Προς το περιεχόμενο

Divinity: Original Sin 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Το παιχνίδι έχει θέμα με το balance. Όπως λένε με ένα level υπάρχει μεγάλη διαφορά.

Αν εισαι ενα level μικρότερος σε τσακίζουν, ενω αν εισαι ένα μεγαλύτερο, τους τρώς αέρα.

Δεν θα έπρεπε να είναι έτσι.

Πιστεύω να το φτιάξουν με μελλοντικά patches.

Επίσης το οτι το looting απο chests ειναι ανάλογα την περιοχή, και βγάζουν συγκεκριμένα level αντικείμενα, δεν μου αρέσει, γιατι το κάνει πολύ γραμμικό έτσι.

Το άλλο θέμα ειναι οτι όταν αρχίζει η μάχη (αν δεν υπάρξει διάλογος πιο πριν) μένουν όλοι όπως είναι, χωρίς να ανοίγουν όπως το ειχαν κάνει στο DOS 1... γενικά σε κάποια πραγματάκια το 1ο μου άρεσε περισσότερο.

 

Στόρυ, χαρακτήρες και διάλογοι ειναι μια χαρά μεχρι στιγμής..(τουλαχιστον to fort joy που τελείωσα)..επλίζω να μην με χαλάσει στο τέλος.
  • Like 2
  • Απαντ. 409
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

Το παιχνίδι έχει θέμα με το balance. Όπως λένε με ένα level υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Αν εισαι ενα level μικρότερος σε τσακίζουν, ενω αν εισαι ένα μεγαλύτερο, τους τρώς αέρα.
Δεν θα έπρεπε να είναι έτσι.
Πιστεύω να το φτιάξουν με μελλοντικά patches.
Επίσης το οτι το looting απο chests ειναι ανάλογα την περιοχή, και βγάζουν συγκεκριμένα level αντικείμενα, δεν μου αρέσει, γιατι το κάνει πολύ γραμμικό έτσι.
Το άλλο θέμα ειναι οτι όταν αρχίζει η μάχη (αν δεν υπάρξει διάλογος πιο πριν) μένουν όλοι όπως είναι, χωρίς να ανοίγουν όπως το ειχαν κάνει στο DOS 1... γενικά σε κάποια πραγματάκια το 1ο μου άρεσε περισσότερο.
 
Στόρυ, χαρακτήρες και διάλογοι ειναι μια χαρά μεχρι στιγμής..(τουλαχιστον to fort joy που τελείωσα)..επλίζω να μην με χαλάσει στο τέλος.

 

Οι διάλογοι γενικά παραμένουν κορυφαίοι μέχρι το τέλος, ιδίως για τους συντρόφους(τουλάχιστον αυτούς που είδα).

Γενικά το RPG κομμάτι μην το φοβάσαι.Όπως γράφω και παρακάτω, μόνο το τέλος δεν με άρεσε.Όλα τα άλλα λίρα εκατό.

 

Κρίμα αυτά που ακούω για την δυσκολία...στο προηγούμενο τουλάχιστον, θυμάμαι ήταν αρκετά τίμια.

Θα περιμένω μέχρι τα Χριστούγεννα μήπως το τσιμπήσω σε καμιά προσφορά και μέχρι τότε ευελπιστώ οτι θα έχουν βγει patches/mods που θα το ρυθμίζουν αυτό (μαζί με τα υπόλοιπα).  

 

Βέβαια θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς που το έχουν τερματίσει αν όντως κάνει τόσο μεγάλη κοιλιά στα τελευταία 2 acts και αν έχει μέτριο τέλος? 

Προσωπικά το τέλος δεν το ευχαριστήθηκα, μου έκανε πολύ plot twist σε ήδη ένα σενάριο που αλλάζει πολύ.

Πως να το θέσω...προσπάθησαν πάρα πολύ ενώ ήδη είχαν κάτι που "αλλάζει". 

  • Like 1
Δημοσ.

Δε μπορω να καταλαβω γιατι σας φανηκε ετσι η δυσκολια,σχετικα με τα lvl ετσι ηταν και στο πρωτο D:OS,για το gold στην αρχη αρκει να εχετε ενα char με pickpocket,το gear σας να αναβαθμιζετε συχνα και αντιπαλοι μεχρι και 1 λεβελ πανω ειναι ok,τουλαχιστο στο duo party που παιζω στο tactitian,το παρτυ σας πρεπει να χει καλο class synergy,πχ scoundrel με warfare για αρχη ειναι ανικητο combo!Εμενα αυτο που με χαλασε στη μαχη ειναι οτι δεν γινεται να ανεβασεις τον αριθμο των διαθεσιμων action points.

Δημοσ.

Πριν φυγω απο την πρώτη περιοχή, το εβαλα στο explorer απο classic δυσκολια, διότι οι μάχες οπως είπα μου φάνηκαν εξαιρετικά δύσκολες, με πάνοπλους με πολλα skills εχθρους όπου ακόμη και ένα lvl διαφορά έπαιζε μεγάλο ρόλο. Τελικά δυνάμωσα αρκετά σε σχέση με τα πρώτα στάδια του παιχνιδιού, έντυσα με καλο εξοπλισμο (πανοπλίες, όπλισμό) το party και τα πάω πλέον αρκετά καλά στις μάχες, δεν υπάρχει η αίσθηση έντονης αδυναμίας του party σε σχέση με πριν, ως εκ τούτου ξανανέβασα το επίπεδο δυσκολίας στο classic. Εν τω μεταξύ το παιχνίδι πέρα απο την μαγευτική για "όσκαρ" μουσική έχει και εξαιρετικά γραφικά, κάναν φοβερή δουλειά και σε αυτον τον τομέα, πέρα απο το role play κομμάτι, την μαχη και την μουσική όπως προείπα.

 

 

cRDT4Us.png

sRKaW7f.pngUMbCDLS.png543aMJG.png

 

 

Tώρα ισως ο κατάλογος με τα quests μπερδέψει κάποιους, που πρέπει να πάνε και τι πρέπει να κάνουν, ιδίως τους αμύητους απο την Baldurs Gate εποχή, των hardcore crpgs, αλλά νομίζω πως από την άλλη και αυτο εντάσσεται μέσα στην συνολική εμπειρία και στοχευση του παιχνιδιού να ωθήσει τον παιχτη στην αναζήτηση χωρίς να τον διευκολύνει, πιανοντας τον απο το χέρι.

 

Μεχρι στιγμής το παιχνιδι έχει στο steam περίπου οχτακόσιες χιλιάδες πωλήσεις, οπότε μαζι με GOG, σίγουρα πάνω απο εκατομμύριο, και δικαιως, ισως ειναι το καλυτερο rpg, γενικά, των τελευταιων τουλάχιστον επτά ετών.

  • Like 2
Δημοσ.

Μεχρι στιγμής το παιχνιδι έχει στο steam περίπου οχτακόσιες χιλιάδες πωλήσεις, οπότε μαζι με GOG, σίγουρα πάνω απο εκατομμύριο, και δικαιως, ισως ειναι το καλυτερο rpg, γενικά, των τελευταιων τουλάχιστον επτά ετών.

Μακαρι να παει καλα για να συνεχισουμε να βλεπουμε τετοια παιχνιδια αλλα αν κρινω απο τη δημοτικοτητα του θρεντ στο φορουμ δεν ειμαι πολυ αισιοδοξος για το μελλον !

Δημοσ.

To παιχνιδι μέχρι στιγμής δεν ειναι απλώς επιτυχημένο, αλλά υπερεπιτυχημένο σε πωλήσεις όπως αλλωστε ήταν και το πρωτο Divinity OS.  Τώρα το ποσο συζητιέται εδώ ειναι ανεξάρτητο απο την επιτυχια που σημειωσε ή δεν σημειωσε, το φορουμ δεν αποτελει αντιπροσωπευτικο δείγμα της παγκόσμιας gaming σκηνής. Γιατι και το Projekt Cars 2 ή Evil Within 2 έχουν επτά σελιδες εδώ αλλα σε πωλήσεις στο steam δεν έχουν το καθένα ούτε 50κ.

 

Το παιχνιδι στο steam τρώει λάχανο σε πωλησεις κατι Assassins Creed Unity κτλ Γενικά οτι καλο crpg κυκλοφορησε τα τελευταια χρονια, σημειωσε επιτυχια στο pc, διανύουμε μια περίοδο αναγέννησης στο συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών με την κυκλοφορια διαμαντιών σαν το Divinity Original Sin 2.

Δημοσ.

Δύο ερωτήσεις:

 

1) Μπορείς να το παίξεις αποκλειστικά με ποντίκι?

 

2) Τα chests/barrels και λοιπό loot είναι balanced ή έχουμε τις καταστάσεις με το χάλια randomized loot του πρώτου παιχνιδιού. Αν σκοτώσω το σούπερ ντούπερ boss, το chest του θα έχει συγκεκριμένα legendary items ή όχι?

 

3) Ο κόσμος είναι open world? Αν ναί, τα quests και οι NPCs είναι στημένα για open world κόσμο, ή έχουμε τα θέματα του πρώτου παιχνιδιού?

 

4) Οι χαρακτήρες είναι balanced? Μπορώ αυτή τη φορά να φτιάξω Ranger και να γουστάρω?

 

5) To inventory και το crafting τα έφτιαξαν, ή είναι τα ίδια χάλια με το πρώτο παιχνίδι?

 

6) Το UI και τα Fonts είναι scalable για gaming σε TV, ή θα βγάζουμε πάλι τα μάτια μας όπως σε κάθε παιχνίδι της Larian?

 

PS: Υπόψην, έχω αγοράσει ολα τα παιχνίδια της Larian. Το Divinity Original Sin ήταν Day-1 αγορά και του αφιέρωσα πάνω από 100 ώρες.

Δημοσ.

Δύο ερωτήσεις:

 

1) Μπορείς να το παίξεις αποκλειστικά με ποντίκι?

 

2) Τα chests/barrels και λοιπό loot είναι balanced ή έχουμε τις καταστάσεις με το χάλια randomized loot του πρώτου παιχνιδιού. Αν σκοτώσω το σούπερ ντούπερ boss, το chest του θα έχει συγκεκριμένα legendary items ή όχι?

 

3) Ο κόσμος είναι open world? Αν ναί, τα quests και οι NPCs είναι στημένα για open world κόσμο, ή έχουμε τα θέματα του πρώτου παιχνιδιού?

 

4) Οι χαρακτήρες είναι balanced? Μπορώ αυτή τη φορά να φτιάξω Ranger και να γουστάρω?

 

5) To inventory και το crafting τα έφτιαξαν, ή είναι τα ίδια χάλια με το πρώτο παιχνίδι?

 

6) Το UI και τα Fonts είναι scalable για gaming σε TV, ή θα βγάζουμε πάλι τα μάτια μας όπως σε κάθε παιχνίδι της Larian?

 

PS: Υπόψην, έχω αγοράσει ολα τα παιχνίδια της Larian. Το Divinity Original Sin ήταν Day-1 αγορά και του αφιέρωσα πάνω από 100 ώρες.

1)Ναι; Δεν ξέρω τι εννοείς με μόνο ποντίκι. Δεν χρειάζεσαι controller.

2)Από ότι είδα δεν ήταν πρόβλημα. Πάνω κάτω ότι περίμενα έβγαζε, εκτός από την αρχή που είσαι γυμνός.

3)όχι δεν είναι ούτε skyrim,ούτε witcher. Είναι γραμμικό και όταν φύγεις από κάπου δεν μπορείς να γυρίσεις(συνήθως). Οι αποστολές είναι "ελεύθερες", αλλά πάντα έχουν κάποιο "κρυφό" όριο που εάν πας ξυπόλητος στα αγγούρια τον τρως(aka έχει level limit των εχθρών και είναι καλό να αντιμετωπίζεις στο ίδιο επίπεδο ή μικρότερο από την ομάδα σου).

4)Δεν είδα κάποιο πρόβλημα με τους χαρακτήρες, κανένας δεν ήταν uber(σαν τους καθαρούς μάγους του Tyranny). Δεν ξέρω τι έκαναν στο πρώτο παιχνίδι.

5)Το invetory & crafting είναι αδύνατο σημείο του παιχνιδιού, βασικά πράματα και γενικά προσωπικά δεν τα χρησιμοποίησα πολύ. Τουλάχιστον η έκδοση του θείου που είχα έτσι ήταν.

6)Δεν ξέρω, σε 24" οθόνη μια χαρά ήταν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δύο ερωτήσεις:

 

1) Μπορείς να το παίξεις αποκλειστικά με ποντίκι? Ναι, αν και κάποιες φορές δεν κάνει κλικ το skill που πατάς και αντί να πετάξεις Fireball εν μέσω 10 εχθρών, κάνεις κλικ στο έδαφος και πας ο ίδιος ανάμεσα τους!!! :mad:

 

2) Τα chests/barrels και λοιπό loot είναι balanced ή έχουμε τις καταστάσεις με το χάλια randomized loot του πρώτου παιχνιδιού. Αν σκοτώσω το σούπερ ντούπερ boss, το chest του θα έχει συγκεκριμένα legendary items ή όχι? Μέχρι στιγμής είναι εντάξει τα πράγματα.

 

3) Ο κόσμος είναι open world? Αν ναί, τα quests και οι NPCs είναι στημένα για open world κόσμο, ή έχουμε τα θέματα του πρώτου παιχνιδιού? Ανοιχτός είναι, εσύ θα φάς τον π****ο αν πας εκτός "ιστορίας".

 

4) Οι χαρακτήρες είναι balanced? Μπορώ αυτή τη φορά να φτιάξω Ranger και να γουστάρω? Ranger δεν έχω φτιάξει αλλά οι άλλοι (fighter, cleric, inquisitor, wizard, polymorph) καλά φαίνονται

 

5) To inventory και το crafting τα έφτιαξαν, ή είναι τα ίδια χάλια με το πρώτο παιχνίδι? το ίδιο με το πρώτο είναι, ίσως και χειρότερο...

 

6) Το UI και τα Fonts είναι scalable για gaming σε TV, ή θα βγάζουμε πάλι τα μάτια μας όπως σε κάθε παιχνίδι της Larian? Δεν ξέρω... Edit: Δεν βρήκα καμιά ρύθμιση επ'αυτού, οποτε υποθέτω πως δε γίνεται.

 

PS: Υπόψην, έχω αγοράσει ολα τα παιχνίδια της Larian. Το Divinity Original Sin ήταν Day-1 αγορά και του αφιέρωσα πάνω από 100 ώρες.

Γιατί το κουράζεις;;; Αφού θα το πάρεις, θα το παίξεις και θα γουστάρεις κι από πάνω... παρά τα όποια ελαττώματα του :D

Επεξ/σία από Mpiftekis
  • Like 1
Δημοσ.

Εν τω μεταξύ ποιος δεν θα θέλε απο τον Τσουρινάκη ένα κείμενο κριτική για αυτο το υπέροχο crpg. Οι παλιοί καταλαβαίνουν :-D

  • Like 6
Δημοσ.

Εν τω μεταξύ ποιος δεν θα θέλε απο τον Τσουρινάκη ένα κείμενο κριτική για αυτο το υπέροχο crpg. Οι παλιοί καταλαβαίνουν :-D

Θα το έβγαζε το καλύτερο από εποχής sliced bread, παραβλέποντας τα μειονεκτήματα του.

Όπως άλλωστε όλα που του άρεσαν... :rolleyes:

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως, εφόσον δεν έφτιαξαν το κάκιστο inventory και crafting από το πρώτο, ο ranger αυτομάτως παύει να είναι viable class.

 

Η πλάκα είναι ότι από άποψη προγραμματισμού, τα παραπάνω για να διορθωθούν είναι ευκολάκια. Ένας-δύο έξτρα πίνακες.......

Δημοσ.

Πάντως, εφόσον δεν έφτιαξαν το κάκιστο inventory και crafting από το πρώτο, ο ranger αυτομάτως παύει να είναι viable class.

 

Η πλάκα είναι ότι από άποψη προγραμματισμού, τα παραπάνω για να διορθωθούν είναι ευκολάκια. Ένας-δύο έξτρα πίνακες.......

Δεν τα διορθώσαν στην ΕΕ? Έχω παίξει μόνο το vanilla αλλά θυμάμαι ότι ήταν μια από τις βελτιώσεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...