DiaperCh@nger101 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 27/12/2019 στις 4:50 ΜΜ, kostas_anes είπε FYI τα 1475MHz με 1.15V δεν τα πιανουν καν ολες οι 580 που εχουν στοκ κατι 1.2V Ναι μην το ψαχνεις, μαλλον η καλυτερη 480 του κοσμου. Με 1.25V που θεωρειται το max safe πιανω 1550MHz. Επισης δεν το λεω για να πω οτι "ααα η 480 σας κατουραει ολους", αλλα για το οτι οι Pollaris εχουν αντεξει καλυτερα στον χρονο. Αυτο που δεν καταλαβαινει και ο @icenex ειναι οτι δεν διαφωνω καθολου με τα λεγομενα του, αλλα κρινω εκ του αποτελεσματως. Κοινως, ξερω οτι δεν παιρνω το μεγιστο εξ αρχης, αλλα εφ οσων οι αρχικες επιδοσεις με καλυπτουν, ξερω οτι στα επομενα χρονια δεν θα δω την καρτα μου να βγαζει ολο και λιγοτερα FPS με καθε νεο τιτλο και θα παραμεινουν σταθερα (στο περιπου). Γι αυτο, ξαναλεω, επελεξα την 480 σε σχεση με την 1060 το 2016 που εκανα την αγορα. Περαν αυτου πονταρα ιδιαιτερα σε DX12 και Vulkan, αλλα ειδαμε που κατεληξε αυτο... Επισης ηταν φθηνοτερη για κανα 20-30αρικο νομιζω; Anyway, πιστευω ηταν worth αγορα. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Ειδικα αν σκεφτεις οτι στο ξεκινημα του etherium εβγαλα ενα καθαρο 300αρικακι Επέκταση Άρα όταν αγόραζες την 480, υπέθετες ότι θα πέσεις στην καλύτερη 480 του κόσμου για να δικαιολογήσεις την αγορά... Τέσπα, να την χαίρεσαι την κάρτα σου, γενικά η 480 8gb είναι πιο αργή από την 1060 6gb και τότε και τώρα, σε oc και οι δύο παραμένει από πάνω η 1060 6gb, τώρα η 480 η δικιά σου δεν ξέρω τι κάνει, εύχομαι τα καλύτερα πάντως. Μια χαρά αγορά ήταν σίγουρα, απλώς δεν επιβεβαιώνει τη μυθολογία των οινοπνευματωδών. Σε άλλα δύο χρόνια πίστευω (σοβαρά το λέω) όταν τα 6gb θα είναι ο περιοριστικός παράγοντας, τότε θα πιούνε κονιακάκι όσοι περίμεναν. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από DiaperCh@nger101
kkatzos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 27/12/2019 στις 1:27 ΜΜ, DiaperCh@nger101 είπε Σε κάθε περίπτωση κόβεις 5-10% από τα παραπάνω αναλόγως υλοποίησης για την 480 και το παραπάνω σχόλιο πάει περίπατο. Που το βρήκες το 5-10%; Δεδομένης της memory starved αρχιτεκτονικής και της κοινής ταχύτητας μνήμης (580 vs 480) των 2000MHz δεν υπάρχει πουθενά 5, πόσο μάλλον 10%. 100-150 MHz διαφορά στην πυρήνα έχουν οι αντίστοιχες υλοποιήσεις και αυτό μεταφράζεται σε 2-3% πραγματικής διαφοράς. Στις 27/12/2019 στις 5:04 ΜΜ, DiaperCh@nger101 είπε Τέσπα, να την χαίρεσαι την κάρτα σου, γενικά οι 480 8gb είναι πιο αργή από την 1060 6gb και τότε και τώρα, σε oc και οι δύο παραμένει από πάνω η 1060 6gb, τώρα η 480 η δικιά σου δεν ξέρω τι κάνει, εύχομαι τα καλύτερα πάντως. Ήταν ταχύτερη η 1060, δεν είναι πλέον. Τουλάχιστον σε παιχνίδια με eye candy. Μόνο σε κάτι παλιά DX11 παιχνίδια είναι ταχύτερη η 1060. Επίσης σε κάποια competitive παιχνίδια με γραφικά για γέλια. Στα 9 από τα 10 παιχνίδια με αξιόλογα γραφικά (και σχεδόν σε όλους τους ΑΑΑ τίτλους) είναι από λίγο ως πολύ μπροστά η RX480 και η RX580 (είπαμε 2-3% διαφορά έχουν) κυρίως αν μιλάμε για DX12 και Vulcan. Μόνο τα AC και το γέρικο Witcher 3 έχει η 1060 να επιδείξει... Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Πάλι καλά που είχε τα 3 πρώτα με διαφορά υπέρ της άνω του 20% γιατί αλλιώς θα έπεφτε ξύλο...🤣 Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από kkatzos
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 27/12/2019 στις 5:40 ΜΜ, kkatzos είπε Που το βρήκες το 5-10%; Δεδομένης της memory starved αρχιτεκτονικής και της κοινής ταχύτητας μνήμης (580 vs 480) των 2000MHz δεν υπάρχει πουθενά 5, πόσο μάλλον 10%. 100-150 MHz διαφορά στην πυρήνα έχουν οι αντίστοιχες υλοποιήσεις και αυτό μεταφράζεται σε 2-3% πραγματικής διαφοράς. Ήταν ταχύτερη η 1060, δεν είναι πλέον. Τουλάχιστον σε παιχνίδια με eye candy. Μόνο σε κάτι παλιά DX11 παιχνίδια είναι ταχύτερη η 1060. Επίσης σε κάποια competitive παιχνίδια με γραφικά για γέλια. Στα 9 από τα 10 παιχνίδια με αξιόλογα γραφικά (και σχεδόν σε όλους τους ΑΑΑ τίτλους) είναι από λίγο ως πολύ μπροστά η RX480 και η RX580 (είπαμε 2-3% διαφορά έχουν) κυρίως αν μιλάμε για DX12 και Vulcan. Μόνο τα AC και το γέρικο Witcher 3 έχει η 1060 να επειδείξει... Επέκταση καλά μη φανταστείς ότι έχω και κάνα εργαστήριο στο υπόγειο και μετράω με το υποδεκάμετρο. κάνα βιντεάκι στο youtube. άμα θες 2-3% για να είσαι χαρούμενος, so be it. Άρα 3 χρόνια από την κυκλοφορία κατάφερε η 480 να φτάσει τη 1060 όπως μας τα λες εσύ ή η 1060 να την ξεπερνάει κατά 2% όπως τα λέω εγώ, αναρωτιέμαι πως έπεσα τόσο έξω ο άσχετος... Επίσης με έναν περίεργο τρόπο οι οπαδοί της θεωρίας των οινοπνευματωδών, ξεχνάνε ότι για το πρώτο εξάμηνο πάνω κάτω, συνήθως υπάρχουν ζητήματα και επιδόσεων και σταθερότητας. Εκείνο το πρώτο διάστημα το προσπερνάνε όλοι, λες και παίζουνε με την παλιά τους κάρτα, αλλά οι επιδόσεις 3 χρόνια μετά είναι το ζητούμενο... Εντωμεταξύ, 1500mhz πιάνανε το πολύ οι 480, οι περισσότερες παρακάτω. 100-150mhz διαφορά στον ίδιο πυρήνα, απορώ πως δεν μεταφράζεται σε 5-10% αλλά σε 2-3% Μη σε κακοκαρδίσω πάντως. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από DiaperCh@nger101
kkatzos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 27/12/2019 στις 5:49 ΜΜ, DiaperCh@nger101 είπε καλά μη φανταστείς ότι έχω και κάνα εργαστήριο στο υπόγειο και μετράω με το υποδεκάμετρο. κάνα βιντεάκι στο youtube. άμα θες 2-3% για να είσαι χαρούμενος, so be it. Άρα 3 χρόνια από την κυκολοφορία κατάφερε η 480 να φτάσει τη 1060 όπως μας τα λες ή η 1060 να την ξεπερνάει κατά 2% όπως τόλμησα να πέσω έξω ο άσχετος. Μιλάμε για gpu εντωμεταξύ, όχι οικόπεδα ή κρασιά. Επέκταση Ο καθένας τα βλέπει από την οπτική γωνία που θέλει να τα δει. Όταν βγάζουμε μέσους όρους κάποια γεγονότα δεν αποτυπώνονται σωστά. Π.χ. το ότι σε κάποια βαριά σύγχρονα παιχνίδια, εκεί που μετράει το κάθε frame, υπάρχει σεβαστή διαφορά υπέρ της κόκκινης και αντίστοιχα η πράσινη έχει 10+ % διαφορά σε παιχνίδια με τριψήφιο αριθμό fps (και συνήθως αστεία γραφικά). Εκεί που δε χρειάζονται δηλαδή ή χρειάζονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες gamers. Κάπως έτσι διαμορφώνεται ένας στρεβλός μέσος όρος. Και επειδή μιλάμε για σύγχρονα και βαριά games και μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις: RDR2 https://www.youtube.com/watch?v=RUrbciPfX6k&t=7m55s Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Και άλλη μια από Control με 15% διαφορά: Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από kkatzos
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Ενταξει λοιπόν. Άρα η αγορά μιας κάρτας γίνεται με κριτήριο τις επιδόσεις σε καποια παιχνίδια ομολογουμένως όμορφα 3 χρόνια μετά. Δεν το απαξιώνω βέβαια. Φαντάζομαι για όποιον έχει ορίζοντα 5ετιας στην αγορά του, τον αφορά η θεωρία των οινοπνευματωδών. Συγγνώμη για το editing γράφω από κινητό.
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Καλά οι Pascal στο RDR 2 γενικά είναι χώμα. 1
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Πιθανότατα έχει να κάνει με το optimization στο hardware των κονσολών.
ilos Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Είναι θέμα vulkan καθαρά. Και στο surge 2 που και αυτό δεν είναι και το καλύτερο port είναι underperforming τα pascal σε σχέση με turing/navi.
kkatzos Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 28/12/2019 στις 6:55 ΠΜ, ilos είπε Είναι θέμα vulkan καθαρά. Το Digital Foundry όπως βλέπεις παραπάνω έχει αποτελέσματα και σε Vulcan και σε DX12 και με τις δύο κάρτες. Και στα δύο APIs η διαφορά είναι εξίσου μεγάλη. Στις 27/12/2019 στις 7:10 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε Καλά οι Pascal στο RDR 2 γενικά είναι χώμα. Μπορεί. Στο επίσης βαρύ Control βλέπουμε 20% διαφορά RX580 vs 1060. Δηλαδή μια RX480 (από αυτήν ξεκίνησε η κουβέντα) θα είναι 16-17% ταχύτερη από μια 1060. Είναι πλέον pattern. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2019 από kkatzos
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Προσωπικά σαν κάτοχος rx 580 αντί να μου δίνει (?) "extra" επιδόσεις ή να βγάζει χαζοχαρούμενους αλγόριθμους τύπου boost/chill, θα προτιμούσα να έφτιαχνε τα states της κάρτας ώστε να επιλέγονται αυτόματα και δυναμικά ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ή να μην αφαιρεί features που χρησιμοποιούσα στις καινούργιες εκδόσεις των drivers. Ή να φτιάξει το opengl ώστε να μη χρειάζεται να περιμένω από τον εκάστοτε developer να ξαναγράψει το πρόγραμμά του σε άλλο api. To +/-10% σε σχέση με τον ανταγωνισμό δε μου λέει τίποτα. Από τη στιγμή που έκανα την επιλογή μου, αυτό που θέλω είναι μια καλή εμπειρία χρήσης. Και δυστυχώς η AMD με αναγκάζει να ασχοληθώ με το προϊόν της πολύ περισσότερο από ότι θα ήθελα. Αλλά ο καθένας με τις προτεραιότητες/προτιμήσεις του. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2019 από sir ImPeCaBlE 1
kostas_anes Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Στις 28/12/2019 στις 10:54 ΠΜ, sir ImPeCaBlE είπε θα προτιμούσα να έφτιαχνε τα states της κάρτας ώστε να επιλέγονται αυτόματα και δυναμικά ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ή να μην αφαιρεί features που χρησιμοποιούσα στις καινούργιες εκδόσεις των drivers. Ή να φτιάξει το opengl ώστε να μη χρειάζεται να περιμένω από τον εκάστοτε developer να ξαναγράψει το πρόγραμμά του σε άλλο api. Kατσε γιατι κατι δεν μου λες καλα, οσον αφορα τα states. Αναλογα με το τι εργασια εκτελει η GPU την στιγμη εκεινη, δινει πραγματικα οσο χρειαζεται. Το βλεπω σε παιχνιδια χαμηλων απαιτησεων, η γενικα tasks που δεν απαιτουν το 100% της GPU. Πχ εδω παιζω starcraft (με τα νεα 4k textures) και η καρτα ειναι στα ~1200MHz average ενω το τελευταιο power state ειναι τ 1475MHz. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Περαν αυτου, σε ποια features αναφερεσαι συγκεκριμενα? Για το GL συμφωνω.
ilos Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Στις 28/12/2019 στις 10:51 ΠΜ, kkatzos είπε Το Digital Foundry όπως βλέπεις παραπάνω έχει αποτελέσματα και σε Vulcan και σε DX12 και με τις δύο κάρτες. Και στα δύο APIs η διαφορά είναι εξίσου μεγάλη. Μπορεί. Στο επίσης βαρύ Control βλέπουμε 20% διαφορά RX580 vs 1060. Δηλαδή μια RX480 (από αυτήν ξεκίνησε η κουβέντα) θα είναι 16-17% ταχύτερη από μια 1060. Είναι πλέον pattern. Γιατί ποιος είπε ότι και το DX12 στις pascal είναι κυριλέ?😂 Άσε που κατά 99% το RDR2 είναι native vulkan port. Όπου έχει heavy compute και είναι low level api τα polaris/vega αποδίδουν καλύτερα από τα αντίστοιχα pascal. Όπου είναι dx11 και χρειάζεται γεωμετρία έχουμε πανωλεθρία στο Μιλάνο. Ευτυχώς τα navi βελτιώθηκαν πολύ σε αυτόν τον τομέα. 1
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 28/12/2019 στις 1:28 ΜΜ, kostas_anes είπε Kατσε γιατι κατι δεν μου λες καλα, οσον αφορα τα states. Αναλογα με το τι εργασια εκτελει η GPU την στιγμη εκεινη, δινει πραγματικα οσο χρειαζεται. Το βλεπω σε παιχνιδια χαμηλων απαιτησεων, η γενικα tasks που δεν απαιτουν το 100% της GPU. Πχ εδω παιζω starcraft (με τα νεα 4k textures) και η καρτα ειναι στα ~1200MHz average ενω το τελευταιο power state ειναι τ 1475MHz. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Περαν αυτου, σε ποια features αναφερεσαι συγκεκριμενα? Για το GL συμφωνω. Επέκταση Στο witcher 3 πάντως δε δουλεύουν. Για να το δοκιμάσω το έχω βάλει να τρέχει στα 720p (80+ fps) με max state 1366MHz/1v και τρέχει με 105W (στο overlay πάντα). Αν το περιορίσω στα 60fps (in game) η κατανάλωση πέφτει γύρω στα 90w χωρίς να πέφτουν τα ρολόγια. Αν θέσω max state την 1145MHz/850mV εξακολουθώ να βγάζω 60fps (70fps+ αν δε βάλω όριο) με κατανάλωση κάτω από 70W. Γιατί δεν επιλέγει αυτόματα την 1145MHz/850mV? Το feature που αφαίρεσαν από τους καινούργιους drivers είναι να μπορούμε να ορίζουμε min/max state. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2019 από sir ImPeCaBlE
kkatzos Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Εντυπωσιάζουν οι Vega στο Resident Evil 3. Η 64άρα πάνω από 2070 και ελάχιστα κάτω από 5700 ΧΤ. Η 56άρα πάνω από 1080, αρκετά πάνω από 2060 και πλησιάζει 5700. Και μια και είναι video memory hungry παιχνίδι αναρωτιέμαι τι διαφορά σε απόδοση θα έχει με το HBCC ενεργοποιημένο. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2020 από kkatzos 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα