Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν βάλω τα ενσωματωμένα γραφικα vega graphics 8 στα 2Gb αντι για τα 256MB που εχει στοκ τι διαφορα εχουν αν εχουν το ενα με το αλλο?,αυτο θεωρειται οβερκλοκ?,κερδιζω φπσ η τιποτα αλλο;

*εχω g.skill ripjawsV 3.200Mhz 2x4gb (8GB) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Gimmick θα πάψει να είναι όταν θα χρησιμοποιείται ευρέως-σωστά και με λογικό perf impact.

Κάτι σαν το DX12 και τα "αξεσουάρ"  του (βλ. async) που πλέον είναι Must και υποχρεωτικό να δουλεύει σωστά, αφού μόνο έτσι θα δούμε (όσο) RT(X).

Επεξ/σία από Πέτρος
Δημοσ.

Gimmick ήταν το 3D..Το RT είναι το holy grail των γραφικών εδώ και δεκαετίες και είναι το μέλλον του realtime. Το Navi θα έχει σίγουρα κάτι αντίστοιχο με το RTX, οπότε αφού και το PS5 θα έχει Navi, θα το δούμε και στις επόμενες κονσόλες..

Δημοσ.

Ναι...κάπου εδώ το point μου, κάπου παραπέρα η απάντησή σου.

Δεν νομίζω ο οποιοσδήποτε να χαρακτήρισε το RT γενικά ως gimmick. Τα μέχρι τώρα σχόλια αφουρούν στην μέχρι τώρα υλοποίησή του (αυτήν που έχει διαφανεί από παρουσιάσεις και "διαρροές"), όχι στη δυναμική του.

Εσύ ο ίδιος είχες περιγράψει σωστά την αντίστοιχη κατάσταση με το tess όταν ξεκίνησε.

 

Δημοσ.
6 minutes ago, Πέτρος said:

Κάτι σαν το DX12 και τα "αξεσουάρ"  του (βλ. async) που πλέον είναι Must και υποχρεωτικό να δουλεύει σωστά, αφού μόνο έτσι θα δούμε (όσο) RT(X).

Το DX12 ήταν marketing BS της M$ και τίποτα άλλο..Το μόνο παιχνίδι που τρέχει σωστά με DX12 είναι το Gears of War 4..Σ' όλα τα άλλα(Deus Ex, BF1 etc) προβλήματα και για AMD και για NV..Το DXR(DirectX ray-tracing) που πατάει στο DX12, θα κάνει τη διαφορά.

Δημοσ.

Μωρ' τί λες?

Επειδή δεν ασχολήθηκαν οι devs για τον οποιονδήποτε (σεβαστό ή μη) λόγο με την ανάπτυξη τίτλων που να λειτουργούν σωστά και την υιοθέτηση του API, είναι το DX12 marketing BS@M$?

Το ίδιο marketing BS το οποίο δίνει τη δυνατότητα πλέον για RT?

Και οι 64bit επεξεργαστές όταν βγήκαν για consumer χρήση, άχρηστοι ήταν για το 99% των χρηστών (Win, γαρ...), και παρέμειναν μέχρι να αποφασίσουν καιρό μετά οι "μεγάλοι" να το δουλέψουν (εντελώς συμπτωματικά όταν βγήκαν οι αντίστοιχοι μπλε επεξεργαστές). Αυτό έκανε τους 64ρηδες επεξεργαστές BS?

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το DX12 ήταν marketing BS της M$ και τίποτα άλλο..Το μόνο παιχνίδι που τρέχει σωστά με DX12 είναι το Gears of War 4..Σ' όλα τα άλλα(Deus Ex, BF1 etc) προβλήματα και για AMD και για NV..Το DXR(DirectX ray-tracing) που πατάει στο DX12, θα κάνει τη διαφορά.

Να φανταστείς ότι το GoW4 είναι ίσως το μοναδικό DX12 που λειτουργεί το mutigpu (sli)

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αυτό λέω, μέχρι τώρα ήταν marketing BS..Τώρα με το DXR θα δώσει άλμα στον οπτικό τομέα και θα ξεφύγει από το DX11..

Άλμα μεγάλο  στα γραφικά θα δεις ακόμα και αν δεν χρησιμοποιειουν το direct Ray tracing,το high polygon counts, simulation tools και υψηλή πιστότητα στην γεωμετρία είναι ποιο σημαντικό από το Ray tracing shadows, reflections και GI

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα έχει πλάκα να βγάλουν καμία Vega-20 7nm για Consumers (κατά το τέλος του Q1 η αρχές Q2 2019) 4-6 μήνες μετά την διάθεση της Instinct στα $999 με ίδιες επιδόσεις όπως η RTX2080Ti αλλά στα 200W TDP και θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Δημοσ.

Βρε μακάρι να βγάλει να δείτε και 'σεις λίγη χαρά στα rig σας(Και να πέσουν οι απαράδεκτες τιμές των RTX) :D

2 hours ago, Acmilangr2 said:

Να φανταστείς ότι το GoW4 είναι ίσως το μοναδικό DX12 που λειτουργεί το mutigpu (sli)

Ξέρω τι λέω..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...