Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Βρε βρε..Ορίστε το canned benchmark που ήθελες..Όπως θα δεις το canned benchmark είναι gtp(Προφανώς δεν έχει scene με τίγκα NPCs για να φανεί η διαφορά)..

Hitman 2: PC graphics DX12 (v2.20) performance update - DirectX 12 PC graphics performance update

index.php?ct=articles&action=file&id=497

index.php?ct=articles&action=file&id=498

So here we can see the Full HD 1920x1080 GPU  result set derived from the Miami benchmark run. Interesting, Turing and Vega 64 perform better in DX12. Polaris and Pascal, however, do not.

Lmao

index.php?ct=articles&action=file&id=497

Above the GPU plot for Full HD. In specific this chart you can see little dynamic for the GeForce card, the Vega 64, however, bumps up in perf a bit at ... at DirectX 11

Το canned που ήθελα, το ήθελα στα BF(1, V).

Εδώ, σωστά όπως γράφεις, gpt...για πόσους διαφορετικούς λόγους.

Το ότι πάνε καλύτερα σε 1440P με DX11, καλύτερα σε 1080p με 12 (πάλι καλά)...τα μισά όμως και οι μ.ο. με στο 5-6% που λέγαμε...άντε να βγάλεις άκρη.

Η περίφημη σκηνή, στο άλλο bench δεν είναι, στον 2ο διαθέσιμι "χάρτη"?

Οκ, να πούμε ότι με 9900 διαφορές δεν...αλλά για 8700 μιλάμε, στα 4.8...τί εκμετάλλευση να δεις στα παραπάνω νήματα του 9900? Το ίδιο b-neck, θα είχαν.

Τώρα, ακριβώς τις κουλαμάρες που αναφέρεις να κάθεται ταυτόγχρονα CPU+GPU σε 11 και να είναι βελτιωμένη η κατάσταση σε 12, αυτές αναφέρω κι εγώ παραπάνω.

Το "γιατί", δεν καταλαβαίνω-γνωρίζω.

Αν αυτό είναι θέμα DX overhead (σε εξαιρετικά εξεζητημένες σκηνές) που συζητάμε, πάσο. Δεν θα έπρεπε, όμως, ο επεξεργαστής να τερματίζει (κάποιοι πυρήνες, τουλάχιστον...όσοι υποστηρίζονται από τη μηχανή του παιγνιδιού), προσπαθώντας να στείλει όσα περισσότερα μπορεί στη GPU? Εκεί (στο ss), δεν ξεκουνάνε καν.

Έχει αυτό λογική?

εδιτ:

Διάβασα και όλο το bench run...με βάση τα ευρήματά τους, πώς να γράψεις για σωστό Implementation και πως "αν είναι σωστά φτιαγμένο, τρέχει νερό πάντου"?

Αν η σκηνή που καθόμαστε και τρωγόμαστε είναι στον άλλο χάρτη, καλώς να δούμε κι εκεί τι παίζει. Από αυτά που βλέπω εδώ, πάντως, απλά κακογραμμένο bench είναι, και τίποτα παραπάνω (άσε που βλέπουμε ίδια συμπεριφορά με τα κουλά που έχουμε σχολιάσει στο DE:MD).

Επεξ/σία από Πέτρος
  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σύμφωνα με το canned benchmark το DX11, αποδίδει καλύτερα σε γενικές γραμμές, έστω για λίγο. Προφανώς το canned benchmark είναι φουλ GPU bound σκηνές και πουθενά δεν υπάρχει σκηνή όπου σε περιορίζει το API, σαν την παρακάτω.

Σε ένα γράφημα δείχνει βελτίωση με 12 για Turing/Vega 64, αλλά χασούρα για Polaris/Pascal. Στην παρακάτω όμως η 1080Ti(Pascal) εκτοξεύτηκε. 9900K και 8700Κ έχουν το ίδιο game performance για την ώρα αφού κανένα παιχνίδι δεν εκμεταλλεύεται πάνω από 12 threads.

ypGNQQu.jpg

1XZjH5t.jpg

Δημοσ.

Διαβάζω και στο "vs" νήμα τις αναφορές και τις εντυπώσεις για το συγκεκριμένο, τόσο το bench, όσο και in-game.

Η σκηνή που συζητάμε, είναι τελικά σε ingame κατάσταση μόνο? Κάποιος "χάρτης" Marrakech?

Aν υπήρχε τόσο μεγάλο πρόβλημα εκεί, ακόμα και με 8700Κ στα 4.8, μεγάλη η βελτίωση.

Ξαναλέω, πάντως, πως στις συγκεκριμένες "φωτογραφίες" κάτι περίεργο παίζει με τη μνήμη, κάτι περίεργο με τη συνολική συμπεριφορά του επεξεργαστή...τεμπελιάζει.

Αν ήταν θέμα drawcalls ή οτιδήποτε σχετικό, αυτή είναι η εικόνα ή έπρεπε να έχουν τερματίσει κάποια (μόνο) νήματα και να μην έχει να δώσει άλλο?

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Στο vs κανένας μας δεν έτρεξε ακόμα το Hitman 2..Σκοπεύω να το κατεβάσω για benchmark σκοπούς..

Κατεβαίνει... 

  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπέρα μόλις παρέλαβα και εγω την sapphire vega 64 nitro+ απο αμαζον.fr ξέρετε πως μπορώ να παρω τους κωδικούς απο τα παιχνίδια που δίνει; 

  • Like 1
Δημοσ.

Κανενα osd monitoring προγραμμα εχουμε?

Περα απο το overlay του wattman και το afterburner.

Βασικα πραγματα θελω,θερμοκρασιες,usage κτλ.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dantε είπε

Κανενα osd monitoring προγραμμα εχουμε?

Περα απο το overlay του wattman και το afterburner.

Βασικα πραγματα θελω,θερμοκρασιες,usage κτλ.

Το Wattman που λειτουργεί άψογα, , πανάλαφρο, με αρκετές επιλογές και παντού, γιατί δεν σου κάνει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Radeon Overlay δεν λειτουργεί όταν  κάνεις OC μέσω wattman για μένα (Vega 64)

Επεξ/σία από ferongr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/4/2019 στις 10:39 ΜΜ, toutsos είπε

Καλησπέρα μόλις παρέλαβα και εγω την sapphire vega 64 nitro+ απο αμαζον.fr ξέρετε πως μπορώ να παρω τους κωδικούς απο τα παιχνίδια που δίνει; 

Εμένα μου στείλανε e-mail εχτές αλλά φαντάστηκα δεν την έχω παραλάβει ακόμα κανονικά πρέπει να σου έχει έρθει email

Επεξ/σία από kakos84
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kakos84 είπε

Εμένα μου στείλανε e-mail εχτές αλλά φαντάστηκα δεν την έχω παραλάβει ακόμα κανονικά πρέπει να σου έχει έρθει email

Μου ήρθε τελικά σε email. Μπαίνεις στην amdrewards και βάζεις τον κωδικό σου. Πολυ απλή διαδικασία. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Occultist είπε

Το Wattman που λειτουργεί άψογα, , πανάλαφρο, με αρκετές επιλογές και παντού, γιατί δεν σου κάνει;

Γιατι εχει bug οταν εχεις και onboard graphics εχει μεγαλο cpu usage και στο cpu μου που ειναι ηδη ισα ισα για pubg,κανει bottleneck αφου τρωει και μια 10% το overlay.Μη ρωτησεις γιατι εχω enabled τα onboard,αλλο θεμα της amd εκει.tldr ψαχνω εναλλακτικη.

Το afterburner κανει conflict με το wattman και τα κανει αχταρμα.

Επεξ/σία από Dantε
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Dantε είπε

Γιατι εχει bug οταν εχεις και onboard graphics εχει μεγαλο cpu usage και στο cpu μου που ειναι ηδη ισα ισα για pubg,κανει bottleneck αφου τρωει και μια 10% το overlay.Μη ρωτησεις γιατι εχω enabled τα onboard,αλλο θεμα της amd εκει.tldr ψαχνω εναλλακτικη.

Το afterburner κανει conflict με το wattman και τα κανει αχταρμα.

Νομίζω έχει το aida64 αλλά μονο sensor δεν έχεις fps counter 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dantε είπε

Γιατι εχει bug οταν εχεις και onboard graphics εχει μεγαλο cpu usage και στο cpu μου που ειναι ηδη ισα ισα για pubg,κανει bottleneck αφου τρωει και μια 10% το overlay.Μη ρωτησεις γιατι εχω enabled τα onboard,αλλο θεμα της amd εκει.tldr ψαχνω εναλλακτικη.

Το afterburner κανει conflict με το wattman και τα κανει αχταρμα.

Κατανοητός.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...