-TRANE- Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Αναμεσα σε lovato,zavoli & brc. Ακουω παρα πολλα και δεν εχω αποφασισει σε καποιο.Το αμαξι ειναι εναν συνηθησμενο sedan 1600c. Θελω να υπαρχει σιγουρια και καλη οικονομια.Το πόσο θα δωσω το αφηνουμε απεξω απτις μεταβλητες. Θεσσαλονικη.
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Νομιζω για ενα τετοι αυτοκινητο δεν εχει σημασια ποιο συστημα μιας και ειναι ολα καλα αλλα εχει σημασια να γινει σωστη τοποθετηση οποτε ετσι να το ψαξεις . 1
ntTriantafillos Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 brc που θα βρεις? είχα ακούσει από αντιπρόσωπο της zavoli ότι την αγόρασε. Εμείς έχουμε brc σε ένα leon 1.8 turbo και έχουμε κάνει περίπου 140-150k χλμ. Όσο αφορά το θέμα αέριο δεν είχαμε προβλήματα.
tony81 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Το αέριο έχει μειονεκτήματα στη λειτουργία του κινητήρα?
dimitrisOP Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Το αέριο έχει μειονεκτήματα στη λειτουργία του κινητήρα? καποια μοτερ δεν αντεχουν με αποτελεσμα μετα απο καποια χλμ τα παιρνεις τα κεφαλαρια παραμασχαλα λυση αναγκης ειναι , πατεντα , με το αναλογο κοστος 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Το αέριο έχει μειονεκτήματα στη λειτουργία του κινητήρα? Ελαχιστα που ολο και λιγοτερα ειναι τα αμαξια που μπορει να εχουν προβλημα . Σημασια εχει και παλι η σωστη εγκατασταση και ρυθμιση. Εχω βαλει σε δυο "δυσκολα" αμαξια Audi TT Turbo 180 ιππων και κανουν 50 χλμ τπυλαχιστον το καθενα καθημερινα χωρις κανενα προβλημα.Θελει και το υγραεριο παρακολουθηση και συνητηρηση με αλλαγμα φιλτρων καπου 30 ευρω τον χρονο .
tony81 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Έχει βάση όμως να πάρεις ένα σπορ αυτοκίνητο με 180 ίππους και να έχεις υγραέριο? Βλέπω και κάτι αγγελίες z3 με αέριο και μου κάθεται κάπως. Οκ ξέρω ότι έχει ον οφ το σύστημα οπότε αναπάσα στιγμή εκμεταλλεύεσαι τα άλογα αλλά να πάρεις ένα ακριβό ιχ με κόστος συντήρησης τέλη ασφάλειες κτλ και απλά να γλυτώσεις βενζίνη ενώ μμπορείς να πάρεις από την αρχή ένα οικονομικό πόλης? (σοζ για το β' ενικό, γενικά μιλάω)
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Έχει βάση όμως να πάρεις ένα σπορ αυτοκίνητο με 180 ίππους και να έχεις υγραέριο? Βλέπω και κάτι αγγελίες z3 με αέριο και μου κάθεται κάπως. Οκ ξέρω ότι έχει ον οφ το σύστημα οπότε αναπάσα στιγμή εκμεταλλεύεσαι τα άλογα αλλά να πάρεις ένα ακριβό ιχ με κόστος συντήρησης τέλη ασφάλειες κτλ και απλά να γλυτώσεις βενζίνη ενώ μμπορείς να πάρεις από την αρχή ένα οικονομικό πόλης? (σοζ για το β' ενικό, γενικά μιλάω) Οταν θελεις οπωσδηποτε ενα spor coupe αυτοκινητο τοσο μεγαλο η λυση του υγραεριου ειναι μονοδρομος εκτος και εχεις να το κυκλοφορεις με βενζινη . Να διευκρινησω οτι τα δυο ΤΤ που ανεφερα δεν ειναι δικα μου αλλα των παιδιων μου . Εγω εχω Honda CRV αναγκαστικα κι αυτο με υγρεριο αλλοιως θα ηταν σε ακινησια
dimitrisOP Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Το δικο μου αν και 3.0 V6 δεν βαζω υγραεριο γιατι ξερω οτι πρεπει να αλλαξω μοτερ μετα απο λιγο
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Το δικο μου αν και 3.0 V6 δεν βαζω υγραεριο γιατι ξερω οτι πρεπει να αλλαξω μοτερ μετα απο λιγο Αν μπορεις να το κυκλοφορεις με βενζινη ΟΚ τοτε .Γιατι εισαι σιγουρος οτι θα χρειαστει να αλλαξεις μοτερ ?
tony81 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Καλά μπορεί να είμαι κ εγώ φάουλ δεν ξέρω. Αλλά αυτό που είπα και πριν, όταν βλέπω z3 με υγραέριο λέω είναι τρύπιος κουμπαράς η z3 (όλα τα ιχ είναι) με μια τρύπα να και σκέφτεσαι την βενζίνη δηλαδή απλά για την μούρη ενώ δεν την αντέχεις? Και μιλάμε για roadster 1.8 δεν λέω για ένα οποιοδήποτε άλλο τύπο αυτοκινήτου. Προσωπικά αν έπαιρνα κάμπριο με τόσα τεκμήρια, επίσημα σερβις κτλ το λιγότερο πραγματικά έξοδο είναι οι βενζίνες
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Καλά μπορεί να είμαι κ εγώ φάουλ δεν ξέρω. Αλλά αυτό που είπα και πριν, όταν βλέπω z3 με υγραέριο λέω είναι τρύπιος κουμπαράς η z3 (όλα τα ιχ είναι) με μια τρύπα να και σκέφτεσαι την βενζίνη δηλαδή απλά για την μούρη ενώ δεν την αντέχεις? Και μιλάμε για roadster 1.8 δεν λέω για ένα οποιοδήποτε άλλο τύπο αυτοκινήτου. Προσωπικά αν έπαιρνα κάμπριο με τόσα τεκμήρια, επίσημα σερβις κτλ το λιγότερο πραγματικά έξοδο είναι οι βενζίνες Καινουργιο να θα ειχες προβλημα αλλα αν ειναι πανω απο 10ετιας και εχεις καποιο καλο εισοδημα δεν θα εχεις τεκμηρια Εγω εχω και τα 2 ΤΤ και το CRV στο ονομα μου χωρις προβλημα .Το CRV ειναι του 2008 (σχετικα καινυργιο)
dimitrisOP Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Αν μπορεις να το κυκλοφορεις με βενζινη ΟΚ τοτε .Γιατι εισαι σιγουρος οτι θα χρειαστει να αλλαξεις μοτερ ? Οσους ξερω που εβαλαν υγραεριο σε ιδιο με το δικο μου ειχαν θεμα με τις βαλβιδες (τεραστια φθορα) Και σε αλλα suv οπως τα GV εχουν τετοια θεματα. Ειδικα αμα δεν ειναι σωστος ο εγκαταστατης εκει κλαφτα απλα Απλα κανω λιγοτερα χιλιομετρα γιατι καει αρκετα ειδικα μεσα σε πολη ~12/100
tony81 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Οοοοκ. Εγώ είμαι σε φάση μαζεύω λεφτά για ιχ ή μηχανή αλλά το υγραέριο δεν μου παει και πολύ σαν ιδέα δηλαδή θα προτιμήσω να χτυπήσω 1,4 με 100 άλογα παρά πάνω από 1.6 με αέριο..Ένα φιλαράκι παντως έχει accent 10 ετών με αέριο και είναι αστείες οι βενζίνες που χαλάει, σαν παπί πραγματικά... 1
dimitrisOP Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Οοοοκ. Εγώ είμαι σε φάση μαζεύω λεφτά για ιχ ή μηχανή αλλά το υγραέριο δεν μου παει και πολύ σαν ιδέα δηλαδή θα προτιμήσω να χτυπήσω 1,4 με 100 άλογα παρά πάνω από 1.6 με αέριο..Ένα φιλαράκι παντως έχει accent 10 ετών με αέριο και είναι αστείες οι βενζίνες που χαλάει, σαν παπί πραγματικά... Προτίμησε καποιο 1.4 (turbo) σχετικα καινουργιο και δεν χρειαζεται να βαλεις υγραεριο , γενικα σε τοσο μικρα αυτοκινητα δεν χρειαζεται...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα