Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα εχουνε ξανα post-αρι νομιζω ή τα ειχα δει αλλου :P

 

 

Καλη φαση.Μακαρι πραγματικα.ενα χρονο να θες να παρεις amd αλλα περα απο μια 480 δεν ειχες κατι αλλο να παρεις.

απο τις 390/x και fury εχουμε να δουμε καρτες αλλα νταξει ας πουμε οτι υπαρχει και η 4xx σειρα. Μεταξη μας βγαζουν την 580 που εχει αποδωση 390x με την ιδια καταναλωση πανω κατω AMD, wtf ? Βλεπεις 480 κτλ εχουν πολυ χαμηλή καταναλωση λες οκ εκει το πανε και μετα σου βγαζουν την ιδια καρτα (390X) με αλλη αρχιτεκτονικη και ιδια καταναλωση  :P. το ειπα και το ξανα λεω ας βαζαν GDDR5x, θα ηταν ενα καλο boost, ακομα δεν μπορουν ποσα χρονια κραταει την πατεντα η nVIDIA αισχος?

  • Like 1
Δημοσ.

Μακάρι να ισχύει και να δούμε RX VEGA να χτυπάει στα ίσια 1080Ti, γιατί έχουν καθυστερήσει ένα χρόνο και θα 'ναι αποτυχία αν δεν βγει τέτοιο SKU.

Εγώ θα έλεγα ότι το τοπ Vega πρέπει να είναι 10-20% πιο γρήγορο από 1080ti αλλιώς αν ισχύουν οι φήμες για Volta το φθινόπωρο το Vega θα μείνει πίσω πολύ γρήγορα.

Δημοσ.

Μπα μάλλον για Αύγουστο το volta και κατά τα χριστούγεννα νέα αρχιτεκτονική, μάλιστα τελευταίες πληροφορίες "εκ των έσω" λένε οτι πηγαίνει οι nvidia σε 3 νέες αρχιτεκτονικές ανά έτος 

  • Like 5
Δημοσ.

Μπα μάλλον για Αύγουστο το volta και κατά τα χριστούγεννα νέα αρχιτεκτονική, μάλιστα τελευταίες πληροφορίες "εκ των έσω" λένε οτι πηγαίνει οι nvidia σε 3 νέες αρχιτεκτονικές ανά έτος 

 

:-D

 

Τους βάλανε να δουλεύουν 25 ώρες το 24ωρο εκεί στην nvidia. Αντί να πίνουν καφέδες και να αράζουν στην παραλια όπως έκανε η Intel στο desktop τα τελευταία 6-7 χρονια. Φήμες λένε ότι το 2018 θα βγάλουν 5 διαφορετικές αρχιτεκτονικές  :ph34r:

 

 

Μην τα πάρει κανεις σοβαρά αυτά pls :D 

 

  • Like 6
Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα ότι το τοπ Vega πρέπει να είναι 10-20% πιο γρήγορο από 1080ti αλλιώς αν ισχύουν οι φήμες για Volta το φθινόπωρο το Vega θα μείνει πίσω πολύ γρήγορα.

Volta Q2 2018.

Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα ότι το τοπ Vega πρέπει να είναι 10-20% πιο γρήγορο από 1080ti αλλιώς αν ισχύουν οι φήμες για Volta το φθινόπωρο το Vega θα μείνει πίσω πολύ γρήγορα.

 

Ναι όχι μην είναι 50% πάνω..Το Volta πάει για άνοιξη-καλοκαίρι του 2018, μην ονειρεύεστε φέτος desktop@Volta.

  • Like 3
Δημοσ.

Προσωπικά το θεωρώ σχεδόν δεδομένο.Όταν οι 480/580 κινούνται στα επίπεδα της 1060, ε έστω και η μικρότερη vega που θα παίξει;Αναγκαστικά στα επίπεδα τουλάχιστον της 1070. Δε φοβάμαι ότι δε θα βγάλει κάρτα στα επίπεδα της 1080 και λίγο πιο πάνω με φυσιολογική τιμή. Αυτό που με απασχολεί είναι πότε διάολο επιτέλους θα τη δούμε!

  • Like 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον να παίζουμε όσοι θέλουμε,4κ,2560x1440.

 

4Κ και steady 60fps/ultra settings με μονή gpu μάλλον για big volta μιλάμε....καλό και το gp102 αλλά είναι σχετικά οριακό ηδη στα τωρινά games όπως μάλλον και το vega αν βρεθεί στα ίδια σε απόδοση με gp102.Τα 1440P τα έχουν τερματίσει και οι τωρινές πράσινες κάρτες όπως και άνετα θα το τερματίζει και το vega για μένα!

Δημοσ.

Τουλάχιστον να παίζουμε όσοι θέλουμε,4κ,2560x1440.

To 2Κ μια χαρα ειναι Playable εδω και χρονια απο το 2013 παιζω σε 2K. Και ειμαι με την R9 290 (watercooled φυσικα που κανει διαφορα οταν χτυπαει 62C σε εμενα :P οταν τρεχω unrealengine) προφανως και κοβω κατι πλεον περασαν τα χρονια αλλα εναξει το να μην εχει σκιες ή να μην εχεις το πιο βαρυ φιλτρο δεν χανεις και πολλα απο την εμπειρία αν ξες να κανεις καλο optimize τις ρυθησεις μια καρτα κραταει πολυ καιρο. ;) 

Δημοσ.

Κρατάει καιρό επειδή τα settings δεν έχουν σοβαρές διαφορές μεταξύ τους. Ένα παιχνίδι στις μέρες μας φτιάχνεται με στάνταρ visuals για ένα Xbox One και από 'κει και πέρα ανεβαίνει λίγο η ανάλυση στα shadows, λίγο στα textures, ΑΑ και μεγαλύτερη ανάλυση. Αυτά δεν είναι αρκετά για να έχεις άλλη εμπειρία σε ένα δυνατό PC, δυστυχώς.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικα τωρα που ασχολουμε με το να φτιαχνω maps σε unrealengine βλεπω ποσο κακοφτιαγμενα ειναι καποια games και ποση δουλεια πεφτει σε καποια αλλα. Ασε ασε που να ξερε ο κοσμος dont go too deep you are going to be disappointed :P

Επεξ/σία από Chaos KinG
Δημοσ.

Γενικα τωρα που ασχολουμε με το να φτιαχνω maps σε unrealengine βλεπω ποσο κακοφτιαγμενα ειναι καποια games και ποση δουλεια πεφτει σε καποια αλλα. Ασε ασε που να ξερε ο κοσμος dont go too deep you are going to be disappointed :P

 

Ούτως ή άλλως τέλειο 2D UV map γεωμετρικά δεν μπορεί να υπάρξει. Κάποια στιγμή θα πάμε σε 3D volumetric texture maps και δεν θα υπάρχει καθόλου distortion.

  • Like 1
Δημοσ.

Κρατάει καιρό επειδή τα settings δεν έχουν σοβαρές διαφορές μεταξύ τους. Ένα παιχνίδι στις μέρες μας φτιάχνεται με στάνταρ visuals για ένα Xbox One και από 'κει και πέρα ανεβαίνει λίγο η ανάλυση στα shadows, λίγο στα textures, ΑΑ και μεγαλύτερη ανάλυση. Αυτά δεν είναι αρκετά για να έχεις άλλη εμπειρία σε ένα δυνατό PC, δυστυχώς.

Tο ίδιο θα μπορούσες να πεις και πριν 10 χρόνια με το Xbox 360, άλα τότε οι διάφορες στα settings ήταν αρκετά μεγαλύτερες στα graphics settings σε σχέση με σήμερα, το πρόβλημα(η μάλλον όχι πρόβλημα αφού εστί δεν είναι ανάγκη να ξοδεύουμε πολλά λεφτά για να πάρουμε top hardware) είναι το "law of diminishing returns" κάθε χρόνος που πέρνα οι διάφορες από low σε ultra θα μειώνονται, άλλα η διάφορα στο performance impact μετάξι αυτόν τον δυο θα παραμένει ίδια.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...