SavvinDiesel Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Χαιρετώ την παρέα! Ένα θέμα που με απασχολεί εδώ και λίγο καιρό είναι το πως θα προχωρήσω σε άρση ακινησίας ενός αυτοκινήτου που έχω στην κατοχή μου. Έχει μείνει ακίνητο σε κλειστό χώρο, καλά φυλασσόμενο και μακριά από υγρασίες και ποντίκια. Αποσυνδεμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ. Αυτό που με ανησυχεί είναι η πρώτη φορά που θα το βάλω μπροστά, δεδομένου ότι δεν έχει πάρει μπρος εδώ και 3 χρόνια. Φοβάμαι ότι ο κινητήρας έχει στεγνώσει από λάδια και λογικό είναι και προσπαθώ να βρω ένα τρόπο να αποφύγω το μελλοντικό κάψιμο λαδιού. Εσείς πώς θα το βάζατε μπροστά;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
dimitrisOP Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 για αρχη αλλαξε λαδια-φιλτρα και εισαι οκ
SavvinDiesel Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Επιτόπια αλλαγή λαδιών-φίλτρου θα γίνει... Αυτό που με ανησυχεί είναι ο χρόνος που θα μεσολαβήσει από την πρώτη στιγμή λειτουργίας μέχρι να ανεβάσει λάδι η αντλία... Δεν έχει στεγνώσει ο κινητήρας;
Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Εγώ για αρχή θα πετούσα την βενζίνη που έχει μέσα, και αμέσως μετά την εκκίνηση θα το πήγαινα για σέρβις. Και φυσικά θα το παρακολουθούσα στενά για τυχόν βλάβες προερχόμενες από ακινησία(αντλία νερού πχ). Ο κινητήρας "στεγνώνει" από λάδια όχι μόνο μετά από 3 χρόνια αλλά και μετά από μερικές ώρες, μην σε ανησυχεί αυτό. Απλά να προσέξεις αν θα σβήσει αμέσως η ένδειξη πίεσης λαδιού.
lary7 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Και με την βενζινη μπορει να εχεις θεμα, υποβαθμιζεται η ποιοτητα της με το χρονο, 3 χρονων βενζινη ουτε σε μεσινεζα δεν θα την εβαζα. Αμα βαλεις καινουριο λαδακι και φιλτρο δεν νομιζω να εχεις προβλημα, αμα παρει μπρος μην το αφησεις ωρα στο ρελαντι, δωσε λιγες στροφες ωστε να ανεβασει πιεση η αντλια και να παει παντου το λαδι, εκτος αν εχεις αντλια σταθεσης πιεσης. Απο εκει και περα τα υγρα φρενων πιθανον να εχουν παρει υγρασια και να θελουν αλλαγμα, γενικα καλο ειναι ολα τα υγρα να τα αλλαξεις για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Καποτε ειχα βαλει μπρος ενα escort μετα απο ακινησια 7 ετων , ιδια λαδια ιδια βενζινη, καταφερε και περπατησε το ατιμο 1000 μετρα, βεβαια τοτε τα εφτιαχναν αλλοιως.....
SavvinDiesel Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Ευχαριστώ για τις πολύ γρήγορες απαντήσεις σας... Το ρεζερβουάρ το άφησα επίτηδες γεμάτο για να προστατεύσω την αντλία βενζίνης. Σκεφτόμουν όταν θα κατανάλωνα λίγη βενζίνη να του έβαζα ένα ενισχυτικό. Αν θα την βγάλω την βενζίνη προφανώς εννοείς με αντλία έτσι ( ; ). Ναι έχω στα υπόψιν και τα υγρά του και κυρίως το κύκλωμα των φρένων με σωληνάκια κ.λπ., αλλά αυτά σίγουρα θα τα αφήσω για το service που θα γίνει εκείνη την ημέρα..
TheAccountant Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Φαουλ το γεμάτο το ρεζερβουαρ... με βενζινη 3 ετών! Η μπαταρία λογικά θα ειναι νεκρή τελείως. Το βρίσκω απίθανο να εχει κρατήσει φορτίο μετά απο 3 χρόνια. Μπροστά θα το βάλεις κανονικα.... συμπλέκτης-μιζα.... Πιθανα να δυσκολευτει λιγο, αλλα θα πάρει. Απο εκει και πέρα το πας συνεργειο για τα υπολοιπα λαδια-ξυδια που πρεπει να αλλαχτουν. ps: Το αμάξι ακομα και σε ακινησια το βάζουμε καμια φορά το μηνα μπροστά να κάψει, να κινηθουν τα υγρά του κλπ... εχουμε και ενα φορτιστή για να κάνει συντηρηση στην μπαταρία, το κάνουμε και καμια γυρα στο τετράγωνο μας. Οταν μενει μακροχρόνια τελειως off, γενικά είναι κακό και ενδεχεται να δημιουργήσει θέματα στην αξιοπιστία.
SavvinDiesel Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.. Ναι αυτό που περιγράφεις είναι το ιδανικό, στην περίπτωσή μου όμως ελέω απόστασης δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς. Την μπαταρία σκέφτομαι να την φορτίσω με φορτιστή lidl ( στα 19,90 πριν μερικά χρόνια ), ο οποίος μου έχει λύσει τα χέρια ουκ ολίγες φορές! Και πάλι όμως σκέφτομαι η πρώτη φορά να είναι με ενίσχυση.. Έμεινε που έμεινε αφόρτιστη 3 χρόνια, μην της ρουφήξω το μεδούλι με την πρώτη.
Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Το ρεζερβουάρ το άφησα επίτηδες γεμάτο για να προστατεύσω την αντλία βενζίνης. Σκεφτόμουν όταν θα κατανάλωνα λίγη βενζίνη να του έβαζα ένα ενισχυτικό. Αν θα την βγάλω την βενζίνη προφανώς εννοείς με αντλία έτσι ( ; ). Το μεγαλύτερο πρόβλημα με την βενζίνη δεν είναι ότι ξεθυμαίνει, αλλά ότι αλλοιώνεται. Δεν ξέρω τι ακριβώς παθαίνει, αλλά σωληνάκια, τσιμούχες κτλ μετά από χρόνια επαφής με την ίδια βενζίνη αρχίζουν κυριολεκτικά να ρευστοποιούνται! Όσες φορές χρειάστηκε έβγαλα την αντλία βενζίνης του τεπόζιτου, και από εκεί άδειασα την βενζίνη.
SavvinDiesel Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Τώρα εκτός του ότι με τρομάζεις μου ανοίγεις και τρελή δουλειά! Μάλλον το κόβω να το πηγαίνω στο συνεργείο με οδική κι εκεί κατόπιν συνεννόησης τα περαιτέρω... Στο μυαλό μου είχα να μην αφήσω άδειο ρεζερβουάρ για να μην ξεραθούν τα πάσης φύσεως πλαστικά μέρη/σωληνάκια που μπορεί να υπάρχουν στο τεπόζιτο! Όπως ξέρω και γενικά ότι καλό είναι το τεπόζιτο να είναι άνω της μέσης για την ψύξη της αντλίας ( έμεινα με Punto από αντλία ), κάτι τέτοιο όμως δεν πέρασε καν από το μυαλό μου... 1
tarantules Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μια φορά έστω ανά 2 εβδομάδες δεν μπορούσες να το βάζεις μπρος για 10 λεπτά; 3 χρόνια είναι πολλά.Το είχες μακρυά και δεν είχες πρόσβαση;
SavvinDiesel Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Ναι ρε γαμώτο... 500+ χιλιόμετρα και 200 ναυτικά μίλια!
Liverpool89 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Κοιτα την βενζινη ξερω πως μπορεις να την βγαλεις αλλα πρεπει να σαι γρηγορος. Παιρνεις ενα καταβιδι μακρη ανοιγεις την ταπα, βαζεις ενα λεπτο λαστιχο μεσα, εχεις ενα βαρερι καθαρο διπλα σου, ρουφας δυο καλες(δεν καταπινεις) και βαζεις την αλλη ακρη στο αδειο βαρελι που θα ναι κατω στο πατωμα. Ετσι θα σου μεινει η ρεζερβα μεσα μονο. Σημειωση το κανεις με δικη σου ευθυνη, αν δεν ξερεις το αφηνεις.
SavvinDiesel Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Το κατσαβίδι λίγο με παραξένεψε , γενικά τον τρόπο τον ξέρω, απλά δεν χρειάστηκε για κάποιον λόγο να καταφύγω σε αυτόν! Το θέμα είναι αν πρέπει να ελένξω την αντλία, τότε πρέπει να ανοίξω ρεζερβουάρ! Και άντε και το κάνω μόνος ( δεν έχω δύο αριστερά χέρια ), το θέμα είναι ότι αν χρειαστώ κάτι από εκεί και πέρα, όσον αφορά ανταλλακτικό , θα πρέπει να τρέχω σαν το Βέγγο...
De@th L0rd Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Βενζίνη με το στόμα ΠΟΤΕ. Έχει βρεί φρικτό θάνατο συνάδελφος στη σχολή μου, από στατικό ηλεκτρισμό που εκκενώθηκε στα σφραγίσματά του από αμαγαλμα (μεταλλικά) και λάμπαδιασε κι έπειτα έγινε κι έκρηξη. Ούτε βράδυ δεν έβγαλε στην εντατική. Αντλία και πάλι αντλία. Καλύτερη λύση για μένα είναι να το πας σε ένα συνεργείο με οδική και να τα κάνουν αυτοί που έχουν και τον εξοπλισμό. Όταν αφήνουμε γεμάτα ντεπόζιτα για τόσο καιρό πάντα πρέπει να βάζουμε χημικό σταθεροποιητή στη βενζίνη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα