Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το κενό ανάμεσα σε 1060 και 1070 είναι μεγάλο, μήπως θα υπάρξει κάποια 1060 Ti να το καλύψει?

 

Η 1060 είναι για 1080p με 249$ και η 1070 με 379$ για 1440p. Δε χρειάζεται να υπάρχει κάποια κάρτα ενδιάμεσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η 1060 είναι για 1080p με 249$ και η 1070 με 379$ για 1440p. Δε χρειάζεται να υπάρχει κάποια κάρτα ενδιάμεσα. 

 

E όχι δα και 1440p η 1070. Το ότι μπορεί να δώσει σε παλιά παιχνίδια ή σε παιχνίδια του '15-16 στα medium κατά μέσο όρο 60 fps δε την κάνει 1440p κάρτα. Και τα περισσότερα συγκριτικά reviews έχουν μόνο τα avg fps, ενώ στην πράξη σε ενδιαφέρουν τα minimum ώστε να μην έχεις frame drops. Γιατί αν μέσα σε σπηλιά έχεις 80 frames και μέσα σε πυκνή πόλη 40, και κατά μέσο όρο 60... δε σημαίνει ότι εχεις ευχάριστο παιχνίδι...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E όχι δα και 1440p η 1070. Το ότι μπορεί να δώσει σε παλιά παιχνίδια ή σε παιχνίδια του '15-16 στα medium κατά μέσο όρο 60 fps δε την κάνει 1440p κάρτα. Και τα περισσότερα συγκριτικά reviews έχουν μόνο τα avg fps, ενώ στην πράξη σε ενδιαφέρουν τα minimum ώστε να μην έχεις frame drops. Γιατί αν μέσα σε σπηλιά έχεις 80 frames και μέσα σε πυκνή πόλη 40, και κατά μέσο όρο 60... δε σημαίνει ότι εχεις ευχάριστο παιχνίδι...

 

Για αυτο υπάρχει και το ADAPTIVE-VSYNC/Vsync. Η 1070 είναι 1440Ρ κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτο υπάρχει και το ADAPTIVE-VSYNC/Vsync. Η 1070 είναι 1440Ρ κάρτα.

 

Το ότι θα είναι συγχρονισμένα στο refresh rate, δεν αναιρεί το ότι θα είναι <60. Έντονα σπασίματα απο στιγμιαία drops μπορεί να μην έχω, αλλά το να παίζω μισή ώρα σε μια περιοχή με 40 fps και άλλη μισή σε μια άλλη με 60+, δεν αναιρεί ότι το μισό παιχνίδι το παίζω στα 40 fps και με την ομαλότητα που αυτά προσφέρουν. Γι' αυτό ως άτομο αρνούμαι να χαρακτηρίσω την 1070 ως 1440p κάρτα. Την 1080 ναι, όπως και το 1080SLI για 4Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι θα είναι συγχρονισμένα στο refresh rate, δεν αναιρεί το ότι θα είναι <60. Έντονα σπασίματα απο στιγμιαία drops μπορεί να μην έχω, αλλά το να παίζω μισή ώρα σε μια περιοχή με 40 fps και άλλη μισή σε μια άλλη με 60+, δεν αναιρεί ότι το μισό παιχνίδι το παίζω στα 40 fps και με την ομαλότητα που αυτά προσφέρουν. Γι' αυτό ως άτομο αρνούμαι να χαρακτηρίσω την 1070 ως 1440p κάρτα. Την 1080 ναι, όπως και το 1080SLI για 4Κ.

 

Με αυτήν την λογική ούτε η gtx 1080 είναι κάρτα 1440P ...βάλε quantum break

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτήν την λογική ούτε η gtx 1080 είναι κάρτα 1440P ...βάλε quantum break

 

Μα έτσι δεν είναι; Με βάση τα δεδομένα της εποχής κρίνεις μια κάρτα γραφικών. Για την ώρα το quantum break αποτελεί μια εξαίρεση οπότε πάνω κάτω τη λες 1440p. Αν ξαφνικά σε 6 μήνες αυτές οι εξαιρέσεις είναι 10 ή 20 ή 50 προφανώς και η 1080 δε θα είναι 1440p κάρτα το Γενάρη του '17. Οπότε ναι μια κάρτα γραφικών την κρίνεις από τα παιχνίδια που βγαίνουν κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής της...

 

Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι εγώ μπορεί να μην έχω παίξει και pacman, οπότε για τις ανάγκες μου να αρκεί για 100Κ, αλλά η λογική λέει πως καινούργιο hardware βγαίνει για το καινούργιο software. Για το παλιό software είχαμε ήδη hardware να το τρέξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα έτσι δεν είναι; Με βάση τα δεδομένα της εποχής κρίνεις μια κάρτα γραφικών. Για την ώρα το quantum break αποτελεί μια εξαίρεση οπότε πάνω κάτω τη λες 1440p. Αν ξαφνικά σε 6 μήνες αυτές οι εξαιρέσεις είναι 10 ή 20 ή 50 προφανώς και η 1080 δε θα είναι 1440p κάρτα το Γενάρη του '17. Οπότε ναι μια κάρτα γραφικών την κρίνεις από τα παιχνίδια που βγαίνουν κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής της...

 

Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι εγώ μπορεί να μην έχω παίξει και pacman, οπότε για τις ανάγκες μου να αρκεί για 100Κ, αλλά η λογική λέει πως καινούργιο hardware βγαίνει για το καινούργιο software. Για το παλιό software είχαμε ήδη hardware να το τρέξει...

 

Έ λογικό, αλλά που κολλάει? Η αγορά δυστυχώς έτσι είναι. Στην τελική αν δεν αντέχει κάποιος τα framedrops είτε παίζει μόνο optimized games, είτε αγοράζει μια G-SYNC. Εξάλλου, η 1080 έχει 800€ οπότε τις αναλογει και το αντίστοιχο monitor.

 

 

 

Witcher 3 που είναι βαρύ αρκετά η 1070 δίνει solid 60/1440P/maxed out. Αυτό λέει πολλά. Βλέπε Mad max, 80-100 fps 1440p, πόσο optimized πρέπει να είναι.?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα έτσι δεν είναι; Με βάση τα δεδομένα της εποχής κρίνεις μια κάρτα γραφικών. Για την ώρα το quantum break αποτελεί μια εξαίρεση οπότε πάνω κάτω τη λες 1440p. Αν ξαφνικά σε 6 μήνες αυτές οι εξαιρέσεις είναι 10 ή 20 ή 50 προφανώς και η 1080 δε θα είναι 1440p κάρτα το Γενάρη του '17. Οπότε ναι μια κάρτα γραφικών την κρίνεις από τα παιχνίδια που βγαίνουν κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής της...

 

Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι εγώ μπορεί να μην έχω παίξει και pacman, οπότε για τις ανάγκες μου να αρκεί για 100Κ, αλλά η λογική λέει πως καινούργιο hardware βγαίνει για το καινούργιο software. Για το παλιό software είχαμε ήδη hardware να το τρέξει...

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Δηλαδή πάντα ήταν και είναι :)

Έ λογικό, αλλά που κολλάει? Η αγορά δυστυχώς έτσι είναι. Στην τελική αν δεν αντέχει κάποιος τα framedrops είτε παίζει μόνο optimized games, είτε αγοράζει μια G-SYNC. Εξάλλου, η 1080 έχει 800€ οπότε τις αναλογει και το αντίστοιχο monitor.

 

 

 

Witcher 3 που είναι βαρύ αρκετά η 1070 δίνει solid 60/1440P/maxed out. Αυτό λέει πολλά. Βλέπε Mad max, 80-100 fps 1440p, πόσο optimized πρέπει να είναι.?!

Το Sync, οποιαδήποτε μορφής, δεν αυξάνει το FPS. Έχεις μπερδευτεί πάλι :)

 

Αντιθέτος φροντίζει να το μειώσει εκεί που το ορίζεις εσύ, έτσι ώστε να μην υπάρχει tearing. Αντιστρόφως ανάλογα, όταν θέλεις να έχεις συγχρονισμό με το μόνιτορ στα 60, αλλά κατά μέσο όρο δεν τα πιάνεις, δεν το ενεργοποιείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Δηλαδή πάντα ήταν και είναι :)

 

Το Sync, οποιαδήποτε μορφής, δεν αυξάνει το FPS. Έχεις μπερδευτεί πάλι :)

 

Αντιθέτος φροντίζει να το μειώσει εκεί που το ορίζεις εσύ, έτσι ώστε να μην υπάρχει tearing. Αντιστρόφως ανάλογα, όταν θέλεις να έχεις συγχρονισμό με το μόνιτορ στα 60, αλλά κατά μέσο όρο δεν τα πιάνεις, δεν το ενεργοποιείς.

 

 

Δεν μίλησε για αύξηση fps :). Μίλησε για ομαλοτητα και smooth experience. Από 80 σε 40 fps στιγμιαία, δεν είναι smooth, για αυτό λέει ότι η 1070 δεν κάνει για 1440Ρ. Προφανώς δεν μπορεί να δώσει 60+ σε όλα τα παιχνίδια, με αποτέλεσμα να μην είναι όλα τέρμα smooth. Η οποιαδήποτε μορφή SYNC εξασφαλίζει την smooth εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μίλησε για αύξηση fps :). Μίλησε για ομαλοτητα και smooth experience. Από 80 σε 40 fps στιγμιαία, δεν είναι smooth, για αυτό λέει ότι η 1070 δεν κάνει για 1440Ρ. Προφανώς δεν μπορεί να δώσει 60+ σε όλα τα παιχνίδια, με αποτέλεσμα να μην είναι όλα τέρμα smooth. Η οποιαδήποτε μορφή SYNC εξασφαλίζει την smooth εμπειρία.

εφόσον στο σενάριο σου πέφτει η ταχύτητα από 80 σε 40, τότε για να έχεις ομαλό fps, πρέπει να θέσεις τον συγχρονισμό στο 40 για να είναι "smooth".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μίλησε για αύξηση fps :). Μίλησε για ομαλοτητα και smooth experience. Από 80 σε 40 fps στιγμιαία, δεν είναι smooth, για αυτό λέει ότι η 1070 δεν κάνει για 1440Ρ. Προφανώς δεν μπορεί να δώσει 60+ σε όλα τα παιχνίδια, με αποτέλεσμα να μην είναι όλα τέρμα smooth. Η οποιαδήποτε μορφή SYNC εξασφαλίζει την smooth εμπειρία.

 

Δε μιλάω για στιγμιαία drops, ξαναδιάβασε τι έχω γράψει. Υπάρχουν σκηνές πολύ πιο δύσκολες, όπως μια τεράσια πόλη και πολύ εύκολες όπως μια άδεια σπηλιά δίχως πολλά αντικείμενα για σκίαση και πηγές φωτός. Ένα benchmark 2-3 λεπτών συνήθως θα μετρήσει ίσο χρόνο και τις δύο περιπτώσεις οπότε το benchmark θα δώσει μέσο όρο στα 60 fps, όμως η τυπική απόκλιση είναι τεράστια για να είναι χρήσιμος ο μέσος όρος. Αυτό ισχύει για όλα τα σύγχρονα παιχνίδια και δεν αφορά χιλιοστά του δευτερολέπτου, αλλά μεγάλα διαστήματα που παίζεις σε περιοχές με λεπτομερέστερο σκηνικό.

 

 

 

Επίσης καθαρά εγκυκλοπαιδικά και offtopic όσο το framerate δεν ανεβοκατεβαίνει, δεν υπάρχουν crashes, υπάρχει 100% είτε CPU usage, είτε GPU usage και μια κάρτα γραφικών 30% ισχυρότερη αποδίδει 30% παραπάνω στο συγκεκριμένο παιχνίδι από μία άλλη κάρτα δεν πρόκειται για unoptimized παιχνίδι, παρά μόνο για απαιτητικό. Πχ. σήμερα καμία μηχανή γραφικών δε μπορεί να αποδόσει πάνω απο 3-4 δυναμικές πηγές φωτός, όχι γιατί δεν μπορεί να γραφτεί μια τέτοια μηχανή γραφικών, αλλά γιατί δεν έχουμε τρόπο να υπολογίσουμε τόσες εξισώσεις στο χρόνο που απαιτείται. Οπότε κάποιος παρατηρικός θα δει ότι πχ. πολλές εκρήξεις δεν προκαλούν καμία σοβαρή μεταβολή στο φωτισμό των τριγύρω αντικειμένων όπως θα ήταν αναμενόμενο. Αυτό ισχύει και στις περισσόετερες ταινίες με έντονο CGI προ δεκαετίας. Επίσης για ένα κεφάλι με μαλλιά μπορείς είτε να υπολογίσεις τις δυνάμεις που ασκούνται σε 1 εκ. τρίχες ξεχωριστά και τις μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις οπότε να έχεις 1 εκ. διαφορετικές τρίχες, είτε να το υπολογίσεις για 5 τρίχες και απλά να εφαρμόσεις τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα για μόνο 5 ομάδες τριχών. Ακόμα μπορεί κανείς να δημιουργεί δυναμικά textures και πχ. καμία λακούβα στο δρόμο να μη μοιάζει με καμία άλλη ή κανένα φύλο δέντρου να μη μοιάζει με τα υπόλοιπα. Αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τρόπος να φτάσεις πιο κοντά στη ρεαλιστικότητα δίχως να υπολογίζεις όλο και περισσότερες εξισώσεις. Φυσικά, πάντα γίνονται τέτοιοι συμβιβασμοί προκειμένου να υπάρχει hardware που να μπορεί να κάνει τους υπολογισμούς, αλλά αυτό δεν πρόκειται για βελτίωση, παρά για συμβιβασμός σε πράγματα που έχουν δυσανάλογο υπολογιστικό κόστος με τη βελτίωση σε αυτό που αντιλαμβάνεται ο χρήστης. Οπότε το όποιο quantum break, spring break ή mia_papia_me_papia break, αν δεν έχει τα προβλήματα που αναφέρω στην αρχή, μετά από τόσα χρόνια κώδικα δεν υπάρχει περίπτωση να το πω ούτε unoptimized, ούτε τίποτα, παρά μόνο μια προσπάθεια για λιγότερους συμβιβασμούς. Ούτε έχω γνωρίσει ακόμη ηλίθιο/χαζό/τρελό προγραμματιστή, που με πάνω απο 5 χρόνια εμπειρία να μην έχει διαβάσει 2-3 βασικά βιβλία αριθμητικών μεθόδων και παράλληλων αλγορίθμων, πόσο μάλιστα στις ομάδες ΑΑΑ παιχνιδιών, ώστε να υπάρχει το όποιο τραγικό λάθος στο main loop που να ρίχνει 2-3-5 φορές την απόδοση από το αναμενόμενο και μάλιστα να μη διορθώνεται άμεσα...

 

Φυσικά, δεν υπάρχει και περίπτωση άτομο που δεν έχει σχέση με το αντικειμένο να μπορεί να το καταλάβει και ούτε είναι και απαραίτητο. Ούτε και εγώ γνωρίζω τι ακριβώς χρειάζεται ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενός εμβολίου...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...