Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Τα φώτα σας λίγο:

 

Όπως είχα αναφέρει και σε άλλο νήμα, έχω ένα Z3 το οποίο έχω rootάρει. Στο κινητό αυτό, λοιπόν, έχει ξεφτύσει το κάλυμα της usb θύρας. Πήγα το κινητό σε εξουσιοδοτημένο service της Sony και μου είπαν ότι από τη στιγμή που το κινητό έχει rootαριστεί, βγαίνει αυτομάτως εκτός εγγύησης και δεν καλύπτεται. Εξήγησα τόσο στο service, όσο και στο helpdesk της Sony ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι φύσει αδύνατο να έχει προκληθεί από μη εξουσιοδοτημένο λογισμικό, αλλά ήταν ανένδοτοι, ότι αυτές τις οδηγίες έχουν και αυτές εφαρμόζουν.

 

Κατά πόσο σας φαίνεται λογικό να πετάνε μία συσκευή εκτός εγγύησης μόνο και μόνο λόγω root, άσχετα με το αν το πρόβλημα ουδεμία σχέση έχει με αυτό; Γενικά, όσοι έχετε rooted συσκευές (ακόμα και άλλων εταιρειών) σας έχει καλύψει η εγγύηση σε αντίστοιχες περιπτώσεις;

 

Προσωπικά, θα προχωρήσω σε καταγγελία, αλλά πριν το κάνω θα με ενδιέφερε να ακούσω κι άλλες απόψεις για να δω αν είμαι παράλογος ή όχι.

Δημοσ.

το root είναι πράγμα που ο κατασκευαστής δεν εγκρίνει αλλιώς θα είχαν τις συσκευές ξεκλείδωτες. Δεν είναι κάτι νέο,είναι γνωστό ότι rooted τηλέφωνο αυτομάτως βγαίνει εκτός εγγύησης.

Σε περίπτωση που χρειαστείς εγγύηση βγάζεις το root,σε αλλες συσκευές βγαίνει πιο ευκολα σε αλλες πιο δύσκολ μιας και αφήνει κατάλοιπα(πχ το knox της samsung)

  • Like 1
Δημοσ.

Root δεν σημαινει απαραίτητα οτι χανεις την εγγυηση εκτως και αν κανεις unlock bootloader απο το site της sony στο οποιο καταχωρείς to imei . Ξαναπέρασε την μανισια rom και τους το πας . Αν σε πουν ξανά το ιδιο τους ζητας να σε δειξουν σε ποιο σημειο με τους ορους εγγύησης το γράφει αυτό .

Υ.Γ Αν το γραφουν οι οροι εγγυσης τοτε δεν μπορεις να κανεις τπτ 

Δημοσ.

Root δεν σημαινει απαραίτητα οτι χανεις την εγγυηση εκτως και αν κανεις unlock bootloader απο το site της sony στο οποιο καταχωρείς to imei . Ξαναπέρασε την μανισια rom και τους το πας . Αν σε πουν ξανά το ιδιο τους ζητας να σε δειξουν σε ποιο σημειο με τους ορους εγγύησης το γράφει αυτό .

Υ.Γ Αν το γραφουν οι οροι εγγυσης τοτε δεν μπορεις να κανεις τπτ

 

Αν έχουν σημειώσει το imei του κινητού δεν θα τον καλύψουν.Επρεπε να το είχε κάνει πρίν.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Παιδιά το πρόβλημα δεν είναι ότι «ακυρώνεται η εγγύηση όταν κάνεις unlock τον bootloader». Αυτό το ξέρω, το θέμα μου είναι άλλο.

 

Κατά πόσο έχει βάση να ακυρώνεται καθολικά η εγγύηση ρωτάω, δηλαδή όταν ένα πρόβλημα που προκύπτει δεν έχει ουδεμία σχέση με το ξεκλείδωμα για ποιό λόγο να μου λένε «δεν σε καλύπτουμε»; Δηλαδή αν είχε χαλάσει ο φορτιστής του κινητού, θα μου έλεγαν ότι είναι εκτός εγγύησης γιατί έχω κάνει root;

 

Τέσπα, θα προχωρήσω σε καταγγελία περιγράφοντας το πρόβλημα και ας κρίνουν οι αρμόδιοι, μπορεί να έχω και λάθος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο κατασκευαστής, αναφέρει ρητά πότε μία συσκευή βγαίνει εκτός εγγύησης. Οπότε, κατ' αυτόν (και εσέ, που αγόρασες τη συσκευή οπότε και θεωρητικά συμφώνησες στις οδηγίες του) το root είναι σοβαρός λόγος για να μη σε καλύψει σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ φθορά - ακόμα και αν αυτός αντικειμενικά δεν είναι. Δε φταίει το root που χάλασε η USB θύρα (βασικά μάλλον εσύ έβαλες το βύσμα και τη χάλασες και θες και επισκευή τσάμπα αλλά προτιμώ να μην επεκταθώ), απλά μόλις προέβεις σε αυτό έχασες την εγγύηση - κατά συνέπειαν και όλες τις φθορές που προκλήθηκαν στη συσκευή μετά από αυτό - ανεξάρτητα από το έαν αυτές είναι Software (που σίγουρα επενέβης) ή Hardware (που στην προκειμένη περίπτωση μάλλον επενέβης) ζημιές.

 

Root-> Εγγύηση τέλος -> Εγγύηση τέλος= τσαμπέ service το ξεχνάς.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Ότι 'να ναι, όμως.

 

Πρώτον: Το καπάκι δεν χάλασε από κανένα βύσμα. Έχει φθαρεί το λάστιχό του στην άκρη από το άνοιξε/κλείσε πράγμα που δεν έπρεπε να συμβεί εντός του διαστήματος εγγύησης καλής λειτουργίας. Πώς έβγαλες συμπέρασμα ότι γίνεται να χαλάσει το καπάκι του usb από το βύσμα του usb, μου διαφεύγει τελείως.

 

Δεύτερον: Ο κατασκευαστής ρητά αναφέρει στο επίσημο σάιτ που ζητάς unlock code:

 

Voiding the warranty

If you unlock the boot loader, you may void the warranty of your device and/or any warranty from your operator. See your device’s warranty statement for details. Additionally, due to the modified device software, Sony’s repair network will likely have to replace key components before it can properly test, repair and verify your device using our repair tools and software. Consequently, if Sony performs a warranty repair, Sony will likely charge you a significant service fee for the additional costs caused by your modification of the software.

 

Τι σημαίνει αυτό το «may»; Φαντάζομαι ότι εννοεί πως υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν ακυρώνεται η εγγύηση, εκτός κι αν τα αγγλικά μου δεν είναι και πολύ καλά. Επίσης, γράφει ρητά ότι επιπλέον κόστος προκύπτει όταν η επιδιόρθωση αφορά ζημιά που προήλθε από το ξεκλείδωμα του bootloader. Εγώ σε αυτούς τους όρους συμφώνησα, όχι σε άλλους που μου αναφέρουν τώρα.

 

Τέσπα, δεν είμαι ειδικός να κρίνω αν έχω ή δεν έχω δίκιο, θα προχωρήσω σε καταγγελία και ο αρμόδιος φορέας θα απαντήσει ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο και θα ενημερώσω αντίστοιχα.

  • Like 1
Δημοσ.

Κοίτα να δεις η λογική λέει ότι έπρεπε να σου το καλύπτει η εγγύηση..Αλλά από την στιγμή που αγοράζεις το τηλέφωνο αποδέχεσαι τους όρους της εταιρείας και όταν σου λέει ότι μετά από το ρουτ ΔΕΝ ΣΕ καλύπτει σε τίποτα τότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα εναντία στην εταιρεία

Δημοσ.

Ότι 'να ναι, όμως.

 

Πρώτον: Το καπάκι δεν χάλασε από κανένα βύσμα. Έχει φθαρεί το λάστιχό του στην άκρη από το άνοιξε/κλείσε πράγμα που δεν έπρεπε να συμβεί εντός του διαστήματος εγγύησης καλής λειτουργίας. Πώς έβγαλες συμπέρασμα ότι γίνεται να χαλάσει το καπάκι του usb από το βύσμα του usb, μου διαφεύγει τελείως.

 

Δεύτερον: Ο κατασκευαστής ρητά αναφέρει στο επίσημο σάιτ που ζητάς unlock code:

 

Voiding the warranty

If you unlock the boot loader, you may void the warranty of your device and/or any warranty from your operator. See your device’s warranty statement for details. Additionally, due to the modified device software, Sony’s repair network will likely have to replace key components before it can properly test, repair and verify your device using our repair tools and software. Consequently, if Sony performs a warranty repair, Sony will likely charge you a significant service fee for the additional costs caused by your modification of the software.

 

Τι σημαίνει αυτό το «may»; Φαντάζομαι ότι εννοεί πως υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν ακυρώνεται η εγγύηση, εκτός κι αν τα αγγλικά μου δεν είναι και πολύ καλά. Επίσης, γράφει ρητά ότι επιπλέον κόστος προκύπτει όταν η επιδιόρθωση αφορά ζημιά που προήλθε από το ξεκλείδωμα του bootloader. Εγώ σε αυτούς τους όρους συμφώνησα, όχι σε άλλους που μου αναφέρουν τώρα.

 

Τέσπα, δεν είμαι ειδικός να κρίνω αν έχω ή δεν έχω δίκιο, θα προχωρήσω σε καταγγελία και ο αρμόδιος φορέας θα απαντήσει ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο και θα ενημερώσω αντίστοιχα.

 

Τζάστ δις

 

Κοίτα να δεις η λογική λέει ότι έπρεπε να σου το καλύπτει η εγγύηση..Αλλά από την στιγμή που αγοράζεις το τηλέφωνο αποδέχεσαι τους όρους της εταιρείας και όταν σου λέει ότι μετά από το ρουτ ΔΕΝ ΣΕ καλύπτει σε τίποτα τότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα εναντία στην εταιρεία

  • Moderators
Δημοσ.

Κοίτα να δεις η λογική λέει ότι έπρεπε να σου το καλύπτει η εγγύηση..Αλλά από την στιγμή που αγοράζεις το τηλέφωνο αποδέχεσαι τους όρους της εταιρείας και όταν σου λέει ότι μετά από το ρουτ ΔΕΝ ΣΕ καλύπτει σε τίποτα τότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα εναντία στην εταιρεία

 

Δεν λέει αυτό η εταιρεία, έχω παραθέσει τι γράφει στους όρους χρήσης όταν ζητάς unlock code, στο προηγούμενο post μου.

Δημοσ.

Δεν λέει αυτό η εταιρεία, έχω παραθέσει τι γράφει στους όρους χρήσης όταν ζητάς unlock code, στο προηγούμενο post μου.

 Σε θεωρητικό επίπεδο, κανονικά θα έπρεπε να ισχύει η εγγύηση αν το πρόβλημα είναι κάτι το οποίο δεν το δημιούργησε το root. Από κει και πέρα, δεν ξέρω να σου πω το τί κάνει η Sony. Αν έχεις κάνει απλά μόνο root για ψάξτο λίγο αν και δε θα κάνουν πίσω πιστεύω 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω παλι πιστευω οτι αν εισαι root θα βρουνε πατημα για να μην το φτιαξουν(αν και κανονικα ειναι θεμα λογισμικου και ΟΧΙ εξωτερικων παραγοντων).

Λεω να βαλεις μια εργοστασιακη rom για να εισαι καλυμενος.

Αφου πρωτα κανεις ενα backup.

Και μη το πας αυτοι τη φορα στο service.

Να το πας σε εναν ΓΕΡΜΑΝΟ αλλα δεν θα πεις τιποτα φυσικα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...