The__Blade Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 ^ Απο τη μια λες γιατι ρε γαμωτο να παλευει ο μεγαλος πυρηνας τους για το 2016 την 1060 με καταναλωση 1080 από την αλλη λες με αυτα τα σχεδιαστικα εργαλεια παλι καλα να λες. Απλως να μειωσουν λιγο τις τιμες στις 470 480 καθως ειναι ακριβες σε σχεση με τις τιμες των 1060. Επισης, παρατηρουσα τον αριθμο τρανζιστορ στις 480 και 1060. Η 480 εχει 1.3B τρανζιστος παραπανω. Αρα μπορω να καταλαβω την επιπλεον καταναλωση αλλα γιατι δεν εχει και ενα μικρο προβαδισμα στις επιδοσεις; Νομιζω οτι ήρθε η ωρα να υποκλιθω στην ανωτερωτητα της αρχιτεκτονικης της Nvidia. Μου θυμιζει Piledriver vs Ivy bridge. Τα 1.3Β transistor θα φανούν και μάλιστα σύντομα. Η ανωτερότητα και το forward thinking των αρχιτεκτονικών της AMD έχει αποδειχτεί πολλάκις. Μην ξεχνάμε ότι η 660ti πλασάρονταν κόντρα στην 7950, η 680/770 σαν 7970 killer και μετά η 780 σαν την απόλυτη alpha dog κάρτα. Τώρα σε DX12 η 660ti είναι πίσω από την 7850, η 7950 παίζει με την 680/770, η 780 είναι πίσω από την 7970 η οποία είναι κοντά στα νούμερα της 780 ΤΙ... Και στις ποιο πρόσφατες αρχιτεκτονικές βλέπουμε ότι όσο περνάει ο χρόνος η AMD περνάει μπροστά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoc Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Να πουμε και το στραβου τοι δικιο ομως. Ποιος αφοδευσε εαν η 7850 μετα απο μια πενταετια περασε την 660 ? Αντιστοιχα και για τις αλλες. Περασαν ολες οι amd απο τα χερια μου απο εποχες 9700pro και για πρωτη φορα μετα απο τη Geforce4600 αγορασα παλι nvidia, και απο τοτε (9700pro) εχει να δωσει κατι πραγματικα δυνατο. Τουλαχιστον στα τεχνολογικα φορουμ ποσοι θα παρουν καρτα με οριζοντα πενταετιας ; Αλλα ακομα και να παρουν ; Τι θα περασει η 480 τη 1070 μετα απο 5 χρονια στα 1080p ολα Low και τι εγινε ; Που ειναι η AMD της 9700 ? εστω αυτη της vfm 5850 αντε και την 7950 ? 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dhmhtrhsg2 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 ρε παιδιά μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Έχει κάνα 2 μέρες που έκανε το pc κάτι ενημερώσεις και από εκεί και μετά βλέπω να έχω lag σε παιχνίδια στο internet ενώ πριν δεν είχα και επίσης στο just cause 3 που πατάω να παίξω δεν ξεκινάει να παίζει . Τι σκατά γίνετε? τιποτα drivers? exw crimson 16.9.2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The__Blade Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Να πουμε και το στραβου τοι δικιο ομως. Ποιος αφοδευσε εαν η 7850 μετα απο μια πενταετια περασε την 660 ? Αντιστοιχα και για τις αλλες. Περασαν ολες οι amd απο τα χερια μου απο εποχες 9700pro και για πρωτη φορα μετα απο τη Geforce4600 αγορασα παλι nvidia, και απο τοτε (9700pro) εχει να δωσει κατι πραγματικα δυνατο. Τουλαχιστον στα τεχνολογικα φορουμ ποσοι θα παρουν καρτα με οριζοντα πενταετιας ; Αλλα ακομα και να παρουν ; Τι θα περασει η 480 τη 1070 μετα απο 5 χρονια στα 1080p ολα Low και τι εγινε ; Που ειναι η AMD της 9700 ? εστω αυτη της vfm 5850 αντε και την 7950 ? Εγώ στο δεύτερο μηχανημά μου έχω μια 270X (7870)και σε 1680*1050 παίζει στο high-very high με FXAA. Δηλαδή μια κάρτα μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από 1-1.5 χρόνια που αλλάζουν οι enthusiast. Ειδικά στην παρούσα οικονομική συγκιρία αυτό θα αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία. Τώρα το αν θα πλησιάσει η 480 την 1070 σε 2 χρόνια δεν το ξέρει κανείς. Προβλέπω όμως ότι η 1060 θα μείνει πίσω μέσα στο 2017. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoc Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Και εγω εχω 3850 στο 3ο pc της δουλειας... 650ti στο htpc για madvr και κλπ κλπ κλπ. και κατι εγινε, κανουν τα παντα εκτος απο gaming τουλαχιστον ξανατονιζω για εμας. Οταν η 480 θα περασει (εαν περασει) τη 1060 τοσο ωστε να πεις ουαου τοτε και οι 2 θα ειναι για πεταμα, τουλαχιστο για τη πλειοψηφια των geeks. οπως ειναι τωρα και η 7870, η 660 κλπ Κανεις δεν ασχολειται μαζι τους. Εκτος και ξαφνικα τα παντα ολα το 17 θα βγουν με dx12 (καλα vulkan δεν υπαρχει περιπτωση) και σε τετοιο dx12 που η amd θα παρει το πανω χερι ανετα. Δυσκολο αλλα μακαρι μιας και τοτε το μεγαλο της κοκκινης οταν δεησει ο Κυριος να το βγαλει ισως παρει καποιες απο τις δαφνες της 9700. Οπως πανε τα πραγματα ομως φαινεται οτι τα εχουν κανονισει ομορφα μεταξυ τους, τοσο ομορφα που στην πραγκατικοτητα δεν υπαρχει κατηγορια vfm σε αυτη τη γενια, οχι τουλαχιστο οπως τη ξεραμε μεχρι τωρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Καϊάφας Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Εγώ στο δεύτερο μηχανημά μου έχω μια 270X (7870)και σε 1680*1050 παίζει στο high-very high με FXAA. Δηλαδή μια κάρτα μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από 1-1.5 χρόνια που αλλάζουν οι enthusiast. Ειδικά στην παρούσα οικονομική συγκιρία αυτό θα αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία. Τώρα το αν θα πλησιάσει η 480 την 1070 σε 2 χρόνια δεν το ξέρει κανείς. Προβλέπω όμως ότι η 1060 θα μείνει πίσω μέσα στο 2017. Συμφωνω απολυτα, αποδεδειγμενα η GCN αρχιτεκτονικη της AMD ηταν μπροστα απο την εποχη της, δες benchmarks στο gamegpu.ru αναμεσα στην Kepler και την Hawaii σε παλιους και νεους τιτλους, ψαξε για παλια παιχνιδια σε 1440p αναλυση θα εκπλαγεις με αυτα που θα δεις αναμεσα στις παλιες GCN καρτες της AMD, 7950/7970/280 και στις Kepler 770/780/780ti....το ιδιο και στο techpowerup, η Kepler εμεινε πισω για 2 κυριους λογους, ξεπερασμενη αρχιτεκτονικη για τα μοντερνα παιχνιδια τα οποια γραφονται σε GCN στις κονσολες και "παρατημενοι" drivers απο την Nvidia μιας και ενδιαφερεται να πουλησει τις καινουργιες καρτες της παρα να υποστηριζει τις παλιες, με σκοπο προφανως το κερδος, για DX12/Vulkan παιχνιδια, το μελλον των 3d graphic apis, η RX 480 ηδη εχει αποδειχτει ως η ανωτερη καρτα απο την 1060 συμφωνα με τους τελευταιους τιτλους, Doom,Warhammer TW και Deus Ex. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Συμφωνώ η αρχιτεκτονική Kepler ηταν η μεγαλύτερη αποτυχία της nvidia με πετσοκομενο compute,μικρές μνήμες,η maxwell και pascal αρχιτεκτονικη όμως είναι πολύ δυνατές στο compute που το χρησιμοποιουν όλα τα νέα παιχνίδια,με το pascal να είναι όμως πολύ πιο future proof αφού οι καρτες αυτές διαθέτουν μπολικη μνήμη και ενα ειδος async compute ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Επισης, παρατηρουσα τον αριθμο τρανζιστορ στις 480 και 1060. Η 480 εχει 1.3B τρανζιστος παραπανω. Αρα μπορω να καταλαβω την επιπλεον καταναλωση αλλα γιατι δεν εχει και ενα μικρο προβαδισμα στις επιδοσεις; Οι GCN έχουν hardware ACEs. Το προβάδισμα που λες δεν μπορεί να φανεί σε DX11 και συναφή APIs. Οι nVidia είναι κομμένες και ραμμένες για DX11 (βλ. Quantum Break Steam vs Windows Store). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Οι GCN έχουν hardware ACEs. Το προβάδισμα που λες δεν μπορεί να φανεί σε DX11 και συναφή APIs. Οι nVidia είναι κομμένες και ραμμένες για DX11 (βλ. Quantum Break Steam vs Windows Store). Τα low level APIs όπως το DX12 έχουν το μεγάλο προτέρημα ότι βοηθάνε να εκμεταλλευτεί ένας δημιουργός παιχνιδιών τους υπάρχοντες πόρους από πλευράς CPU και GPU. Η πραγματική αλήθεια είναι ότι τα low level APIs έρχονται να βοηθήσουν τους επεξεργαστές και μονάδες γραφικών της AMD περισσότερο στο να εκμεταλλευτούν την πλειοψηφία των πόρων τους όσο καλύτερα γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι πράσινες έχουν κάποια αδυναμία συνολικά ή ότι έχει γίνει πάρα πολύ συγκεκριμένη βελτιστοποίηση (που μπορεί να χαρακτηριστεί και "φουστιά"), απλά όταν μια GeForce ξεπερνάει σε pipeline utilization το 90% σε οποιοδήποτε ΑΡΙ πριν τα low level θα ήθελα κάποιος με στοιχειώδη λογική να μου εξηγήσει τι παραπάνω θα μπορούσαν να βγάλουν. ΄Ολα αυτά βέβαια δεν αφορούν άλλα προτερήματα ή μειονεκτήματα της κάθε αρχιτεκτονικής, απλά βαρέθηκα να διαβάζω ότι η μια είναι ραμμένη για DX11 και η άλλη για DX12...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Τρανό παράδειγμα το Deus Ex: Mankind Divided, 99% βαράνε οι κάρτες σε DX11, γι' αυτό και στο DX12 πήραν 4-5FPS το πολύ. Απλά το θέμα είναι ότι πολλές φορές η πράσινη αποδίδει χειρότερα στο DX12. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anuminas Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Οι GCN έχουν hardware ACEs. Το προβάδισμα που λες δεν μπορεί να φανεί σε DX11 και συναφή APIs. Οι nVidia είναι κομμένες και ραμμένες για DX11 (βλ. Quantum Break Steam vs Windows Store). καθολου κομμένες και ραμένες για DX11, οι pascal αν αυτές εννοεις, υποστηριζουν πλήρως το DX12, και αν σε κάποια παιχνιδια (που η αλήθεια ειναι πως δεν ειναι πολλά και τα γραφικά σε αυτά ειναι ιδια με αυτα του DX11, τι ειχαμε τι χασαμε δηλαδη) δεν αποδιδουν οσο σε DX11 ειναι καθαρά θέμα drivers δηλαδη λογισμικου και οχι hardware, δηλαδη προκειται για κατι που διορθώνεται και θα διορθωθει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Occultist Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 καθολου κομμένες και ραμένες για DX11, οι pascal αν αυτές εννοεις, υποστηριζουν πλήρως το DX12, και αν σε κάποια παιχνιδια (που η αλήθεια ειναι πως δεν ειναι πολλά και τα γραφικά σε αυτά ειναι ιδια με αυτα του DX11, τι ειχαμε τι χασαμε δηλαδη) δεν αποδιδουν οσο σε DX11 ειναι καθαρά θέμα drivers δηλαδη λογισμικου και οχι hardware, δηλαδη προκειται για κατι που διορθώνεται και θα διορθωθει. Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά η ιστορία έχει δείξει ότι η Nvidia ΔΕΝ κάνει, ακριβώς αυτό. Τα optimizations ακολουθούν μόνο την τελευταία γενιά. Για αυτό και θα δεις, σε παρόμοιας ισχύος hardware, η Pascal να είναι πολύ μπροστά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Τρανό παράδειγμα το Deus Ex: Mankind Divided, 99% βαράνε οι κάρτες σε DX11, γι' αυτό και στο DX12 πήραν 4-5FPS το πολύ. Απλά το θέμα είναι ότι πολλές φορές η πράσινη αποδίδει χειρότερα στο DX12. Θα εκτιμούσα μια παραπομπή όταν δανείζεσαι δεδομένα από ιστοσελίδες. Ιδού γιατί οι DX12 εκδόσεις είναι προτιμητέες https://www.computerbase.de/2016-09/quantum-break-steam-benchmark/4/#diagramm-frametimes-im-ms-store-auf-dem-fx-8370 εφόσον όπως ισχυρίζεται ο αρθρογράφος οι οπτικές διαφορές είναι αμελητέες. Eπειδή οι επιδόσεις από μόνες τους δεν είναι πάντα το άλφα και ωμέγα προσωπικά προτιμώ τα σχεδόν 66 fps ομαλού gameplay στο DX12 μιας 1080, παρά το καρδιογράφημα εγκεφαλικού στα 89 fps. Αν σου κάνει κάποιος blind test συγκρίνοντας τις δύο περιπτώσεις αυτές δίπλα δίπλα πάω στοίχημα ότι θα ψήφιζες την DX12 έκδοση σαν καλύτερη/γρηγορότερη/ομαλότερη όπως θέλεις πες το.... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Πλάκα πλάκα δεν είχα δει ότι τα frametimes είναι χειρότερα στο DX11. Σε αυτή τη περίπτωση και εγώ θα ψηφίσω το DX12. Βέβαια το θέμα είναι πως με κλειστό το reconstruction ώστε να έχεις native ανάλυση, τρέχει το ίδιο χάλια και στις δύο εκδόσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2016 Για αυτό και εγώ δεν στέκομαι συνήθως σε ολόκληρο το DX12 To async για παράδειγμα μας έρχεται από την κληρονομία του οράματος ότι cpu και gpu είναι ισότιμα. Και ότι ειδικά σε παράλληλα tasks δεν είναι απαραίτητο το cpu να έχει πλατιές μονάδες, εάν η συνέργεια με τη gpu είναι δεδομένη, low latency και efficient. Το low level κομμάτι ειδικά σε ότι είχε να κάνει με draw calls, μας έρχεται σήμερα ως διόρθωση ενός από τα μεγάλα προβλήματα του DX9-11 Γενικά παρά τη γκρίνια για την AMD , σε επίπεδο οράματος έχουν προσφέρει πολλά, που ακόμα και σήμερα δεν είναι realized. Θα έλεγα μάλιστα ότι υπάρχει και μεγάλη διαφορά στην κουλτούρα των amd/nV. Δείτε πόσα proprietary σπρώχνει η nV , και από την άλλη ότι οι περισσότερες προσπάθειες την AMD προσφέρονται και σε open-standards μορφή. Φυσικά αυτό δείχνει και τα οικονομικά και άλλα προβλήματα της AMD (execution in general etc.) δεν είναι μονο προτέρημα αλλα και αδυναμία Τώρα για το DX12 απλά η MS έκανε ότι μπορούσε και είναι μεν εάν βήμα, άλλα βήμα άτεχνο, που προσπαθεί να περάσει πολλούς νεοτερισμούς, αλλά καταλήγει σε μπλέξιμο καθώς έπρεπε να απορροφήσουν ταυτόχρονα πολλά technology trends , χωρίς αρκετό χρόνο για total redesign. Για να γίνω πιο κατανοητός, DX13 θα δούμε ? Κανείς δεν ξέρει στην MS. Γιατι θα έπρεπε κανονικά να δώσουν πρώτα όραμα, να ξεκινήσουν με νέο design , και αργότερα να μας παρουσιάσουν το σχέδιο τους. Αμ δε… μόνο εάν συμβούν συνταρακτικές αλλαγές που θα προέρχονται από το HW ή και από devs, μπορεί να καταλάβουν στο μέλλον τι χρειάζονται…. Και τότε απλά θα έρθουν να πατσάρουν άλλες δυο τεχνολογίες. Δεν έδρασαν με σχέδιο στο DX12 –αλλά από αντανακλαστικά - και ούτε σήμερα δεν έχουν σχέδιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα