Προς το περιεχόμενο

Divinity: Original Sin 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 409
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

70 ώρες σε αυτό το playthrough και είμαι ακόμα στο Reaper's Coast!

Φεύγει πολύ ώρα διαβάζοντας journal & ξεσκαρτάρωντας αντικείμενα συνεχώς!

Ακριβώς επειδή ότι και να πάρεις στο επόμενο lvl θα είναι πίσω δε ψωνίζεις σε κάθε lvl  λες και είναι black friday :P

Εγώ το βλέπω ανάποδα, επειδή τα fights που παίζεις είναι όλα στο level τους αν εσύ είσαι πίσω στο δικό σου gear τότε την πάτησες. Μπόλικα τα fights που αν πας με εξοπλισμό ξεπερασμένο θα φας τα μούτρα σου και είστε ίδιο level. Μάχες όπως ο Ryker, ο λυκάνθρωπος, το corrupted deer, η  εταίρα, ο advocate, lone wolves base, το ιπτάμενο δρακοειδές voidbeast, όλα αυτά είναι fights που επιβάλλεται να είσαι τουλάχιστον στο level σου στον εξοπλισμό. Τα δε όπλα είναι δεδομένο ότι πρέπει να τα αλλάζεις κάθε level ακόμα και αν δεν πειράξεις κάτι άλλο γιατί το damage τους έχει τόσο scaling που δεν σε παίρνει να μην τα αλλάξεις. Η δική μου η Sebile τώρα που μιλάμε ως level 16 με το νέο της two handed sword με το all in κάνει πάνω από 400 damage την στιγμή που με το προηγούμενο όπλο της κάνει αρκετά λιγότερο από 300. Μιλάμε για τεράστια διαφορά και διαφορά που έχει αξία γιατί μεταφράζεται σε λιγότερο κόστος σε action points. 

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά εάν και το αποφεύγω έχω κάνει μάχες με μεγαλύτερα level αλλα έχω παρα πολύ συγκεκριμένο party, και νομίζω εκεί είναι όλο το θέμα γιατί σε κάποιους σας φαίνονται κάποιες μάχες unbalanced, που προσωπικά διαφωνώ. Θα πρότεινα το mod που όταν κανεις rest σου γεμίζει και το source, το οποιο είναι ήδη μέσα στο game διαθέσιμο από το main menu. Εάν δεν θέλετε mods, όπως εγώ, τότε αφήστε μια πυραμίδα όπου έχει source fountain. ;)

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Εγώ το βλέπω ανάποδα, επειδή τα fights που παίζεις είναι όλα στο level τους αν εσύ είσαι πίσω στο δικό σου gear τότε την πάτησες. Μπόλικα τα fights που αν πας με εξοπλισμό ξεπερασμένο θα φας τα μούτρα σου και είστε ίδιο level. Μάχες όπως ο Ryker, ο λυκάνθρωπος, το corrupted deer, η  εταίρα, ο advocate, lone wolves base, το ιπτάμενο δρακοειδές voidbeast, όλα αυτά είναι fights που επιβάλλεται να είσαι τουλάχιστον στο level σου στον εξοπλισμό. Τα δε όπλα είναι δεδομένο ότι πρέπει να τα αλλάζεις κάθε level ακόμα και αν δεν πειράξεις κάτι άλλο γιατί το damage τους έχει τόσο scaling που δεν σε παίρνει να μην τα αλλάξεις. Η δική μου η Sebile τώρα που μιλάμε ως level 16 με το νέο της two handed sword με το all in κάνει πάνω από 400 damage την στιγμή που με το προηγούμενο όπλο της κάνει αρκετά λιγότερο από 300. Μιλάμε για τεράστια διαφορά και διαφορά που έχει αξία γιατί μεταφράζεται σε λιγότερο κόστος σε action points. 

Αυτό λέω, όταν τα βρίσκω σκούρα είναι σημάδι για βόλτα στα μαγαζιά, με κανά 50k καβάτζα.

Τα όπλα αναβαθμίζω πιο συχνά από όλα.

Δε ψωνίζω τα πάντα όμως γιατί θέλω να έχω άπλετο budget για τις τελευταίες πράξεις του παιχνιδιού.

Αν και με το thievery στη μέση δε νομίζω να υπάρξει ποτέ θέμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα η άποψή μου είναι ότι αν το game σε αφήνει με ένα party να προχωράς τον χάρτη σαν το νερό, και να βγαίνουν οι μάχες εύκολα, και ξαφνικά, ακολουθώντας μιά σχετικά γραμμική πορεία, φτάνεις σε μάχη σχεδόν αδιέξοδο με τον τρόπο που έπαιζες, τότε ναί υπάρχει θέμα με το balance του παιχνιδιού.

Στα παιχνίδια αυτού του τύπου είμαι seasoned player. Από το 1990 έχουν περάσει τα πλείστα isometric western RPGs από τα χέρια μου.

Το game έχει κάποιες μάχες που μπορεί να δυσκολέψουν πολύ και σίγουρα είναι party-sensitive. Το παιχνίδι σου προσφέρει πάρα πολλά εργαλεία όμως για να τα βγάλεις πέρα, και το γεγονός ότι η Larian δεν προχώρησε σε κάποιο rebalance των συγκεκριμένων μαχών, δείχνει ότι επιθυμούν τον παίχτη να προσπαθεί να βρίσκει πρωτότυπους τρόπους για να κερδίσει.

Απλά για εμένα δεν είναι στο play-style μου να προετοιμάζω το battle field πρίν από τη μάχη, χρησιμοποιώντας γνώση που δεν έπρεπε να κατέχω ή να αλλάζω δραστικά τον τρόπο που διεξάγω τη μάχη. Η Aetera και ο Doctor είναι πολύ χαρακτηριστικά παραδείγματα. Ο Lord Kemm ακολουθεί, αλλά επειδή η μάχη έγινε κωμική είχε το ενδιαφέρον της. Καλύφθηκε όλη η πίστα με cursed ice, όποιος κουνιόταν γινόταν frozen, κατάφερνα και έκανα συνεχώς τον Lord Kemm charmed και γενικά δημιουργήθηκε ένα ωραίο μπάχαλο.

Από ότι καταλαβαίνω, υπάρχει τουλάχιστον ακόμα μία μάχη που είναι έτσι. Σύνολο είχα 3 προβληματικές μάχες, που όμως με ενόχλησαν πάρα πολύ, σε βαθμό να μήν θέλω να συνεχίσω το παιχνίδι.

Σε κάθε περίπτωση, το mod Divinity Unleashed φαίνεται να είναι πολύ πιό κοντά στο playstyle που ήθελα εξ αρχής, και σίγουρα θα κάνω ένα 2ο playthrough μαζί του.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 3
Δημοσ.

Ξεκίνησα το παιχνίδι και μόλις έφτασα στην στεριά  εμφανίστηκε από το πουθενά ένα σκίουρος που καβαλάει ένα σκελετωμένο γατί. Τι ρόλο έχει στο παιχνίδι; γιατί δεν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω σε μάχες. 

Δημοσ.

Είναι DLC extra companion. Έχει το δικό του questline και σκοπός του να σου κάνει τη ζωή δύσκολη στις μάχες, μιάς και έχει την τάση να αυτοκτονεί.

Αν σου πεθάνει μή σκάς. Το πνεύμα του θα συνεχίσει να σε ακολουθεί και το quest θα συνεχίσει σαν να μην έγινε τίποτα, με τη μόνη διαφορά ότι τώρα δεν θα σου πεθαίνει.

Αν σου πεθάνει, το πνεύμα του δεν θα σου είναι ορατό για το πρώτο κεφάλαιο του παιχνιδιού.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, panther_512 είπε

Είναι DLC extra companion. Έχει το δικό του questline και σκοπός του να σου κάνει τη ζωή δύσκολη στις μάχες, μιάς και έχει την τάση να αυτοκτονεί.

Αν σου πεθάνει μή σκάς. Το πνεύμα του θα συνεχίσει να σε ακολουθεί και το quest θα συνεχίσει σαν να μην έγινε τίποτα, με τη μόνη διαφορά ότι τώρα δεν θα σου πεθαίνει.

Αν σου πεθάνει, το πνεύμα του δεν θα σου είναι ορατό για το πρώτο κεφάλαιο του παιχνιδιού.

Aμα πεθάνει χάνεις διαλογους άμα δεν κάνω λάθος, και θα πρέπει να μπαίνεις σε spirit mode, εκτος φυσικά άμα έχεις το in-game mod που είναι συνεχεια ενεργό. ;)

5 ώρες πριν, panther_512 είπε

Από ότι καταλαβαίνω, υπάρχει τουλάχιστον ακόμα μία μάχη που είναι έτσι. Σύνολο είχα 3 προβληματικές μάχες, που όμως με ενόχλησαν πάρα πολύ, σε βαθμό να μήν θέλω να συνεχίσω το παιχνίδι.

Σε βρίσκω υπερβολικό νομίζω, αλλα παρόλα αυτά καταλαβαίνω, μου έχει τύχει και μένα σε αλλα games. Παρόλα αυτά δεν θα παρατούσα, για παράδειγμα, το Dark Souls, γιατί ένα boss με κούρασε, if you know what i mean. ;)

Δημοσ.

Δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω το Divinity, αλλά με έφερε ακριβώς σε συναισθηματική κατάσταση τύπου Dark Souls. 

Κοίταξε, όλα είναι σχετικά. Ξέρεις ότι ο gaming χρόνος μου είναι τρομερά περιορισμένος. Η συντριπτική πλειοψηφία των sessions είναι της μίας ώρας. 

Οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει η πολυτέλεια να κολλάω κάπου με τις ώρες, ή να ψάχνω πολύ την όλη κατάσταση. Αν στο session δεν υπάρξει progress, νιώθω ότι σπαταληθηκε ο χρόνος άδικα. 

Για να μην παρεξηγηθώ, ο λόγος που κάνω αυτή τη συζήτηση είναι γιατί το game μου άρεσε πολύ και στο 99% του είναι μία πολύ πολύ καλή εμπειρία.

 

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 3/8/2020 στις 10:32 ΠΜ, panther_512 είπε

Εμένα η άποψή μου είναι ότι αν το game σε αφήνει με ένα party να προχωράς τον χάρτη σαν το νερό, και να βγαίνουν οι μάχες εύκολα, και ξαφνικά, ακολουθώντας μιά σχετικά γραμμική πορεία, φτάνεις σε μάχη σχεδόν αδιέξοδο με τον τρόπο που έπαιζες, τότε ναί υπάρχει θέμα με το balance του παιχνιδιού.

Στα παιχνίδια αυτού του τύπου είμαι seasoned player. Από το 1990 έχουν περάσει τα πλείστα isometric western RPGs από τα χέρια μου.

Το game έχει κάποιες μάχες που μπορεί να δυσκολέψουν πολύ και σίγουρα είναι party-sensitive. Το παιχνίδι σου προσφέρει πάρα πολλά εργαλεία όμως για να τα βγάλεις πέρα, και το γεγονός ότι η Larian δεν προχώρησε σε κάποιο rebalance των συγκεκριμένων μαχών, δείχνει ότι επιθυμούν τον παίχτη να προσπαθεί να βρίσκει πρωτότυπους τρόπους για να κερδίσει.

Απλά για εμένα δεν είναι στο play-style μου να προετοιμάζω το battle field πρίν από τη μάχη, χρησιμοποιώντας γνώση που δεν έπρεπε να κατέχω ή να αλλάζω δραστικά τον τρόπο που διεξάγω τη μάχη. Η Aetera και ο Doctor είναι πολύ χαρακτηριστικά παραδείγματα. Ο Lord Kemm ακολουθεί, αλλά επειδή η μάχη έγινε κωμική είχε το ενδιαφέρον της. Καλύφθηκε όλη η πίστα με cursed ice, όποιος κουνιόταν γινόταν frozen, κατάφερνα και έκανα συνεχώς τον Lord Kemm charmed και γενικά δημιουργήθηκε ένα ωραίο μπάχαλο.

Από ότι καταλαβαίνω, υπάρχει τουλάχιστον ακόμα μία μάχη που είναι έτσι. Σύνολο είχα 3 προβληματικές μάχες, που όμως με ενόχλησαν πάρα πολύ, σε βαθμό να μήν θέλω να συνεχίσω το παιχνίδι.

Σε κάθε περίπτωση, το mod Divinity Unleashed φαίνεται να είναι πολύ πιό κοντά στο playstyle που ήθελα εξ αρχής, και σίγουρα θα κάνω ένα 2ο playthrough μαζί του.

εγώ γιαυτόν ακριβός τον λόγο παράτησα το game. Ενιωθα cheating και σκέψου από τότε το έχουν αναβαθμίσει αρκετές φορές και από τι διαβάζω έχουν διορθώσει αρκετές την κατάτασταση. Σκέψου σε τι κατάσταση ήταν το πρώτο χρόνο που είχε βγει. 

To πρώτο της σειράς δεν είχε καμία σχέση στην ισορροπία με αυτό εδώ. 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, chek2fire είπε

εγώ γιαυτόν ακριβός τον λόγο παράτησα το game. Ενιωθα cheating .............

Kαι εγώ αυτή την αίσθηση είχα σε αυτές τις συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Όπως είπα, έβαλα το mod Divinity Unleashed και η μάχη με τον Doctor βγήκε πολύ όμορφα και το party έπαιξε σωστά.

Τώρα δεν είχα τη δυνατοτητα να το τσεκάρω κάπου αλλού, διότι από ότι κατάλαβα εχθές, τα έχω κάνει όλα τα quests του χάρτη, έβγαλα όλες τις άλλες μάχες, και μου έμεινε μόνο η τελική μάχη για τον τερματισμό 😋

Άντε, καλή μου επιτυχία!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μόλις τερματίσαμε το game😄

H τελευταία μάχη είναι καθαρά θέμα επιλογής σου αν θα είναι απίστευτα δύσκολη ή αν θα είναι πανεύκολη, με το τελικό αποτέλεσμα όμως να είναι το ίδιο (περίπου)!

Το παιχνίδι μου άρεσε πάρα πολύ. Τεράστιος και πλούσιος κόσμος, πολλές επιλογές για το πώς θα προσεγγίσεις τα διάφορα quests, βασικά είναι ένα πραγματικό RPG. Από τις 170 ώρες που του αφιέρωσα, πέρασα υπέροχα τις 160. Τις υπόλοιπες 10 μου έσπαγε τα νεύρα 😄

Τί θα ήθελα διαφορετικό? Δεν μου άρεσε o μηχανισμός διαχωρισμού physical/magical armour και ο τρόπος που δούλευε. Για αυτό το λόγο συστήνω το mod Divinity Unleashed. Επίσης ήθελα περισσότερο interaction με τους companions, λίγο μπαλανσάρισμα σε κάποιες μάχες που είναι στα όρια του cheating και τέλος λίγη κινηματογραφικότητα (cutscenes), που πιστεύω θα απογείωνε το storytelling.

Στο τέλος θεωρώ ότι το παιχνίδι είναι must-play game για τους λάτρεις των RPGs και θα ήθελα πολύ να κάνω ένα 2ο playthrough.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 3
Δημοσ.
12 ώρες πριν, panther_512 είπε

λίγο μπαλανσάρισμα σε κάποιες μάχες που είναι στα όρια του cheating

Στο επόμενο play-through, απλά πάνε σε αυτές τις μάχες πάνε 1-2 level πιο πάνω, στον Kemm και στο Doctor διάλεξε άλλο path. Τον Kemm για παράδειγμα μπορείς να τον fight σε τρία διαφορετικά σημεία που ξέρω, μπορεί να υπάρχουν και αλλα. Στα υπόλοιπα συμφωνώ και εγώ, εκτος του armor system που δεν με ενόχλησε ποτε. Πάντως σου πείρε παρα πολλές ώρες να το τελειώσεις, αλλα με τα μικρά sessions που κανεις λογικό. Εγώ άμα ήθελα κάτι από το game ήταν να είχε πιο πολύ gore και καλύτερα και πιο πολλά fight animations, και ίσος μερικά duel φάση animations.

Δημοσ.

Το θέμα με το armor δεν με χάλασε σε μεγάλο βαθμό, απλά φάνηκε ότι το hybrid party μου σε κάποιες συγκεκριμένες μάχες δεν μπορούσε να τα φέρει βόλτα. Τώρα όμως που έπαιξα με το συγκεκριμένο mod, μου άρεσε πάρα πολύ η ροή στη μάχη, και αυτός είναι ένας λόγος που θέλω πολύ ένα 2ο playthrough (το πότε θα το κάνουμε είναι άλλο θέμα...).

Με gore, animations κλπ δεν είχα κάποια συγκεκριμένη απαίτηση. Θα ήθελα όμως μιά κινηματογραφικότητα τύπου Dragon Age Origins, διότι ενώ η ιστορία ήταν αρκετά επική, δεν κατάφερε να μου το περάσει, παρα μόνο στις τελευταίες στιγμές.

Η ιστορία τώρα ήταν πολύ καλή, ενδιαφέρουσα, πλούσια, και κατάφεραν και την έκαναν με αρκετά παρακλάδια, αναλόγως των επιλογών σου. Το παιχνίδι έχει πραγματικό replay value.

Το μόνο μελανό σημείο ήταν το questline με την Saheila. Η προτελευταία και τελευταία συνάντηση μαζί της ήταν ότι ναναι. Μου φάνηκε το κομμάτι εκείνο κακογραμμένο.

Σε κάθε περίπτωση όμως το παιχνίδι ήταν πάρα πάρα πολύ καλό και το απόλαυσα δεόντως.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...