Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα ναι μετα από ενάμιση χρόνο πιάσατε τη 1080...well done...

 

Η αληθεια ειναι οτι τα bench της 64αρας που ανεβάζεις σκεφτομαι να τη πετάξω...και να πάρω μια Vega 64...

Να Ρίχνω 80 fps στη 1080 χαλαρά...

Γελάει ο κοσμος

 

Για πες ποιος σου είπε να πετάξεις την καρτούλα σου;

 

Τι είναι αυτό που ακριβώς προσπαθείς να κάνεις εσύ σε αυτό το thread;

 

Ποιος είναι για γέλια λοιπόν;

  • Like 1
  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τζάμπα ασχολείσαι εσύ HyperionX, το σύστημά σου(8700K + 1080Ti) είναι το απόλυτο gaming setup αυτή τη στιγμή.

 

 

Εγώ θέλω να μου πεις έναν λόγο που θα πρέπει τα νέα games να υποστηρίξουν openGL αντί για Vulcan, dx12 που το λές και το ξαναλές. 

Μπορείς να το αιτιολογήσεις ?

Δημοσ.

Θυμάμαι λάθος ή η 64άρα θα έβγαινε με σκοπό να χτυπήσει την 1080Ti?

 

Αυτό είναι ψιλογενικόλογο. Σε ποιον τομέα πχ. 

 

Γιατι το Vega βγήκε και σε έκδοση radeon instinct και με τα μισά χρήματα κάνει ότι κάνει το αντίστοιχο chip της nvidia .

Πράγμα που δεν απασχολεί τους gamers αλλά μια βιομηχανία που θέλει να καλύψει όλη την αγορά την απασχολεί.

 

Προσωπικά το VEGA το βλέπω να εστιάζει στα νέα API αδιαφορώντας για το τι είναι παγιομένο σήμερα. 

Η λογική λέει πως αυτό το χαντακώνει στο σημερινό περιβάλλον που καλείται να εργαστεί, αλλά ανοίγει δρόμους για μελλοντικές αγορές.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για πες ποιος σου είπε να πετάξεις την καρτούλα σου;

 

Τι είναι αυτό που ακριβώς προσπαθείς να κάνεις εσύ σε αυτό το thread;

 

Ποιος είναι για γέλια λοιπόν;

Την καρτα π βλεπεις την πηρα 700 ευρω εγω. Εσυ 1000. Εγω αν ειχα τη δικια σου θα το σκεφτομουν να την πεταξω ναι Επεξ/σία από billeiros
  • Like 1
Δημοσ.

Θυμάμαι λάθος ή η 64άρα θα έβγαινε με σκοπό να χτυπήσει την 1080Ti?

 

Δε νομίζω ότι η AMD την προόριζε για κάτι τέτοιο. Το υποθέταμε κάποιοι λόγω μεγέθους του πυρήνα. Αλλά τελικά, από ότι καταλαβαίνω, τα extra mm2 πήγαν σε τεχνολογίες που δεν αφορούν το gaming.

Δημοσ.

Θυμάμαι λάθος ή η 64άρα θα έβγαινε με σκοπό να χτυπήσει την 1080Ti?

Βασικα υποτιθεται δε θα υπηρχε καν η 1080ti, την ειχε ξεγραμμενη, θα την ειχε μηδενισει αφου "Poor Volta" :P
  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό είναι ψιλογενικόλογο. Σε ποιον τομέα πχ. 

 

 

 

Δε νομίζω ότι η AMD την προόριζε για κάτι τέτοιο. Το υποθέταμε κάποιοι λόγω μεγέθους του πυρήνα. Αλλά τελικά, από ότι καταλαβαίνω, τα extra mm2 πήγαν σε τεχνολογίες που δεν αφορούν το gaming.

 

Βασικα υποτιθεται δε θα υπηρχε καν η 1080ti, την ειχε ξεγραμμενη, θα την ειχε μηδενισει αφου "Poor Volta" :P

Άρα στην ουσία ναι,αλλά στη πορεία όχι.

Τέλος πάντων .Χαρείτε ο καθένας ότι έχετε και αφήστε τις άκυρες δηλώσεις εκατέρωθεν.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Βασικα υποτιθεται δε θα υπηρχε καν η 1080ti, την ειχε ξεγραμμενη, θα την ειχε μηδενισει αφου "Poor Volta" :P

Α ρε Ailoure πού είσαι....

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ θέλω να μου πεις έναν λόγο που θα πρέπει τα νέα games να υποστηρίξουν openGL αντί για Vulcan, dx12 που το λές και το ξαναλές. 

Μπορείς να το αιτιολογήσεις ?

 

Ξέρουν ότι στο Async η NV δεν έχει την επάρκεια της AMD, έβαλαν Vulkan only και tessellation μέσω Async επίτηδες για να θαφτούν οι πράσινες. Το OpenGL δεν μπήκε για να μην είναι μπροστά οι πράσινες, καθώς είναι γνωστό εδώ και 2 δεκαετίες ότι στο OpenGL η NV είναι μπροστά. Πέραν αυτού όμως, το benchmark μας δείχνει ότι η AMD υπολειτουργεί χωρίς Async και μόνο μ' αυτό ενεργοποιημένο αποδίδει στο max της. Λογικές κινήσεις βέβαια, αφού το παιχνίδι έχει AMD σήμα στην αρχή.

Δημοσ.

Ξέρουν ότι στο Async η NV δεν έχει την επάρκεια της AMD, έβαλαν Vulkan only και tessellation μέσω Async επίτηδες για να θαφτούν οι πράσινες. Το OpenGL δεν μπήκε για να μην είναι μπροστά οι πράσινες, καθώς είναι γνωστό εδώ και 2 δεκαετίες ότι στο OpenGL η NV είναι μπροστά. Πέραν αυτού όμως, το benchmark μας δείχνει ότι η AMD υπολειτουργεί χωρίς Async και μόνο μ' αυτό ενεργοποιημένο αποδίδει στο max της. Λογικές κινήσεις βέβαια, αφού το παιχνίδι έχει AMD σήμα στην αρχή.

 

 

Αγόρι μου, πέρα από οπαδισμούς , άσπρο μαύρο και άλλες τέτοιες Π@πες ...

 

1) Το vulcan είναι μια σωστή πρακτική για να πάρεις το max από το compute της κάθε σύγχρονης κάρτας ? ΝΑΙ 

 

2)  To vulcan είναι μια σωστή πρακτική για να πάρεις ισχύ από τα πολυπύρηνα μέσω draw calls στα games? ΝΑΙ 

 

3)  Το vulcan είναι ανοικτό API και multiplatform που σημαινει πως :

        α) ακόμα και σε Windows 7 παίζει σε αντίθεση με το DX12  (δες ποσοστό αγοράς των Windows 7) ΝΑΙ

        β) πως το game μπορεί να γίνει port εύκολα και έξω από τα win ? ΝΑΙ 

 

4) Εχει λογική να χρησιμοποιείς τους compute shaders για να σου κάνουν την δουλειά ώστε να πάρεις επιδόσεις και από εκεί ? ΝΑΙ 

 

5) Το Vulcan υποστηρίζεται από την Nvidia ? NAI .... 

 

6) Τα tesselation είναι ΟΡΘΟΤΕΡΟ να τα τρέχουν με Async ? ΝΑΙ ...  

 

7) H ID TECH 6 ειναι η πιο προηγμένη μηχανή γραφικών σήμερα? ΝΑΙ !!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Πρακτικά ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος να πας να στήσεις game εν έτη 2017-->2018 σε API  του προπατορικού αμαρτήματος .... 

 

Αλλά σου χρειάζεται πολύ far cry ακόμα για να στρώσεις .... 

 

Αυτό το game δειχνει πολλά από το μέλλον ....

 

Στα π@π@κια μου τι κάνει η Nvidia, να στρωθει να φτιάξει τις αδυναμίες της ...

Δεν θα γυρίζουμε την αγορά 10 χρόνια πισω ... 

Δημοσ.

Ξέρουν ότι στο Async η NV δεν έχει την επάρκεια της AMD, έβαλαν Vulkan only και tessellation μέσω Async επίτηδες για να θαφτούν οι πράσινες. Το OpenGL δεν μπήκε για να μην είναι μπροστά οι πράσινες, καθώς είναι γνωστό εδώ και 2 δεκαετίες ότι στο OpenGL η NV είναι μπροστά. Πέραν αυτού όμως, το benchmark μας δείχνει ότι η AMD υπολειτουργεί χωρίς Async και μόνο μ' αυτό ενεργοποιημένο αποδίδει στο max της. Λογικές κινήσεις βέβαια, αφού το παιχνίδι έχει AMD σήμα στην αρχή.

 

Αντιθέτως:

 

Στο OpenCL το πλεονέκτημα της AMD είναι συντριπτικό.

 

OpenCL είναι τα cryptominers που αφήνουν την NV πίσω.

 

Μια Vega παράγει όσο 2 1080TI στο μmonero και 1.5 1080ti στο ethereum.

 

Τα ίδια και στο αδερφάκι τους το opengl. Μόνο κακό coding μπορεί να κάνει μια CGN να αποδίδει χειρότερα από cuda σε opengl.

Δημοσ.

Την καρτα π βλεπεις την πηρα 500 ευρω εγω. Εσυ 1000. Εγω αν ειχα τη δικια σου θα το σκεφτομουν να την πεταξω ναι

 

 

Με σκοτώνει η ευγενεια κ το ηθος σου.. Συνεχισε μονος σου

Σημερα παρηγγειλα απο πλαισιο την saphire rx vega 64 watercooled στα 699.μαθαυριο θα την εχω.

ααα εσυ ξερεις και ποσο τη πηρα... εφοριακος πρεπει να εισαι...

ενημερωτικα 850 preorder απο evga...να σου φυγει η περιεργεια...

Το οτι εισαι μυρωδιας το ειχα καταλαβει... δε θα κατσω να ασχοληθω αλλο μαζι σου...για θα μου ξεφυγει τπτ και ειναι κριμα να φαω μπαν για ασχετους σαν εσενα...

Για πες ποιος σου είπε να πετάξεις την καρτούλα σου;

 

Τι είναι αυτό που ακριβώς προσπαθείς να κάνεις εσύ σε αυτό το thread;

 

Ποιος είναι για γέλια λοιπόν;

δικιο εχεις... πειτε μεταξυ σας.... γκρουπ θεραπι

Δημοσ.

Δε βλεπεις οτι κανενας δε σε θελει? Τι θες τωρα δλδ? Εγω προτεινω το εξης. Να φυγουμε εμεις απο το νημα. Εσυ να καμεις πολλους λογαριασμους κ να συζητας μονο σου θαβοντας τη vega. Τι καλα!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...