geo1st487 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Παιδια ποια game engine για αναπτυξη παιχνιδιων 2D μου προτεινετε που να ειναι ευκολη στην εκμαθηση; (εκτος απο τη unity που μου φαινεται δυσκολη). Ευχαριστω
Moderators Kercyn Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Το unity δε συνιστάται για 2D έτσι κι αλλιώς. Αν σου φάνηκε δύσκολο, αμφιβάλλω αν η Unreal θα σου φανεί πιο εύκολη, αλλά ίσως με τα Blueprints καταφέρεις να φτιάξεις αυτό που θες. Από κει και πέρα πας σε πράγματα τύπου RPG game maker κλπ. Δε μας λες όμως τι θες να κάνεις.
geo1st487 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Θελω να δημιουργησω επιτραπεζια παιχνιδια και γιαυτο θελω κατι πολυ απλο. Ακομα και το collision σε αυτη την περιπτωση πιθανον να μου ειναι αχρηστο. Ασχολουμαι με C# & WinForms και εχω φτιαξει ενα καρτοπαιχνιδο αλλα πιστυευω πως αν το εκανα σε game engine θα ηταν πολυ καλυτερο απο αισθητικης πλευρας. Θα ειχε δηλαδη ομαλοτερο animation καλυτερη ταχυτητα και αλλα πολλα πλεονεκτηματα που δεν μπορεις να τα εχεις δουλευοντας με WinForms στην C#. Υπαρχει και αλλος τροπος βεβαια οπως π.χ. χρηση Managed DirectX σε C# αλλα θελει τρελο διαβασμα και δεν θελω να ανακαλυψω τον τροχο.
Moderators Kercyn Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δες Unreal και blueprints. Υπ' όψην όμως ότι την ευκολία που σου παρέχουν σε πολλούς τομείς τα generic game engines την πληρώνεις με το ότι το engine είναι ακριβώς αυτό, generic. Πρέπει να ασχοληθείς αρκετά για να κάνεις το παιχνίδι να είναι όπως το θες εσύ.
Giorgos65ert Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Εδώ θα βρεις μια ποικιλία από game engines: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_game_engines
SouLSLayeR Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Αν θες απλά animations/transform effects μπορεί και να βγαίνει σε WPF. 1
παπι Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Αν θες απλά animations/transform effects μπορεί και να βγαίνει σε WPF. Ολα τα εχει για 2d games. Το μονο που δεν εχει, ειναι ενα καλο documentation. 1
DeadElectron Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2015 Για 2D games καλή είναι η Construct 2. Δυνατή και εύκολη στην εκμάθηση.
chrism4111 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2015 Δες άμα θες και τo Corona SDK, γράφεις σε Lua που αν ξέρεις να γράφεις C# ή Javascript δεν νομίζω να σε δυσκολέψει.https://coronalabs.com/products/corona-sdk/
Vector2D Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2015 Το unity δε συνιστάται για 2D έτσι κι αλλιώς. Αν σου φάνηκε δύσκολο, αμφιβάλλω αν η Unreal θα σου φανεί πιο εύκολη, αλλά ίσως με τα Blueprints καταφέρεις να φτιάξεις αυτό που θες. Από κει και πέρα πας σε πράγματα τύπου RPG game maker κλπ. Δε μας λες όμως τι θες να κάνεις. Τιιιιιιι , ίσως χρειάζομαι ένα διάλειμμα από εδώ γιατί ξεχνάω αυτά που ξέρω. Σοβαρά τώρα, θέλεις να ανοίξουμε τέτοια συζήτηση? δεν έχω όρεξη! Η Unity έχει αποδείξει την χρησιμότητά της ειδικά για Mobile Games... οπότε δεν έχει νόημα να ακούσω αντίθετη γνώμη μιας και η Unity μιλάει από μόνη της.
Moderators Kercyn Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2015 Τιιιιιιι , ίσως χρειάζομαι ένα διάλειμμα από εδώ γιατί ξεχνάω αυτά που ξέρω. Σοβαρά τώρα, θέλεις να ανοίξουμε τέτοια συζήτηση? δεν έχω όρεξη! Η Unity έχει αποδείξει την χρησιμότητά της ειδικά για Mobile Games... οπότε δεν έχει νόημα να ακούσω αντίθετη γνώμη μιας και η Unity μιλάει από μόνη της. Κοίτα, δεν ξέρω τι νομίζεις ότι ξέρεις, αλλά η Unity είναι ιδιαίτερα, πώς να το πω ευγενικά, δύσχρηστη όσον αφορά το 2D κομμάτι. Έχει τεράστια διαφορά ένα παιχνίδι που ο χρήστης ΝΟΜΙΖΕΙ ότι βλέπει 2D (αλλά στην πραγματικότητα είναι καμουφλαρισμένο 3D) από ένα εγγενώς 2D παιχνίδι. Θα σου δώσω όμως την ευκαιρία να στηρίξεις αυτά που λες χωρίς να τα απορρίψω δογματικά (όχι ότι έγραψες και κανένα επιχείρημα, αλλά λέμε τώρα). Πες μου μερικά non-trivial παιχνίδια (ανεξαρτήτως πλατφόρμας) τα οποία φτιάχτηκαν αποκλειστικά με τα 2D εργαλεία της Unity.
Vector2D Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2015 Κοίτα, δεν ξέρω τι νομίζεις ότι ξέρεις, αλλά η Unity είναι ιδιαίτερα, πώς να το πω ευγενικά, δύσχρηστη όσον αφορά το 2D κομμάτι. Έχει τεράστια διαφορά ένα παιχνίδι που ο χρήστης ΝΟΜΙΖΕΙ ότι βλέπει 2D (αλλά στην πραγματικότητα είναι καμουφλαρισμένο 3D) από ένα εγγενώς 2D παιχνίδι. Θα σου δώσω όμως την ευκαιρία να στηρίξεις αυτά που λες χωρίς να τα απορρίψω δογματικά (όχι ότι έγραψες και κανένα επιχείρημα, αλλά λέμε τώρα). Πες μου μερικά non-trivial παιχνίδια (ανεξαρτήτως πλατφόρμας) τα οποία φτιάχτηκαν αποκλειστικά με τα 2D εργαλεία της Unity. Είναι δύσχρηστη? ε οκ τότε πάνε προγραμμάτισε Collisions μόνος σου Όσο για το 2ο κομμάτι, Ένα τεράστιο ποσοστό παιχνιδιών (2δ+3δ) στο Android Store είναι σε Unity και δεν υπάρχουν σαν Showcase στο site της. Αλλά σίγουρα εμπλέκονται και άλλα πράγματα στη μέση που δεν κάνουν την Unity την απόλυτη επιλογή... πχ το License (Pro version) που πρέπει να σκάσεις 1500$~ αν δεν κάνω λάθος για κάθε Mobile OS ξεχωριστά...
Moderators Kercyn Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2015 Ήμουν σαφής: δύσχρηστη όσον αφορά το 2D κομμάτι. Αυτό το "τεράστιο ποσοστό παιχνιδιών σε Unity" μου λέει ό,τι και το υπόλοιπο post σου: τίποτα. Αυτό που σε ρώτησα ήταν επίσης σαφές. Μπορείς να μου πεις non-trivial παιχνίδια που έχουν χρησιμοποιήσει αποκλειστικά το 2D κομμάτι του Unity; Όχι που φαίνονται 2D αλλά που έχουν δημιουργηθεί με τα 2D εργαλεία του Unity. Αερολογίες του στυλ "μα υπάρχουν πολλά παιχνίδια σε Unity και τα βλέπω 2D άρα το Unity κάνει για 2D" είναι, το λιγότερο, αστείες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα