noFEARgr Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 η σειρα vega θα αρχιζει πανω απο την σειρα fury τα p10 ειναι μεχρι την σειρα fury (τουλαχιστον αυτο δειχνει η amd στα τελευταια slides της που εβγαλε) και ελεος με αυτο το videocardz εχει καταντησει χειροτερο και απο το wccft credibility μηδεν το θεωρω απιθανο ο αντικαταστατης των fury να μην εχει hbm 2. Γιαυτο και λεω οτι vega σιγουρα θα περιεχει τις επομενες fury
darkphantomggr Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 το θεωρω απιθανο ο αντικαταστατης των fury να μην εχει hbm 2. Γιαυτο και λεω οτι vega σιγουρα θα περιεχει τις επομενες fury γιατι να τις περιεχει εφοσον θα τις αντικαταστησει? υποτιθεται πως ολη η τωρινη σειρα θα κατεβει ενα επιπεδο οποτε τα vega θα γινουν τα επομενα fury στην νεα σειρα
noFEARgr Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Το vega ειναι το ονομα του chip . Οι fury θα αντικατασταθουν απο τις ( Insert name here ) οι οποιες θα εχουν το vega και πανω κατω λογικα την τιμη των fury . Και θα ειναι οι ναυαρχιδες της amd . Τουλαχιστον μεχρι να βγει το navi .
darkphantomggr Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Το vega ειναι το ονομα του chip . Οι fury θα αντικατασταθουν απο τις ( Insert name here ) οι οποιες θα εχουν το vega και πανω κατω λογικα την τιμη των fury . Και θα ειναι οι ναυαρχιδες της amd . Τουλαχιστον μεχρι να βγει το navi . το ιδιο πραγμα λεμε
just getting started Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Το θέμα είναι θα υπάρχει κάποιος άξιος διαδοχος της r9 380 στα 200-250€; γιατί όπως το βλέπω γίνεται λογος μόνο για r9 480(x) στα 300-350 και για r7 470(x) σε τιμές κάτω από 200. Θα αφήσουν το price range των 200-250 έτσι;
Ailuros Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Εγώ δεν βλέπω ΠΟΥΘΕΝΑ καμία επίσημη ανακοίνωση ακόμα, οπότε είναι μάλλον άτοπο να θεωρείτε υποτιθέμενα "δεδομένα" από το κάθε trash tabloid site σαν δεδομένο. 2
thor777 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Σε γνωστό site αναφέρεται οτι ενώ θα έχουμε στην computex ανακοινώσεις, η κυκλοφορία των νέων καρτών δεν θα γίνει άμεσα αλλά κάποια στιγμή τον Ιούλιο.
_Theo_ Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Ερώτηση: ΟΙ GCN κάρτες θα υποστηρίζουν το DX12;; Πχ θα μπορώ να παίζω DX12 τίτλους με την 280Χ με την αντίστοιχη ποιότητα στα γραφικά;; Αν δεν κάνω λάθος, κάπου είχα διαβάσει οτι θα το υποστηρίζουν αλλά όχι πλήρως. Τώρα τι σημαίνει αυτό δεν ξέρω...
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Όλα μα όλα τα features του DX12 δεν τα υποστηρίζει κανείς για την ώρα. Γενικά DX12 υποστηρίζουν όλες οι GCN και NV από Fermi και πάνω(Radeon 7000+/nVIDIA 400+). Ο μεγάλος ντόρος γίνεται για το async compute που εκεί ξεκάθαρα έχει το πάνω χέρι η AMD. 3
_Theo_ Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δεν νομίζω οτι τα πάνε τόσο άσχημα οι GTX10ΧΧ όμως εκεί. Πιστεύω θα είναι μικρές οι διαφορές
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Υπάρχει μια μικρή βελτίωση αλλά δεν είναι αρκετή.
LouCi4er Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Όλα μα όλα τα features του DX12 δεν τα υποστηρίζει κανείς για την ώρα. Γενικά DX12 υποστηρίζουν όλες οι GCN και NV από Fermi και πάνω(Radeon 7000+/nVIDIA 400+). Ο μεγάλος ντόρος γίνεται για το async compute που εκεί ξεκάθαρα έχει το πάνω χέρι η AMD. Οτι ειχε γινει με το tessellation για την nvidia με την ελευση του dx11.Η amd τοτε με τις 5χχχ ειχε καλυτερη καταναλωση,καλες επιδοσεις αλλα στο tessellation υστερουσε πολυ.Δεν πειραζει,στο επομενο dx(λεμε τωρα) για την nvidia. 2
darkphantomggr Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 μαλλον θα γινει οτι και περισυ αλλο ενα Cringe worthy event απο την amd στην computex μερικα μπλα μπλα για το τι θα περιμενουμε και launch στην E3 οπως και με τις fury
Ailuros Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Οτι ειχε γινει με το tessellation για την nvidia με την ελευση του dx11.Η amd τοτε με τις 5χχχ ειχε καλυτερη καταναλωση,καλες επιδοσεις αλλα στο tessellation υστερουσε πολυ.Δεν πειραζει,στο επομενο dx(λεμε τωρα) για την nvidia. Φοβάμαι ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα. Οι σημερινές εφαρμογές σε hw του tessellation έχουν το πρόβλημα ότι αν χρησιμοποιήσεις σωστό LOD για αυτό το κέρδος που θα είχες σε επάρκεια χάρη στο tessellation hw δυστυχώς εξανεμίζεται. Τραγική ειρωνεία η διόρθωση δεν θέλει ούτε τόνους επιπλέον hw ούτε συγκινήθηκε κανείς να το διορθώσει στο DX12 παρά τις προσπάθειες τρίτων. Για αυτό το λόγο κατ' αρχήν δεν υπάρχει και ιδιαίτερη χρήση tessellation σε σημερινά παιχνίδια. Για το async compute η σημερινή λύση στην οικογένεια Pascal (που είναι και τσόντα σχεδόν της τελευταίας στιγμής ανάμεσα σε Maxwell & Volta, οπότε που χρόνος για μεγάλες αλλαγές....) είναι λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα με την πρώτη έκδοση GCN. Eδώ για τους δημιουργούς σαν πρώτο στοιχείο δεν υπάρχει η παραπάνω τροχοπέδη στο να μην αποφέρει ουσιαστικά πλεονεκτήματα το async compute και το αμέσως επόμενο είναι ότι οι δημιουργοί συνήθως στοχεύουν στον lowest common denominator πριν από οτιδήποτε άλλο. Το να περιμένετε ότι η σχετική απουσία παραλληλισμού 3d & compute calls θα αποφασίσει την τύχη μιας ολόκληρης γενιάς είναι αν μη τι άλλο αφελής. Σε αντιδιαστολή με τον παραπάνω παραλληλισμό: αν η AMD είχε το ίδιο καλό tessellation με τον ανταγωνισμό, πιστεύεις: 1. ότι θα είχαν καλύτερες πωλήσεις; 2. μεγαλύτερη επάρκεια στο DX11; (γιατί παραδόξως το DX11 είναι πολύ περισσότερο από μόνο tessellation σε συνθετικές εφαρμογές...) 3. θα αποκτούσαν ως δια μαγείας καλύτερους DX11 οδηγούς; 4. θα ανέβαινε επίσης ως δια μαγείας η σχέση επιδόσεων/κατανάλωσης στις Radeon; Δεν είναι κακό να ψάχνει κανείς αποδιοπομπαίο τράγο για κάτι που δεν πήγε κατ' ευχήν, αλλά για όνομα ας έχει τουλάχιστον υπόσταση ο τράγος, γιατί μια υποψία δύσκολα την στέλνεις στην έρημο... 4
king_k Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Φοβάμαι ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα. Οι σημερινές εφαρμογές σε hw του tessellation έχουν το πρόβλημα ότι αν χρησιμοποιήσεις σωστό LOD για αυτό το κέρδος που θα είχες σε επάρκεια χάρη στο tessellation hw δυστυχώς εξανεμίζεται. Τραγική ειρωνεία η διόρθωση δεν θέλει ούτε τόνους επιπλέον hw ούτε συγκινήθηκε κανείς να το διορθώσει στο DX12 παρά τις προσπάθειες τρίτων. Για αυτό το λόγο κατ' αρχήν δεν υπάρχει και ιδιαίτερη χρήση tessellation σε σημερινά παιχνίδια. Για το async compute η σημερινή λύση στην οικογένεια Pascal (που είναι και τσόντα σχεδόν της τελευταίας στιγμής ανάμεσα σε Maxwell & Volta, οπότε που χρόνος για μεγάλες αλλαγές....) είναι λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα με την πρώτη έκδοση GCN. Eδώ για τους δημιουργούς σαν πρώτο στοιχείο δεν υπάρχει η παραπάνω τροχοπέδη στο να μην αποφέρει ουσιαστικά πλεονεκτήματα το async compute και το αμέσως επόμενο είναι ότι οι δημιουργοί συνήθως στοχεύουν στον lowest common denominator πριν από οτιδήποτε άλλο. Το να περιμένετε ότι η σχετική απουσία παραλληλισμού 3d & compute calls θα αποφασίσει την τύχη μιας ολόκληρης γενιάς είναι αν μη τι άλλο αφελής. Σε αντιδιαστολή με τον παραπάνω παραλληλισμό: αν η AMD είχε το ίδιο καλό tessellation με τον ανταγωνισμό, πιστεύεις: 1. ότι θα είχαν καλύτερες πωλήσεις; 2. μεγαλύτερη επάρκεια στο DX11; (γιατί παραδόξως το DX11 είναι πολύ περισσότερο από μόνο tessellation σε συνθετικές εφαρμογές...) 3. θα αποκτούσαν ως δια μαγείας καλύτερους DX11 οδηγούς; 4. θα ανέβαινε επίσης ως δια μαγείας η σχέση επιδόσεων/κατανάλωσης στις Radeon; Δεν είναι κακό να ψάχνει κανείς αποδιοπομπαίο τράγο για κάτι που δεν πήγε κατ' ευχήν, αλλά για όνομα ας έχει τουλάχιστον υπόσταση ο τράγος, γιατί μια υποψία δύσκολα την στέλνεις στην έρημο... Μπορει να μην καταλαβαινω "παντα" ολα οσα γραφεις σε τεχνικο επιπεδο και σιγουρα οχι "ολα", αλλα τουλαχιστον ευχαριστιεμαι τον τροπο που τα γραφεις . Νομιζω οτι αν καποια στιγμη αποφασισεις οτι γεμισες το τσουβαλι σου απο το "πρηξιμο" ολων μας και αποχωρησεις θα στεναχωρηθει κοσμος και για την απουσια γνωσεων και inside info και για το ιδιοτυπο χιουμορ. Συγνωμη για το ΟΤ, ηθελα να τα πω! 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα