p8grs Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δεν συνηθίζω να γράφω τέτοιου ειδους θεματα αλλα αυτη την φορα πιστεύω επιβάλλεται. Πριν ενα χρονο και 2 μηνες ειχα αγορασει ενα κουτι corsair carbide 300r απο ελληνικο καταστημα. Μεσα στο 6μηνο κάηκε το power led και σκέφτηκα να στειλω email στην corsair οχι για να ζητησω rma απλα για να με συμβουλευσουν τι μπορω να κανω για να το διορθωσω. Ετσι και εγινε, ανοιξα Ticket με το προβλημα και χωρις να με ρωτησουν τιποτα παρα πανω μετα απο μερικες ωρες μου στελνουν το tracking number της dhl και μετα απο 2 μερες μου εφεραν στο σπιτι μου ολο το I/O Panel καινουργιο. Ωστοσο 7μηνες αργοτερα παλι καηκε το power led και εχθες το βραδυ (3 το πρωι) εστειλα παλι ticket χωρις να ζηταω rma, το αποτελεσμα ειναι οτι σημερα 10.40 το πρωι να μου στειλουν παλι tracking number με dhl και παλι καινουργιο I/O Panel χωρις να με ρωτησουν τιποτα και χωρις να επιστρεψω το παλιο. 14 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blueangel3 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μπράβο στην corsair...αν και ειναι γνωστό ότι έχει ένα από τα καλύτερα τμήματα εξυπηρέτησης 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
La_MoRt Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Βασικα το καλύτερο εγώ δεν έχω δει άλλη εταιρεία με τέτοι support με εξαίρεση τη Dell και τη Logitech. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hliastsek Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Αν ψαξεις εδω στο forum θα βρεις πολλα παρομοια threads! Αν δεν κανω λαθος ηταν ενας συμφορουμιτης με παρομοιο προβλημα που του εστειλαν ολοκληρο κουτι πισω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alldaynews Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Εγώ είχα πρόβλημα με το πάνελ του 900d και μου έστειλαν καινούργιο χωρίς να στείλω το παλιό.Καπάκι μετά απο μερικές μέρες είχα βγάλει το πλαινό με το πλέξι και τα πιτσιρίκια μου το έσπασαν καταλάθος.Τους ρώτησα από που να το παραγγείλω και η Corsair μου έστειλε καινούργιο πλαινό.Οχι μόνο το πλέξι όλο.Οτι και να πείς για το support της Corsair είναι λίγο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 +1 για Corsair και υποστήριξη. Δεν είναι τυχαίο ότι το Πλαίσιο μόνο Corsair τροφοδοτικά έχει (είναι τα πιό εύκολα για RMA χωρίς πολλές διατυπώσεις). Άλλες 2 εταιρείες έχω δεί με τόσο καλό support. Dell και NZXT. Το αναφέρω εμβόλιμα γιατί θεωρώ ότι αξίζει να αναφέρονται οι εταιρείες που σέβονται τον πελάτη. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα