Πέτρος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το είδα αλλά βγήκε το DX12 patch για το Hitman 2 πρόσφατα και προσφέρει τρελό boost παντού. Εγώ για άλλο λόγο το πόσταρα, μιας και πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι εστί driver overhead στο DX11. Το ένα αναιρεί εντελώς το άλλο. Είχαν driver overhead οι Pascal και πιο πίσω? Η AMD, οk, ήταν διαβόητη για αυτό σε DX11, και όντως το 12 βοηθούσε. Αν το ASYNC όμως δεν προσέφερε τίποτα, δεν θα είχε τόση βελτίωση. Πολύ περισσότερο, δεν θα είχε την παραμικρή βελτίωση σε nVidia, εκτός κι αν ξαφνικά μάθουμε ότι έχουν τα Turing θέμα με οδηγούς στο 11... Απλά, τώρα, έστρωσε και η h/w υποστήριξη και από πράσινη μεριά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Έχει όρια στα drawcalls το DX11 όπως και να το κάνεις, γι' αυτό βλέπεις διαφορές και στις πράσινες με DX12. Δεν έστρωσε καμία υποστήριξη στην πράσινη μεριά, με 1080Ti(Pascal) +40FPS στο Hitman 2 ο άλλος..Τα 'χουμε ξαναπεί, όποιο παιχνίδι έχει σωστό DX12 implementation δουλεύουν τα πάντα καλύτερα, αν δεν είναι καλό τον πίνουν και οι AMD(RE 2 remake π.χ.) 3
Πέτρος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 O "άλλος" είναι κάποιος-κάπου χρήστης που "μοιράστηκε" κάποια ss. Το ότι έκατσε ένα spike και ανέβηκε τόσο σε μια σκηνή...ενώ οι μ.ο. έχουν βελτίωση κάτω από 7% γενικά, είναι να είχαμε να λέγαμε. Εννοείται πως είναι εξαιρετικά ωφέλιμο να ρίξεις γενικά τις βουτιές και να έχεις καλύτερα min συνέχεια, αλλά ακριβώς αν τα έχεις συνέχεια τα av θα ανέβουν πάρα πολύ...όχι +3-5fps μ.ο. με +40ρια. Αν μπορούσε ξαφνικά το GP να εκμεταλλευθεί σωστά και πλήρως το DX12, θα το έκανε και σε οποιοδήποτε παιγνίδι υπήρχε και λειτουρφούσε σωστά (πχ, AotS κλπ) από την 1η στιγμή...όχι ξαφνικά να πετάμε ένα "+40fps" και να συμπεραίνουμε με στόμφο ότι " Για να μην ακούω/διαβάζω μπαρούφες για DX12 superiority στο GCN.. ". Βέβαια, μπορεί ξαφνικά να μάθουμε πως οτιδήποτε DX12 έχει κυκλοφορήσει φτιάχνεται μόνο για AMD-GCN κάρτες...και πως είχε πλήρη υποστήριξη η πράσινη ακόμα και στην 9 σειρά...και την σαμποτάριζαν οι devs. Λίγη σοβαρότητα, πλζ. Όπως σωστά γράφεις, το bench να κατεβάσουμε (παίζει standalone αυτό, όπως του προηγούμενου), να κάνουμε συγκρίσεις. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Τι σχέση έχει το AoTS και τι πρόβλημα έχουν εκεί οι Pascal ; HITMAN 2 runs significantly faster in DX12, 15-40fps increase in CPU/RAM-limited scenarios Μιλάει ξεκάθαρα CPU/RAM limited scenarios, εκεί προσφέρει έτσι και αλλιώς το DX12 σαν API. Αν έχεις high-end HW μειώνονται οι διαφορές γιατί κάνεις brute-force τους περιορισμούς του DX11. Ωστόσο αυτό το +40FPS με 8700Κ/1080Ti δείχνει ότι τέτοια παιχνίδια(Όπως και τα Assassin's Creed) κράζουν για DX12 support.
nikos5800 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 13 ώρες πριν, Πέτρος είπε O "άλλος" είναι κάποιος-κάπου χρήστης που "μοιράστηκε" κάποια ss. Το ότι έκατσε ένα spike και ανέβηκε τόσο σε μια σκηνή...ενώ οι μ.ο. έχουν βελτίωση κάτω από 7% γενικά, είναι να είχαμε να λέγαμε. Εννοείται πως είναι εξαιρετικά ωφέλιμο να ρίξεις γενικά τις βουτιές και να έχεις καλύτερα min συνέχεια, αλλά ακριβώς αν τα έχεις συνέχεια τα av θα ανέβουν πάρα πολύ...όχι +3-5fps μ.ο. με +40ρια. Αν μπορούσε ξαφνικά το GP να εκμεταλλευθεί σωστά και πλήρως το DX12, θα το έκανε και σε οποιοδήποτε παιγνίδι υπήρχε και λειτουρφούσε σωστά (πχ, AotS κλπ) από την 1η στιγμή...όχι ξαφνικά να πετάμε ένα "+40fps" και να συμπεραίνουμε με στόμφο ότι " Για να μην ακούω/διαβάζω μπαρούφες για DX12 superiority στο GCN.. ". Βέβαια, μπορεί ξαφνικά να μάθουμε πως οτιδήποτε DX12 έχει κυκλοφορήσει φτιάχνεται μόνο για AMD-GCN κάρτες...και πως είχε πλήρη υποστήριξη η πράσινη ακόμα και στην 9 σειρά...και την σαμποτάριζαν οι devs. Λίγη σοβαρότητα, πλζ. Όπως σωστά γράφεις, το bench να κατεβάσουμε (παίζει standalone αυτό, όπως του προηγούμενου), να κάνουμε συγκρίσεις. Θες να μας πεις ότι η gcn εκμεταλλεύεται σωστά το dx12 σε όλα τα παιχνίδια ; Ναι ο maxwell έχει πλήρη υποστηρίξει στο dx12 μάλιστα σημαντικά features που απουσιάζουν από την gcn πριν την Vega -όπως το tile base rasterizastion και conservative raster, Ναι ο pascal και όχι μόνο μπορεί να το εκμεταλλευτεί το ίδιο σωστά και αποδοτικά όσο και οι κάρτες της Amd Νομίζω ο pshycho warhead στα είπε κατανοητά
kostas_anes Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, nikos5800 είπε Ναι ο maxwell έχει πλήρη υποστηρίξει στο dx12 μάλιστα σημαντικά features που απουσιάζουν από την gcn πριν την Vega -όπως το tile base rasterizastion και conservative raster, Ναι ο pascal και όχι μόνο μπορεί να το εκμεταλλευτεί το ίδιο σωστά και αποδοτικά όσο και οι κάρτες της Amd Νομίζω ο pshycho warhead στα είπε κατανοητά Καμια απο αυτες τις αρχιτεκτονικες που ανεφερες δεν εχει πληρη υποστηριξη DX12. Σιγουρα η AMD παντως εχει ιδιο αριθμο supported features(απο GCN 3 και μετα) η ολα (GCN 5). Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2019 από kostas_anes
Πέτρος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Τι σχέση έχει το AoTS και τι πρόβλημα έχουν εκεί οι Pascal ; HITMAN 2 runs significantly faster in DX12, 15-40fps increase in CPU/RAM-limited scenarios Μιλάει ξεκάθαρα CPU/RAM limited scenarios, εκεί προσφέρει έτσι και αλλιώς το DX12 σαν API. Αν έχεις high-end HW μειώνονται οι διαφορές γιατί κάνεις brute-force τους περιορισμούς του DX11. Ωστόσο αυτό το +40FPS με 8700Κ/1080Ti δείχνει ότι τέτοια παιχνίδια(Όπως και τα Assassin's Creed) κράζουν για DX12 support. Tί εννοείς "τί σχέση έχει το AotS...."? Είναι ή όχι ένα από τα (ελάχιστα) παιγνίδια που φτιάχτηκε με full υποστήριξη σε πολυπύρηνους και DX12 (d3d, όπως θες πες το)? Έχουν ή όχι βελτιωμένη εικόνα εκεί τόσο επεξεργαστές με παραπάνω πυρήνες/νήματα όσο και κάρτες AMD? Για ποιό λόγο? Έβλεπε nVidia το bench και έριχνε επιδόσεις, στα GP? Αφού υποστηρίζουν πλήρως οι πράσινες...έτσι δεν είναι? Έκοβαν μήπως επιδόσεις από Intel επεξεργαστές και συνεπώς δεν φόρτωνε και η κάρτα? Έμεναν κάρτες ανεκμετάλλευτες στο AotS λόγω επεξεργαστή (δεν λέμε για i3, προφανώς, με SLI 1080Ti). Τώρα, επειδή ένας τυχαίος-άγνωστος πέταξε στο WCtech δυο ss με +40fps (χωρίς άλλες πληροφορίες), έγινε ο 8700Κ+1080Ti "limited κατάσταση" που διψάει για reduced overhead...? Σε Intel+GΡ? Στο πιο optimised scenario που υπάρχει σε gaming τα τελευταία χρόνια? Οι G/RT ακόμα κερδίζουν και θα κερδίζουν...τα GP πολύ λιγότερο αναλογικά, για άλλους λόγους. Όλα αυτά σε παιγνίδι 3ετίας, το οποίο ποτέ δεν γράφτηκε για DX12 και ξαφνικά προστέθηκε υποστήριξη με patch? Αντιλαμβανόμαστε τι ακριβώς σημαίνει +40 fps ή τραγουδάμε? Spike είναι, κάπου που γινόταν το αντίστοιχο ανάποδα...κάπου έριχνε fps στα τάρταρα το bench για τον οποιονδήποτε λόγο, στιγμιαία, και με το patch και τις όποιες αλλαγές αυτό επέφερε, "ξεκόλλησε" και πήρε (προφανώς) και κάτι ακόμα. Αν είχε τέτοια επίδραση το 12, θα ανέβαιναν εξωφρενικά τα fps σε av. 3 ώρες πριν, nikos5800 είπε Θες να μας πεις ότι η gcn εκμεταλλεύεται σωστά το dx12 σε όλα τα παιχνίδια ; Ναι ο maxwell έχει πλήρη υποστηρίξει στο dx12 μάλιστα σημαντικά features που απουσιάζουν από την gcn πριν την Vega -όπως το tile base rasterizastion και conservative raster, Ναι ο pascal και όχι μόνο μπορεί να το εκμεταλλευτεί το ίδιο σωστά και αποδοτικά όσο και οι κάρτες της Amd Νομίζω ο pshycho warhead στα είπε κατανοητά H GCN έχει 3-4-5 διαφορετικές γενιές, από τότε που εμφανίστηκε... Όχι, δεν εκμεταλλεύεται καθολικά από την 1η στιγμή και σε όλες τις γενιές τα πάντα. Σύμφωνα με δαύτους, δεν είναι ακριβώς όπως τα λες τα πράγματα: https://en.wikipedia.org/wiki/Feature_levels_in_Direct3D Στην τελική...να δούμε τις διαφορές τόσο σε GM/GP όσο και στα διάφορα GCN με το συγκεκριμένο patch, να βγάλουμε συμπεράσματα. Δες πχ εδώ: https://www.guru3d.com/articles_pages/gears_of_war_4_pc_vga_graphics_performance_benchmark_review,6.html και στην ακριβώς επόμενη σελίδα, και εξήγησέ μου πως το FuryX από πίσω σε 1080 βγαίνει μπροστά όταν ανεβαίνει η ανάλυση...δεν σώζει την κατάσταση το DX12/ASYNC εδώ ή είναι πιο ισχυρό το FuryX από 980Ti (stock vs stock), τελικά, αλλά σε 1080 υπάρχει πρόβλημα? Τί διάλο...? Εδώ: https://www.guru3d.com/articles_pages/the_division_2_pc_graphics_performance_benchmark_review,4.html πάλι τα ίδια με 2060, 1070Τi, V56/64, 1080Ti...? Επιλεκτικά λειτουργεί το DX12? Ξέρω, βέβαια...AMD optimised games...κονσόλες, κλπ... Είπαμε...υπάρχουν τα AMD optimised games και τα ουδέτερα, μόνο (στα οποία βεβαίως-βεβαίως οι πράσινες δείχνουν την αξία τους, αφού δεν τους θάβει η κόκκινη συνομωσία). 5 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Καμια απο αυτες τις αρχιτεκτονικες που ανεφερες δεν εχει πληρη υποστηριξη DX12. Σιγουρα η AMD παντως εχει ιδιο αριθμο supported features(απο GCN 3 και μετα) η ολα (GCN 5). Μαζί γράφαμε. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δεν είναι καθόλου spike, είναι μια σκηνή με τίγκα NPCs..Σε τέτοιες σκηνές θες DX12, γι' αυτό παρακαλάμε παιχνίδια ανοιχτού κόσμου με πολλούς NPCs όπως τα AC παιχνίδια να πάρουν DX12 υποστήριξη. Εδώ μέσα τραγουδάγατε πολλοί για DX12 superiority σε GCN, κάτι που δεν ισχύει γιατί όπως είπα όταν είναι σωστό το DX12 implementation τρέχει περίφημα και στις πράσινες, όπου έχει πρόβλημα δεν τρέχει πουθενά σωστά. Στο BF V για παράδειγμα το DX12 πάει νερό τώρα, στο BF1 όταν το είχα γινόταν de puta madre στο stuttering(Δεν ξέρω αν το έφτιαξαν τώρα εκεί), αλλά έβλεπα γκρίνιες και στα fora για stutters σε AMD/NV που σημαίνει ότι έφταιγε το implementation. Για Vulkan δεν το συζητάμε, το Wolfenstein 2 που έχει υποστήριξη και για το νέο feature(Adaptive Shading) βγαίνει αρκετά μπροστά η Turing. Εγώ απλά επισημαίνω το εξής, ότι η καραμέλα ''Οι πράσινες δεν αποδίδουν σωστά σε Vulkan/DX12'' δεν ισχύει. Και φυσικά μιλάω για Pascal, όχι για Turing που δεν ξέρουμε τι βελτιώσεις έχουν γίνει σε επίπεδο αρχιτεκτονικής(Αν και ξέρουμε κάτι λίγα σχετικά με το Vulkan), σε Vulkan ξεφεύγει αρκετά από τις Pascal. 1
nikos5800 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο λόγος που η fury x μένει πίσω από την 980τι στα 1080π είναι λόγω geometry performance ,από τα 1080π έως το 4κ η γεωμετρία δεν αλλάζει παραμένει ίδια αυτό που αλλάζει είναι το pixel shading Το ίδιο συμβαίνει μεταξύ Radeon VII και rtx 2080 Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2019 από nikos5800 2
kostiger Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 33 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν είναι καθόλου spike, είναι μια σκηνή με τίγκα NPCs..Σε τέτοιες σκηνές θες DX12, γι' αυτό παρακαλάμε παιχνίδια ανοιχτού κόσμου με πολλούς NPCs όπως τα AC παιχνίδια να πάρουν DX12 υποστήριξη. Εδώ μέσα τραγουδάγατε πολλοί για DX12 superiority σε GCN, κάτι που δεν ισχύει γιατί όπως είπα όταν είναι σωστό το DX12 implementation τρέχει περίφημα και στις πράσινες, όπου έχει πρόβλημα δεν τρέχει πουθενά σωστά. Στο BF V για παράδειγμα το DX12 πάει νερό τώρα, στο BF1 όταν το είχα γινόταν de puta madre στο stuttering(Δεν ξέρω αν το έφτιαξαν τώρα εκεί), αλλά έβλεπα γκρίνιες και στα fora για stutters σε AMD/NV που σημαίνει ότι έφταιγε το implementation. Για Vulkan δεν το συζητάμε, το Wolfenstein 2 που έχει υποστήριξη και για το νέο feature(Adaptive Shading) βγαίνει αρκετά μπροστά η Turing. Εγώ απλά επισημαίνω το εξής, ότι η καραμέλα ''Οι πράσινες δεν αποδίδουν σωστά σε Vulkan/DX12'' δεν ισχύει. Και φυσικά μιλάω για Pascal, όχι για Turing που δεν ξέρουμε τι βελτιώσεις έχουν γίνει σε επίπεδο αρχιτεκτονικής(Αν και ξέρουμε κάτι λίγα σχετικά με το Vulkan), σε Vulkan ξεφεύγει αρκετά από τις Pascal. Μια χαρα δουλευει τωρα...
renaxan Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Καλησπέρα! Μόλις έπαιξα λίγο με τα fan curve και νομίζω είναι αρκετά καλύτερα. Έτρεξα το Time Spy (το κατέβασα χθες). Το έτρεξα για 4k, μιας και η οθόνη μου έχει αυτή την ανάλυση: https://www.3dmark.com/3dm/34947506? @akoinonitos πάλι Ryzen μου λέει ότι έχω... 🤭😅 Πως είναι το αποτέλεσμα? Για την κάρτα γραφικών.. P.S: Γιατί έκλεισε το άλλο θέμα??? Τι έγινε πάλι??? 5
akoinonitos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, renaxan είπε Καλησπέρα! Μόλις έπαιξα λίγο με τα fan curve και νομίζω είναι αρκετά καλύτερα. Έτρεξα το Time Spy (το κατέβασα χθες). Το έτρεξα για 4k, μιας και η οθόνη μου έχει αυτή την ανάλυση: https://www.3dmark.com/3dm/34947506? @akoinonitos πάλι Ryzen μου λέει ότι έχω... 🤭😅 Πως είναι το αποτέλεσμα? Για την κάρτα γραφικών.. P.S: Γιατί έκλεισε το άλλο θέμα??? Τι έγινε πάλι??? Aς το να λεει ,η δουλεια να γινεται ,με γειες καλοδουλευτη! 1
Πέτρος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν είναι καθόλου spike, είναι μια σκηνή με τίγκα NPCs..Σε τέτοιες σκηνές θες DX12, γι' αυτό παρακαλάμε παιχνίδια ανοιχτού κόσμου με πολλούς NPCs όπως τα AC παιχνίδια να πάρουν DX12 υποστήριξη. Εδώ μέσα τραγουδάγατε πολλοί για DX12 superiority σε GCN, κάτι που δεν ισχύει γιατί όπως είπα όταν είναι σωστό το DX12 implementation τρέχει περίφημα και στις πράσινες, όπου έχει πρόβλημα δεν τρέχει πουθενά σωστά. Στο BF V για παράδειγμα το DX12 πάει νερό τώρα, στο BF1 όταν το είχα γινόταν de puta madre στο stuttering(Δεν ξέρω αν το έφτιαξαν τώρα εκεί), αλλά έβλεπα γκρίνιες και στα fora για stutters σε AMD/NV που σημαίνει ότι έφταιγε το implementation. Για Vulkan δεν το συζητάμε, το Wolfenstein 2 που έχει υποστήριξη και για το νέο feature(Adaptive Shading) βγαίνει αρκετά μπροστά η Turing. Εγώ απλά επισημαίνω το εξής, ότι η καραμέλα ''Οι πράσινες δεν αποδίδουν σωστά σε Vulkan/DX12'' δεν ισχύει. Και φυσικά μιλάω για Pascal, όχι για Turing που δεν ξέρουμε τι βελτιώσεις έχουν γίνει σε επίπεδο αρχιτεκτονικής(Αν και ξέρουμε κάτι λίγα σχετικά με το Vulkan), σε Vulkan ξεφεύγει αρκετά από τις Pascal. Πας να πεις κάτι σωστό με εντελώς άκυρα παραδείγματα. Τί δουλειά έχει το BFV στην κουβέντα μας? Αρχικά το DX12 ήταν ένα μάτσο χάλια, μέχρι που έφτασε η ώρα για την ενεργοποίηση του RT...και έβαλε χέρι η nVidia (από ότι ακούγεται). Ακολούθησε, τελικά, βελτίωση και στο 1... Προφανώς και έφταιγε η υλοποίηση, αλλά ακόμα και έτσι, είχαν καλύτερες επιδόσεις οι κόκκινες...και σε 11 και σε 12, και στα δύο (αναλογικά με την τυπική κατάταξή τους έναντι των πράσινων). Χωρίς canned bench, δενμπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για το πόσο κερδίζει η κάθε εταιρεία στο 12, ώστε να δούμε πως λειτουργεί τελικά. Στο Vulkan, δεν τα αμφισβήτησε κανείς...όπως και γενικά τις βελτιώσεις για Turing...αλλά μιλάμε για GP/GM. Γράψε λάθος παραπάνω για τις φωτό στο WCtech, τώρα τις είδα καλύτερα (ως προς την πηγή τους). Υπάρχουν πολλά κουλά, μεταξύ μας. Τα νούμερα που δείχνουν (τόσο στα δικά τους screens όσο και στου χρήστη), δείχνουν τεράστιες διαφορές, και όχι το 5-7% που βγάζουν σαν αποτέλεσμα. Επιμένω, λοιπόν, πως αφορά συγκεκριμένες σκηνές (άντε, όχι spikes), όπου ναι-μεν υπήρχε θέμα, αλλά μπορούμε να συζητάμε ώρες την αιτία του. Οι NPCs δεν μου λένε και πολλά. Και το Novigrad στο W3 υποτίθεται ότι γονατίζει τα πάντα, αλλά μια χαρά κινούμαι μέσα σε αυτό με τις συνηθισμένες μου ρυθμίσεις, σε DX11 κιόλας. Αν με σώζουν οι πυρήνες του R1700, αποκλείεται να μην έφτανε ένας 5ρης (4.8, ok) 8700Κ. Στο bench πάντως, στο επίμαχο, βλέπω σε 11 να κάθεται τόσο η κάρτα, όσο και ο επεξεργαστής...βλέπω και κάτι που δεν καταλαβαίνω στη RAM. Κακή υλοποίηση που διορθώθηκε γενικότερα, βρωμάει, όχι overhead-drawcalls. 5 ώρες πριν, nikos5800 είπε Ο λόγος που η fury x μένει πίσω από την 980τι στα 1080π είναι λόγω geometry performance ,από τα 1080π έως το 4κ η γεωμετρία δεν αλλάζει παραμένει ίδια αυτό που αλλάζει είναι το pixel shading Το ίδιο συμβαίνει μεταξύ Radeon VII και rtx 2080 Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...λες πως φταίει το geometry performance, αλλά πως παραμένει ίδια η γεωμετρία. Εξήγησέ το λίγο καλύτερα. Επιπλέον, δεν είναι μόνο η Fury...δίνω κι άλλα παραδείγματα. Γενικά, οι κόκκινες έχουν θέμα σε 1080p (όχι πάντα, όχι απόλυτα), αλλά μειώνουν τη διαφορά (ποσοστιαία, πάντα) ή και βγαίνουν μπροστά σε μεγαλύτερες αναλύσεις, όπου μειώνεται το cpu b-neck, γενικότερα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχει δουλειά γιατί μίλησα για implementation και ότι έτρεχε σκατά και στους δύο. Το ότι η AMD δείχνει μεγαλύτερο boost με DX12 σε 1080P όλοι γνωρίζουμε ότι οφείλεται στον DX11 driver της. Σε 1440P/4K(GPU bound αναλύσεις) τα boosts που παίρνουν και οι δύο είναι τα ίδια, τουλάχιστον στα πρόσφατα DX12(SotTR, Division 2 etc). Το W3 πουθενά δεν έχει τον κόσμο που έχουν τα Assassin's Creed παιχνίδια και ποιος σου είπε ότι δεν θα έβλεπες διαφορά αν είχε DX12(Οι ίδιοι μάλιστα είχαν πει ότι για να είχε το παιχνίδι κάποια εφέ που διαφήμιζαν και τελικά δεν τα είχε ότι θα χρειαζόταν DX12 API για να τρέξουν σωστά) ; Γενικά υπάρχουν σημεία στα παιχνίδια που είσαι API limited(DOOM με OpenGL σε κάποιες σκηνές π.χ.), εκεί έρχεται το DX12/Vulkan και δίνει performance boost. Φαίνεται και στο GPU usage, π.χ. στο Hitman 2 ο τύπος με τον 8700K/1080Ti είχε 44% GPU usage με DX11(49FPS), ενώ με DX12 είχε 86% usage(90FPS). Ξέρεις τι CPU/RAM θες για να γίνει brute force το limitation του DX11 σε τέτοιες σκηνές ; Σίγουρα δεν θα είναι παντού τόση η διαφορά, εξάλλου και το άρθρο που πόσταρα μιλάει για CPU/RAM limited scenarios. Μεγάλες διαφορές είδαν και στο Division 2 πολλοί με DX12, αλλά είναι κυρίως άτομα με παλιότερα CPU/RAM. Εγώ με τον 8700Κ πριν και με τον 9900Κ βλέπω πολύ μικρές διαφορές μεταξύ των δύο γιατί γίνεται brute force λόγω γρήγορου επεξεργαστή-RAM. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2019 από Psycho_Warhead
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Βρε βρε..Ορίστε το canned benchmark που ήθελες..Όπως θα δεις το canned benchmark είναι gtp(Προφανώς δεν έχει scene με τίγκα NPCs για να φανεί η διαφορά).. Hitman 2: PC graphics DX12 (v2.20) performance update - DirectX 12 PC graphics performance update So here we can see the Full HD 1920x1080 GPU result set derived from the Miami benchmark run. Interesting, Turing and Vega 64 perform better in DX12. Polaris and Pascal, however, do not. Lmao Above the GPU plot for Full HD. In specific this chart you can see little dynamic for the GeForce card, the Vega 64, however, bumps up in perf a bit at ... at DirectX 11 Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2019 από Psycho_Warhead
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα