Προς το περιεχόμενο

Divinity: Original Sin 2


Despotas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 409
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σκίζει απο βαθμολογίες 94/8.9 στο metacritic

 

http://www.metacritic.com/game/pc/divinity-original-sin-ii

Πριν λιγες μερες που το ειχα κοιταξει ηταν 8.8...ανεβαινει σιγα σιγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τελείωσα μετά από λιώσιμο λόγω πολύ άδειου υποχρεώσεων ΣΚ.

Είναι πολύ καλό από άποψη RPG,ωραία cutscenes, έχει επίσης μέτρια πλοκή που στο τέλος έχει πολύ σούπα και cheese.

Αρκετά καλούς διαλόγους από την αρχή μέχρι το τέλος.

 

Τα συντρόφια ήταν πολύ καλά γραμμένα και ισσοροπημένοι χαρακτήρες με αρκετές ενδιαφέρουσες ιστορίες και διαλόγους.Από τα λίγα rpg πρόσφατα που τους έδωσα σημασία(φυσικά μαζί με το witcher 3).

 

Το μεγάλο μειονέκτημα ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος οι μάχες που πολλές φορές ήταν τελείως εκνευριστικές, ηλίθιες ή απλά κακοφτιαγμένες.

 

Ιδίως σε περιπτώσεις όπως τους καιόμενους σκελετούς στην πρεσβεία που λόγω κακού σχεδιασμού δεν μπορούσες να τους σκοτώσεις στο τρίτο act ή γενικότερα όλες οι "εκπλήξεις" λόγω συνεχώμενης αναγένησης και καθαρού cheating,όπως η μαγική αναγέννηση όταν οι κακοί αλλάζουν μορφή".

 

To balance είναι κακό και είτε σαρώνεις τα πάντα, είτε τον πίνεις.Δεν είδα μέση λύση.

 

Στην τελική ήταν καλύτερο από το tyranny και πολύ καλύτερο από το poe(με όλο το patch συφερτό του).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι ακόμα στο fort joy και τους έχω σφάξει σχεδόν όλους :D

Ναι, όπως έγραψα είναι το κύριο θέμα/πρόβλημα του τίτλου κατ' εμέ.

Είναι πολύ εύκολο να τα σφάξεις όλα ή να τον πιεις αμέσως. Δεν είναι καλό αυτό.

 

Προσωπικά, και τελείως τυχαία, κάλυψα όλο το τέταρτο νησί με μόνο 2 συντρόφια(λόγω μιας από τις πιο γαμάτες και in caracter plot twist που είδα σε rpg-σύντροφο) και μόνο έτσι είχα απολαυστικές μάχες.

Όταν ήμασταν 4 ισορροπημένοι σε ομάδα ήταν πολύ εύκολο, ή εξαιρετικά-εκνευριστικά δύσκολο(αναλόγως της δυσκολίας παιχνιδιού).

Γενικά το autosave spam πρέπει να είναι η καθημερινότητα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από 211 ώρες το κατάφερα και το τελειωσα επιτέλους. Το story καλο με αρκετά ωραία πλοκή και ενδιαφέρουσες επιλογές. Όσο αφορά τα 4 acts για εμενα το 1ο και το 2ο ήταν πολύ καλά στο 3ο κάνει κοιλια και το 4ο είναι σχεδόν αδιάφορο. Επίσης auto που πρέπει να φτιάξουνε είναι τα items που μπορείς να πάρεις από τους vendors και το Thievery.

 

Βρήκα πολύ κακό το craft system του και το UI (μερικές φορες πάλευα να βρω μέσα στις φωτιές τον αντίπαλο ειδικά άμα ήταν knockdown.) Όσο αφορά το UI είδα πως άμα έπαιζες με controller άλλαζε εντόλως, με health bars ο κάθε χαρακτήρας και εικονίδια με buffs και antibuffs που είχε αλλα άμα έπαιζες με keyboard και mouse δεν τα είχε αυτά ( τουλάχιστον δεν τα βρήκα εγώ).Να προσθέσω ότι είχε και φανταστική μουσική.

Αν σας δοθεί i ευκαιρία και ας το έχετε τερματίσει δοκιμάστε το co-op κομμάτι του θα πεθάνετε στα γέλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω κανα 10ωρο στο νησι...το γκειμ ειναι παρα πολυ καλο απλα λειπει το wow factor του dos1 σχετικα με τις μαχες κυριως,το στορυ δειχνει πιο καλα δομημενο,σιγουρα σε κραταει περισσότερο απο το πρωτο που εγω προσωπικά το χα παιξει 3 φορες μονο κ μονο για το συστημα μαχης!

Επεξ/σία από Anastazio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ιστορια και οι διαλογοι ειναι πολύ καλυτερα του πρώτου, οχι απλώς καλύτερα. Επισης διδάσκουν σε BIOWARE (andromeda) τι σημαινουν ενδιαφέροντες χαρακτήρες στην ομάδα (party).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο classic mode που παιζω το παιχνιδι ειναι πολύ ζόρικο, τουλάχιστον στο Fort Joy, που βρισκομαι αυτη τη  στιγμή. Σχεδον πάντα αντιμετωπίζεις αντίπαλους υψηλότερου lvl γεμάτους με physical, magic armor.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παιζω tactitian με αλλον 1 companion και ως τωρα δε το βρισκω ιδιαιτερα δυσκολο,πριν λιγο εφτασα στο σημειο που φευγεις απο το νησι αλλα μαλλον θα παιξω προηγουμενο save για να ψαξω λιγο το νησι,βεβαια το gear παιζει μεγαλο ρολο οπως και το να εισαι το πολυ 2 λεβελ μικροτερο απο τον αντιπαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο classic mode που παιζω το παιχνιδι ειναι πολύ ζόρικο, τουλάχιστον στο Fort Joy, που βρισκομαι αυτη τη  στιγμή. Σχεδον πάντα αντιμετωπίζεις αντίπαλους υψηλότερου lvl γεμάτους με physical, magic armor.

Ακομα και το 1 level παιζει μεγαλο ρολο σε αυτο το παιχνιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο classic mode που παιζω το παιχνιδι ειναι πολύ ζόρικο, τουλάχιστον στο Fort Joy, που βρισκομαι αυτη τη  στιγμή. Σχεδον πάντα αντιμετωπίζεις αντίπαλους υψηλότερου lvl γεμάτους με physical, magic armor.

 

 

Ακομα και το 1 level παιζει μεγαλο ρολο σε αυτο το παιχνιδι.

 

Το αυτό.

Είναι πολύ κακός σχεδιασμός, ιδίως στην αρχή, επειδή δεν μπορείς να κάνεις εύκολα grind για να φτάσεις το επόμενο επίπεδο.

Στην αρχή δεν έχεις λεφτά ούτε για μαγικά/skills, ούτε για εξοπλισμό και φυσικά δεν έχεις πολλές φορές επιλογή για να αλλάξεις δρόμο για να αποφύγεις κάτι μέχρι να είσαι έτοιμος.Με τόσα λίγα lvl και με ένα lvl διαφορά να είναι ο καθοριστικός παράγοντας θα περίμενα ότι θα προσπαθούσαν περισσότερο στο κόμπατ gameplay.

Φυσικά το γεγονός ότι οι αντίπαλοι έχουν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων και περισσότερα action points και πολλά bosses "2 φάσεις-μεταμορφώσεις-ανέλπιστη βοήθεια" κάνει χειρότερο το θέμα.

 

Από την άλλη, όπως έγραψα πριν, όταν χαμηλώνει η δυσκολία λαμβάνεις 400-500% περισσότερα hp/armour(πήγε π.χ. στον μάγο από 90hp στα σχεδόν 400) και έτσι το παιχνίδι γίνεται πολύ εύκολο.

Δεν ξέρω, αλλά δεν κολλάει το πόσο καλό είναι το RPG κομμάτι με το πόσο άρπα κόλλα έκαναν το combat.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα αυτά που ακούω για την δυσκολία...στο προηγούμενο τουλάχιστον, θυμάμαι ήταν αρκετά τίμια.

Θα περιμένω μέχρι τα Χριστούγεννα μήπως το τσιμπήσω σε καμιά προσφορά και μέχρι τότε ευελπιστώ οτι θα έχουν βγει patches/mods που θα το ρυθμίζουν αυτό (μαζί με τα υπόλοιπα).  

 

Βέβαια θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς που το έχουν τερματίσει αν όντως κάνει τόσο μεγάλη κοιλιά στα τελευταία 2 acts και αν έχει μέτριο τέλος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...