Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θεωρητικά το ρουταρισμα δεν έχει καμιά σχέση με τυχών προβλήματά hardware άρα η εγγύηση θα έπρεπε να τα καλύπτει...

επίσης είναι άξιο συζήτησης γιατί να έχει περιορισμό στο λογισμικό μια συσκευης που παίρνεις...ας κάνουμε το ιδιο και στα λαπτοπ και στους υπολογιστές....

πήρα λαπτοπ του έβαλα linux...θα μου κόψει την εγγύηση?

τώρα αν εσύ βάλεις ρομ ότι να ναι και δεν δουλεύει το ενα δεν δουλεύει το άλλο τους το πας και με εργοστασιακή δουλεύει, εεε εκεί να σε χρεώσουν αλλά όχι για το usb όπως του παιδιού

Δημοσ.

θεωρητικά το ρουταρισμα δεν έχει καμιά σχέση με τυχών προβλήματά hardware άρα η εγγύηση θα έπρεπε να τα καλύπτει...

 

επίσης είναι άξιο συζήτησης γιατί να έχει περιορισμό στο λογισμικό μια συσκευης που παίρνεις...ας κάνουμε το ιδιο και στα λαπτοπ και στους υπολογιστές....

 

πήρα λαπτοπ του έβαλα linux...θα μου κόψει την εγγύηση?

 

τώρα αν εσύ βάλεις ρομ ότι να ναι και δεν δουλεύει το ενα δεν δουλεύει το άλλο τους το πας και με εργοστασιακή δουλεύει, εεε εκεί να σε χρεώσουν αλλά όχι για το usb όπως του παιδιού

 

Δεν κρίναμε το εάν η ακύρωση εγγύησης ακόμα και σε Hardware ζημιές είναι ορθή με την επέμβαση στο Software ούτε το αντίθετο. Καλό/κακό αυτό είναι πάντως. Οι οδηγίες του κατασκευαστή είναι σαφής και συγκεκριμένες άρα και πρέπει να τηρούνται από τον καταναλωτή και να λαμβάνονται υπ όψην πριν την αγορά της όποιας συσκευής. Οπότε η γκρίνια δε χωράει. Ειπώθηκε και χιλιοειπώθηκε, άμα η Sony ή η κάθε Sony λέει συσκευές rootαρισμένες ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ απλά δεν καλύπτονται από εγγύηση. Οπότε ή πλήρωσε για να επισκευάσεις το Sony σου ή μην το αγοράσεις καθόλου αφού διαφωνείς με την πολιτική της Χ εταιρείας.

  • Like 1
Δημοσ.

Σταματήστε. Αλήθεια. Η ευρωπαϊκή ΚΑΙ ελληνική νομοθεσία http://matija.suklje.name/rooting-and-flashing-your-device-does-not-void-the-warranty-in-eu σας προστατεύει από τις εταιρίες και αλίμονο τους αν σας το παίζουν δύσκολοι. Καταγγελία άμεσα http://www.kepka.org/index.php?option=com_contact&Itemid=3

 

Η εμπορική εγγύηση προσφέρετε πάντα επιπλέον της υποχρεωτικής.

 

Το rooting ΔΕΝ ακυρώνει την εγγύηση εκτός και αν η εταιρία μπορεί να αποδείξει ότι η ζημιά επήλθε από αυτό. Οτιδήποτε άλλο είναι "υγρασίες"

  • Like 2
Δημοσ.

Σταματήστε. Αλήθεια. Η ευρωπαϊκή ΚΑΙ ελληνική νομοθεσία http://matija.suklje.name/rooting-and-flashing-your-device-does-not-void-the-warranty-in-eu σας προστατεύει από τις εταιρίες και αλίμονο τους αν σας το παίζουν δύσκολοι. Καταγγελία άμεσα http://www.kepka.org/index.php?option=com_contact&Itemid=3

 

Η εμπορική εγγύηση προσφέρετε πάντα επιπλέον της υποχρεωτικής.

 

Το rooting ΔΕΝ ακυρώνει την εγγύηση εκτός και αν η εταιρία μπορεί να αποδείξει ότι η ζημιά επήλθε από αυτό. Οτιδήποτε άλλο είναι "υγρασίες"

 

Δηλαδή μπορείς να διαφοροποιείς/αλλάζεις το software της εταιρείας και μετά πρέπει η ίδια να αποδείξει ότι η όποια ζημιά επήλθε από αυτό; Δηλαδή άμα επέμβεις στην οθόνη και σου σπάσει πχ, ή χαλάσεις το microUSB και μετά πάθει πρόβλημα κάτι άλλο -ας πούμε η πλακέτα- πρέπει η εταιρεία να αποδείξει ότι η πλακέτα δε χάλασε λόγω των ζημιών που προκάλεσες εσύ ή εγώ; ΟΧΙ βέβαια, απλά σε πετάει εκτός εγγύησης όχι γιατί είναι σωστό ούτε γιατί πρέπει, ΓΙΑΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΕΙ. Έχει μία Α πολιτική σχετικά με τα προϊόντα της και ο καταναλωτής εφόσον αποκτά ένα τέτοιο οφείλει να συμμορφώνεται βάσει αυτής.

Δημοσ.

Ευτυχώς Ακόμα οι νόμοι είναι υπεράνω των πολιτικών των εταιριών...  οπότε Και εγώ απλά επειδή μπορώ αν θα τους πάω κινητό με root account και μου πουν Όχι θα τους κυνηγήσω και θα το κερδίσω. Προς τιμή της lg δέχθηκαν κανονικά την εγγύηση σε root.

εφόσον πουλάνε το προϊόν τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση οφείλουν να συμμορφώνονται με τους νόμους της.

Δημοσ.

θεωρητικά το ρουταρισμα δεν έχει καμιά σχέση με τυχών προβλήματά hardware άρα η εγγύηση θα έπρεπε να τα καλύπτει...

 

 

Ελα ρε παίχτη...

Δηλαδή το να κάνω overclock δεν επηρεάζει hardware,ας πούμε.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Περιμένουμε να μάθουμε της εξέλιξης

 

Είμαι σε επικοινωνία με τη Sony Mobile, θα ενημερώσω για όποια εξέλιξη.

 

 

Δηλαδή μπορείς να διαφοροποιείς/αλλάζεις το software της εταιρείας και μετά πρέπει η ίδια να αποδείξει ότι η όποια ζημιά επήλθε από αυτό; Δηλαδή άμα επέμβεις στην οθόνη και σου σπάσει πχ, ή χαλάσεις το microUSB και μετά πάθει πρόβλημα κάτι άλλο -ας πούμε η πλακέτα- πρέπει η εταιρεία να αποδείξει ότι η πλακέτα δε χάλασε λόγω των ζημιών που προκάλεσες εσύ ή εγώ; ΟΧΙ βέβαια, απλά σε πετάει εκτός εγγύησης όχι γιατί είναι σωστό ούτε γιατί πρέπει, ΓΙΑΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΕΙ. Έχει μία Α πολιτική σχετικά με τα προϊόντα της και ο καταναλωτής εφόσον αποκτά ένα τέτοιο οφείλει να συμμορφώνεται βάσει αυτής.

 

Είναι ένα πράγμα το «η εταιρεία μπορεί» και ένα εντελώς διαφορετικό «η εταιρεία λέει ότι μπορεί». Το αν μπορεί ή το αν δεν μπορεί δεν θα το κρίνουμε ούτε εμείς οι καταναλωτές, ούτε η όποια εταιρεία. Θα το κρίνει η αρμόδια αρχή που θα εξετάσει την υπόθεση, εάν και εφόσον υπάρξει τέτοια υπόθεση. Διαφωνείς και σε αυτό;

 

 

Ελα ρε παίχτη...

Δηλαδή το να κάνω overclock δεν επηρεάζει hardware,ας πούμε.

 

Προφανώς και επηρεάζει. Νομίζω, όμως, πως καταλήξαμε (και στο άλλο νήμα, περί arvato κλπ)  ότι στο «service όλα φαίνονται», επομένως θα μπορέσει το service να κατάληξει στο εάν η ζημιά επήλθε από το O/C ή από κάποιο άλλο λόγο.

Δημοσ.

Ποιανού κράτους είναι νόμος;

 

Πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις να το δεχθούν το κινητό εντός εγγύησης άμα το κινηγήσεις. Μετά βέβαια μιας κ πάει αρβατο (sony λεμε) θα βγει εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας κ το χειρότερο παίζει κ να στο μπουγελώσουν (δλδ χαλάσουν εντελώς) για να πάρει υγρασία κ να σταματήσεις να τους "πρήζεις". Καλή τύχη και να μας ενημερώσεις πως πήγε.

  • Like 1
Δημοσ.

Πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις να το δεχθούν το κινητό εντός εγγύησης άμα το κινηγήσεις. Μετά βέβαια μιας κ πάει αρβατο (sony λεμε) θα βγει εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας κ το χειρότερο παίζει κ να στο μπουγελώσουν (δλδ χαλάσουν εντελώς) για να πάρει υγρασία κ να σταματήσεις να τους "πρήζεις". Καλή τύχη και να μας ενημερώσεις πως πήγε.

Τι λες ρε φίλε άκουσες πολλές φορές να το κάνουν αυτό κινητό που είναι αδιάβροχο πόσες πιθανότητες έχει να πάρει υγρασία από ένα χαλασμένο καπάκι; αν ήταν έτσι τα απλά κινητά θα χαλουσαν με το τσουβάλι, φίλε μου ψάξε το θέμα όσο μπορείς και άμα δεν θες να το πας αρβατο η Sony έχει και άλλα εξουσιοδοτημενα σέρβις να το στείλεις...
Δημοσ.

Καταρχας το root ειναι οπως στα windows το administrator. Δεν αλλοιωνεις κατι στο software της συσκευης. Απλα Παιρνεις το πανω χερι και κανεις οτι θες. To bootloader ειναι μια σειρα απο κωδικα που λεει να bootαρει το os. Σε αυτη την σειρα πολλοι κατασκευαστες βαζουν extra διαφορες "αμυνες".

Νομοθετικα στην Ευρωπη μονο. Το unlock του bootloader δεν ειναι παρανομο και κανονικα παρολο που υπαρχουν πολλες ασαφιες επιτρεπεται, και απαγορευται να σου αφερει το δικαιωμα να χρησιμοποιεις την συσκευη (motorola, +). Tο root το ιδιο. Οι εταιρειες, οσο και να λενε οτι απαγορευεται, απαρνιουνται κτλ. Δεν μπορουν να σε αναγκασουν να μην το κανεις και δεν μπορουν να διακοψουν την εγγυηση.

Οποτε, το δικαιωμα μας ειναι να επικαλεστουμε νομοθετικα στην εταιρεια οτι δεν μπορουν να μην χρησιμοποιησουνε την εγγυηση με βαση την νομοθεσια στην Ευρωπη. Απο κει και περα μπορουμε να κανουμε καταγγελεια στην Ελλαδα αλλα και ευρωπαικα, ασχετως αν ειναι χρονοβορο.
Το ιδιο συμβαινει με τον 1 χρονο εγγυηση. Εχουμε δικαιωμα να επικαλεστουμε την ευρωπαικη νομοθεσια.

Τωρα αν θες τους τρεχεις και μπορεις να παρεις και τα λεφτα του κινητου οταν το αγορασες.Αλλα θα παρει μηνες. Προφανως το καλυτερο ειναι lock/unroot και αυτο που εκανες να πας σε αλλη αντιπροσωπια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...