Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Έχεις καταλάβει ότι όλα τα DX12 παιχνίδια ως τώρα είναι μεταφορές από το XOne άρα και GCN optimized ? Το time spy το ανέφερα διότι δεν ευνοεί καμία εταιρεία.
fallen4ngel Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Έχεις καταλάβει ότι δεν υπάρχει σωστή υποστήριξη dx12 σε hardware επίπεδο ή είναι καλά στην wonderland;
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Διάβασε τι έγραψε ο Ailuros να καταλάβεις που έχει προβάδισμα η κάθε εταιρεία ανάλογα με το τι θα κάνει ο developer.
fallen4ngel Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 http://www.kotaku.com.au/2016/07/total-war-warhammer-gets-directx-12-but-dont-get-excited/ Και ορίστε χωρίς διάθεση για vs καθαρή σύγκριση .να τρέχει μόνη της. Εγώ διαβάζω τα πάντα
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Στο Battlefield 1 θα κριθεί το πράγμα, για την ώρα και οι δύο έχουν χειρότερο performance γιατί το DX12 στο παιχνίδι είναι σε early stage.
fallen4ngel Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Τέλος πάντων δεν έχω διάθεση για τέτοιες κουβέντες τέτοια ώρα
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Πέτα το κασκόλ πρώτα και μετά κάνεις και τέτοια κουβέντα Εγώ ο ίδιος έχω πει τόσες φορές ότι η NV έχει θέμα με το Async, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει μια 390 να 'ναι 50% πάνω από μια 970 στο Quantum Break, ξεκάθαρα υπάρχει τέτοια διαφορά διότι το παιχνίδι είναι optimized για GCN μιας και είναι φτιαγμένο για το XOne που φοράει GCN.
logistoulis Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 H 1060 σε σύγκριση με μια 480 δεν σου κάνει; φυσικά και μου κάνει, απλά όλο και βλέπω μια 1070 να πετάγεται
michael92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Έχεις καταλάβει ότι δεν υπάρχει σωστή υποστήριξη dx12 σε hardware επίπεδο ή είναι καλά στην wonderland; Το DX12 στην πλειοψηφία των features είναι συμβατό με αρχαίο hardware. Ναι ακόμα και με το ο θεός να το κάνει DirectXbox1. Async ≠ DX12
fallen4ngel Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Επι-στημονας ο Μιχαλακης...... Όσο για το κασκόλ παραπάνω...... Κασκόλ μόνο την τσέπη μου έχω Εδώ βρε αδερφέ μόνη τρέχει και χάνει και φταίω εγώ που το λέω; Όταν χάνει 25℅ στο ίδιο παιχνίδι από 11 σε 12 που είναι το περίεργο να βγει μπροστά ή AMD ;
michael92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Απλά δεν μαρέσει να βαφτίζεται DX12 ένα feature που ακόμα οι περισσότεροι devs δεν έχουν ιδέα πως να το χρησιμοποιήσουν σωστά και το κάνουν shoehorn για να διαφημίσουν ότι το game τους έχει async. Το async δεν έπιασε μόνο την nvidia στον ύπνο και θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι να δούμε παιχνίδια που να το αξιοποιούν επάξια και να μην είναι απλώς μια ταμπέλα "async-ready".
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Η ιστορία επαναλαμβάνεται όπως με το DX11 tessellation που έτρεχε αρκετά χειρότερα στις AMD. Έτσι λέγαμε και τότε, και θα βγουν ένα σωρό DX11 παιχνίδια και η AMD είναι f*cked κλπ..Και πόσο καιρό κάναμε να δούμε σωστό DX11 παιχνίδι είπαμε(Από το 2009 που βγήκε το Cypress με DX11) ;
michael92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Άσχετο, αλλά έχουν περάσει τόσα χρόνια και σοβαρό tessellation δεν έχω δει ακόμα. Το LOD ανεβαίνει απότομα και όχι uniformly όπως θα έπρεπε κανονικά.
Chocobo Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Εν το μεταξύ βλέπω φέρανε 4ρες 480 Σκρουτζ αλλά με τιμή 300 ευρώ
Zandim Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 εχει αρχισει να χανει το παιχνιδι η amd με αυτες τις τιμες. Η 1060 ειναι καλυτερη και με καλυτερες τιμες γενικως. Οχι στην ελλαδα, εδω οι τιμες εινια οτι να ναι. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα