Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για το εν λογω παιχνιδι που αναφερθηκε παραπανω φανταζομαι κατι τετοιο

Αστειο οπως παντα που για να καταλαβει τις οποιες διαφορες πρεπει να στο δειξει με zoom :P

Δεν ξερω για ποσο μεγαλες διαφορες σε Vram μιλαμε

 

 

Δεν φενεται πολυ καλα βεβαια στο εν λογω video λογω youtube αλλα και παλι δεν υπαρχουν γιγαντιες διαφορες που να δικαιολογουν τις τεραστιες απαιτησεις.

Δημοσ.

Μονο στις τιμες οι διαφορες ειναι τεραστιες.

Ίδιο είναι να παίζεις PS4 LOW MEDIUM και κάποια High και ίδιο να παίζεις στο pc High-Ultra 50-55fps? Συν τα mods στο pc. Η το skyrim η αλλά open world.

Δημοσ.

Con

Το W3 όμως έχει σημεία με αρκετά low-res textures, γι' αυτό. Γενικά οι devs έχουν την τάση στο ultra να σου πετάνε ασυμπίεστες υφές που καταναλώνουν τόνους μνήμης χωρίς να βλέπεις κάτι το σπουδαίο, γι' αυτό δεν βλέπεις ουσιαστική διαφορά από high σε ultra. Χώρια που θέλουν να υπάρχει το console parity, δηλαδή να μην ξεφεύγει πολύ το PC οπτικά σε σχέση με τις κονσόλες..

κονσόλες, ο καρκίνος του gaming εχουν αποδειχθεί. Σκέψου πώς θα ήταν τα πράγματα εάν οι προγραμματιστες επικεντρωνονταν στο optimization του PC.

 

Θα είχαμε πολύ λιγότερες πατάτες παιχνίδια.

Δημοσ.

Που για όνομα του Τουτάτη;

 

Στο SoM αν δεν κάνω λάθος, η μόνη διαφορά που υπήρχε μεταξύ high και ultra ήταν ότι στη δεύτερη περίπτωση ήταν ασυμπίεστες.

Ίδιο είναι να παίζεις PS4 LOW MEDIUM και κάποια High και ίδιο να παίζεις στο pc High-Ultra 50-55fps? Συν τα mods στο pc. Η το skyrim η αλλά open world.

 

Οι διαφορές μεταξύ medium και ultra πλέον είναι πολύ μικρές, καμία σχέση με τα παλιά χρόνια(Και όταν λέω παλιά εννοώ 2007(Crysis) και πίσω). Όσο για τα mods, πόσα από τα νέα παιχνίδια έχουν αυτή τη δυνατότητα ; Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και αν.

 

Τρανό παράδειγμα:

 

 

 

0bbYeO9.jpg

 

 

Conκονσόλες, ο καρκίνος του gaming εχουν αποδειχθεί. Σκέψου πώς θα ήταν τα πράγματα εάν οι προγραμματιστες επικεντρωνονταν στο optimization του PC.

 

Θα είχαμε πολύ λιγότερες πατάτες παιχνίδια.

 

Όταν μόνο ένα 5% παγκοσμίως έχει την 970(Σύμφωνα με το Steam που δεν συμμετάσχουν όλοι στο να δώσουν πληροφορίες για το HW τους αλλά και πάλι παίρνεις μια ιδέα), ποιος θα κάτσει να φτιάξει ένα παιχνίδι σαν το πρώτο Crysis στο PC ;

  • Like 1
Δημοσ.

Στο SoM αν δεν κάνω λάθος, η μόνη διαφορά που υπήρχε μεταξύ high και ultra ήταν ότι στη δεύτερη περίπτωση ήταν ασυμπίεστες.

 

 

Οι διαφορές μεταξύ medium και ultra πλέον είναι πολύ μικρές, καμία σχέση με τα παλιά χρόνια(Και όταν λέω παλιά εννοώ 2007(Crysis) και πίσω). Όσο για τα mods, πόσα από τα νέα παιχνίδια έχουν αυτή τη δυνατότητα ; Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και αν.

 

Τρανό παράδειγμα:

 

 

 

0bbYeO9.jpg

 

 

 

 

Όταν μόνο ένα 5% παγκοσμίως έχει την 970(Σύμφωνα με το Steam που δεν συμμετάσχουν όλοι στο να δώσουν πληροφορίες για το HW τους αλλά και πάλι παίρνεις μια ιδέα), ποιος θα κάτσει να φτιάξει ένα παιχνίδι σαν το πρώτο Crysis στο PC ;

 

 

Το witcher 3 έχει πολύ ωραία και πολλά mods γενικά. Batman arkham knight επίσης. Αλλά όντως δεν είναι πολλά τα παιχνίδια που modarontai πλέον.

Δημοσ.

Στο SoM αν δεν κάνω λάθος, η μόνη διαφορά που υπήρχε μεταξύ high και ultra ήταν ότι στη δεύτερη περίπτωση ήταν ασυμπίεστες.

 

 

 

Δεν με κατάλαβες: εάν δεν υπάρχει κάποιο θέμα στην συμπίεση/αποσυμπίεση των υφών (πράγμα εξαιρετικά σπάνιο που θα πρέπει να δίνει και artifacts) για να δεις ουσιαστικά διαφορές μεταξύ uncompressed & compressed υφών θα πρέπει όχι μόνο να μείνεις ακίνητος αλλά να μπορείς και να ζουμάρεις και όχι φυσικά μόνο μερικά %.

 

Τελευταία σελίδα οι εικόνες http://cdn.imgtec.com/sdk-documentation/PVR+Texture+Compression.Whitepaper.pdf

 

Εάν παρατήρησες κάπου κάτι αμφιβάλλω να είναι αποτέλεσμα της συμπίεσης καθεαυτού εκτός εάν έχεις κιάλια αντί για μάτια :P

Δημοσ.

Όσον αφορά το witcher 3, απορώ που δεν βλέπετε διαφορές κάποιοι!

Τα textures είναι η μέρα με την νύχτα.
Ενώ επίσης τα πολύγωνα είναι σαφέστατα λιγότερα στο low, και φαίνεται σε πολλά σημεία... και όλα αυτά με ένα view μόνο. Αν το δεις παραπάνω φορές θα προσέξεις κι άλλα.


Υ.Γ. Ailouros, στο PDF που λίνκαρες, η S3TC compression ήταν αυτή η μέθοδος που πρωτοχρησιμοποιήσε το S3 Savage, για συμπίεση textures (με ελάχιστες απώλειες σε ποιότητα) το 1998-99 !!! Και ακόμα χρησιμοποιείται...;;;

  • Like 1
Δημοσ.

Υ.Γ. Ailouros, στο PDF που λίνκαρες, η S3TC compression ήταν αυτή η μέθοδος που πρωτοχρησιμοποιήσε το S3 Savage, για συμπίεση textures (με ελάχιστες απώλειες σε ποιότητα) το 1998-99 !!! Και ακόμα χρησιμοποιείται...;;;

 

https://en.wikipedia.org/wiki/S3_Texture_Compression

https://code.google.com/archive/p/nvidia-texture-tools/wikis

 

Eγώ προτείνω σαν αδαής να περάσουν και στις desktop GPUs το ASTC που ήδη έχουν οι πρόσφατες ULP SoC GPUs στα smartphones: https://en.wikipedia.org/wiki/Adaptive_Scalable_Texture_Compression

 

Oτιδήποτε χρειάζεται λιγότερο από 4bpp είναι πολύ πιο σέξυ όσων αφορά την κατανάλωση μνήμης ;)

 

To PVRTC στο προηγούμενο whitepaper είναι η συμπίεση που χρησιμοποιούν οι PowerVR μονάδες γραφικών στα εκάστοτε κινητά/tablets το οποίο είναι και propietary. To ASTC δημιουργήθηκε από την ARM σαν αντιπρόταση low bit texture compression και είναι μια πολύ πιο ολοκληρωμένη πρόταση.

 

Ο Carmack o ίδιος είχε πει ότι σε ένα δοκιμαστικό του Rage που είχε κάνει για Apple συσκευή η εξοικονόμηση σε όγκο στις υφές με PVRTC ήταν γύρω στο 1.5 γίγα. Τέσπα πάρα πολύ ΟΤ.

 

Απλά ήθελα να πω ότι υπάρχουν καλύτερες συμπιέσεις υφών όπως το ASTC. Απορώ πως δεν έχουν κάνει κρα ακόμα για αυτό οι κατασκευαστές κονσολών. 

  • Like 2
Δημοσ.

Μονο στις τιμες οι διαφορες ειναι τεραστιες.

ε τότε να μην πεζής με "MAX settings, 60fps, 1440p" παίξε με "medium settings, 30fps, 1080p" θα σου στοίχιση πολύ λιγότερο σε pc hardware.

Δημοσ.

Τα FPS και η ανάλυση μόνο δίνουν το κάτι παραπάνω στο PC, αλλιώς το ίδιο παιχνίδι βλέπεις με την κονσόλα. Πάνε οι εποχές που οι διαφορές μεταξύ medium και ultra ήταν η μέρα με τη νύχτα, δυστυχώς. Διότι όπως λέει και η Ubisoft, ''Είναι άδικο το παιχνίδι στο PC να δείχνει πολύ καλύτερο από ότι στις κονσόλες''.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως παιδια ουτε εγω βλεπω τεραστιες διαφορες μεταξυ settings τουλαχιστον στα καινουργια παιχνιδια. Δε λεω για ολα low vs ολα ultra high αλλα για παραδειγμα δυσκολευομαι να δω τη διαφορα μεταξυ πχ medium textures, fxaa, και low post processing vs ultra textures, 8xMSAA και ultra post processing.

Δημοσ.

Παντως παιδια ουτε εγω βλεπω τεραστιες διαφορες μεταξυ settings τουλαχιστον στα καινουργια παιχνιδια. Δε λεω για ολα low vs ολα ultra high αλλα για παραδειγμα δυσκολευομαι να δω τη διαφορα μεταξυ πχ medium textures, fxaa, και low post processing vs ultra textures, 8xMSAA και ultra post processing.

 

Αποκλείεται να μην βλέπεις διαφορά μεταξύ FXAA και MSAA, το πρώτο θολώνει όλη την εικόνα ενώ το δεύτερο όχι. Επίσης, τα περισσότερα post processing είναι σάπια, όπως το Vignette, Blur, Chromatic Aberration. Απλά οι διαφορές μεταξύ high και ultra πλέον θέλουν στατική εικόνα για να εντοπίσεις τις διαφορές, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...