adtakhs Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Το δεύτερο ίσχυε ανέκαθεν. Για το πρώτο υπάρχουν πάντα λογικά όρια. Εάν έπαιρνες θεωρητικά μια GeForce 750 ή κάτι ανάλογο με 4 γίγα μνήμης, καλή όρεξη να μπορέσεις να δεις ποτέ ultra ρυθμίσεις σε ανάλυση 1080p σε οποιοδήποτε πρόσφατο ή σχετικά πρόσφατο βαρύ παιχνίδι. Συνήθως η ποσότητα της μνήμης είναι από τους τελευταίους ιεραρχικά αδύναμους κρίκους σε μια κάρτα γραφικών. Πρώτο συνήθως είναι το εύρος μνήμης. Επεσε το μάτι μου σε αυτό με ότι έχει να κάνει με την μνήμη των καρτών ! Ultra Doesn't Always Mean UltraSomething I noticed when testing many GPUs was the difference in image quality, despite the settings remaining the same. Forcing the settings to ultra, there were still distinct differences between the 3GB and 6GB versions of Nvidia's GeForce GTX 1060 for example. The character resolution seemed lower at times on the 3GB model. It was almost like a different anti-aliasing method was being used. The characters would appear blurrier and feature lower textures. The environments would often feature lower quality textures as well, less lighting and lower quality shadows. Μιλάμε για διαφορές αρκετά μεγάλες ... http://www.techspot.com/review/1263-gears-of-war-4-benchmarks/ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Επεσε το μάτι μου σε αυτό με ότι έχει να κάνει με την μνήμη των καρτών ! Μιλάμε για διαφορές αρκετά μεγάλες ... http://www.techspot.com/review/1263-gears-of-war-4-benchmarks/ Δηλαδή τι σημάνει αυτό με την μνήμη?? Ότι πάντα οι καρτες με μπόλικη VRAM θα έχουν sharper textures? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimex Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Μιλάμε για διαφορές αρκετά μεγάλες ... http://www.techspot.com/review/1263-gears-of-war-4-benchmarks/ Λογικά αυτό είναι αποτέλεσμα του multi-res shading, ώστε να διατηρηθεί περίπου σταθερό το frame rate/time. Πάντως οι 1060 3GB/6GB δεν έχουν τον ίδιο πυρήνα μιας και η πρώτη τον έχει πετσοκομένο, οπότε αντικειμενικά και την ίδια μνήμη να είχαν το IQ θα έπρεπε να υπερτερεί στη δεύτερη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zandim Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Επεσε το μάτι μου σε αυτό με ότι έχει να κάνει με την μνήμη των καρτών ! Μιλάμε για διαφορές αρκετά μεγάλες ... http://www.techspot.com/review/1263-gears-of-war-4-benchmarks/ Ειναι θεμα προγραμματισμου αυτο. Αν παει να κανει πραγματικο force brute για ultra σε καρτες που δεν εχουν αρκετη μνημη τοτε θα γεμισει η μνημη και δε θα μπορεσει να φορτωσει ολα τα textures, είτε οι προγραμματιστες όρισαν να κατεβαινει η ποιοτητα στα textures και τους shaders αυτοματα ωστε οι καρτες με λιγοτερη vram να μπορουν να φορτωσουν τα textures για ολες τις επιφανειες. Σιγουρα ομως δεν επρεπε να λεγεται ultra. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adtakhs Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Ειναι θεμα προγραμματισμου αυτο. Αν παει να κανει πραγματικο force brute για ultra σε καρτες που δεν εχουν αρκετη μνημη τοτε θα γεμισει η μνημη και δε θα μπορεσει να φορτωσει ολα τα textures, είτε οι προγραμματιστες όρισαν να κατεβαινει η ποιοτητα στα textures και τους shaders αυτοματα ωστε οι καρτες με λιγοτερη vram να μπορουν να φορτωσουν τα textures για ολες τις επιφανειες. Σιγουρα ομως δεν επρεπε να λεγεται ultra. Τότε τι ultra και κουραφέξαλα μας λένε.... Αυτό σημαίνει πως κανένα review δεν είναι αληθες .... και τα νούμερα που βλέπουμε στις μετρήσεις είναι πλασματικά αφού οι συνθήκες δεν είναι οι ίδιες για κάθε κάρτα, παρά τις ρυθμίσεις στο game .... Ε ρε δούλεμα που πέφτει .... 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Η AMD δεν τρώει κράξιμο για τις "βελτιστοποιήσεις" στο tessellation μέσω οδηγών? Κάθε φορά που κάποια "κόκκινη" τολμά να περάσει την αντίστοιχη "πράσινη" σε κανένα 3dMark (η βελτιστοποίηση της βελτιστοποίησης, ω βελτιστοποίηση), αυτή δεν είναι η μόνιμη καραμέλα? Πόσες φορές έχω γράψει ότι δεν μου λένε τίποτα τα γραφήματα και οι μετρήσεις του οποιουδήποτε, όποιον και να βγάζει μπροστά αν δεν δίνει ταυτόχρονα και τις ρυθμίσεις στα ControlPanel? Δεν είχε γίνει κάτι παρόμοιο με το ΑοtS? "Δημιουργική ευελιξία στην εκμετάλλευση των πόρων προκειμένου να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή πχιότητα στους χρήστες", μπορούνε να το πούνε...όλα για αυτούς γίνονται, ε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimex Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 "Δημιουργική ευελιξία στην εκμετάλλευση των πόρων προκειμένου να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή πχιότητα στους χρήστες", μπορούνε να το πούνε...όλα για αυτούς γίνονται, ε? Φυσικά. Εκτός και αν κάποιος θεωρεί αμελητέο ότι τέτοιες τεχνικές δίνουν τη δυνατότητα για αξιοπρεπές εικόνα για τα δεδομένα της εποχής σε κάρτες γραφικών κάτω των 300€... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Sorry, αλλά δεν το πιστεύω. Πώς έχεις αξιοπρεπή εικόνα όταν στην υποτιθέμενη περιφέρεια της όρασής σου (ανάθεμα και αν είναι κοινή ανάλογα με το μέγεθος οθόνης, την απόσταση από τον θεατή και τον θεατή τον ίδιο), αποφασίζει το software τί και πόσο? Καλό τρικ μπορεί να ειναι για VR περιβάλλοντα, αλλά εδώ είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενο. Στην προκειμένη περίπτωση, framerate έχεις σταθερό/αξιοπρεπές (αυτά που μετράνε τα sites στις παρουσιάσεις με τις GPU, δηλαδή), και όχι εικόνα (υπήρξαν επικές αντιπαραθέσεις για το IQ ανάλογα την εταιρεία, στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν), όπως γράφεις. Όσο για το <300€, δεν το λες και χαμηλό το όριο, ούτε τις κάρτες που αφορά (ναι, οι 8ρες 480 και οι 6ρες 1060 σε αυτή την κατηγορία ανήκουν, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της εγχώριας αγοράς). Προσωπικά, parlor tricks τα θεωρώ, αποκλειστικά για να τσιμπήσουν "τιμές" στις παρουσιάσεις. Επιπλέον, όσο καταλαβαίνω, δεν αφορά μόνο στη συγκεκριμένη τεχνολογία η παπάντζα (περιφέρεια δηλαδή), αλλά μειώνουν την ποιότητα σε όλη την εικόνα, για να ανταπεξέλθουν...Ultra-κουραφέξαλα δηλαδή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimex Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 @Πέτρος To MRS της Nvidia μειώνει την ανάλυση αποκλειστικά στις άκρες με βάση αυτό που ισχυρίζεται. Άλλες τεχνικές ή υλοποιήσεις φυσικά και μπορούν να ακολουθήσουν διαφορετικό δρόμο. Πάντως λόγω της φύσης τους, τέτοιες τεχνικές συνήθως είναι δυνατό και σχετικά εύκολο να ενεργοποιούνται/απενεργοποιούνται κατά το runtime, οπότε εύλογα περιμένει κανείς να υπάρχει σχετική επιλογή. Όσο για τη χρησιμότητά τους, θα αποδειχθεί από την υιοθέτησή τους. Με δεδομένο πάντως πως εν έτη 2016 αυτές τις GPU έχουμε, μία τεχνική που προσπαθεί να αξιοποιήσει κάτι βάσιμο όπως η εστίαση στο κέντρο και όχι στην πειφέρεια της όρασης για την αύξηση των επιδόσεων στα 3D γραφικά, είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι θα λειτουργήσει σωστά σε όλες τις περιπτώσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Επιπλέον, όσο καταλαβαίνω, δεν αφορά μόνο στη συγκεκριμένη τεχνολογία η παπάντζα (περιφέρεια δηλαδή), αλλά μειώνουν την ποιότητα σε όλη την εικόνα, για να ανταπεξέλθουν...Ultra-κουραφέξαλα δηλαδή. Διαβάζοντας προσεκτικότερα το άρθρο, αφορά και στις AMD, αν και φαίνεται σε μικρότερο βαθμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 http://wccftech.com/battlefield-1-directx-12-benchmarks-amd-nvidia/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Η AMD δεν κερδίζει τίποτα σε DX12, ακριβώς τα ίδια frames με DX11 βλέπω. Η NV από την άλλη έχει χασούρα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για πράσινο να ενεργοποιήσει το DX12. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Κάβουρας Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Συνέντευξη με τον Raja για τα Shader Intrinsic Functions. Περιμένω να δω και τα άλλα part Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Η AMD δεν κερδίζει τίποτα σε DX12, ακριβώς τα ίδια frames με DX11 βλέπω. Η NV από την άλλη έχει χασούρα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για πράσινο να ενεργοποιήσει το DX12. Για πιο Review λες ?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Η AMD δεν κερδίζει τίποτα σε DX12, ακριβώς τα ίδια frames με DX11 βλέπω. Η NV από την άλλη έχει χασούρα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για πράσινο να ενεργοποιήσει το DX12. Φρειμτάιμς σε DX12 πως είναι; ***edit: https://uk.hardware.info/reviews/7020/4/battlefield-1-review-benchmarks-with-13-graphics-cards-testresultaten-full-hd-1920x1080-+-frametimes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα