{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, panther_512 είπε Σχεδόν όλα τα quests λύνονται με παραπάνω από έναν τρόπους. Ένας από αυτούς είναι η εξερεύνηση όπως την περιγράφεις, άλλος τρόπος είναι κάποιος NPC ή companion να σε κατευθύνει προς το quest. Στην περίπτωση που περιγράφεις το quest λύνεται με εξερεύνηση όπου θα βρείς τυχαία τα πορτοκάλια, ή από hints που θα πάρεις από NPC ή άσχετη καθοδήγηση από companion (different quests overlap). Θα την βγάλεις την άκρη, don't worry. Nα μιλάς με όλους και να χρησιμοποιείς συχνά το search radius. Ακριβώς, ειδικά αυτή η αποστολή λύνεται με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους που θυμάμαι εγώ. Είναι αρχή ακόμα μην ανησυχείς, για μένα ήταν το πρώτο isometric rpg που ασχολήθηκα σοβαρά ever οποτε σε νιώθω. Μέχρι το τέλος του πρώτου map, που βασικά είναι tutorial, θα το πιάσεις. Φυσικά το game είναι αρκετά deep και σίγουρα θα χάσεις πράγματα, αλλα και αυτό διορθώνεται με το καταπληκτικό replayability του game. Have fun! Btw Panther τελείωσες το game και έπιασες TLOU2 έτσι?! Και εγώ μια τα ίδια, ελπίζω εσένα να σου κάτσει καλύτερα μετά την επικουρα, αν και αμφιβάλλω δυστυχώς. Μακάρι να κάνω λάθος. Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2020 από {TDi}Dj2k..infc 1
panther_512 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Btw Panther τελείωσες το game και έπιασες TLOU2 έτσι?! Και εγώ μια τα ίδια, ελπίζω εσένα να σου κάτσει καλύτερα μετά την επικουρα, αν και αμφιβάλλω δυστυχώς. Μακάρι να κάνω λάθος. Όχι, δεν το τελείωσα ακόμα, είμαι 4ο χάρτη και θα το τερματίσω μόλις τελειώσω με το TLOU2. 1
Diinekis21 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Ξεκίνησα ένα playthrough με: Red Prince: Battlemage-dual wield (Warfare/Geo + Persuasion/lucky charm/leadership) Fane: Wizard-2 wands (Pyro/Necro + thievery) Sebille: Wayfarer (Hunter/Summon + bartering) Loyse: Enchanter Staff (Hydro/Aero + loremaster) Με έψηνε και τράμπα Necro/Geo σε Red Prince/Fane αλλά θα πάω έτσι! 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 23/7/2020 στις 12:47 ΜΜ, Diinekis21 είπε Ξεκίνησα ένα playthrough με: Red Prince: Battlemage-dual wield (Warfare/Geo + Persuasion/lucky charm/leadership) Fane: Wizard-2 wands (Pyro/Necro + thievery) Sebille: Wayfarer (Hunter/Summon + bartering) Loyse: Enchanter Staff (Hydro/Aero + loremaster) Με έψηνε και τράμπα Necro/Geo σε Red Prince/Fane αλλά θα πάω έτσι! Προσωπικά δεν θα διάλεγα ποτε τέτοιο party, αλλα άμα είναι κάτι να σου προτείνω, είναι να αφιερώσεις κάποιον σε warfare/poly, και preferably two-handed weapon. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2020 από {TDi}Dj2k..infc 1
ikaruga24 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Παιδιά ξέρετε πως ακριβώς λειτουργεί το torturer perk; Λέει ότι για συγκεκριμένα status effects διαπερνάει το armor αλλά παρόλο που ρίχνω βελάκια με status effects πάλι οι εχθροί κάνουν resist τα effects τους. Στο perk δεν είναι ξεκάθαρο αν είναι αποκλειστικά για known skills και δεν πιάνει για scrolls/items. Εχει κανείς ιδέα;
Mpiftekis Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 25 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Παιδιά ξέρετε πως ακριβώς λειτουργεί το torturer perk; Λέει ότι για συγκεκριμένα status effects διαπερνάει το armor αλλά παρόλο που ρίχνω βελάκια με status effects πάλι οι εχθροί κάνουν resist τα effects τους. Στο perk δεν είναι ξεκάθαρο αν είναι αποκλειστικά για known skills και δεν πιάνει για scrolls/items. Εχει κανείς ιδέα; This talent only applies to damage statuses; non-damaging statuses do not receive this extension. Πηγή 1
Diinekis21 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 19 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Προσωπικά δεν θα διάλεγα ποτε τέτοιο party, αλλα άμα είναι κάτι να σου προτείνω, είναι να αφιερώσεις κάποιον σε warfare/poly, και preferably two-handed weapon. Σε όλα τα rpg με 2handed είμαι, είπα να αλλάξω στυλ! Είναι το 2ο playthrough, το 1ο νομίζω καλοκαίρι του 18 με custom char warfare 2handed και ήθελα να κάνω διαφορετικά πράγματα σε όλο το party! 1
panther_512 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 160 ώρες στο game, πρέπει να έφτασα στο τέλος (έμεινε Doctor και πάω για path of Blood), και για άλλη μιά φορά βρίσκομαι σε μάχη σπαζοκεφαλιά (Doctor). Η όλη μαγεία σε ένα πραγματικό pen n paper RPG είναι ο DM (Dungeon Master) να παρουσιάζει ένα πλούσιο κόσμο στο party και να του βάζει προκλήσεις τέτοιου επιπέδου, ώστε από τη μιά να δυσκολέψει τους παίκτες, από την άλλη όμως να φροντίσει οι μάχες να είναι δίκαιες και να μπορεί να κυλήσει η ιστορία. Αν ο DM φτιάχνει αδιέξοδα, υπερβολικά δύσκολες μάχες ή σπαζοκεφαλιές, καταλήγει με απογοητευμένους παίχτες ή ακόμα χειρότερα να τους κάνει να μαλώσουν μεταξύ τους. Τα παραπάνω δεν διαφέρουν σε ένα video game. Το παιχνίδι έχει κάνει πολλά πράγματα σωστά, έχω πολύ καιρό να παίξω έτσι καθαρόαιμο RPG, με πλούσιο κόσμο, πολλές επιλογές και διακλαδώσεις στην ιστορία, όμως δεν μπορώ να παραβλέψω ότι έχει σε ορισμένα σημεία μάχες που καταντάνε σπαζοκεφαλιές, και στο τέλος καταλήγεις να κάνεις exploit μηχανισμούς για να κερδίσεις (meta knowledge, characters pre-placements, buffing during dialog etc). Δεν μπορώ να χωνέψω το να παίζω 20 ώρες σερί με το party απροβλημάτιστα και ξαφνικά να βρίσκομαι σε μάχη όπου τρώω τα μούτρα μου ξανά και ξανά. Και να μου σπάει το immersion, να βγαίνω εκτός ιστορίας πλέον και να αρχίσω να κάνω exploit τους μηχανισμούς. Αυτά. Έχει μία ώρα που τρώω τα μούτρα μου στον Doctor, έκανα το διάλειμμά μου εδώ και επιστρέφω στο game..... Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2020 από panther_512
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 16 λεπτά πριν, panther_512 είπε 160 ώρες στο game, πρέπει να έφτασα στο τέλος (έμεινε Doctor και πάω για path of Blood), και για άλλη μιά φορά βρίσκομαι σε μάχη σπαζοκεφαλιά (Doctor). Η όλη μαγεία σε ένα πραγματικό pen n paper RPG είναι ο DM (Dungeon Master) να παρουσιάζει ένα πλούσιο κόσμο στο party και να του βάζει προκλήσεις τέτοιου επιπέδου, ώστε από τη μιά να δυσκολέψει τους παίκτες, από την άλλη όμως να φροντίσει οι μάχες να είναι δίκαιες και να μπορεί να κυλήσει η ιστορία. Αν ο DM φτιάχνει αδιέξοδα, υπερβολικά δύσκολες μάχες ή σπαζοκεφαλιές, καταλήγει με απογοητευμένους παίχτες ή ακόμα χειρότερα να τους κάνει να μαλώσουν μεταξύ τους. Τα παραπάνω δεν διαφέρουν σε ένα video game. Το παιχνίδι έχει κάνει πολλά πράγματα σωστά, έχω πολύ καιρό να παίξω έτσι καθαρόαιμο RPG, με πλούσιο κόσμο, πολλές επιλογές και διακλαδώσεις στην ιστορία, όμως δεν μπορώ να παραβλέψω ότι έχει σε ορισμένα σημεία μάχες που καταντάνε σπαζοκεφαλιές, και στο τέλος καταλήγεις να κάνεις exploit μηχανισμούς για να κερδίσεις (meta knowledge, characters pre-placements, buffing during dialog etc). Δεν μπορώ να χωνέψω το να παίζω 20 ώρες σερί με το party απροβλημάτιστα και ξαφνικά να βρίσκομαι σε μάχη όπου τρώω τα μούτρα μου ξανά και ξανά. Και να μου σπάει το immersion, να βγαίνω εκτός ιστορίας πλέον και να αρχίσω να κάνω exploit τους μηχανισμούς. Αυτά. Έχει μία ώρα που τρώω τα μούτρα μου στον Doctor, έκανα το διάλειμμά μου εδώ και επιστρέφω στο game..... Στην μάχη που είσαι η δυσκολία εξαρτάται από τι έχεις κάνει και ποιον έχεις στο party σου. Νομίζω υπάρχουν τρεις επιλογές με την μια πιο δύσκολη από την άλλη, και με την τελευταία να θέλει γερά νεύρα. Προφανώς πήρες τον δρόμο που ευνοεί παρα πολύ τον Doctor. Θα σου πρότεινα να κανεις reload άμα όντως πήρες τον χειρότερο δρόμο πριν την μάχη. Αυτή είναι μια από τις μάχες που έχουν σημασία οι επιλογές σου, όπως ήταν και με τον Shadow Prince. Θέλω να δω τι θα πεις για το final battle που και εκεί έχουν σημασία οι επιλογές και μπορεί να γίνει εύκολη έως αδύνατη.
panther_512 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Κοίταξε με τον Doctor δεν μου παρουσιάστηκαν κάποιες επιλογές, πέραν από το ότι γνωρίζω το όνομά του. Μετά επιλέγω αν θα συνεργαστώ μαζί του ή όχι. Δεν έχω στο party μου τον χαρακτήρα εκείνο που συσχετίζεται με αυτό το boss. Δεν μου αρέσουν καθόλου τα spikes δυσκολίας σε αυτές τι συγκεκριμένες περιπτώσεις (Aetera, Lord Kemm, Doctor), και το game χάνει πόντους για αυτό το λόγο. Aetera και Lord Kemm βγήκαν με ότι ναναι στρατηγικές, τελείως εκτός πνεύματος RPG. Και εδώ κάπως έτσι θα πάει. Καθαρό exploitation. Είναι η 3η φορά που το παιχνίδι μου το κάνει αυτό και μετά από τόσες ώρες έχει επέλθει και κάποια κόπωση. Θέλω να κλείσει η ιστορία και να πάω σε άλλα games.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, panther_512 είπε Κοίταξε με τον Doctor δεν μου παρουσιάστηκαν κάποιες επιλογές, πέραν από το ότι γνωρίζω το όνομά του. Μετά επιλέγω αν θα συνεργαστώ μαζί του ή όχι. Δεν έχω στο party μου τον χαρακτήρα εκείνο που συσχετίζεται με αυτό το boss. Δεν μου αρέσουν καθόλου τα spikes δυσκολίας σε αυτές τι συγκεκριμένες περιπτώσεις (Aetera, Lord Kemm, Doctor), και το game χάνει πόντους για αυτό το λόγο. Aetera και Lord Kemm βγήκαν με ότι ναναι στρατηγικές, τελείως εκτός πνεύματος RPG. Και εδώ κάπως έτσι θα πάει. Καθαρό exploitation. Είναι η 3η φορά που το παιχνίδι μου το κάνει αυτό και μετά από τόσες ώρες έχει επέλθει και κάποια κόπωση. Θέλω να κλείσει η ιστορία και να πάω σε άλλα games. Τι να σου πω, καμια μάχη δεν μου προκάλεσε ιδιαίτερο πρόβλημα, σίγουρα κάποιες ήταν πιο δύσκολες, αλλα καμια δεν χρειάστηκε exploitation που αναφέρεις, και σου θυμίζω ήταν το πρώτο μου iso rpg ever. Προφανώς και έχεις ακολουθήσει πολύ λάθος δρόμο και το party σου lack κάτι σημαντικό. Μιλάμε πάντα για normal δυσκολία έτσι. Όπως και να έχει, από τις 100 μάχες, οι τρεις σε κούρασαν, νομίζω είναι μια χαρά αναλογια. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2020 από {TDi}Dj2k..infc
panther_512 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Αμφιβάλω ότι φταίει το party. Χαμήλωσα το επίπεδο δυσκολίας ένα level σε explorer και η μάχη βγήκε σε 10 λεπτά. Ο Doctor δεν πρόλαβε να πάρει ανάσα. Αμέσως μετά τσεκαρα στο ίντερνετ τί παίζει με τη μάχη. Πρέπει το game να bugαρισε, διότι ενώ είχα πρόσκληση (Lord Kemm και Isbeil out of game), η Malady δεν ήταν απέξω από το σπίτι, οπότε δεν υπήρξε φάση με κεριά. Θα αρχίσω να παίζω με τα saves μπας και γίνει trigger η Malady. Quest breaking bugs είχα 4 μέχρι τώρα. Τα trolls στο Driftwoodf, o Alexander στον 3ο χάρτη, η τούρτα που κρασαρει το game every single time you interact with it, και τώρα αυτό. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2020 από panther_512
ikaruga24 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Εγώ μόλις πέρασα στο νησί που είναι ψηλά εκεί που πρέπει να περάσεις το deathfog και συνάντησα δυο κρασαρίσματα που συμβαίνουν πάντα και έπρεπε να προσπεράσω με άλλους τρόπους τα quests αυτά. Μακάρι να μην βρω άλλα όμως από ότι διαβάζω δεν τα γλυτώνω. Συμφωνώ και εγώ με κάποια fights που ξεπερνάνε εντελώς την βασική στρατηγική του συστήματος μάχης. Αυτή η εταίρα παράδειγμα είναι πλήρως μπάσταρδο fight. Από την στιγμή που ξεκινάει κάθε γύρο με φουλ action points και έχει μόνιμη δυνατότητα για να πετάει από μέρος σε μέρος και το summoning της να κοστίζει και λίγο αλλά και να το σπαμάρει αυτόματα σε οδηγεί σε πολύ συγκεκριμένα μονοπάτια για να την αντιμετωπίσεις και ανάλογα το στήσιμο της ομάδας μπορεί και να μην καταφέρεις να νικήσεις αυτό το endurance fight ποτέ γιατί ποτέ δεν κάθεται σταθερή σε ένα σημείο. Ευτυχώς που ο δικός μου χαρακτήρας είναι support με τα κύρια χαρακτηριστικά του ως warfare/aerothurge/summoning και μπορούσα να φυτεύω σε κάθε γύρο totems όπως και διάφορα spells του τύπου nether swap, teleport, gateway που επέτρεπαν καλή δυνατότητα κινητικότητας από και προς τους αντιπάλους και ήταν ο κύριος χαρακτήρας που έφερε την επιτυχία σε αυτήν την μάχη. Δεν λέω, προφανώς και υπάρχουν κενά στην ομάδα (παράδειγμα δεν έχω hydrosophist πόντους πουθενά όπως και scoundrel) και με την κεντρική ομάδα με εμένα ως Ifan με το παραπάνω built, τον Fane ως Pyromancer/Geomancer/Necromancer, την Sebile ως warfare/polymorph και την Lohse ως Huntsman/Geomancer. Με παίρνει να ρίξω στην τελευταία σε κάποια φάση και scoundrel πόντους αλλά όχι ακόμα. Εχω όμως καταλάβει ως τώρα σαν level 15 ότι το damage είναι το απόλυτο εργαλείο. Τίποτα άλλο δεν έχει τόσο σημασία όσο αυτό. Αν δεν μπορείς με αξιόπιστο τρόπο να κατεβάζεις τις ασπίδες των άλλων προκειμένου να κάνεις άμεσα κάποιο status effect τότε δεν έχει καμία σημασία πόσο καλά είναι στημένη η ομάδα. Στην δική μου περίπτωση μόνο ο δικός μου ο Ifan δεν έχει καλό damage output γιατί ως support τα stats του είναι πραγματικά παντού (πχ το δυνατότερο stat του είναι το STR και το memory που και τα δυο είναι στο 20 την στιγμή που ο Fane που παίρνει πάντα σε κάθε level intelligence βρίσκεται στο 33) και συγκριτικά με την Sebile για το ίδιο skill ο δικός μου κάνει 124 damage και η Sebile 250. Το ίδιο συμβαίνει και τις παγίδες. Δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να προσπαθώ να γεμίσω με flame carpets ή στην περίπτωση μου να ρίχνω static charge αέρια καθώς το magic armor θα τα κάνει resist και έτσι ο οποιοσδήποτε αντίπαλος απλά θα περπατήσει μέσα από αυτό για να έρθει πάνω σου. Με βάση αυτό λοιπόν το να κάνεις focus fire τους πρώτους γύρους και έπειτα να μπεις στην διαδικασία για buffs είναι η καλύτερη τακτική. Σε αυτό το κομμάτι τουλάχιστον το πρώτο παιχνίδι ήταν καλύτερο γιατί ναι μεν ήσουν στο έλεος του RNG αλλά δεν γινόταν ξεκάθαρο exploit λόγο κεντρικού σχεδιασμού ολόκληρης μερίδας του βασικού συστήματος μάχης. Το ίδιο ισχύει και για τον εξοπλισμό, το κάθε level δίνει ξεκάθαρα και σοβαρά upgrades σε βαθμό που legendary αντικείμενα να είναι επί της ουσίας χειρότερα μόλις ένα level μετά από απλά πρασινάκια. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πουλάς και να αγοράζεις σαν χαζός σε κάθε level που παίρνεις ότι μπορείς να αλλάξεις και συνεπώς συμφέρει να έχεις και έναν χαρακτήρα που θα έχει εξελιγμένο bartering γιατί οι τιμές δεν αστειεύονται.
Diinekis21 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 70 ώρες σε αυτό το playthrough και είμαι ακόμα στο Reaper's Coast! Φεύγει πολύ ώρα διαβάζοντας journal & ξεσκαρτάρωντας αντικείμενα συνεχώς! Ακριβώς επειδή ότι και να πάρεις στο επόμενο lvl θα είναι πίσω δε ψωνίζεις σε κάθε lvl λες και είναι black friday Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2020 από Diinekis21
panther_512 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Βασικά με τα balancing issues, επειδη δεν μου έκατσε καλά να βγάλω τον Doctor με χαμηλότερη δυσκολία, ψαχτηκα λίγο με το Divinity Unleashed. Είναι complete gameplay overhaul το οποίο βασίζεται στο feedback της κοινότητας, αλλάζει σημαντικά core mechanics και skills, με σκοπό να κάνει την εμπειρία πιο ισορροπημενη. Είχα σκοπό να το δοκίμαζα σε κάποιο 2ο playthrough, αλλά μιας και μπορείς να το ενεργοποιήσεις και σε προχωρημένο παιχνίδι, είπα να το δοκιμάσω. Με αυτό το mod τα physical και magical armour είναι damage limiters, οπότε κάθε χτύπημα κατεβάζει πάντα και vitality, ενώ τα status effects διαπερνάνε τα armour και πιάνουν πάντα. Έχουν γίνει πολλές αλλαγές για να γίνει το παιχνίδι όχι πιό εύκολο, αλλά πιό balanced. Επίσης δεν μπορείς πλέον να εκμεταλλεύεσαι κάποια exploits του vanilla game. Με το mod η μάχη με τον Doctor μετατράπηκε σε μία απολαυστικοτατη εμπειρία που τα είχε όλα. Συνιστώ το mod ανεπιφύλακτα. Πρέπει να το δοκιμάσετε. Εγώ προσωπικά ενθουσιάστηκα πολύ και μου έδωσε νέα ώθηση για το παιχνίδι. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2020 από panther_512
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα