Aten-Ra Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Και ορθώς το υποστήριξα. Για τα άλλα δεν έχω αλλάξει την αρχική μου συμμετοχή και μα τον Τουτάτη έχω καλύτερα πράγματα να κάνω από το να παίζω την κολοκυθιά μαζί σου. Ναι φυσικά έχασες την συνοχή ΓΙΑΤΙ η αρχική μου συμμετοχή αναφερόταν και σε 28 και σε 16nm. To ότι πήρες εσύ μόνο μια παράγραφο και κόλλησες εκεί δεν είναι δικό μου θέμα. Τώρα όσων αφορά τις αναλύσεις σου χάρισμά σου. Νομίζω αρκετά το κουράσαμε και μάλλον σου περισσεύει πολύ περισσότερος χρόνος από ότι εμένα. Δεν ξέρεις να χάνεις 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 ΄Οχι σταματάω όταν γίνεται υπερβολικά κουραστικό για τον αναγνώστη. Εσύ μόνο κερδίζεις σε τέτοιες περιπτώσεις για νέο μας το' χεις; Απορώ πως δεν υπάρχει στο διαδίκτυο ιλουστρασιόν διάγραμμα και για αυτό χωρίς πηγή. LOL 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoc Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 panoc, Σε αγαπώ με την αθώα έννοια Tα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ότι περίμενα..... Δυστυχως αυτο ειναι αποτελεσμα της "κονσολοποιησης". Η CK ειχε βγει για τα xbox/ps2 που για την εποχη τους ειχαν πολυ ισχυρους επεξεργαστες αλλα αδυναμες καρτες γραφικων. Τοτε φαινοταν λογικο να ριξουν τη σκιαση στους επεξεργαστες, ασχετα εαν καταπονουσαν χωρις λογο τα pc. Στη πορεια και μεχρι το FO4 δεν τροποποιησαν δυστυχως το κωδικα, οποτε εχουμε αυτα τα τραγικα αποτελεσματα. Ελπιζω στην επομενη εκδοση της CK και δεδομενου οτι οι τασεις στις κονσολες εχει αντιστραφει (σχετικα καλες καρτες γραφικων, σχετικα αδυναμους επεξεργαστες) να εχουμε σκιαση στη gpu και επιτελους λιγο παραλληλισμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimex Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Η CK ειχε βγει για τα xbox/ps2 που για την εποχη τους ειχαν πολυ ισχυρους επεξεργαστες αλλα αδυναμες καρτες γραφικων. Τοτε φαινοταν λογικο να ριξουν τη σκιαση στους επεξεργαστες, ασχετα εαν καταπονουσαν χωρις λογο τα pc. Τσούκου. Η χρήση της CPU για αρκετά πράγματα που σήμερα γίνονται στην GPU ήταν μια πολύ λογική κίνηση για δύο λόγους: Το IPC και οι συχνότητες των CPUs αυξάνονταν με πολύ καλούς ρυθμούς που πραγματικά δεν υπήρχε ενδιαφέρον να ασχοληθεί κανείς να παραλληλίσει πράγματα που το τότε υπάρχον hardware έτρεχε μια χαρά. Εξαιτίας του παραπάνω, δεν ήταν σκόπιμο να δαπανηθούν πόροι ώστε να αναπτυχθούν εργαλεία που θα μπορούσαν αποδοτικά να μετατρέπουν τα χιλιοδουλεμένα data sets, σε data sets κατάλληλα για επεξεργασία από τη GPU και περισευούμενος χρόνος για πέταμα δεν υπήρχε ποτέ. Ωστόσο σήμερα έχουμε καταλήξει στο άλλο άκρο. Να χρησιμοποιούμε GPGPU για πράγματα σχεδόν γραμμικά, που λίγα έχει να τους προσφέρει ο παραλληλισμός, μόνο και μόνο γιατί υπάρχουν τόσα πράγματα που πρέπει να κάνει η CPU και οι CPU που έχουμε σήμερα απλά δεν είναι αρκετές... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoc Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Ειπα το αντιθετο και δε το γνωριζω ; Απλα τονισα οτι η CK γραφτηκε εξ αρχης με τις κονσολες in-mind Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Το κομματι με τους shaders στην CPU το καταλαβαινω οπως και την δυσκολια να αλλαξει στην πορεια (αν και ομολογουμενως κακη αποφαση δεδομενου οτι ηταν χρονια τωρα προβλεψιμο οτι οι GPU μπορουσαν να αυξανουν με πολυ μεγαλυτερη ευκολια τις επιδοσεις τους σε βαθος χρονου...). Αυτο που δεν μπορω να χωνεψω ειναι ενας σκασμος περιττοι υπολογισμοι. Θα στεκομαι δηλαδη σε ενα αδειο διαδρομο και θα κοιταζω εναν απλο πετρινο τοιχο με μονοψηφιες επιδοσεις επειδη καποιος "ξεχασε' να ξεκαθαρισει οτι υπαρχει τοιχος και καθεται το hw και μου ζωγραφιζει ολοκληρο το εσωτερικου ενος καστρου ενω δεν το βλεπω; Εδω και δεκαετιες θα επρεπε να εχουν εξαληφθει τετοια φαινομενα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoc Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Θα στεκομαι δηλαδη σε ενα αδειο διαδρομο και θα κοιταζω εναν απλο πετρινο τοιχο με μονοψηφιες επιδοσεις επειδη καποιος "ξεχασε' να ξεκαθαρισει οτι υπαρχει τοιχος και καθεται το hw και μου ζωγραφιζει ολοκληρο το εσωτερικου ενος καστρου ενω δεν το βλεπω; Εδω και δεκαετιες θα επρεπε να εχουν εξαληφθει τετοια φαινομενα. Ω ναι, περιπου αυτο γινεται Βασικα η μηχανη, υπολογιζει οτιδηποτε ειναι μεσα στον αριθμο cell που εχουμε ορισει στο ini, πχ στο skyrim ειναι 5 cells (ο κοσμος χωριζεται σε 6γωνα cells). H σκιαση (απο το γραφικο κομματι) και οτιδηποτε αφορα το κοσμο (πχ scripts) υπολογιζονται απο τον επεξεργαστη. Η καρτα γραφικων, θα υπολογισει τα πολυγωνα κλπ αλλα δε θα κανει render τα πραγματα πισω απο το τοιχο εφοσον ειναι εκτος view range, ομως το performance hit εχει ηδη γινει απο τον υπολογισμο τους για τη σκιαση. Αυτο ειναι και ο λογος που οταν φορτωνεις το skyrm/fo4 με βαρια textures εχεις stuttering, τα πολυγωνα υπαρχουν, η σκιαση εχει υπολογιστει -με οποιο κοστος- αλλα δεν εχουν φορτωθει τα textures σε οτι δε βλεπεις, με αποτελεσμα οταν κοιτας αποτομα καπου να φορτωνονται επι τοπου και να εχεις stutter. Κακος προγραμματισμος (για τα δεδομενα της εποχης) και ειναι αυτο που οι περισσοτεροι στο nexus ελπιζαμε να βελτιωθει στη SE του skyrim, ματαια... Ειναι πολυ ευκολο το παραπανω να το διαπιστωσεις στο skyrim αρκει να περασεις οποιοδηποτε mod αφορα το solitude exterior expansion, να πας στο Katlas farm και να κοιταξεις προς το Solitude, θα βλεπεις ενα μεγαλο πετρινο τοιχο, με frames 15 (με 6700Κ@4.5 και GTX1080) στη καλυτερη και πισω απο το τοιχο ειναι ολα αυτα που προσθετει το mod και απλα δεν εχεις αμεση οπτικη επαφη... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimex Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Το κομματι με τους shaders στην CPU το καταλαβαινω οπως και την δυσκολια να αλλαξει στην πορεια (αν και ομολογουμενως κακη αποφαση δεδομενου οτι ηταν χρονια τωρα προβλεψιμο οτι οι GPU μπορουσαν να αυξανουν με πολυ μεγαλυτερη ευκολια τις επιδοσεις τους σε βαθος χρονου...). Αυτο που δεν μπορω να χωνεψω ειναι ενας σκασμος περιττοι υπολογισμοι. Θα στεκομαι δηλαδη σε ενα αδειο διαδρομο και θα κοιταζω εναν απλο πετρινο τοιχο με μονοψηφιες επιδοσεις επειδη καποιος "ξεχασε' να ξεκαθαρισει οτι υπαρχει τοιχος και καθεται το hw και μου ζωγραφιζει ολοκληρο το εσωτερικου ενος καστρου ενω δεν το βλεπω; Εδω και δεκαετιες θα επρεπε να εχουν εξαληφθει τετοια φαινομενα. Ειναι πολυ ευκολο το παραπανω να το διαπιστωσεις στο skyrim αρκει να περασεις οποιοδηποτε mod αφορα το solitude exterior expansion, να πας στο Katlas farm και να κοιταξεις προς το Solitude, θα βλεπεις ενα μεγαλο πετρινο τοιχο, με frames 15 (με 6700Κ@4.5 και GTX1080) στη καλυτερη και πισω απο το τοιχο ειναι ολα αυτα που προσθετει το mod και απλα δεν εχεις αμεση οπτικη επαφη... Αν κατεβάσω το skyrim με ότι content έχει δώσει η εταιρεία και το τρέξω σε μηχάνημα που έχει τα recommended specs θα έχω κάποιο πρόβλημα; Αν όχι, η απάντηση και στα δύο παραπάνω posts είναι who cares... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoc Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Όχι γιατί τα σημερινά μηχανήματα υπερκαλυπτουν τις απαιτήσεις του. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι σωστός ο τρόπος που λειτουργεί. Νομίζω βέβαια ότι κάνουμε ακαδημαϊκή συζήτηση... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Αν κατεβάσω το skyrim με ότι content έχει δώσει η εταιρεία και το τρέξω σε μηχάνημα που έχει τα recommended specs θα έχω κάποιο πρόβλημα; Αν όχι, η απάντηση και στα δύο παραπάνω posts είναι who cares... Η διαφορά σε αυτή την περίπτωση είναι ότι αν ήταν τα πράγματα διαφορετικά το skyrim θα έτρεχε κατά πολύ καλύτερα και σε ταπεινότερα από τα συστήματα που προτείνουν ή θα μπορούσε εναλλακτικά να μείνουν ίδιες οι απαιτήσεις σε hw και να αφιερωθούν πολύ περισσότεροι πόροι σε καλύτερο lighting για παράδειγμα. Εάν ο στόχος είτε σε επίπεδο sw είτε σε επίπεδο hw δεν είναι διαρκώς μεγαλύτερη επάρκεια με την πάροδο του χρόνου, τότε εγώ το περιγράφω σαν sluggish engineering. Με αυτή τη λογική θα μπορούσε οποιοσδήποτε ISV απλά να πει "δε βαριέσαι οι επερχόμενοι επεξεργαστές/GPU θα είναι δυνατότεροι οπότε θα λύσουν το θέμα", ενώ στην πραγματικότητα δεν λύνουν στην ουσία τίποτα, απλά διαιωνίζουν το υπάρχων πρόβλημα. Όχι γιατί τα σημερινά μηχανήματα υπερκαλυπτουν τις απαιτήσεις του. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι σωστός ο τρόπος που λειτουργεί. Νομίζω βέβαια ότι κάνουμε ακαδημαϊκή συζήτηση... Ακαδημαϊκή ή μη, η αλόγιστη σπατάλη πόρων και οι κακές προβλέψεις πάλι τον καταναλωτή μοιραία θα βαρύνουν (έστω και έμμεσα). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SOADNICK Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Συντομα θα γινω κατοχος μιας RX 480 (GTR Black), ωστοσο η σελιδα του καταστηματος δεν ελεγε κατι για δωρεαν παιχνιδι. Ξερουμε αν υπαρχει κατι σιγουρο εκ μερους της AMD? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kazama88 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Συντομα θα γινω κατοχος μιας RX 480 (GTR Black), ωστοσο η σελιδα του καταστηματος δεν ελεγε κατι για δωρεαν παιχνιδι. Ξερουμε αν υπαρχει κατι σιγουρο εκ μερους της AMD? Από ποιο καταστημα την πήρες φίλε μου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SOADNICK Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Από ποιο καταστημα την πήρες φίλε μου? http://www.quickshop.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aetos1988 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 http://www.quickshop.gr Δεν συνεργάζονται όλα τα καταστήματα και με μια ματιά που έριξα στο Πλαίσιο , msystems τα οποία συμμετέχουν σε αυτές τις ενέργειες της AMD δεν έχουν κάτι . Πριν λίγο καιρό έδιναν το Hitman 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
artshadows Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Ω ναι, περιπου αυτο γινεται Βασικα η μηχανη, υπολογιζει οτιδηποτε ειναι μεσα στον αριθμο cell που εχουμε ορισει στο ini, πχ στο skyrim ειναι 5 cells (ο κοσμος χωριζεται σε 6γωνα cells). H σκιαση (απο το γραφικο κομματι) και οτιδηποτε αφορα το κοσμο (πχ scripts) υπολογιζονται απο τον επεξεργαστη. Η καρτα γραφικων, θα υπολογισει τα πολυγωνα κλπ αλλα δε θα κανει render τα πραγματα πισω απο το τοιχο εφοσον ειναι εκτος view range, ομως το performance hit εχει ηδη γινει απο τον υπολογισμο τους για τη σκιαση. Αυτο ειναι και ο λογος που οταν φορτωνεις το skyrm/fo4 με βαρια textures εχεις stuttering, τα πολυγωνα υπαρχουν, η σκιαση εχει υπολογιστει -με οποιο κοστος- αλλα δεν εχουν φορτωθει τα textures σε οτι δε βλεπεις, με αποτελεσμα οταν κοιτας αποτομα καπου να φορτωνονται επι τοπου και να εχεις stutter. Κακος προγραμματισμος (για τα δεδομενα της εποχης) και ειναι αυτο που οι περισσοτεροι στο nexus ελπιζαμε να βελτιωθει στη SE του skyrim, ματαια... Ειναι πολυ ευκολο το παραπανω να το διαπιστωσεις στο skyrim αρκει να περασεις οποιοδηποτε mod αφορα το solitude exterior expansion, να πας στο Katlas farm και να κοιταξεις προς το Solitude, θα βλεπεις ενα μεγαλο πετρινο τοιχο, με frames 15 (με 6700Κ@4.5 και GTX1080) στη καλυτερη και πισω απο το τοιχο ειναι ολα αυτα που προσθετει το mod και απλα δεν εχεις αμεση οπτικη επαφη... http://www.eurogamer.net/articles/p_kyro3d ,http://www.anandtech.com/show/735/3 τοτε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα