darkphantomggr Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 μα η amd εχει θεμα μονο σε συγκεκριμενο usage του tess και αυτο γινεται κατα 99% μονο σε gameworks παιχνιδια μεχρι στιγμης (sub pixel tess) αλλα οπως και να εχει η amd κανει ακριβως οτι εκανε η nvidia στο dx11 με το τελευταιο χτυπημα.. http://gpuopen.com/gcn-shader-extensions-for-direct3d-and-vulkan/ το καλυτερο ειναι οτι εφοσον ειναι Open sourced δεν θα εχει ουτε καν την δυνατοτητα να πει η Nvidia οτι και καλα δεν μπορει να τα τρεξει (βεβαια δεν μπορει ετσι και αλλιως με τα static cores που εχει ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μπορει να μην καταλαβαινω "παντα" ολα οσα γραφεις σε τεχνικο επιπεδο και σιγουρα οχι "ολα", αλλα τουλαχιστον ευχαριστιεμαι τον τροπο που τα γραφεις . Νομιζω οτι αν καποια στιγμη αποφασισεις οτι γεμισες το τσουβαλι σου απο το "πρηξιμο" ολων μας και αποχωρησεις θα στεναχωρηθει κοσμος και για την απουσια γνωσεων και inside info και για το ιδιοτυπο χιουμορ. Συγνωμη για το ΟΤ, ηθελα να τα πω! Μην κάνεις τον γέρο να κοκκινίζει. Ότι απορία έχετε σε ότι γράφω με ρωτάτε και αν φοβάστε το ΟΤ τότε μέσω προσωπικού μηνύματος. Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι να συνταξιοδοτηθώ πρόωρα να το πούμε έτσι, απλά γιατί μου λείπει ο χρόνος τον οποίο περισσότερο ελεύθερο επενδύω στα παιδιά μου. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν μου κάνει και εύκολα καρδιά γιατί την αγαπάω την κοινότητα αυτή και αν θέλεις πες το απλά δύναμη της συνήθειας που κρατάει δεκαετίες τώρα. Επιστροφή στο θέμα και όποιος θέλει κάτι σε PM. μα η amd εχει θεμα μονο σε συγκεκριμενο usage του tess και αυτο γινεται κατα 99% μονο σε gameworks παιχνιδια μεχρι στιγμης (sub pixel tess) αλλα οπως και να εχει η amd κανει ακριβως οτι εκανε η nvidia στο dx11 με το τελευταιο χτυπημα.. http://gpuopen.com/gcn-shader-extensions-for-direct3d-and-vulkan/ το καλυτερο ειναι οτι εφοσον ειναι Open sourced δεν θα εχει ουτε καν την δυνατοτητα να πει η Nvidia οτι και καλα δεν μπορει να τα τρεξει (βεβαια δεν μπορει ετσι και αλλιως με τα static cores που εχει ) https://forum.beyond3d.com/posts/1786790/ One of the biggest issues with Dx11 style tessellation is that LOD is not continuously variable across a patch, i.e any LOD difference between the edges of a patch is resolved at its edges. This means that in order to get better LOD management surfaces need to be pre-broken down into smaller patches, which means that it's entirely probable that in real use cases Dx11 style tessellation actually increases the amount of input geometry instead of reducing it. John Howson, Lead engineer PowerVR/Imagination Technologies και συμφωνεί και κορυφαίος game developer: https://forum.beyond3d.com/posts/1786791/ Πρόκειται για σχεδιαστικό πρόβλημα του tessellation που δεν έχει διορθωθεί ούτε στο DX12. In theory it's just a change to the fixed function tessellatιon the rest of the pipeline could stay the same, although no one, including NV, has done this of their own backs yet.The other thing that that I see as red flag against tessellation is that mobile space still doesn't really have compute capacity to spare running tesellation shaders i.e. tessellation will likely be to the detriment of higher quality pixel lighting. Αυτό δεν έχει να κάνει με το πως εφάρμοσε η NV ή η AMD το tessellation στις αρχιτεκτονικές της αλλά το πόσο τσαπατσούλικες είναι οι ίδιες οι προδιαγραφές στο DX11 & 12 για αυτό. Για να κάνουμε μια μικρή στροφή επαναφοράς στο θέμα: οι όποιες αδυναμίες έχει η ΑMD μέχρι στιγμής (δεν θα ισχύει φυσικά για την επόμενη γενιά λόγω αλλαγών στην αρχιτεκτονική) είναι καθαρά στο front end και πολύ συγκεκριμένα στην απόρριψη δεδομένων γεωμετρίας (geometry culling). Eδώ οι GeForce μέχρι τώρα είχαν μεγάλα πλεονεκτήματα. http://www.hardware.fr/articles/937-5/performances-theoriques-geometrie.html ΄Εχει κανείς το slide πρόχειρο όπου η AMD αναφέρει σε ποιούς τομείς της αρχιτεκτονικής έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε Polaris & ΣΙΑ; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Φοβάμαι ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα. Οι σημερινές εφαρμογές σε hw του tessellation έχουν το πρόβλημα ότι αν χρησιμοποιήσεις σωστό LOD για αυτό το κέρδος που θα είχες σε επάρκεια χάρη στο tessellation hw δυστυχώς εξανεμίζεται. Τραγική ειρωνεία η διόρθωση δεν θέλει ούτε τόνους επιπλέον hw ούτε συγκινήθηκε κανείς να το διορθώσει στο DX12 παρά τις προσπάθειες τρίτων. Για αυτό το λόγο κατ' αρχήν δεν υπάρχει και ιδιαίτερη χρήση tessellation σε σημερινά παιχνίδια. Για το async compute η σημερινή λύση στην οικογένεια Pascal (που είναι και τσόντα σχεδόν της τελευταίας στιγμής ανάμεσα σε Maxwell & Volta, οπότε που χρόνος για μεγάλες αλλαγές....) είναι λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα με την πρώτη έκδοση GCN. Eδώ για τους δημιουργούς σαν πρώτο στοιχείο δεν υπάρχει η παραπάνω τροχοπέδη στο να μην αποφέρει ουσιαστικά πλεονεκτήματα το async compute και το αμέσως επόμενο είναι ότι οι δημιουργοί συνήθως στοχεύουν στον lowest common denominator πριν από οτιδήποτε άλλο. Το να περιμένετε ότι η σχετική απουσία παραλληλισμού 3d & compute calls θα αποφασίσει την τύχη μιας ολόκληρης γενιάς είναι αν μη τι άλλο αφελής. Σε αντιδιαστολή με τον παραπάνω παραλληλισμό: αν η AMD είχε το ίδιο καλό tessellation με τον ανταγωνισμό, πιστεύεις: 1. ότι θα είχαν καλύτερες πωλήσεις; 2. μεγαλύτερη επάρκεια στο DX11; (γιατί παραδόξως το DX11 είναι πολύ περισσότερο από μόνο tessellation σε συνθετικές εφαρμογές...) 3. θα αποκτούσαν ως δια μαγείας καλύτερους DX11 οδηγούς; 4. θα ανέβαινε επίσης ως δια μαγείας η σχέση επιδόσεων/κατανάλωσης στις Radeon; Δεν είναι κακό να ψάχνει κανείς αποδιοπομπαίο τράγο για κάτι που δεν πήγε κατ' ευχήν, αλλά για όνομα ας έχει τουλάχιστον υπόσταση ο τράγος, γιατί μια υποψία δύσκολα την στέλνεις στην έρημο... Καλα ποτε δεν ειπα οτι αυτο ηταν/ειναι το μοναδικο προβλημα της AMD αλλα να σε ρωτησω καποια πραγματα.Πρωτον ποτε δεν κοιταω πωλησεις γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει,δεν εχω μετοχες σε κανενα απο τους δυο.Εγω θα πω το αλλο,αν με την σειρα 5000 η AMD δεν εκανε καλυτερες πωλησεις μιας και ειχε πιο δυνατη προταση απο τις 400,πραγματικα δεν ξερω ποτε και αν θα κανει.Ειχε η 480 η οποια ειχε βγει 8(?) μηνες αργοτερα,καλυτερη σχεση επιδοσεων/καταναλωσης απο την 5870?Επισης ποιο ακριβως προβλημα ειχαν οι οδηγοι στο dx11? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δεν ασχολήθηκαν ποτέ όσο σοβαρά θα μπορούσαν με DX11 oδηγούς επειδή επένδυσαν πολλούς πόρους στο να βελτιστοποιήσουν για Mantle και αργότερα DX12. Eίναι δύσκολο να πεις ότι ήταν "καλή" επένδυση εκ μέρους τους μιας και για να απογειώσεις πραγματικά το hw τους πρέπει ο χρήστης να πάει σε DX12. Το θέμα είναι ότι με το async compute σήμερα έχουν ένα απτό προβάδισμα (όχι τόσο μεγάλο πιά στους Πασχάληδες....) το οποίο μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί σε ευρύ φάσμα από δημιουργούς αν το θέλουν και το θεωρήσουν χρήσιμο. Mε το tessellation ήταν λίγο διαφορετική η ιστορία για λόγους που εξήγησα παραπάνω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 ΄Εχει κανείς το slide πρόχειρο όπου η AMD αναφέρει σε ποιούς τομείς της αρχιτεκτονικής έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε Polaris & ΣΙΑ; Αυτο ?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Αυτο ?? Nαι και σε ευχαριστώ. Η πρώτη και σημαντικότερη αλλαγή στο front end είναι o geometry processor. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Brazzers 1080p Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Αν και δεν καταλαβαινω η αληθεια ειναι σχεδον τπτ απο αυτα που λετε περι αρχιτεκτονικης,ηθελα να ρωτησω αν το polaris 10 = gp 104 και vega οταν με το καλο βγει = gp106/gp100. ΤΟ vega δλδ πανω κατω που θα κυμαινεται σε αποδοσεις?ΞΕρουμε?Η απλες υποθεσεις συνεχιζουμε να κανουμε?Εδω η nvidia εχει βγαλει πολυ δυνατες καρτες,η amd τι σκ@τ@ περιμενει? Ευχαριστω. Και μετα με το καλο οταν βγουυν οι σειρες αυτες,θα αρχισει το αρμεγμα οπως ειχε γινει με τα 22nm να φανταστω?Οχι οτι με χαλαει δηλαδη,κουβεντα να γινεται(Να μου πεις εδω δεν εχουν βγει ακομη τα 14/16 Nm εσυ σκεφτεσαι παραπερα? ---> ΤΙ να κανουμε,ετσι λειτουργω εγω.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 GP100 vs. Vega11 (?) = HPC GP102 vs. Vega10 enthusiast GP104 vs. Vega10 performance GP104/106 vs. Polaris 10 mainstream GP107/8 vs. Polaris 11 entry level 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CarbonFibre Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Αρα το πρόγραμμα λέει Vega 10 τον οκτώβρη με ανταγωνιστή GP102 αρχές 2017; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 AMD Radeon gets a new logo? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thor777 Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Τελικά το Vega 10 θα ανταγωνιστεί το GP102 ή το GP104 ? Επίσης θα έχει ΗΒΜ2 ή GDDR5X ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Vega10(Performance) -> 490/490X vs 1070/1080 Vega10(Enthusiast) -> Νέες Fury ή όπως αλλιώς τις πουν vs 1080Ti/Titan Τουλάχιστον από το ποστ του Ailuros, αυτά καταλαβαίνω. Και λογικά GDDR5X ακόμα και για την enthusiast κατηγορία, μόνο τα HPC(GP100/Vega11) βλέπω να 'χουν HBM2. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thor777 Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Δηλαδή με το ίδιο τσιπάκι θα καλύψουν και την performance και την enthusiast κατηγορία ? Αρχικά υποτίθεται οτι την performance κατηγορία θα την κάλυπτε το Polaris 10 αλλά αφού τώρα εγινε mainstream υποθέτω οτι το Vega 10 θα είναι "performance" και το Vega 11 "enthusiast" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Αρα το πρόγραμμα λέει Vega 10 τον οκτώβρη με ανταγωνιστή GP102 αρχές 2017; Aν έχει και το 10 HBM2 θεώρησε την φήμη μπαρούφα. Δηλαδή με το ίδιο τσιπάκι θα καλύψουν και την performance και την enthusiast κατηγορία ? Αρχικά υποτίθεται οτι την performance κατηγορία θα την κάλυπτε το Polaris 10 αλλά αφού τώρα εγινε mainstream υποθέτω οτι το Vega 10 θα είναι "performance" και το Vega 11 "enthusiast" ΄Οχι ακριβώς. Θεωρώ ότι το Polaris10 δεν θα φτάσει να καλύψει ανταγωνιστικά και την 1080, οπότε πιστεύω ότι εδώ θα χρησιμοποιήσουν ένα πετσοκομμένο Vega (salvage part). Σε αυτό το κομμάτι χάνει η AMD και χάνει πάλι η NV αν βάλει πετσοκομμένο GP104 για να εξυπηρετήσει το ανώτερο mainstream. Φαντάσου ότι στην άμεση αντιπαράθεση κάπου θα κάνει ένα σκαλί η μια πλευρά για αυτό και αυτό το +/- στις κατατάξεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thor777 Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 ΄Οχι ακριβώς. Θεωρώ ότι το Polaris10 δεν θα φτάσει να καλύψει ανταγωνιστικά και την 1080, οπότε πιστεύω ότι εδώ θα χρησιμοποιήσουν ένα πετσοκομμένο Vega (salvage part). Σε αυτό το κομμάτι χάνει η AMD και χάνει πάλι η NV αν βάλει πετσοκομμένο GP104 για να εξυπηρετήσει το ανώτερο mainstream. Φαντάσου ότι στην άμεση αντιπαράθεση κάπου θα κάνει ένα σκαλί η μια πλευρά για αυτό και αυτό το +/- στις κατατάξεις. To polaris 10 κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί ούτε την 1070 άλλωστε για αυτό μίλαμε για mainstream (εξου και η ονομασία 480 και οχι 490). Εγώ υποθέτω οτι το polaris 10 θα είναι στα επίπεδα performance των 390/390Χ/gtx 970/gtx 980. Οπότε έχει κάποια βάση να βγάλουν το Vega 10 ακόμα και με gddr5x (αν αυτό είναι εφικτό) τον Οκτώβριο με την ονομασία R9 490(Χ) όπου θα ανταγωνιστεί τις 1080/1070. Και απο την νέα χρονιά θα έχουμε τις νέες Fury με το Vegas 11 και την νεα Titan (1080ti) με το GP102. Μια υπόθεση κάνω μπορεί να μην ισχύει κατι τέτοιο. Πιστεύω οτι θα μάθουμε περισσότερα στην Computex Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα