμές! Εκτός αν θέλουν να κρατήσουν στα ράφια τους της GTX 1070 για άλλο ένα εξάμηνο χωρίς ούτε μια αγορά! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα