Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Υπάρχει μια μικρή διαφορά αλλά είναι ανάξια λόγου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Για το εν λογω παιχνιδι που αναφερθηκε παραπανω φανταζομαι κατι τετοιο Αστειο οπως παντα που για να καταλαβει τις οποιες διαφορες πρεπει να στο δειξει με zoom Δεν ξερω για ποσο μεγαλες διαφορες σε Vram μιλαμε Δεν φενεται πολυ καλα βεβαια στο εν λογω video λογω youtube αλλα και παλι δεν υπαρχουν γιγαντιες διαφορες που να δικαιολογουν τις τεραστιες απαιτησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Υπάρχει μια μικρή διαφορά αλλά είναι ανάξια λόγου. Που για όνομα του Τουτάτη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Μονο στις τιμες οι διαφορες ειναι τεραστιες. Ίδιο είναι να παίζεις PS4 LOW MEDIUM και κάποια High και ίδιο να παίζεις στο pc High-Ultra 50-55fps? Συν τα mods στο pc. Η το skyrim η αλλά open world. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seithan Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Con Το W3 όμως έχει σημεία με αρκετά low-res textures, γι' αυτό. Γενικά οι devs έχουν την τάση στο ultra να σου πετάνε ασυμπίεστες υφές που καταναλώνουν τόνους μνήμης χωρίς να βλέπεις κάτι το σπουδαίο, γι' αυτό δεν βλέπεις ουσιαστική διαφορά από high σε ultra. Χώρια που θέλουν να υπάρχει το console parity, δηλαδή να μην ξεφεύγει πολύ το PC οπτικά σε σχέση με τις κονσόλες..κονσόλες, ο καρκίνος του gaming εχουν αποδειχθεί. Σκέψου πώς θα ήταν τα πράγματα εάν οι προγραμματιστες επικεντρωνονταν στο optimization του PC. Θα είχαμε πολύ λιγότερες πατάτες παιχνίδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Που για όνομα του Τουτάτη; Στο SoM αν δεν κάνω λάθος, η μόνη διαφορά που υπήρχε μεταξύ high και ultra ήταν ότι στη δεύτερη περίπτωση ήταν ασυμπίεστες. Ίδιο είναι να παίζεις PS4 LOW MEDIUM και κάποια High και ίδιο να παίζεις στο pc High-Ultra 50-55fps? Συν τα mods στο pc. Η το skyrim η αλλά open world. Οι διαφορές μεταξύ medium και ultra πλέον είναι πολύ μικρές, καμία σχέση με τα παλιά χρόνια(Και όταν λέω παλιά εννοώ 2007(Crysis) και πίσω). Όσο για τα mods, πόσα από τα νέα παιχνίδια έχουν αυτή τη δυνατότητα ; Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και αν. Τρανό παράδειγμα: Conκονσόλες, ο καρκίνος του gaming εχουν αποδειχθεί. Σκέψου πώς θα ήταν τα πράγματα εάν οι προγραμματιστες επικεντρωνονταν στο optimization του PC. Θα είχαμε πολύ λιγότερες πατάτες παιχνίδια. Όταν μόνο ένα 5% παγκοσμίως έχει την 970(Σύμφωνα με το Steam που δεν συμμετάσχουν όλοι στο να δώσουν πληροφορίες για το HW τους αλλά και πάλι παίρνεις μια ιδέα), ποιος θα κάτσει να φτιάξει ένα παιχνίδι σαν το πρώτο Crysis στο PC ; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Στο SoM αν δεν κάνω λάθος, η μόνη διαφορά που υπήρχε μεταξύ high και ultra ήταν ότι στη δεύτερη περίπτωση ήταν ασυμπίεστες. Οι διαφορές μεταξύ medium και ultra πλέον είναι πολύ μικρές, καμία σχέση με τα παλιά χρόνια(Και όταν λέω παλιά εννοώ 2007(Crysis) και πίσω). Όσο για τα mods, πόσα από τα νέα παιχνίδια έχουν αυτή τη δυνατότητα ; Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και αν. Τρανό παράδειγμα: Όταν μόνο ένα 5% παγκοσμίως έχει την 970(Σύμφωνα με το Steam που δεν συμμετάσχουν όλοι στο να δώσουν πληροφορίες για το HW τους αλλά και πάλι παίρνεις μια ιδέα), ποιος θα κάτσει να φτιάξει ένα παιχνίδι σαν το πρώτο Crysis στο PC ; Το witcher 3 έχει πολύ ωραία και πολλά mods γενικά. Batman arkham knight επίσης. Αλλά όντως δεν είναι πολλά τα παιχνίδια που modarontai πλέον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Στο SoM αν δεν κάνω λάθος, η μόνη διαφορά που υπήρχε μεταξύ high και ultra ήταν ότι στη δεύτερη περίπτωση ήταν ασυμπίεστες. Δεν με κατάλαβες: εάν δεν υπάρχει κάποιο θέμα στην συμπίεση/αποσυμπίεση των υφών (πράγμα εξαιρετικά σπάνιο που θα πρέπει να δίνει και artifacts) για να δεις ουσιαστικά διαφορές μεταξύ uncompressed & compressed υφών θα πρέπει όχι μόνο να μείνεις ακίνητος αλλά να μπορείς και να ζουμάρεις και όχι φυσικά μόνο μερικά %. Τελευταία σελίδα οι εικόνες http://cdn.imgtec.com/sdk-documentation/PVR+Texture+Compression.Whitepaper.pdf Εάν παρατήρησες κάπου κάτι αμφιβάλλω να είναι αποτέλεσμα της συμπίεσης καθεαυτού εκτός εάν έχεις κιάλια αντί για μάτια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Formation Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Όσον αφορά το witcher 3, απορώ που δεν βλέπετε διαφορές κάποιοι!Τα textures είναι η μέρα με την νύχτα.Ενώ επίσης τα πολύγωνα είναι σαφέστατα λιγότερα στο low, και φαίνεται σε πολλά σημεία... και όλα αυτά με ένα view μόνο. Αν το δεις παραπάνω φορές θα προσέξεις κι άλλα.Υ.Γ. Ailouros, στο PDF που λίνκαρες, η S3TC compression ήταν αυτή η μέθοδος που πρωτοχρησιμοποιήσε το S3 Savage, για συμπίεση textures (με ελάχιστες απώλειες σε ποιότητα) το 1998-99 !!! Και ακόμα χρησιμοποιείται...;;; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Υ.Γ. Ailouros, στο PDF που λίνκαρες, η S3TC compression ήταν αυτή η μέθοδος που πρωτοχρησιμοποιήσε το S3 Savage, για συμπίεση textures (με ελάχιστες απώλειες σε ποιότητα) το 1998-99 !!! Και ακόμα χρησιμοποιείται...;;; https://en.wikipedia.org/wiki/S3_Texture_Compression https://code.google.com/archive/p/nvidia-texture-tools/wikis Eγώ προτείνω σαν αδαής να περάσουν και στις desktop GPUs το ASTC που ήδη έχουν οι πρόσφατες ULP SoC GPUs στα smartphones: https://en.wikipedia.org/wiki/Adaptive_Scalable_Texture_Compression Oτιδήποτε χρειάζεται λιγότερο από 4bpp είναι πολύ πιο σέξυ όσων αφορά την κατανάλωση μνήμης To PVRTC στο προηγούμενο whitepaper είναι η συμπίεση που χρησιμοποιούν οι PowerVR μονάδες γραφικών στα εκάστοτε κινητά/tablets το οποίο είναι και propietary. To ASTC δημιουργήθηκε από την ARM σαν αντιπρόταση low bit texture compression και είναι μια πολύ πιο ολοκληρωμένη πρόταση. Ο Carmack o ίδιος είχε πει ότι σε ένα δοκιμαστικό του Rage που είχε κάνει για Apple συσκευή η εξοικονόμηση σε όγκο στις υφές με PVRTC ήταν γύρω στο 1.5 γίγα. Τέσπα πάρα πολύ ΟΤ. Απλά ήθελα να πω ότι υπάρχουν καλύτερες συμπιέσεις υφών όπως το ASTC. Απορώ πως δεν έχουν κάνει κρα ακόμα για αυτό οι κατασκευαστές κονσολών. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Μονο στις τιμες οι διαφορες ειναι τεραστιες. ε τότε να μην πεζής με "MAX settings, 60fps, 1440p" παίξε με "medium settings, 30fps, 1080p" θα σου στοίχιση πολύ λιγότερο σε pc hardware. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Τα FPS και η ανάλυση μόνο δίνουν το κάτι παραπάνω στο PC, αλλιώς το ίδιο παιχνίδι βλέπεις με την κονσόλα. Πάνε οι εποχές που οι διαφορές μεταξύ medium και ultra ήταν η μέρα με τη νύχτα, δυστυχώς. Διότι όπως λέει και η Ubisoft, ''Είναι άδικο το παιχνίδι στο PC να δείχνει πολύ καλύτερο από ότι στις κονσόλες''. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ledaque Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Παντως παιδια ουτε εγω βλεπω τεραστιες διαφορες μεταξυ settings τουλαχιστον στα καινουργια παιχνιδια. Δε λεω για ολα low vs ολα ultra high αλλα για παραδειγμα δυσκολευομαι να δω τη διαφορα μεταξυ πχ medium textures, fxaa, και low post processing vs ultra textures, 8xMSAA και ultra post processing. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Η διαφορά φαίνεται κυρίως στις μεγαλύτερες αναλύσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2016 Παντως παιδια ουτε εγω βλεπω τεραστιες διαφορες μεταξυ settings τουλαχιστον στα καινουργια παιχνιδια. Δε λεω για ολα low vs ολα ultra high αλλα για παραδειγμα δυσκολευομαι να δω τη διαφορα μεταξυ πχ medium textures, fxaa, και low post processing vs ultra textures, 8xMSAA και ultra post processing. Αποκλείεται να μην βλέπεις διαφορά μεταξύ FXAA και MSAA, το πρώτο θολώνει όλη την εικόνα ενώ το δεύτερο όχι. Επίσης, τα περισσότερα post processing είναι σάπια, όπως το Vignette, Blur, Chromatic Aberration. Απλά οι διαφορές μεταξύ high και ultra πλέον θέλουν στατική εικόνα για να εντοπίσεις τις διαφορές, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα