Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν δεις τις αντίστοιχες διαφορές σε κανένα BF4 πχ, θα καταλάβεις.

 

Ακόμα και μεταξύ HBAO/SSAO σε Ultra φαίνονται διαφορές, εμφανέστατα.

 

Εννοείται πως ανάλογα το παιγνίδι και την υλοποίηση, σε κάποιες περιπτώσεις έχεις διαφορά/κέρδος, σε κάποιες όχι.

Ισχύει είναι ανάλογα το παιχνίδι.BF 4 δεν εχω παίξει είναι η αλήθεια.Αλλά σε αυτά που έχω παίξει και έχω κάτσει να κάνω σύγκρηση(Witcher 3, Dying Light , Tomb Raider) η διαφορά δεν ήταν τρομερή.

Απο την άλλη high με ultra η διαφορά στο μάτι πολύ μικρή αλλά η διαφορά στα fps μεγάλη.Προσωπικά ψάχνω να βρώ σα settings που θα μου δώσουν 50+ fps πρώτα.Το αν θα έχω δύναμη να φτιάξω και μερικες λεπτομέρειες στα γραφικά όσο παραμένω πάνω απο 50fps ευρόσδεκτο.Αυτό πιστεύω πως κοιτάει και η πλειοψηφία του κόσμου και για αυτό θα πάνε άψογα κάρτες κατηγορίας 480/1070.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεις τις αντίστοιχες διαφορές σε κανένα BF4 πχ, θα καταλάβεις.

 

Ακόμα και μεταξύ HBAO/SSAO σε Ultra φαίνονται διαφορές, εμφανέστατα.

 

Εννοείται πως ανάλογα το παιγνίδι και την υλοποίηση, σε κάποιες περιπτώσεις έχεις διαφορά/κέρδος, σε κάποιες όχι.

 

 

αυτα που λες έχουν κάποια αξια στο single του BF4 που ειναι μετριο και το βαλαν απλως για  να λενε πως το παιχνιδι έχει single

 

στο multi ουτε ssao χρειάζεται.

Επεξ/σία από Anuminas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αυτο που εχω παρατηρησει στα παιχνιδια οτι η διαφορα φαινεται απο high και πανω πχ στα medium/low βλεπεις οτι υπαρχουν θολουρες στα γραφικα και γενικα στις λεπτομεριες.Παντως απο μια σχετικα προσφατη εμπειρια μου μπορω να πω οτι ενα παιχνιδι εχει διαφορετικα αποτελεσματα οπτικα οταν ειναι μια μια καρτα γραφικων και διαφορετικα με 2 καρτες γραφικων.Και αυτο μου συνεβη προσφατα με το bf4(που ειναι και παλιο παιχνιδι) οποτε υποθετω και σε αλλα παιχνιδια θα υπαρχει κατι αντιστοιχο.Εχω παει σε σπιτι φιλου που εχει ιδια 970 σαν την δικη μου εχουμε βαλει το παιχνιδι ολα στο ultra με μια καρτα γραφικων για να δουμε περισσοτερο τα fps προς εκπληξη μας εκτος απο τα fps παρατηρησαμε σε καποια σημεια που ειχε βλαστηση ειχε πχ 3-4 χορταρακια εκει στο ιδιο σημειο με 2 καρτες γραφικων και χωρις να πειραξουμε τιποτα απο τις ρυθμισεις στα γραφικα μιας κ ολα ητανε τερματισμενα ειδαμε πιο πολλα χορταρια.Σε σημεια που δεν εχει καθολου χορταρι ητανε λες και ειχαμε χωραφι με χορταρια.

Οποτε υποθετω αυτοι που θα θελησουν να πανε σε ενα συστημα με 2 καρτες 1080 χαμενοι δεν βγαινουν αν το υποστηριζει το παιχνιδι το sli/cf.Και ποσο μαλλον αν θελουν να παιξουν σε τετοιες αναλυσεις.Εκει εχεις κλειστα τα AA δεν χρειαζενται απο 2k και πανω αν θελετε την αποψη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα που λες έχουν κάποια αξια στο single του BF4 που ειναι μετριο και το βαλαν απλως για  να λενε πως το παιχνιδι έχει single

 

στο multi ουτε ssao χρειάζεται.

 

Αυτά που λέω είναι "γενική" διαπίστωση και εφαρμόζεται λιγότερο ή περισσότερο ανάλογα με τον τίτλο.

 

Θα ξεφύγουμε λιγάκι, όμως.

 

Προσωπικά, ακόμα και στο multi μου κακόπεφτε στο μάτι η διαφορά όταν στη μετάβαση από 1080 σε 1440 έκοψα κάποιες ρυθμίσεις για να έχω κάποια καλά fps με την 7950.

 

Χώρια εφέ όπως καπνός και λοιπά (εκρήξεις, particles, pfysics) τα οποία βέβαια είναι και CPU bound και όπως και να το κάνεις προσθέτουν πολλά στην εμπειρία του εκάστοτε παιγνιδιού (άσχετα αν πολλοί τα κλείνουν είτε ως fps boost είτε ως cheat αφού οι μηχανές των παιγνιδιών δίνουν αυτή τη δυνατότητα και πολλοί το εκμεταλλεύονται).

 

Όσο για ΑΑ, δεν είμαι σίγουρος για το αν καταργείται η χρήση του τελείως. Τα "γωνιάσματα" που βλέπω ώρες ώρες είναι κάπως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το AA δεν πρόκειται να καταργηθεί όσο έχουμε rasterization ακόμα και σε πολύ μεγάλες αναλύσεις. Θα καταργηθεί μόνο όταν πάμε σε  μηχανές γραφικών που δουλεύουν 100% με ray/ path tracing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί τα animations(Pixar κλπ) που είναι με ray/path tracing, δεν έχουν ΑΑ ; Τουναντίον νομίζω πως έχουν και μάλιστα πολύ(64x ξέρω 'γω).

 

Τα animation της Pixar δεν είναι ray/ path tracing αλλά "mixed". Σε 100% ray/ path tracing render δεν μπορεί εξ ορισμού να υπάρξει anti-aliasing γιατί τα frames δεν έχουν γεωμετρία. Το πρόβλημα το λύνεις με παραπάνω rays/ paths και η ποιότητα είναι ανεξάρτητη της ανάλυσης. Μπορείς για παράδειγμα να πετύχεις τέλεια εικόνα σε ανάλυση 800x600 χωρίς AA απλά αυξάνοντας τον αριθμό των samples ανά pixel. Το πρόβλημα με το real time ray/ path tracing είναι το noise γιατί οι GPUs είναι ακόμα πάρα πολύ αδύναμες για να το υποστηρίξουν. Ότι είναι τα jaggies για το rasterization είναι το noise για το tracing.

 

3SFt1on.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αυτο που εχω παρατηρησει στα παιχνιδια οτι η διαφορα φαινεται απο high και πανω πχ στα medium/low βλεπεις οτι υπαρχουν θολουρες στα γραφικα και γενικα στις λεπτομεριες.Παντως απο μια σχετικα προσφατη εμπειρια μου μπορω να πω οτι ενα παιχνιδι εχει διαφορετικα αποτελεσματα οπτικα οταν ειναι μια μια καρτα γραφικων και διαφορετικα με 2 καρτες γραφικων.Και αυτο μου συνεβη προσφατα με το bf4(που ειναι και παλιο παιχνιδι) οποτε υποθετω και σε αλλα παιχνιδια θα υπαρχει κατι αντιστοιχο.Εχω παει σε σπιτι φιλου που εχει ιδια 970 σαν την δικη μου εχουμε βαλει το παιχνιδι ολα στο ultra με μια καρτα γραφικων για να δουμε περισσοτερο τα fps προς εκπληξη μας εκτος απο τα fps παρατηρησαμε σε καποια σημεια που ειχε βλαστηση ειχε πχ 3-4 χορταρακια εκει στο ιδιο σημειο με 2 καρτες γραφικων και χωρις να πειραξουμε τιποτα απο τις ρυθμισεις στα γραφικα μιας κ ολα ητανε τερματισμενα ειδαμε πιο πολλα χορταρια.Σε σημεια που δεν εχει καθολου χορταρι ητανε λες και ειχαμε χωραφι με χορταρια.

Οποτε υποθετω αυτοι που θα θελησουν να πανε σε ενα συστημα με 2 καρτες 1080 χαμενοι δεν βγαινουν αν το υποστηριζει το παιχνιδι το sli/cf.Και ποσο μαλλον αν θελουν να παιξουν σε τετοιες αναλυσεις.Εκει εχεις κλειστα τα AA δεν χρειαζενται απο 2k και πανω αν θελετε την αποψη μου.

Lol ελα ρε συ και γω που νομιζα οτι μονο εγω το ειχα παρατηρησει.Μαλλον ειναι bug του παιχνιδιου.ειδικα στη zavod. Και μαλιστα οταν πετυχεις πυκνη βλαστηση τα fps πεφτουν τρελα.Επισης θα δεις οτι εαν πειραξεις τα γραφικα την ωρα του παιχνιδιου απο low σε ultra και τα fps ειναι πχ 60,εαν τη ξαναφορτωσεις τη πιστα τα fps θα πεσουν λιγο αλλα θα εξαφανοστουν και τα λαθη στα γραφικα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχύει (γιατί δεν πιστεύω και πολλά posts στο youtube...χωρίς όμως να αμφισβητώ και την εγκυρότητά του)....

 

 

Αρκετά δυνατή η gtx 1080 στα 2.1ghz και αν καταφέρουν και την σηκώσουν οι custom στα 2.2ghz-2.3ghz θα έρχεται κοντά στο 980ti sli stock....

 

Έχει και ο ίδιος Vs μεταξύ 980sli vs stock 1080

 

 

στα ίδια παίζουν (ελαφρά υπεροχή του 980sli)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι νοημα εχει τετοι βιντεο με gameworks παιχνιδια? αν δεν ηταν γρηγορη η 1080 σε αυτα ε τοτε θα επρεπε να αυτοκτονησουν

 

το αλλο το καλο ειναι οτι ηδη η υλοποιηση της asus δειχνει οτι δεν θα μπορει να κανει και μεγαλο OC για τον χ ψ λογο που δεν κατονομαζουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok και στους επόμενους drivers h 1080 θα αποδίδει όσο 3 way SLI 980ti

Aντέ ο κάθε reviewer (ανεξάρτητος  :ph34r:  :ph34r: ) παρουσίασε την φτιαγμένη απο αστρόσκονη σχεδιασμένη απο εξωγήινους 1080 και πήραν ΟΛΟΙ μηδενός εξαιρουμένου και αφου ήμεγιστη τιμή που αποδίδει κάπου είναι 30% παραπάνω απο 980ti τότε το αναγάγουμε στο σύνολο των benchmarks παιχνιδιών  μπλα μπλα......., βγάλαμε το ποσοστό που θέλαμε ΠΑΝΤΑ με την reference 980ti (αφού μόνο αυτοί αγόρασαν ΟΛΟΙ), και το τμήμα marketing μίλησε όπως θυμάμαι 1,7 φορές γρηγορότερη η 1080 στο witcher 3 apo 980 SLI και για VR performance, 

Aν δούμε ότι η 980ti (ποιό αργή ακόμα και απο gtx 970 SLI δεν συζητάμε για 980) αποδίδει 3% παραπάνω απο 1070, ΑΡΑ κατα τον δημιουργό του video η κλοκαρισμένη 1080 θα αποδίδει όσο 2 way SLI 1070 και ακόμα καλύτερα (άρθρο για το wccftech.com/) η επερχόμενη 1080τι θα αποδίδει όσο 4 1070 μαζί, όπως η GTX 990 που ΘΑ εβγαινε ή η GTX 960ti

i m done η παραρολογία έχει και ενα όριο, η πλάκα είναι απο τα σχόλια σε techpowerup, to toyrkosite που ανέφερα κλπ οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν συμπεριφορά nvidia drone 

Y.Γ. Τελευταίες πληροφορίες θέλουν την 980τι μτχ στα 250€ και πολλά λέω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...