Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά πέρυσι στις μεγάλες πλημμύρες το αμάξι μου γέμισε νερό. Κάναμε ολοκληρωτικό service με αλλαγή ότι μπορούσε να αλλαχτεί αλλά ακόμα αντιμετωπίζω ηλεκτρολογικά θέματα. Πρόσφατα (πριν κάνα 3μηνο) αφαίρεσα το κασετόφωνο του αυτοκινήτου καθώς έτρωγε τη μπαταρία. Την άλλαξα με εντελώς νέα. Τώρα πήγα στο αμάξι και πάλι είναι νεκρό. Κασετόφωνο δεν υπάρχει, φώτα και λοιπά δεν ξέχασα ανοιχτά οπότε τι άλλο θα μπορούσε να ρουφάει τη μπαταρία;

 

Αναγκάστηκα να παραγγείλω φορητό jump starter γιατί είναι απίστευτα εκνευριστικό να μένεις από μπαταρία μέσα στο ΣΚ και δουλεύεις κιόλας. 

Δημοσ.

Οταν αλλάξαμε τη μπαταρία το μετρήσαμε και λειτουργούσε κανονικά. Ολοκαίνουργια του κουτιού μπαταρία 45Α. Αν είχα καμιά μεγάλη απώλεια δεν θα μου την έτρωγε μέσα σε μια νύχτα απευθείας; Τώρα έχει περάσει ένα τρίμηνο από την αλλαγή. 

Δημοσ.

Μπορεί να είναι οτιδήποτε, πχ να έχει θέμα το κλιματιστικό

Μόνο αν το δει ένας μάστορας  θα ξέρεις.Μέχρι τότε βγάζε τον ένα πόλο απτη μπαταρία

Δημοσ.

Αν δεν φορτιζε ο δυναμος την μπαταρια το βραδυ μετα απο καμια ωρα και πολυ κεω θα εσβηναν τα φωτα σου.

 

Εσυ εχεις καποια διαρροη οταν το αμαξι ειναι σβηστο και δεν κινειται.

  • Like 1
Δημοσ.

Ειχαμε το ιδιο προβλημα σε ενα ford focus μοντελο 2006 που εχει ο πατερας μου.

Υπηρχε προβλημα στο immobilizer και κατι εμενε ανοιχτο και ετρωγε μεσα σε μια νυχτα ολοκαινουργια 45a bosch μπαταρια.μεχρι που εφτιαξε ο ηλεκτρονικος στο καντραν και επιτελους η μπαταρια δεν τα εφτυνε εν μια νυκτι.

Ελπιζω να βρεις την βλαβη γιατι ειναι πολυ εκνευριστικο να θες να πας καπου η να πας στην δουλεια και να μην εχεις μπαταρια.η την μια μερα να ειναι κομπλε κ την επομενη να μην παιρνει μπρος.

 

Αν δεν εχεις προβλημα στο δυναμο που σου λενε τσεκαρε και μηπως εχεις κανενα ηλεκτρονικο θεμα και μενει τιποτα "ανοικτο" και σου ρουφαει την μπαταρια

Δημοσ.

ακριβως,πανε σε ηλεκτρολογο,μπορει να χανει μπαταρια απο οποιοδηποτε παθητικο ηλεκτρονικο συστημα του αυτοκινητου,απο μπλαφονιερα ως ραδιοφωνο η κατι αλλο,θελει σκαλισμα η υποθεση απο μαστορα,Ειδικα αν δεν το μετακινεις καθημερινα θα ξανατρεχεις

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα έχεις κάποιο πολύμετρο, μέτρησε την μπαταριά με αναμμένη τη μηχανή στο ρελαντί. θα το βάλεις στα 20DC, τους ακροδέκτες στο ΩΜ κ COM. Αν σου δείξει 13,4V (κ ανεβαίνει) - 14,2V πάει να πει πως φορτίζει το δυναμό σου.

 

Για να δεις άμα έχεις απώλειες αν θυμάμαι καλά βγάζεις το καλώδιο από τον θετικό πόλο κ βάζεις τον ακροδέκτη από το πολύμετρο στο 10ΑDC κ το βάζεις να μετράει στο 10Α. Μετά βάζεις τον ένα ακροδέκτη στην μπαταρία στο θετικό πόλο κ τον άλλο ακροδέκτη στο καλώδιο του αυτοκινήτου που ξεσύνδεσες. Αν δεν έχεις καμιά απώλεια θα σου δείχνει 0,00 - 0,03. 

 

Μπορεί αν έχεις συναγερμό κ από εκεί να έχεις κάποια διαρροή. Σ' ένα φίλο του έμενε αναμμένο το λαμπάκι από το πόρτ μπαγκαζ κ του τελείωνε τη μπαταρία.

 

Σόρρυ,τα έγραψα λίγο μπακαλίστικα. 

  • Like 1
Δημοσ.

O έλεγχος έγινε παιδιά και βρέθηκε το πρόβλημα εύκολα. Τα φώτα των φρένων δεν έσβηναν ποτέ. Μικρό το κακό και επίσης δωρεάν επιδιόρθωση. 

  • Like 2
Δημοσ.

O έλεγχος έγινε παιδιά και βρέθηκε το πρόβλημα εύκολα. Τα φώτα των φρένων δεν έσβηναν ποτέ. Μικρό το κακό και επίσης δωρεάν επιδιόρθωση. 

 

 

Τελος καλο ολα καλα...Δεν τα ειχες δει οταν ησουν απ εξω οτι ηταν αναμμενα ?

Δημοσ.

Οχι καθώς με το που το βάζω στην πυλωτή και βγαίνω από το αμάξι φεύγω από μπροστά του για να μπω μέσα στην πολυκατοικία. Το πρωί που φεύγω πάλι μούρη βλέπω. Ευτυχώς όμως όλα καλά. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...