Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν θα γυρίζουμε την αγορά 10 χρόνια πισω ... 

 

Την αγορά πίσω την κρατάει η AMD που χρειάστηκε 1,5 χρόνο να πιάσει το performance chip της NV με πολύ χειρότερη κατανάλωση. Κατά τα άλλα αν δεν θες να παραδεχτείς ότι το Wolfenstein φτιάχτηκε επίτηδες έτσι για να βγουν μπροστά τα Vega δεν μπορώ να πω κάτι άλλο. Συνέχισε να νομίζεις ότι η AMD είναι το φιλανθρωπικό ίδρυμα που δεν κάνει λαμογιές για να βγει μπροστά στα benchmarks(Σ' αυτά τα 2-3 παιχνίδια που το έχει κάνει).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Την αγορά πίσω την κρατάει η AMD που χρειάστηκε 1,5 χρόνο να πιάσει το performance chip της NV με πολύ χειρότερη κατανάλωση. Κατά τα άλλα αν δεν θες να παραδεχτείς ότι το Wolfenstein φτιάχτηκε επίτηδες έτσι για να βγουν μπροστά τα Vega δεν μπορώ να πω κάτι άλλο. Συνέχισε να νομίζεις ότι η AMD είναι το φιλανθρωπικό ίδρυμα που δεν κάνει λαμογιές για να βγει μπροστά στα benchmarks(Σ' αυτά τα 2-3 παιχνίδια που το έχει κάνει).

 

 

H αγορά δεν κρατιέται πίσω από τους chip makers , κρατιέται πίσω από το SOFTWARE ... Πάρτο χαμπάρι ... 

 

Δέησε ο θεός και το γύρισαν το πράγμα με νέα APIs (DX12, VULCAN) μπας και δούμε άσπρη μέρα.... 

 

Το να κατακρίνουμε τις εταιρίες του software επειδή πήραν τα νέα εργαλεία για να φτιάξουν κάτι που εκμεταλλεύεται νέες αρχιτεκτονικές, νέες λύσεις της αγοράς είναι παράλογο. 

 

Αλλά δεν βλέπω πουθενά να μου απαντάς στα επιχειρήματα που σου έδωσα παραπάνω .... Δυστυχώς.

 

Οταν η Nvidia φτιάξει το Async , εδώ θα είμαστε που θα γυρίσεις τούμπα τα όσα λες.

Γιατί θα το φτιάξει , θέμα χρόνου είναι . 

Τότε τρέξε να ψωνίσεις στο 1000€ την νέα Nvidia κάρτα ....  :-)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χέστηκα για το Async σε ένα Wolfenstein 6-7 ωρών. Την θέση μου την ξέρεις. Όσο η AMD δεν δίνει raw power, θα είναι πίσω. Και όχι δεν πρόκειται οι υπόλοιπες εταιρείες να ακολουθήσουν τις τακτικές της ID Tech 6.5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χέστηκα για το Async σε ένα Wolfenstein 6-7 ωρών. Την θέση μου την ξέρεις. Όσο η AMD δεν δίνει raw power, θα είναι πίσω. Και όχι δεν πρόκειται οι υπόλοιπες εταιρείες να ακολουθήσουν τις τακτικές της ID Tech 6.5

 

Σε λίγο καιρό θα το βλέπεις παντού. 

 

Παίξε εσύ με ID tech 5 για να πιάνεις 30 ελεεινά FPS με κάρτα των 400€ ....  :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ααα εσυ ξερεις και ποσο τη πηρα... εφοριακος πρεπει να εισαι...

ενημερωτικα 850 preorder απο evga...να σου φυγει η περιεργεια...

Το οτι εισαι μυρωδιας το ειχα καταλαβει... δε θα κατσω να ασχοληθω αλλο μαζι σου...για θα μου ξεφυγει τπτ και ειναι κριμα να φαω μπαν για ασχετους σαν εσενα...

 

700 ηθελα να γραψω. Γραψε λαθος. Εγω παντως δεν σου ξανααπανταω. Τρολαρε μονος σου. Παντως το μονο μου λαθος ηταν για τα 80 frames στο wolfenstein.Αυτο το παραδεχομαι. Με παραπλανησαν τα βιντεακια στο youtube.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο θα δούμε την Vega64 να περνάει την 1080Ti..

 
Δεν με ενδιαφέρει αν η Vega περνάει την ΤΙ . 
Δεν θα αγοράσω καμιά από τις δυο κάρτες για να με απασχολεί. 
 
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να υπάρχει εξέλιξη σαν την παραπάνω ... και όχι να βλέπουμε games σαν τα Dishonored 2 ( id tech 5)  , evil within 2 (stem)  που με το ζόρι πιάνεις/επιανες  τα 60 με κορυφαία κάρτα εποχής, την ώρα που έρχεται αυτό και βαράει με τα νέα API 200άρια.
 
Αν εσύ θες το παλαιό για να λές πως η Nvidia είναι μπροστά και έχει 60 καρέ αντί για 58 της AMD και μαμάει δικαίωμά σου .... 
Αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα και ΔΕΝ θα έπρεπε να θέλουμε να είναι έτσι για το δικό μας καλό.
 
 
Το έπιασες τώρα τι θέλω να πω ?
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια 200άρια ; Μέχρι και πτώση στα 47FPS είδα στο Wolfenstein σε 1440P και τα γραφικά σε χαρακτήρες και όπλα είναι τραγικά απλά. Με τα API εγώ δεν έχω κανένα θέμα, αρκεί να μην πέφτει σαμποτάζ από τις εταιρείες για να τρέχει καλύτερα στην μία ή στην άλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χέστηκα για το Async σε ένα Wolfenstein 6-7 ωρών. Την θέση μου την ξέρεις. Όσο η AMD δεν δίνει raw power, θα είναι πίσω. Και όχι δεν πρόκειται οι υπόλοιπες εταιρείες να ακολουθήσουν τις τακτικές της ID Tech 6.5

μου κανει εντυπωσει εσυ που παραπονιεσαι παντα για τα γραφικα δεν θελεις η τεχνολογια να παει μπροστα,async compute υποστηριζουν ολες οι γνωστες μηχανες γραφικων οπως η unreal engine4.frostbite,id tech 6.5,luminus studio,η engine του assasins creed κ.λ.π αργα η γρηγορα και οι υπολοιπες  εταιριες θα την ακολουθησουν ,δεν θα μεινουμε για παντα σε dx11 games,το dx12 και vulcan ειναι πολυ καλυτερα api, μπορουν να δωσουν καλυτερα γραφικα με περισσοτερα fps

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το promo του παιχνιδιού έλεγε για DX12 και για Rapid Packed Math. Τελικά δεν έχει τίποτα από τα δύο.

 

 

 

31175613121l.png

 

 

 

Και εδώ βλέπουμε την σαπίλα στα γραφικά του παιχνιδιού..Κατά τα άλλα πρόοδος, Async και φίφες..

 

 

 

newcolossus_x64vk2017kkj2e.jpg

 

 

 

 

 

7fce2462c7dc9785753c8c402aeddf2bf9f6dd34

 

 

 

Άντε να βγει το Final Fantasy XV να δούμε λίγο visuals της προκοπής..Και όλα αυτά σε DX11.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε να βγει το Final Fantasy XV να δούμε λίγο visuals της προκοπής..Και όλα αυτά σε DX11.

και εγω αυτο περιμενω ,να βγει το παιχνιδι να δω ποια καρτα γραφικων της nvidia θα παρω 

ως final fantasy fan θελω να το παιξω με τερμα τα γραφικα +gameworks τουλαχιστον στα 30fps1080p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...