Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το οποίο σημαίνει οτι μπορεί και γενάρη μπορεί και...Ιούνιο. Η AMD κάνει λες και κατέχει το 70% της αγοράς...

 

΄Οταν έχεις περιορισμένους πόρους έναν τόσο πολύπλοκο πυρήνα όπως το Vega(10) θα μπορέσεις να τον κυκλοφορήσεις μόνο όταν θα είναι έτοιμος για μαζική παραγωγή. Πότε είπε τελευταία ο Radja ότι φτάσανε ένα "milestone" στην δημιουργία του Vega; Aν ήταν "design done" βάλε 10 μήνες και αυτό αν ΟΛΑ πάνε κατ΄ευχήν και δεν υπάρξει ούτε μία μέρα καθυστέρηση. 

Δημοσ.

Όλο ακούγεται, όλο γράφεται, αλλά από ουσία 0.

 

Άμα είναι να βγει κάτι σε αντικαταστάτη της Fury, με τις ίδιες περίπου επιδόσεις, αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση, παραπάνω μνήμη αλλά πολύ παραπάνω τιμή, δεν συγκλονίστηκε και κανείς.

 

Οk, αν με κάποιο "μαγικό" τρόπο παίρνει κανένα 30-40% o/c (που με την υποτιθέμενη/θρυλούμενη ΗΒΜ, δύσκολο) κάτι κάνουμε, αλλά...

Δημοσ.

Κι αυτό (που επίσης έχει "ακουστεί") να ισχύει, πάλι γιατί?

 

Καλά καλά δεν λειτουργεί το CF στα περισσότερα καινούρια παιγνίδια (ή λειτουργεί απογοητευτικά, με πολλά προβλήματα).

 

Η ίδια η AMD συστήνει σαν λύση, την απενεργοποίησή του (!!!) σε κάθε νέο Crimson.

 

Ok, υπάρχει πάντα η περίπτωση να βγει νέος οδηγός (όλο και εμφανίζονται φήμες για νέους "Ω") που να τα λύνει όλα αυτά, αλλά δύσκολο.

 

Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να είναι πλέον η εσωτερική διασύνδεση των 2 chip σε τέτοιο επίπεδο που να λύνει από μόνη της αυτά τα θέματα πριν καν φτάσουμε σε επίπεδο game (να ηρεμήσει και ο Αίλουρος με το AFR), αλλά αυτό από μόνο του θα ήταν πολύ πιο σημαντικό νέο από την ίδια την κάρτα.

 

Τί να σου πω?

 

Μακάρι!

Δημοσ.

 

Αν υπάρχει σαν προϊόν, είναι όντως Polaris10 mGPU και δεν καταφέρνει να τα βάλει με μια 1080, τότε μα τον Τουτάτη μου διαφεύγει ο σκοπός του εγχειρήματος.

Δημοσ.

Αν, πολύ αν όμως, είχε scaling επιπέδου 5χχχ σειράς (>90% σε οποιοδήποτε τίτλο όταν είχα τις 2χ5770, δλδ BF3, Settlers, Crysis 2 ή 3?, κλπ), θα την είχε την 1080 από 5 έως 15% σε fps (αφήνουμε κατά μέρος frametimes, κατανάλωση-θόρυβο-θερμοκρασίες).

 

Τώρα, τί να περιμένουμε?

 

Έχεις μάθει κάτι για εξέλιξη PLX, interconnects κλπ (άγνωστες για εμένα λέξεις, το γενικό τους νόημα νομίζω ότι πιάνω μόνο)?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...