Προς το περιεχόμενο

Σύνδεση raid ή όχι;

@ngelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα με έναν έλεγχο που έκανα στους σκληρούς μου δίσκους είδα ότι ο βασικός μου (Seagate 3tb/sata 3) έχει υγεία 17% !! Επειδή μέσα έχω σοβαρά αρχεία πρέπει να τον αντικαταστήσω άμεσα (και δυστυχώς μπαίνω σε έξοδα μια δύσκολη εποχή!).

Σκέφτομαι να πάω σε 2 σκληρούς των 2tb και να τους κάνω raid.

Μέσα εκεί φυσικά θα βάλω και τα windows 10.

Έχω κάποιες ερωτήσεις καθώς είμαι άσχετος με raid.

1. Πως τους συνδέω raid;

2. Πρώτα πρέπει να τους συνδέσω raid και μετά να περάσω στον έναν το λειτουργικό; (άρα θα πρέπει να τους συνδέσω μέσα από το υπάρχον λειτουργικό).

3. Σε raid θα μπορώ να εκμεταλλευτώ και τα 4tb αποθηκευτικού χώρου (2+2tb) ;

4. Είναι καλύτερα raid ή απλή σύνδεση των σκληρών;
5. Ποιους σκληρούς μου προτείνεται για αγορά;

Έχω το σύστημα της υπογραφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχάς τι raid θέλεις? με δύο δίσκους μπορείς να κάνεις raid 0 ή raid 1.

η διαφορά τους είναι η εξής
325px-RAID_0.svg.png

220px-RAID_1.svg.png

Με λίγα λόγια μπορείς να επιλέξεις αν θες να έχεις 4tb αποθηκευτικού χώρου (και μεγαλύτερη ταχύτητα) ή 2+2 όπου ο ένας δίσκος θα είναι αντίγραφο του άλλου (ασφάλεια).
Για τα υπόλοιπα δε μπορώ να σε βοηθήσω, μόνο θεωρητικά ξέρω για το raid, δεν έχω στήσει ποτε raid.

σε περίπτωση βλάβης έστω ενός εκ των 2 όμως χάνεις τα πάντα. Απλώς ενημερώνω γιατί έγραψες πως πρόκειται για σημαντικά αρχεία.
όπως και να έχει, πάντα backup στα σημαντικά αρχεία.

Πόσο μεγαλύτερη ταχύτητα θα δω; Μήπως τελικά συμφέρει ένας ssd και ένας Sata 3 2tb ... :/

(Στον ssd το λειτουργικό και 2-3 προγράμματα εργασίας και στον 2tb τα αρχεία...)

για raid θες ίδιους δίσκους.

Λέω μήπως αποφύγω το raid... το ξέρω ότι θέλω ίδιους δίσκους. Απλά μήπως για καλύτερη ταχύτητα είναι ένας ssd παρά raid... ;)

το καθε configuration έχει διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

το raid 0 δίνει πολύ μεγάλο boost αλλά ένας καλός ssd θα είναι πιο γρήγορος.