d1versify Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 καλησπέρα είμαι άσχετος απο κινητά Ψιλοκαταλαβαίνω τα specs, αλλα δε ξερώ an einai overkill ή οχι καθώς δε θα παίζω παιχνίδια. Θέλω απλά να μην κολλάει το κινητό στο menu, ή να μην κολλήσει ουτε στο μελλον. Και γρηγορη αποκριση. Επίσης να είναι καπως ωραιο (αν γινεται) . Επειδη το ωραιο ειναι υποκειμενικο, η δικη μου αντιληψη του ωραιου σε κινητα, ειναι οπως LG, One plus, Nokia Lumia, HTC Budget 400+ Μπορω και παραπανω με δοσεις
2.1Ohm Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Περιμενε τα καινουρια lumia flagships η βολεψου σου και με το 930 η παρε iphone σταθερπτητα γρηγοραδα υποστιριξη 2 χρονια ακομα το.λιγοτερο!
Stogianz Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 με το budget που εχεις μπορείς να πας σχεδόν σε όποια συσκευή θες. Εγώ κοντά σε αυτό το budget κι απο θεμα εμφάνισης κι ποιοτητας κατασκευης θα σου προτεινα Huawei p8 (το οποίο για μένα είναι πανέμορφο). Υπάρχουν βέβαια κι άλλες πολλές προτάσεις αναλόγως μέχρι που μπορείς να πας το budget σου. Πάντως ριξε μια ματια στο P8 1
Kostakis7 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Oneplus 2.... https://oneplus.net/gr Δεν πιστευω οτι υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα λευτα απλα ειναι λιγο ζορι να βρεις προσκληση γιατι εχει γινει χαμος. Παντως μεχρι και για το oneplus 1 στα 300 ευρω να πηγαινες παλι σε αυτα τα λευτα δεν θα έβρισκες κατι καλυτερο αλλα γενικως θελει ψαξιμο αναλογως και τις απαιτήσεις που εχεις.
Stogianz Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2015 Ετσι οπως ειναι με τις προσκλησεις το One Plus 2 θα μπορει να το πάρει μετά απο μισό χρονο τουλάχιστον