Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα μικρό παράδειγμα, για να έχουμε αίσθηση. Ένας επώνυμος 3d artist που ασχολείται με visualization ζητάει από 1000 έως 4000$ για κάθε still render. Για ένα τέτοιο συνήθως χρειάζεται 2-3 μέρες δουλειάς. Φανταστείτε πόσα βγάζουν και τί σημαίνει πιό γρήγορο rendering. Ακόμα και οι πιό νέοι στο επάγγελμα παίρνουν από 300-400$ και πάνω. 

 

Δεν νομίζω ότι παίζουν τέτοιες τιμές πλέον τουλάχιστον στην πλειοψηφία του κλάδου. Outsourcing is a bitch :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως όσοι δεν κρατιέστε μέχρι να΄ρθει ο Πασχάλης: http://www.anandtech.com/show/10179/nvidia-announces-24gb-quadro-m6000

 

Οδηγούς για παιχνίδια δεν έχει μεν της προκοπής, αλλά σας εγγυώμαι ότι για αρκετά από τα επόμενα χρόνια δεν θα ξεμείνετε από μνήμη :P

Σε μετατροπή βίντεο πως τα πάνε αυτές ;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι παίζουν τέτοιες τιμές πλέον τουλάχιστον στην πλειοψηφία του κλάδου. Outsourcing is a bitch :P

Για το εξωτερικό μιλάω πάντα. Ναι, αυτές είναι οι τιμές για επώνυμους καλλιτέχνες αυτή την στιγμή. Οι νέοι που ξεκινούν τώρα είναι στα 300-400$ το κομμάτι, ανάλογα την δουλειά, και μετά πάμε σε Ινδία-Κίνα (αν αυτό εννοούσες με outsourcing) που δουλεύουν για ένα... πιάτο "ρύζι" αναλογικά (ακόμα και αυτοί ζητάνε 100-200$ για αυτές τις δουλειές).  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Είμαστε σε καλό δρόμο τελικά. Το δεύτερο γραφικό στην παραπομπή ξεκινάει από 10Gbps για GDDR5x. Σε 256-μπιτο δίαυλο αντιστοιχεί σε 320GB/s εύρος μνήμης, αρκετό για επερχόμενες performance GPU από αμφότερες εταιρείες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το εξωτερικό μιλάω πάντα. Ναι, αυτές είναι οι τιμές για επώνυμους καλλιτέχνες αυτή την στιγμή. Οι νέοι που ξεκινούν τώρα είναι στα 300-400$ το κομμάτι, ανάλογα την δουλειά, και μετά πάμε σε Ινδία-Κίνα (αν αυτό εννοούσες με outsourcing) που δουλεύουν για ένα... πιάτο "ρύζι" αναλογικά (ακόμα και αυτοί ζητάνε 100-200$ για αυτές τις δουλειές).  

 

Τα 5-10 μεγάλα ονόματα που χρεώνουν τόσο, δεν αποτελούν δείγμα αγοράς. 300-400$ για νέους ανά still render, ούτε για αστείο, 300-400$ ανά project με πολλαπλά renders μπορώ να το δεχτώ. Έχω δουλέψει outsourcing, σε 2D βέβαια και το παράτησα γιατί ήταν πολύ χαμηλό το κέρδος, ίσως το ξαναπιάσω αν πτωχεύσουμε :P. Ακόμα και στις αγγελίες για 3D (δεκάδες χιλιάδες στον αριθμό) είχα παρατηρήσει ότι ήταν μια από τα ίδια, οριακά σε λίγο καλύτερη μοίρα ανά εργατοώρα.

 

Για visualization οι περισσότερες αρχιτεκτονικές έχουν δικό τους προσωπικό πλέον. Τα περισσότερα gaming studio έχουν μισθούς κοντά στα 5,000$ το μήνα με 50ωρα την εβδομάδα και μιλάμε για άτομα με πολύ περισσότερο ταλέντο από αυτούς που κάνουν render κουζίνες και καναπέδες.

 

Edit: Εξαρτάται πάντα και από το μέγεθος του project. Μην μου δείξεις project που πήραν 2-3 βδομάδες σκληρής δουλειάς να γίνουν και είναι λογικό να είναι στο 1,000-3,000$ price range, είπες 2-3 μέρες δουλειάς :P

Επεξ/σία από michael92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τζίφος η ιστορία με την Micron. Πρώτη παραγωγή τέλη καλοκαιριού όπως είχε προγραμματιστεί. 


 

Προτιμώ την άποψη ενός επαγγελματία game developer παρά κάθε τυχάρπαστη φημολογία:

 

http://forums.anandtech.com/showpost.php?p=38121238&postcount=36

 

 

 

I can't say to much on this topic, but Pascal will be an improvement over Maxwell especially at this feature. But no, it won't have GCN-like capabilities. It will be close to GCN 1.0, but nothing more.

Με ένα ''Asyncus Enablus'' θα φτιάξει το πρόβλημα :P

 

Θα έλεγα με τα τόσα παραμυθάκια που διαβάζω τον τελευταίο καιρό σε διάφορα fora δεν θα χρειαζόταν της AMD μια δεύτερη παντελής έλλειψη του ascync για να κερδίσουν κατά κράτος. Εγώ επειδή τείνω να κρατάω μικρό καλάθι για όλες τις πλευρές για να έχω ευχάριστες εκπλήξεις, θα προτιμούσα ένα απλό put up or shut up.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mr Ailuros ,

>17 δις transistors ,σε ποσα τετραγωνικα θα χωρεσουν αυτα και για τι καταναλωση μιλαμε?Για τα μεγαλα κομματια μιλαω φυσικα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...